Motorul 2.5 TDI cod AKE pe A6 C5 - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de audipowervl, 26 Oct 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Nu el vrea sa schimbe axele. Celalalt coleg. :)
     
  2. gigi70moldo

    gigi70moldo 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP
    Am si eu o intrebare , masina are unele ezitari peste 3000 rpm , parca nu mai are aceasi forta ca si pana in 2500 de ture si per total nu se simt cei 180 de cai.De exemplu un 2.0 tdi de 140 cai mi se pare ca trage mai bine.Masina este a6 2.5 TDI tiptronic quattro din 2001.Care ar putea fi cauza? Singura eroare care o am este : 00575 - Intake Manifold Pressure 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent care apare la loc dupa cativa km de mers daca o sterg.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Pai tocmai din cauza erorii postate nu iti trage masina.
    Verifica valva N75, actuatorul turbinei si furtunele de vacuum.
     
  4. gigi70moldo

    gigi70moldo 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP
    Ideea este ca masina trage , da nu trage a 180 de cai.Valva N75 am schimbat-o acum ceva timp cand am primit eroare pe tester . Actuatorul cum se verifica?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Degeaba ai schimbat-o daca ai scapari de vacuum sau nu primeste vacuum suficient.
    Fa un log in mers si vezi cum lucreaza si N75-ul si actuatorul turbinei.
     
  6. gigi70moldo

    gigi70moldo 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    Audi A6 2000 2.5 TDI V6 Stage 1 220HP
    Am un log mai vechi , tot aceleasi probleme le avea masina si pe atunci. [​IMG]
     
  7. cristian_23

    cristian_23 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 avant c5 2500 tdi quatro an 2003
    Salut,
    Va retin si eu atentie cu o problema in speranta ca ma poate indruma cineva. Am un audi A6 C5 2.5 cod motor AKE la care in mers a plesnit turbina, a aruncat ulei.
    Am schimbat turbina dar motorul nu a mai fost la fel, a inceput sa scoata fum alb dimineata si sa trepideze insa dupa un minut isi revine. Cand merg in sarcina se aude o bataie parca de tacheti la turatii inferioare si consuma cam mult.
    Am verificat pompa, injectoare pe banc si toate sunt ok dar motorul parca merge fara un piston. Daca incerc sa merg la drum lung constant la turatii de 200 0rpm trepideaza masina. Intrebarea este daca cineva s-a lovit de asa ceva ? Eu tind sa cred ca un piston pierde compresie. Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Cat ai mers dupa e turbina a inceput sa o ia pe ulei ? Presimt ca ai scapat motorul fara ulei.
    Ai curatat admisia, tubulatura si intercooler ?
     
  9. cristian_23

    cristian_23 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 avant c5 2500 tdi quatro an 2003
    Nu am mers deloc, a plesnit, am oprit si am adus-o cu platforma. Masina avea inca ulei in ea. Inainte sa intample asta se auzea un fluierat anormal la turbina ca si cum ar fi fost un rulment ceva, deci a dat semne ca ceva nu era in regula dar am zis ca o fac dupa ce revin din concediu. Admisie, tubulatura, EGR au fost curatate.
     
  10. Skywalker

    Skywalker Bronze Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C5 Avant af 2000 motor BAU af 2004 (inlocuit)
    Ai gaze de carter?
    Ai bataie la motor?
    Ai sunet infundat in carcasa filtrului de aer? Se aude ceva identic cu fluxul de aer de la incindele acustice cu bass reflex cand pui urechea la gaura din spatele incintei acustice.

    Daca da, pregateste-te de o reparatie la chiulase.
     
  11. cristian_23

    cristian_23 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 avant c5 2500 tdi quatro an 2003
    Gaze nu stiu inca, bataie se aude ca de tacheti , verific si la filtru de aer
     
  12. Skywalker

    Skywalker Bronze Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C5 Avant af 2000 motor BAU af 2004 (inlocuit)
    Porneste motorul si desfa busonul de ulei
    Daca face asa sunt defecte in chiulase
     
  13. cristian_23

    cristian_23 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 avant c5 2500 tdi quatro an 2003
    Cand ajung acasa verific . Multumesc.
     
  14. cristian_23

    cristian_23 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 avant c5 2500 tdi quatro an 2003
    am ajuns acasa si am pornit motorul si am scos busonul de la ulei , zgomot nu se aude dar am gaze , se vede ca un fum asa care iese constant de acolo, acum intrebarea este cat de rau poate fi acest lucru la ce sa ma astept ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Daca iese putin si constant nu este nici o problema.
    Daca iese mult si ritmic, odata cu sunetul motorului, ai o problema.
     
  16. cristian_23

    cristian_23 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 avant c5 2500 tdi quatro an 2003
    Ies gaze constant si nu face curent de aer, am pus mana si nu se simte nimic. Ce ma sperie e ca nu arunca ulei parca ar fi putin ulei acolo sau poate pompa de ulei nu baga suficient. Am si un logan diesel de la servici si de curiozitate am scos busonul in mers sa vad ce face arunca ulei si se auzea za si cum bateai cu o lingura intr-o oala. :) Acum nu stiu daca si asta a mea trebuia sa arunce ceva ulei.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Nu trebuie sa arunce ulei pe la capac !
     
  18. cristian_23

    cristian_23 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 avant c5 2500 tdi quatro an 2003
    Atunci pare ca este ok. Ce imi recomandati atunci sa fac ? Erori nu am pe diagnoza dar totusi un piston pare sa nu functioneze.
     
  19. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Buna dimineata,incepe cu o diagnoza si o citire corectii injectoare, sa vedem poate exista vreunul care nu isi face treaba.Daca pe diagnoza totul iese ok nu v-a mai ramane decat sa desfaci capacele chiulaselor si sa inspectezi cata dezordine este acolo. Cel mai repede tachetii sunt tradati in "filtru de aer" se aud batai ritmice in carcasa lui. Nu este neaparat ca treaba sa fie legata de caderea turbinei....desi exista cazuri cand presiunea de ulei este prea mica si caderea turbinei este unul din semne. Teoretic si practic trebuia sa masori si presiunea uleiului ca sa scoti ipoteza asta din calcul. Eu zic totusi ca este ceva deranjat in chiulase.
     
  20. cristian_23

    cristian_23 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 avant c5 2500 tdi quatro an 2003
    Da tind sa cred ca presiunea de ulei este mica dar cum verific asta . In filtru nu imi dau seama ca e galajie de la motor . O sa incerc sa pun urechea pe el sa aud.
     

Distribuie pagina asta