nu sunt afirmatii aiurea domnu George dar nici masina mea nu are nici a lui Shumy eu am vazut masina lui saptamana trecuta
Ok. Nu am facut eu poza..e luata de pe forum dar nu e trucata. Fara sa supar pe nimeni..cumperi o masina fabricata in 94,95...asa am avut si eu pana la accident. MAsina e buna..cand iese din fabrica. Din pacate, romanul..face fel de fel de chestii..din lipsa de bani, de piese etc. Am cumparat in 91 un audi 80 cc, nu avea bara stabilizatoare, erau crapate basculele pe langa bucsi...Pe urma am constatat ca pusese bucsi de dacie , dupa ce a bucsat interiorul de la bascula, unde intra bucsa. Am spus mai demult, sa se deschida un thread, un nou topic..pentru cei mai noi in ale masinilor, mecanicii etc. Eu am invatat cand nu era net si atata informatie disponibila. Acum avem avantajul asta....sa stie oamenii, sa afle...Ce e ala avans dinamic sau a pune la punct distributia..Si cum e cu aerisitul instalatiei..e fizica elemetara, fara suparare...ceva cu principiul vaselor comunicante. Sper sa nu supar pe nimeni si sa realizam ca omul cat traieste , invata. Daca vrea si are informatie buna
Salutare! Spuneti-mi si mie va rog frumos daca este normal ca dimineata cand pornesc prima data masina, turatia la relanti sa fie umpicut mai mare(aprox. 1100 rpm) cu ambreiajul apasat, iar cand iau piciorul de pe ambreiaj sa fie pe la 900 rpm?
Este perfect normal.La rece amestecul este imbogatit(soc) de aceea turatia este peste 1000rpm.Cand lasi ambreajul,uleiul din cutie fiind rece opune o mica rezistenta de aceea turatia scade la 900rpm.Teoretic sistemul de compensare al relantiului ar trebui sa readuca turatia la peste 1000 rpm.Practic o problema la regulatorul de relanti(de obicei) impiedica acest fapt.Ce ulei are cutia de viteze?Nu e o problema grava,dar ca idee...
Nu am idee intrucat am aceasta masina de doar 2 luni...pana la urma ce spui tu? Chiar daca (la rece vorbind, la prima pornire de dimineata pana mototrul se incalzeste...) iau piciorul de pe ambreiaj turatia la relanti trebuie sa fie peste 900 rpm?
In mod normal da.Si chiar si al tau cu ambreajul calcat este peste.Ale mele la rece sunt cam pe la 1100 rpm(indiferent de pozitia ambreiajului).Dar 900 e ok,atat timp cat nu moare motorul la rece nu are rost sa cauti defecte.La cald banuiesc ca scade sun 900rpm
Nu scade sub 900 la cald. Sta la 900 fix dar din cate stiu asa si trebuie sa fie reglat, nu? Si la mine tot la 1100 sta la rece dar daca am ambreiajul apasat si daca este foarte rece afara cum a fost zilele acestea...in fine zici ca nu trebuiue sa-mi fac griji?
buna eu sunt gabi din oradea si vreau ajutorul vostru am avut multe tipuri de masini dar raman un devotat al AUDI mare fan nu laud asta e adevarul vreau sa cumpar din nou un audi dar de data asta un AUDI B4 mot. 1,6 101cp tip mot ADA dar nu stiu din ce norma face acest motor ce euro este m-ar bucura sa fie 2 pot sa pun poze cu cartea service ptr. cunoscatori sa vada si sa se pronunte vreau sa stiu ce euro este se vade si unde scrie codu ADA astept raspunsurile voastre............ si ce tip de injectie are mono sau multi punct sau cum?
Nu la toate masinile e trecut codul motorului in acte. Dar pe b4 ADA e singurul motor 1.6 care s-a pus. Alimentarea se face cu injectie multipunct, electronica. Norma de poluare este euro2.
nu sunt sigur dar in cartea masinii la sfarsitil numarului de omologare inainte de anul masinii e scris acolo E..La mine e euro 2 ,acelasi tip ADA
Uleiul din cutie e cam gros.NU ai probleme cu treptele 1,2 la rece?daca da,schimba uleiul cu unul de calitate.
Ba da la rece, in primele 10 min. intra cam greu primele 2 trepte Ce ulei recomandati si cat intra in cutie la acest model?
e identic ca la mine. am schimbat uleiul din cutie in vara, au intrat 2,5L, recomandat este 75W90, eu am bagat 80w90 pentru ca nu am gasit. Texaco. intra umpuic mai greu in treapta a 2-a, dar dupa 2-3 schimburi e ok, deci nici in 200 m de mers....stiu un caz in care unu cu motorul rece ia dat in gura si din cauza uleiului gros care nu a apucat sa se subtieze macar umpic , i-a crapat cutia. e la fel ca la motor...mergi si tu in limitele bunului simt pana incepe sa se miste acul de la temperatura....si apoi...fir intins. Personal cred ca e normal ca pe frigurile astea sa fie asa din cauza uleiului foarte vascos din cutie...si la alte marci la fel face in primele minute de functionare. pai pot sa va spun caz concret, eu cu dacia am mers inainte ani si ierni bune cu valvolina in cutie. sa dus altceva la masina aia, numai cutia nu.
Mii de scuze daca subiectul s-a mai discutat, dar eu am cautat cu serch si nu am gasit. Am facut schimbul de ulei si intrucat am joja si teaca ei sparte nu am idee unde este nivelul uleiului din motor. Cat ulei este recomandat la acest motor (Audi 80 B4,1,6 benzina, cod motor ADA, 74 Kw) Mecanicul a bagat "la ochi" 3,4 l. Mentionez ca in filtru nu a bagat deloc ulei. Este bine? Eventul va rog frumos cine-mi ofera si mie un cod pentru joja de ulei la acest tip de motor? Multumesc mult!
ai primit deja raspuns in topicul http://www.clubaudi.ro/modele-clasice/17288-schimbare-joja-ulei.html la ambele intrabari
Faza era ca acolo un coleg a zis 3,5 l. iar altul 3 l. ????? Eu am 3,4 l. in motor.Pana la urma cat trebuie????
Ulei de motor cu filtru 3,00 litri Specificare ulei de motor VW 500 00/501 01/502 00 Transmisie manuală 5 viteza 012 2,25 litri Specificaţie ulei transmisie manuală 5 viteza 012 SAE 75 W 90 GL4 Specificare ulei servodirecţie G 002 000 Lichide de răcire 6,50 litri Specificare lichid de răcire G12 Plus Lichide de frâna la schimbare 1,00 litri Specificare lichid de frână DOT 4 Agent de răcire instalaţie de climatizare 650 - 700 Grame Specificaţie agent de răcire R 134a Conţinut rezervor 66 litri cam aste ar fi datele masinii tale luate din tec doc si cred ca nu e nici o problema daca ai pus doar 400 de grame in plus.