1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul 2.5 TDI cod AKE pe A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de audipowervl, 26 Oct 2008.

  1. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    La mesajul meu ai raspuns? ai patit si tu asa ceva?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Noi 2012
    Cosmin790 apreciază asta.
  2. audipowervl

    audipowervl 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2008
    Locație:
    valcea
    Masina:
    a4 2.5 tdi
    sal

    Da eu am stat 8 luni sai dau de cap. La mine se mancase un fir care ducea la debitmetru si cand tragea cand nu. Verifica si cu un alt debitmetru
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Noi 2012
  3. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    Eu am montat alt debimetru si dadea aceleasi valori cu al meu.Dar pe tester Nu ar trebuii sa dea injectoru cu fir sau senzoru? Ceva eroare ma gandesc
     
  4. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Salut!

    Bai baieti faceti ma intai o diagnoza la masini si nu mai mergeti pe ghicite! e maxim 50 lei,nu mai scoateti mufe aiurea ca astea nu-s Dacii! Pune-ti rezultatele aici si care stim ceva va ajutam!Nu mai umblati prin intuneric.
     
  5. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    Eu nu am nici o eroare pe tester am puso de vreo 5 ori nici pe cutie nici pe motor absolut nimic! Doar ca la mine e plecarea foarte grea de pe loc pana isi ia demaraju! Nu se tureaza in gol Turometru urca odata cu plecarea de pe loc! Multumesc Pareri daca aveti!
     
  6. riccio 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2012
    Locație:
    roma ,italia
    Masina:
    Audi A6 , 3000 TDI , 2010
    Buna ziua,
    Am o simpla intrebare pentru cei ce au mai intalnit asa caz. Am facut o scanare cu vag/com si am gasit valorile de la turbina 999,6 mbar. Sugestia cand pui clik-ul era asa : fulgas 1900-2300mbar. Stie cineva sa imi zica daca turbina mea e reglata bine ?
    Tin sa mentionez ca mi-au schimbat valva de pe turbina (aia de la geometria variabila) si de atunci cand las acceleratia se aude un zgomot de aer puternic in cutia de la filtru de aer. Cateodata cand o turez mai tare chiar se stramba tot filtrul. Multumesc anticipat
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Noi 2012
  7. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    para6 la tine trebuie sa schimbi pompa de injectie.e uzata mecanic.sigur ,dar verifica si injectoarele.masina ta am vazut-o la vanzare si spune-ai ca are pompa defecta, deci stii tu ce are dar ne testezi.

    Referior la debitmetru, daca defectul este de natura mecanica foarte posibil sa nu dea nimic la dagnoza,valorile par bune deoarece calculatorul de motor intra in avarie si iti da numai ce vrea el nu ce doresti tu.


    riccio La tine s-a inlocuit piesa de la alt cod de motor cu alta norma euro si alta putere si trebuie reglata cursa(CRED CA AR MAI TREBUI LUNGITA TIJA)Era bine daca se masura lungimea cu cea veche.


    audipowervl senzorul de presiune la turbo si injectorul cu fir (needle lift sensor) apar imediat pe diagnoza daca sunt defecte sau au dif probleme.nu merge pe ghicite.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Noi 2012
  8. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Bai fratica da tie ti-au spus oamenii ce probleme ai da vrei tu sa gasesti altceva!Pai nu vezi ce cantitate injectata ai pe cilindrii 4,5,6 iar ei ti-au scris cu pixul ca trebuie sa fie intre +1,5 si -1,5mg.Verifica injectoarele si daca sunt bune si pentru motor Ake,atunci schimba pompa.Poti avea si ceva culbutori cazuti dar se va vedea cand umbli la injectoare.Tu ai probleme cu puterea motorului nu cu cutia.Cu 80 de cai cum ai vrea sa pleci de pe loc?Aduna herghelia pana la 180 si pleci nava!
     
    Ultima editare: 11 Noi 2012
  9. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    a6

    Am inteles ce imi spui. Fara suparare masina nu am avut-o la vanzare. O am de 2 luni doar ce am imatriculat-o si am pus-o la punct pentru mici defecte. Imi cer scuze pentru stresul care vi l-am produs. O seara buna
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Noi 2012
  10. riccio 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2012
    Locație:
    roma ,italia
    Masina:
    Audi A6 , 3000 TDI , 2010
    Multumesc Rodyca. Spuneti-mi va rog dar daca pun o turbina de pe un audi A6 C5 180 hp manual pe a mea tiptronic as risca sa nu mearga sau sa defectez altceva ? Am deja o turbina pentru ca recent am dezmembrat un A6 AKE an 2002.
    S-ar rezolva si problema cu "intorsul aerului in cutia de la filtru" ? tin sa va spun ca chiar azi am mers in pic mai tare si la o turatie mai brusca pe sport s-a crapat filtrul si s-a dechis cutia aia de plastic de am pierdut toate clamele de inchidere. Multumesc mult pentru raspuns.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Noi 2012
  11. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    Debitmetru

    Am montat azi un debitmetru nou din magazin dar avea valori 320 si urca pana la 600 iar cel vechi 400 si urca pana la 550-600! Si el ar trebuii sa stea undeva intre 180-270 si sa urce pana la 800 din cate am inteles!Vreo parere? sau daca a mai patit cineva ceva asemanator!multumesc
     
  12. riccio 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2012
    Locație:
    roma ,italia
    Masina:
    Audi A6 , 3000 TDI , 2010
    Rodyca multumesc mult de informatie. Corect spus, mi-au montat o piese de pe un alt model pentru ca ei au zis ca estetic ca dimensiuni si aspect era la fel. In sfarsit am reusit sa rezolv problema cu intorsul aerului in cutia de la filtru. Acum merge perfect. Multumesc inca o data. Sunteti de mare ajutor. Pe curand
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Noi 2012
  13. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Salut para6. Calculatorul de motor iti face amestecul daca ai motorina multa el se chinuie sa faca amestecul. incearca alta pompa si vei vedea ca totul se schimba.imi pare rau dar nu vrei sa accepti ca ai ceva defect.pt tine e ultima mea interventie.Cu conditia daca e SH sa fie buna si pentru motorul tau.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Noi 2012
  14. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    Pompa ?

    Te referi la pompa de injectie nu ? Eu ma gandesc ca trebuia sa dea pe tester daca ar avea ceva. Nu te cotrazic poate sti mai multe despre masina asta ca mine. Eu am problema asa pleaca mai greu pana ajunge la 2000 ture apoi trage, iar la 170km/h se plafoneaza. Cred ca asa se zice, nu mai urca deloc. Astept sa ii fac si o testare in mers. Merci mult de informatii.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Noi 2012
  15. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Ia-i facut diagnoza si ti-a dat o diferenta mare de injectie intre cilindri. Asta inseamna ca ai o problema mecanica care nu o sa ti-o spuna diagnoza ca ceva mecanic este defect. In funcie de parametrii motorului se poate pune un diagnostic. Ai o problema de uzura mecanica la pompa. Daca VREI SA ACCEPTI. Daca nu, mai cheltuie multi nervi si bani ca sa descoperi asta. Eu nu am pompa de vanzare.Pentru tine ca sa stii ca sunt motoare care nu pornesc deloc iar pe diagnoza nu da nimic!Pentru administrator cer scuze dar trebuie sa explic la ce post ma adresez exact ca sa inteleaga respectivul!


    Este interzis Quote la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste functia Post Quick Reply. Citeste si respecta regulamentul. Multumesc. Daca nu respecti ce ti-am spus, data viitoare mesajele vor fi sterse. Ai mai fost avertizat de nenumarate ori pana acum.
     
    Ultima editare: 17 Noi 2012
  16. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    pompa injectie

    Cum pot verifica pompa de injectie sau daca se poate pentru a fi sigur de ce spui tu!Injectoru cu fir nu poate sa dea valori gresite daca e stricat?
     
  17. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna

    Din pacate treaba cu verificatul e costisitoare.O demontezi o trimiti la o reprezentanta Bosch si ai rezultatul,foarte clar dealtfel.Planul B:un mecanic bun care o desface si iti arata ce are.Planul C:iei o pompa Sh de la dezmembrari care dau cateva zile garantie o montezi si daca e ok o lasi daca nu o duci inapoi.E oleca de munca.Injectorul cu fir daca e defect electric da la diagnoza(nidle lift sensor) mecanic se verifica toate injectoarele foarte simplu la un pompangiu.
     
    Ultima editare: 18 Noi 2012
  18. adytza_vmm 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2012
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a6 quattro motor 2500 132 kw 180 cp an fabricatie 2000
    Salut,
    La masina mea un audi A6 C5 quattro imi arunca cureaua de la accesorii de pe role, mai exact rola de sus si de la ea pleaca spre alternator. Nu ii dau de cap. Am schimbat toate rolele (noi) amortizorul de soc, tot o arunca. Sa fie oare de la platoul de role, sa fie stramb ? Daca aveti vreo idee careva va rog sa imi spuneti si mie ca eu nu mai am niciuna. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Dec 2012
  19. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna.

    da. E un integ ansamblu de schimbat.E vorba despre piesa care tine pompa de servodirectie,intinzatorul rolei de anexe,e greu de schimbat ,trebuie dat jos compresorul de clima,pompa de servodirectie,racirea la ulei.Se schimba toata piesa cu tot cu piesa pe care vine montata rola conducatoare la anexe.E o bucsa de metal care se uzeaza dar din pacate face parte din sistem.E vorba de piesa unde se fixeaza amortizorul de vibratii.
     
    Ultima editare: 6 Dec 2012
  20. riccio 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2012
    Locație:
    roma ,italia
    Masina:
    Audi A6 , 3000 TDI , 2010
    salut colegilor, tocmai am o saptamana de cand m-a lasat pompa de injectie.E greu pt ca aici unde sunt (roma) nu am gasit nici o pompa la fel la coduri. dupa mai multe incercari am cumparat o pompa dar nu e perfect la coduri. Eu am 059 130 106 L si cea ce am luato e 059 130 106 D. am montato si nu porneste. deci mai precis porneste si dupa nici o secunda se opreste. Pe tester mi-a iesit eroarea vag 17978 MODUL DE COMANDA MOTOR BLOCAT PRIN IMMO.

    Cel ce mi-a facut softul ABT tuning pe centralina , mi-a recomandat sa las pompa asta chiar de nu sunt codurile la fel si sa-mi dezactiveze de pe centralina motorului IMMO. ce parere aveti, ce riscuri ar putea fi ( becuri aprinse in bord, etc...) ?
     

Distribuie pagina asta