1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul 3.0 TDI - discutii diverse - probleme cauze si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de tipoval, 7 Dec 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Da, ca la cele cu anticamera, unde statea bujia pornita, era pulverizata motorina, era incalzita apoi comprimata si arsa. Totusi, in cazul de fata nu poti spune ca masina merge prost sau nu trage de la bujii care chiar daca stau pornite, stau foarte putin, iar peste 5 grade deloc.
     
    Ultima editare: 6 Apr 2013
  2. zigzagul

    zigzagul 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi quattro 2005
    Stiu principiul bujiilor la diesel. Martorul motor oare mi s-a aprins ca am pornit din buton fara sa astept ? cand i-am dat la cheie cateva porniri s-a stins.
    In legatura cu martorul buji, stiu ca trebuie sa schimb 2 dintre ele, asta mi-a spus la test. Azi am mers cu audi toata ziua, a mers ok.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Apr 2013
  3. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Fa-i un test cu vag-com si vezi ce eroare ai stocata pe motor. Fara test putem sa ne dam cu parerea pana maine si tot nu ai cum sa iti dai seama exact.
     
  4. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Cum am spus mai sus si a subliniat si tucudean, Vag-Comul e sfant! Cauta putin si o sa gasesti cum se face diagnoza si logul in mers, sau mergi la cineva care se pricepe. Sa nu te duci la reprezentanta pentru log ca aia nu fac asa ceva.
    Nu cred ca iti sta martorul de bujii aprins din cauza ca i-ai dat direct si nu ai asteptat. Sunt multi care nu prea asteapta, dar nu au patit nimic. E ca si cum noi am invarti cheia fara sa se stinga martorul de bujie. Martorul ala iti arata cand e bujia incalzita la maxim(durata "sarmei" tine in functie de temperatura). Daca nu astepti, e posibil ca pe frig, sa nu iti porneasca, deoarece nu apuca sa se incalzeasca cum trebuie. Nu are legatura pornitul in graba cu faptul ca iti sta aprins. Schimba bujiile care stii ca nu-s bune si concentreaza-te pe caderea aia de putere. Daca tot nu ai acces la vagcom, zi-ne cati km ai si cum mergi, sau s-a mers cu masina.
     
    Ultima editare: 7 Apr 2013
  5. zigzagul

    zigzagul 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi quattro 2005
    Salut
    Are 190.000 km, merg subturat cu ea, acum ii dau in gura sa schimbe la 3 mi de ture. Mi-a pus un prieten testul, mi-a sters erorile, l-a pus iar, bineinteles ca a salvat si inainte si dupa. O sa pun aici rezultatul scanarii. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Apr 2013
  6. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Pune l la aria vagcom. Daca mergi subturat cu ea(cam asta face tiptronicul pe D) e de la turbina.Dai forja sa o curete si apoi sa nu mai mergi subturat.
     
  7. corint21

    corint21 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2011
    Locație:
    targu jiu
    Masina:
    audi A4B5
    motot 3.0 audi

    sal,. ar trebui verificat si filtrul de particule. o zi placuta
     
  8. zigzagul

    zigzagul 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi quattro 2005
    Spune-mi si mie te rog unde pun erorile ?
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Apr 2013
  9. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Punele aici acuma sa le vedem.
     
  10. zigzagul

    zigzagul 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi quattro 2005
    Le-am atasat.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Apr 2013
  11. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    Cand nu iti mai trage masina si ti se aprinde si spira de la bujii atunci nu iti mai lucreaza motorasul de la turbina. Cat de curand te va lasa motorasul de la turbina cu totul. Ai bujia 4 si 5 arse. Asta nu influenteaza mersul motorului.

    Ai probleme si cu galeria de admisie bank 2.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Apr 2013
  12. zigzagul

    zigzagul 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi quattro 2005
    Deci:
    1. motorasul de turbina - schimb doar motosarul?
    2. bujiile 4 si 5 = stiam ca trebuie sa schimb doua buji
    3. galerie admisie bank 2 (aici poti fi mai clar ca eu nu ma pricep) adica clapetele, care costa 1.800 lei una si sunt doua ? care dintre ele e pe duca ?
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Apr 2013
  13. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    in audi au kit de reparatie pentru turbine cu mufe de 4 pini si 5 pini.
    pentru motoarele care au iesit din 2005-2007 prima jumate de an ei zic ca acest kit nu merge, eu am insistat sa incercam ca am unul din 2005 si are 4 pini.
    merge totul foarte bine, le ia un pic de timp ca sa faca adaptarile, dar daca sunt buni {mecanicii} pentru ei nu stiu daca ar fi vreo problema. bafta
     
  14. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Bank 2 e cea din stanga, cum stai la volan (asa se face pozitionarea).
    Pe comanda la un magazin o poti gasi si la 1.600 lei, cum am luat eu, sau poate chiar mai bine, vezi tu. La reprezentanta e 2.200 lei.
     
    Ultima editare: 9 Apr 2013
  15. VdTAFAN

    VdTAFAN Silver Member

    Înscris:
    22 Oct 2012
    Locație:
    Craiova/Caracal
    Masina:
    Audi A6, 3.0TDI, BMK,6HP19A,2006
    Se pare ca am avut dreptate.... Pacat de admisia dreapta, costa o gramada de bani... Intra in vagcom pe Engine si dai outputtest. Iti verifica toate electricele motorului. Motorasul turbo, tampoanele, egr, bank1,2( vagcomul ii da comanda sa se deschida x% iar alaturi iti arata cat se deschid cu adevarat. ) Daca nu se deschide cat ii cere vagul atunci e de la jeg. Verifica si tu mufele, curata admisia cap coada. Poate reusesti cumva fara sa o cumperi noua...Numai bine si sa scapi cat mai ieftin
     
  16. zigzagul

    zigzagul 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi quattro 2005
    multumesc mult tuturor. dar unde pun si eu semnul intrebari acolo puteti sa imi dati raspunsul. nu ma pricep, trebuie sa imi explicati mai pe romaneste.

    1. Motorasul de la turbine se poate schimba doar el sau vine cu tot cu turbo???sau o metoda ceva

    2. Bujiile schimbate (doua dintre ele)

    3. Galerie admisie de schimbat una dintre ele = eu leas pune pe amandoua cand o fi timplu lor mai precis. are 190.000km, ele pica la 100.000km, ele cer singure ca trebuie schimbate.

    O sa ii fac toate aceste 3 chesti? Va merge masina mai bine? din cate am citit cu galerie noua ca ar trage ca si cum as fi in Sport?

    Pe mine de motorasul de la turbo ma intereseaza pentru ca de admisie asta este durata de viata a ei...

    Multumesc inca o data tuturor.
     
  17. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    1. Motorașul este piesă de schimb separată;
    2. Cu bujiile este simplu;
    3. Așa cum ţi-am scris și în mesaj, clapetele se pot recondiționa elegant la jumătatea prețului de achiziție cu mențiunea că vor fi mai fiabile decât un set nou, asta datorită metodei folosite la recondiționare.
     
  18. zigzagul

    zigzagul 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2013
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 3.0 tdi quattro 2005
    daca puteti sa imi dati mai multe pareri
     
  19. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Asculta ce o zis Cata, ca are dreptate.
     
  20. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    059 198 201A , acesta este kitul de reparatie cu patru pini pentru turbina, in kit intra - atuatorul {motorasul}, tija, si inca ceva piese marunte.
    etka zice ca kit-ul nu merge montat pe turbinele montate la modelele 2005-2007, in realitate merge perfect.

    cauta o reprezentanta AUDI care poate sa faca adaptarea, caci nu toate au aparatul de facut adaptare la atuator.

    kit-ul costa in jur de 245euro+manopera -344euro. lucrare facuta la italia, la romania nu cred sa fie diferenta mare.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta