1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul 2.5 TDI cod AKE pe A6 C5

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de audipowervl, 26 Oct 2008.

  1. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna

    Da, ai probleme la pompa de injectie,din pacate nu ai meserias,nu-i de la palete ,este uzata partea mecanica a pompei acolo trebuiesc inlocuite piese care nu le gasesti decat la Bosch,daca gasesti o pompa sh fara calculator acelasi cod musai,tre sa ai noroc sa fie buna sau reparatia numai la Bosch.Cu meseriasi de 2lei o sa te coste mult si rezultate 0.Poti incerca sa schimbi supapa neagra de pe filtrul de motorina cu una noua,si daca e la fel.......
     
  2. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    coduri electrovalve

    am o rugaminte daca poate cineva sa imi spuna ce coduri au cele doua electrovalve care fac vacuum pentru turbina si egr cea alba si cea de culoare neagra! va mutumesc mult audi a6 2.5 tdi ake
     
  3. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Ai mufele rotunjite la un capat sau drepunghiulare?Dupa 2002 sunt rotunjite.Se potrivesc si cele mai vechi dar trebuie scimbata mufa.
     
    Mugurel222 apreciază asta.
  4. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    dreptunghiulare cum e cea din poza daca se observa! ms
     
  5. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna

    Da asta-i de la turbo.Cea neagra de la EGR.Daca nu ai vacuum e defecta.
     
  6. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    Buna.Acum am schimbato pe cea neagra ca nu aveam vacuum deloc pentru egr! acuma am continuitate la vacuum la egr ca la turbina. asa e normal? multumesc
     
  7. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    salut

    Da,e OK cu conditia ca valva EGR sa fie buna.
     
  8. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    da este buna! inainte nu urka mai mult de 170km/h in seara asta sa dus in 200km/h dar greu! oricum inca ma confrunt cu problema demarajului! mai am batai de cap:D seara buna
     
  9. valicuinfo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2012
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    A6, 2,5 tdi, 2001
    Neatza!
    Revin si eu cu problema mea.
    Am schimbat filtrul de motorina cu totul, cu unu cu 2 conexiuni. Am schimbat toate furtunele. Masina pornea, mergea toata ziua iar dimineata nu mai pornea.

    Am ajuns sa schimb si pompa. Masina merge considerabil mai bine (in sensul ca trage mult mai bine si nu mai are lag-ul ala la acceleratie) dar de dimineata n-a mai pornit.

    Mai are cineva vreun sfat sa-mi dea?


    Multumesc
     
  10. valicuinfo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2012
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    A6, 2,5 tdi, 2001
    Totusi am pornit-o cu spray-ul si am observat ca in primele 10 sec vine si aer pe tur, pe langa motorina. Dupa filtrul de motorina am pus o supapa sa nu se dezamorseze pompa deci aerul pleaca de undeva dinspe filtru. Totusi nu ar trebui sa porneasca doar cu motorina din pompa chiar daca sa zicem ca filtrul se dezamorseaza, sau prinde aer pana la supapa pe care am montat-o?

    E posibil sa fie un defect prin care pompa sa nu traga motorina din rezervor, sau sa traga doar peste o anumita turatie? (a doua pompa cu exact acelasi defect?) Partea electronica am pastrat-o de pe cea veche.


    Multumesc
     
  11. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    verifica supapa de sens sa fie monata corect! cu sensu corect! seara buna
     
  12. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    Scoate debitmetru de aer din carcasa de aluminiu(cea care intra in filtrul de aer) are 2 suruburi mai deosebite si spala-l cu spray contact din abundenta.Sigur e muci.Si inca o problema ,trebuie musai sa verifici si catalizatorul sa nu fie infundat.
     
    Ultima editare: 27 Mar 2013
  13. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    catalizatoarele le-am scos de tot! debitmetru meu e din aluminiu ce ar trebuii sa spal. senzoru? sita de la debitmetru?
     
  14. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    buna

    ti-am spus sa scoti debitmetru DIN carcasa de aluminiu.Nu ma fa sa ma repet.
     
  15. para6

    para6 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    audi a6 2.5tdi quattro 2002
    am inteles! Mai bine intreb cand nu inteleg ceva decat sa stric altele! ms o zi buna!
     
  16. valicuinfo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2012
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    A6, 2,5 tdi, 2001
    Buna seara,
    Revin cu problema mea.
    Am ajuns intr-un final sa schimb si bujiile dupa ce am constatat ca erau toate arse.
    Pe furtunele de retur sunt 2 supape care sunt infundate si pe care le-am comandat, le astept undeva pe joi, pana atunci le-am anulat.

    Masina a pornit 2-3 zile iar azidimineata din nou cu spray-ul insa am observat o chestie noua.
    Pe galeria de admisie este o clapeta care taie aerul atunci ca se opreste motorul. Azidimineata clapeta asta nu se deschidea cand puneam contactul.. dupa ce mi-am dat seama de ce nu puteam sa o pornesc nici cu spray-ul (nu trecea de clapeta :) ) am deschis-o cu mana si a ramas asa.. dupa aceea toata ziua a functionat.

    S-a mai lovit cineva de astfel de probleme?
    Incep sa ma gandesc si la vreun senzor de temperatura care abereaza datele ce le primeste ECU... (prima data cand n-a pornit, aparuse o eroare la un senzor de temp dar a disparut, nu mai stiu ce senzor exact)
     
  17. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna.

    supapele nu sunt infundate,deschid la o anume presiune,clapeta sta deschisa, la oprirea motorului se inchide si se deschide la loc daca are comanda pe vacuum,poti face o diagnoza sa vezi (si senzorul de temperatura ce indica exact la rece)daca electrovalva care comanda clapeta e buna,sau supapa de la clapeta bagi un furtun si vezi daca nu are membrana obosita.Tare ma tem ca ai o problema de pompa de injectie.
     
    Ultima editare: 3 Apr 2013
  18. valicuinfo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2012
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    A6, 2,5 tdi, 2001
    Salut,
    Multumesc ptr raspuns.
    Am verificat intre timp si clapeta e ok. Supapele alea deschid la 4 bari.. Ceea ce cred ca e multicel.
     
  19. valicuinfo 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2012
    Locație:
    Targu Jiu
    Masina:
    A6, 2,5 tdi, 2001
    Am pus pe tur o pompa de amorsare si am mutat supapa de sens pe retur.
    De asemenea am schimbat si supapele alea care vin pe cele 2 furtune de retur dinspre injectoare spre pompa.

    Masina porneste acum, nu se mai dezamorseaza.
    Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns!
     
  20. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    dupa cum vezi nimeni nu a dat buzna cu ajutoare.Da ai improvizat ceva e mai bine dar nu ai rezolvat problema original.Defectul este la partea mecanica a pompei de injectie,mai exact la corpul pompei pe unde iese axul,acolo sunt problemele.Axul se roteste(ungerea e cu motorina) pe o bucsa de bronz care se uzeaza si prinde aer pe acolo.Solutii:schimbi pompa,sau numai partea mecanica a pompei(acelasi cod),sau trimiti pompa la bosch si o repara ei,dar e scump.Piesa nu se gaseste pe piata.Cea mai ieftina varianta e cea cu supape unisens.Pui una dupa filtru spre pompa pe tur,pe retur ai supapa de pe filtru(eventual iei una noua,ca nu-i scumpa).Renunti la pompa de amorsaj.
     

Distribuie pagina asta