1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul benzina 1.6 cod ADA 101 cp - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Modele clasice' creată de shumy, 8 Dec 2009.

  1. antonzoltan

    antonzoltan Bronze Member

    Înscris:
    18 Mai 2009
    Locație:
    Făgăraș
    Masina:
    Audi 80 B4, 1600 tip ADA, 1994
    nu sunt afirmatii aiurea domnu George dar nici masina mea nu are nici a lui Shumy eu am vazut masina lui saptamana trecuta
     
  2. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    M-am uitat din nou. Nimic. Nu am asa ceva.
     
  3. george1962 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi b4, motor abt
    Ok. Nu am facut eu poza..e luata de pe forum dar nu e trucata. Fara sa supar pe nimeni..cumperi o masina fabricata in 94,95...asa am avut si eu pana la accident. MAsina e buna..cand iese din fabrica. Din pacate, romanul..face fel de fel de chestii..din lipsa de bani, de piese etc. Am cumparat in 91 un audi 80 cc, nu avea bara stabilizatoare, erau crapate basculele pe langa bucsi...Pe urma am constatat ca pusese bucsi de dacie , dupa ce a bucsat interiorul de la bascula, unde intra bucsa. Am spus mai demult, sa se deschida un thread, un nou topic..pentru cei mai noi in ale masinilor, mecanicii etc. Eu am invatat cand nu era net si atata informatie disponibila. Acum avem avantajul asta....sa stie oamenii, sa afle...Ce e ala avans dinamic sau a pune la punct distributia..Si cum e cu aerisitul instalatiei..e fizica elemetara, fara suparare...ceva cu principiul vaselor comunicante. Sper sa nu supar pe nimeni si sa realizam ca omul cat traieste , invata. Daca vrea si are informatie buna
     
  4. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Salutare! Spuneti-mi si mie va rog frumos daca este normal ca dimineata cand pornesc prima data masina, turatia la relanti sa fie umpicut mai mare(aprox. 1100 rpm) cu ambreiajul apasat, iar cand iau piciorul de pe ambreiaj sa fie pe la 900 rpm?
     
  5. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    Este perfect normal.La rece amestecul este imbogatit(soc) de aceea turatia este peste 1000rpm.Cand lasi ambreajul,uleiul din cutie fiind rece opune o mica rezistenta de aceea turatia scade la 900rpm.Teoretic sistemul de compensare al relantiului ar trebui sa readuca turatia la peste 1000 rpm.Practic o problema la regulatorul de relanti(de obicei) impiedica acest fapt.Ce ulei are cutia de viteze?Nu e o problema grava,dar ca idee...
     
  6. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Nu am idee intrucat am aceasta masina de doar 2 luni...pana la urma ce spui tu? Chiar daca (la rece vorbind, la prima pornire de dimineata pana mototrul se incalzeste...) iau piciorul de pe ambreiaj turatia la relanti trebuie sa fie peste 900 rpm?
     
  7. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    In mod normal da.Si chiar si al tau cu ambreajul calcat este peste.Ale mele la rece sunt cam pe la 1100 rpm(indiferent de pozitia ambreiajului).Dar 900 e ok,atat timp cat nu moare motorul la rece nu are rost sa cauti defecte.La cald banuiesc ca scade sun 900rpm
     
  8. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Nu scade sub 900 la cald. Sta la 900 fix dar din cate stiu asa si trebuie sa fie reglat, nu? Si la mine tot la 1100 sta la rece dar daca am ambreiajul apasat si daca este foarte rece afara cum a fost zilele acestea...in fine zici ca nu trebuiue sa-mi fac griji?
     
  9. gabi_64 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2009
    Locație:
    oradea
    Masina:
    Audi a4 b5 (1.6l, ADP, 101 cp)
    buna
    eu sunt gabi din oradea si vreau ajutorul vostru am avut multe tipuri de masini dar raman un devotat al AUDI mare fan nu laud asta e adevarul
    vreau sa cumpar din nou un audi dar de data asta un AUDI B4 mot. 1,6 101cp tip mot ADA dar nu stiu din ce norma face acest motor ce euro este m-ar bucura sa fie 2 pot sa pun poze cu cartea service ptr. cunoscatori sa vada si sa se pronunte
    [​IMG]
    vreau sa stiu ce euro este se vade si unde scrie codu ADA
    astept raspunsurile voastre............
    si ce tip de injectie are mono sau multi punct sau cum?
     
    Ultima editare: 28 Ian 2010
  10. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    Nu la toate masinile e trecut codul motorului in acte. Dar pe b4 ADA e singurul motor 1.6 care s-a pus.
    Alimentarea se face cu injectie multipunct, electronica.
    Norma de poluare este euro2.
     
  11. antonzoltan

    antonzoltan Bronze Member

    Înscris:
    18 Mai 2009
    Locație:
    Făgăraș
    Masina:
    Audi 80 B4, 1600 tip ADA, 1994
    nu sunt sigur dar in cartea masinii la sfarsitil numarului de omologare inainte de anul masinii e scris acolo E..La mine e euro 2 ,acelasi tip ADA
     
  12. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    Uleiul din cutie e cam gros.NU ai probleme cu treptele 1,2 la rece?daca da,schimba uleiul cu unul de calitate.
     
  13. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Ba da la rece, in primele 10 min. intra cam greu primele 2 trepte :( Ce ulei recomandati si cat intra in cutie la acest model?
     
  14. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    e identic ca la mine. am schimbat uleiul din cutie in vara, au intrat 2,5L, recomandat este 75W90, eu am bagat 80w90 pentru ca nu am gasit. Texaco. intra umpuic mai greu in treapta a 2-a, dar dupa 2-3 schimburi e ok, deci nici in 200 m de mers....stiu un caz in care unu cu motorul rece ia dat in gura si din cauza uleiului gros care nu a apucat sa se subtieze macar umpic , i-a crapat cutia. e la fel ca la motor...mergi si tu in limitele bunului simt pana incepe sa se miste acul de la temperatura....si apoi...fir intins.
    Personal cred ca e normal ca pe frigurile astea sa fie asa din cauza uleiului foarte vascos din cutie...si la alte marci la fel face in primele minute de functionare. pai pot sa va spun caz concret, eu cu dacia am mers inainte ani si ierni bune cu valvolina in cutie. sa dus altceva la masina aia, numai cutia nu.
     
  15. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Mii de scuze daca subiectul s-a mai discutat, dar eu am cautat cu serch si nu am gasit. Am facut schimbul de ulei si intrucat am joja si teaca ei sparte nu am idee unde este nivelul uleiului din motor. Cat ulei este recomandat la acest motor (Audi 80 B4,1,6 benzina, cod motor ADA, 74 Kw) Mecanicul a bagat "la ochi" 3,4 l. Mentionez ca in filtru nu a bagat deloc ulei. Este bine? Eventul va rog frumos cine-mi ofera si mie un cod pentru joja de ulei la acest tip de motor? Multumesc mult!
     
    Ultima editare: 15 Mai 2010
  16. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
  17. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Faza era ca acolo un coleg a zis 3,5 l. iar altul 3 l. ????? Eu am 3,4 l. in motor.Pana la urma cat trebuie????
     
  18. alex_flo

    alex_flo Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI 80 1.8S, PM, 1990, EURO2
    3 litri. Cu filtru de ulei merge pana la 3.2.
     
  19. shumy

    shumy Silver Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    Audi 80 b4 ,1.6 CC, 74 kw, tip motor ADA (1994)
    Probleme daca las asa, 3,4 l?
     
  20. mircea_suba

    mircea_suba 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi a4 b8 2.0 tdi CAGA
    Ulei de motor cu filtru
    3,00 litri
    Specificare ulei de motor
    VW 500 00/501 01/502 00
    Transmisie manuală
    5 viteza 012 2,25 litri
    Specificaţie ulei transmisie manuală
    5 viteza 012 SAE 75 W 90 GL4
    Specificare ulei servodirecţie
    G 002 000
    Lichide de răcire
    6,50 litri
    Specificare lichid de răcire
    G12 Plus
    Lichide de frâna la schimbare
    1,00 litri
    Specificare lichid de frână
    DOT 4
    Agent de răcire instalaţie de climatizare
    650 - 700 Grame
    Specificaţie agent de răcire
    R 134a
    Conţinut rezervor
    66 litri
    cam aste ar fi datele masinii tale luate din tec doc si cred ca nu e nici o problema daca ai pus doar 400 de grame in plus.
     

Distribuie pagina asta