1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul 2.5 TDI cod AKE pe A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de audipowervl, 26 Oct 2008.

  1. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut nicu,
    Zi-mi și mie cum ai rezolvat problema cu acceleratia la cald pentru ca aceleași simptome am și eu. Merci
     
  2. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut

    Luni am schimbat și eu injectoarele la mașina mea injectoarele au fost verificat pe banc. Toată operațiunea a durat cam o zi.
    Desfăcut capacele scos injectoarele,frezat în chiuloasa. Pe noile injectoare am pus O-ringuri noi de cupru și cele de cauciuc. Curațat bine pus cu silicon la capace înapoi Victor Reintz inclusiv pe langa injectoare.
    Axele nu aveau uzura la atingerea cu unghia nu le simțeam, sunt înlocuite de aproape 15.000 km axe, tacheti, culbutorii, pastile marca Ruville 500 £ire am dat pe set din Germania le-am cumpărat de pe ebay din Anglia.
    Injectorul cu fir a rămas cel de pe mașină am măsurat rezistenta și avea 120 de oh. Cu ocazia asta am curațat și galeria de admisie cea în care este conectat EGR și EGR-ul l-am curațat. Se simte o îmbunătățire la putere relantiul nu mai oscilează și gazele la miros mai curate fata de cum erau. Si totusi cand e cald afara parca e cam lenesa in turatiile joase. Eu aveam avut injectoare cu terminația E la urma și le-am înlocuit cu un set cu terminația F. Culbutorii, pastile, tacheti nu am avut săriți, tot la locul lor. Atașez niște poze cu axele

    20170529_143809.jpg 20170529_143802.jpg 20170529_113144.jpg 20170529_113134.jpg

    Am făcut un log în mers și mi-a ieșit a fi debitmetru de vina urca pana la 620 și îmi cere 850. Am comandat unul pe Hitachi la fel ca al meu cum îl am pe mașină aștept sa îmi ajungă. O sa va țin la curent
    Merci si numai bine
     
    Jony87 apreciază asta.
  3. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Salut.


    Am reușit și am schimbat debitmetru cu unul nou Hitachi, am mai umblat umblat un pic la avans ca era un pic cam mare iar acum am reușit sa al aduc pe linia albastra din VAG com din grafic. Doar ca acum se aude o crancanealala relanti acum a început sa tragă mai bine dar parcă mai e pana la 180 de cp și asta mă duce cu gândul spre pompa de injecție ca e uzata mecanic

    Numai bine :hi::hi:
     
  4. Piticu666 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Sascut
    Masina:
    A6C5 2.5 Diesel Quatro 2003
    Salutare. Ma puteti ajuta cu un sfat. Am desfăcut azi capacul de la ulei, si am observat ca iese fum pe acolo si la joja. Nu arunca ulei , nu mânca ulei , motorul se aude bine nu bate . Para se aude un pic in filtru de aer ceva usor. E normal sa am acele gaze?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu ce zici, o fi normal ca la un motor cu sute de mii de km e normal sa dea cu gaze de carter ? Nu mai cautati probleme acolo unde nu sunt.
     
  6. Piticu666 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Sascut
    Masina:
    A6C5 2.5 Diesel Quatro 2003
    Chiar nu stiu . Ca pana acum nu le-am observat. Si mai am un t4 2.5 cu 450000 km si nu da gram de fum .

    De asta am cerut părerea cuiva care stie . Sa inteleg ca nu am dece sa imi fac griji. Atâta timp cât motorul merge perfect?
     
  7. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Lasă-l în pace e normal sa mai dea un pic de gaze are și el o vârstă atat timp cât mere bine și nu iți consuma ulei peste măsură, dai pace :hi:
     
  8. Piticu666 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Sascut
    Masina:
    A6C5 2.5 Diesel Quatro 2003
    Nu il mai bag in seama , ca mai tare il stric . Mașina merge super bine . Gazele sa ramana acolo in motor.
     
    sorel09 apreciază asta.
  9. danutzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2014
    Locație:
    slobozia
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 2001 ake 180cp quattro
    Salut.Am si eu o problema cu masina ....nu mai sta turata peste 3000 de ture,daca o accelerez brusc turatia urca pana pe rosu,iar daca tin acceleratia calcata sa stea la 3500 de
    ture revine la 2700 .
    Am scanat de erori:

    01686 - Control Module for Cooling-Fan After-Run (J138)
    31-00 - Open or Short to Ground ----Nu stiu locatia sa-l schimb ca banuiesc ca e ars.
    01126 - Engine Speed Signal
    16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent ----asta apare cand se taie injectia.
    Multumesc si astept sfaturi.
     
  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Prima eroare : releul ce comanda ventilatorul de clima. Posibil defect, posibil cablaj intrerupt, oxidat undeva, etc.
    A doua: senzorul de pe bloc, in apropierea volantei, posibil murdar sau trebuie schimbat.
     
  11. danutzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2014
    Locație:
    slobozia
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 2001 ake 180cp quattro
    Multumesc inca odata nucugheri.
     
  12. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Bună !

    Cine mă ajuta și pe mine cu un sfat o părere , aseară când staționam pe loc cu motorul pornit am accelerat în gol la 4000-4500 de vreo 2 ori când sa revină turometrul la normal sa se stabilizeze la turatia normala a început sa se bâlbâie si tremura toata masina parcă mergea în 4 pistoane timp de 2 secunde după își revenea a făcut treaba ăsta de doua ori. Am oprit am repornit tot normal. După am luat vagul și am pus pe masina nici o eroare nu am găsit stocată. E posibil sa fie de la pompa injecție? Dimineața la rece pornește la sfert când se încălzește 2 secunde îi ia sa pornească, avansul e ok. Iarăși am observat cand ajunge la 90 de grade e mai gălăgioasa pompa. Injectoarele le-am înlocuit verificate pe banc, doar cel cu fir nu l-am verificat dar am verificat pe banc dar am verificat rezistenta și era ok. Iarăși pe vag la cantitatea de injectie îmi oscilează intre 5 și 5.3 e normal ? De tras trage după ce am anulat și EGR cu sabia oarba și am modificat și actuatorul la turbo la ridicat pana sus sa facă cursa completa . Limp nu iau , de tăiat pedala nici atât. E posibil sa fie pompa de injectie, cap hidraulic, piston avans ,calculator ? Ms numai bine :hi:
     
  13. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    Buna ziua.
    Detin un A6 C5 2.5 TDI AKE .
    In ultimul timp a inceput sa faca glume. Cand pun contactul, se sting toti martorii, mai putin cel de la ESP, si cand dau la automat nu vrea sa porneasca.Atunci cand se stinge, porneste fara nicio problema.
    La scanarea cu VCDS-ul a dat erori pe modulul clima, ESP si cluster. In sensul ca motorul si-a pierdut comunicarea cu aceste module.
    Ati mai intalnit problema asta? Care ar fi cauza?
     
  14. Piticu666 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Sascut
    Masina:
    A6C5 2.5 Diesel Quatro 2003
    Salutare Colegi . Ce simptome ar trebuie să aibă un A6 2.5 AKE , cand sunt pe duca axele cu came. M-am uitat la o axa prin capacul unde pui ulei si pare mancata tare. Mașina merge foarte bn , trage nu da cum. Doar un pic motorul zgomotos cred ca e normal v6. Si da gaze.pe.la.busonul de ulei. Multumesc mult de.tot
     
  15. cristian_23

    cristian_23 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 avant c5 2500 tdi quatro an 2003
    Salut ! Pai tocmai ai zis simptomele , cel putin la mine astea au fost inainte sa crape. Ce te sfatuiesc este sa nu faci drumuri lungi crezand ca merge, eu am ramas pe drum cu ea . Mai bine inlocuieste acum axele , culbutori si tacheti sa nu strici si altceva . Eu daca am ignorat am ajuns sa fac tot motorul. Ca pret daca faci doar astea o sa te coste in jur de 4000-5000 lei.

    Apropo un V6 pus la punct nu este zgomotos de loc , ai putea fi uimit cat de silentios este in trafic.
     
    danutzzu apreciază asta.
  16. Piticu666 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Sascut
    Masina:
    A6C5 2.5 Diesel Quatro 2003
    Păi în afara ca da fum pe la butonul de ulei si parca e un pic zgomotos, nu am nici o problemă. Nu ar trebui să fie puturoasa sau altceva?

    Si eu pot sa ii pun axe cu care de titan? Sau trebuie chiuloasele cu totul?
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Piticu s-a scris pe forumul asta in multe topicuri care sunt "retetele" pentru remedierea problemei si nu trebuie sa intrebi nimic, doar sa citesti. Acest motor, care chiar daca are coduri diferite, s-a montat pe foarte multe modele de Audi. Citeste toate topicurile despre motoare 2.5 TDI existente pe acest forum. Bafta.
     
  18. cristian_23

    cristian_23 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2016
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 avant c5 2500 tdi quatro an 2003
    Poti pune dar nu merita, sunt ok cele normale dar trebuie sa ai grija de motor. Au o problema mica dimineata motorul trebuie lasat sa isi ai si el ulei in rampe sa nu se invarta fier pe fier ca de aia se uzeaza , mai exact recomandabil la fiecare porrnire sa nu pleci imediat las-o sa isi ia ulei si dupa, talpa nu imediat , . Cat despre chiulase daca nu ii dai inainte adica sa nu mai mergi asa, sa le strici, nu trebuiesc inlocuite
     
  19. Valvali

    Valvali 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi a6 allroad ,2.5 tdi v6 AKE, 2002
    Buna!
    Acuma depinde ce zgomot auzi tu ai cat de intens cel mai bine auzi axele în filtru de aer dai capacul jos Si o sa auzi ,,tobosarii '' cum bat . De axe de titan da se pot monta iti trebuie chiuloasele cu tot cu axe , prezoane ca sa le Poti monta pe al tău. Eu sincer as prefera astea de pe ake atât timp cât ai grija de motor ulei, filtre nu ar fi probleme, schimbul de ulei îl fac la 10 k , dimineața la pornire las pana când turometrul se stabilizează Si după pana când apa nu ajunge la 90 schimb pana în 2000 de ture Si la fiecare pornire o las sa isi ia uleiul
    Numai bine
     
    danutzzu și Pana stelian apreciază asta.
  20. Piticu666 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Sascut
    Masina:
    A6C5 2.5 Diesel Quatro 2003
    Salutare. Am demontat capacul de la filtru de aer si da, se aud niste gogoșari. :( Nu exagerat dar se aud. Pana acum nu erau acolo. Mai sunt sanse sa o mai duca asa daca am grija de motor sau de acum sunt terminate ? Multumesc mult
     

Distribuie pagina asta