1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 B6 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian, 6 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    La 1 l pe 1000 da este. Dar si masina merge in forja mare. Daca as merge normal pana in 3000 de ture ar cobora consumul. Masina are 265000 km, dar motorul merge bine. Nu vreau sa investesc 500 euro intr-un motor care nu o sa mearga mai bine decat acum dar in schimb tot o sa consume ulei.. Din punctul meu de vedere mai bine ii pun 1.8 T. Sa vedem cum se comporta mai departe cu noul ulei.
     
  2. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salutare din nou. Are cineva idee, sau s-a confruntat cineva cu problema urmatoare? La pornire dimineata se balbaie pentru vreo 20 de secunde la modul ca trebuie sa cam ti putin din acceleratie sa nu moara, fluctuatie de relanti intre 1500 si 5-600. Dupa secundele astea merge ceas , fara balbaiala fara alta problema. O pornesc de 100 de ori in aceeasi zi si nu mai are nici o problema.
    Pe tester nu are decat o singura eroare dar care vine de la catalizator ( e obosit)
     
  3. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    S-ar putea sa iti prinda aer pe circuitul de combustibil.
     
  4. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Ma gandesc ca in felul asta ar porni greu dar nu porneste greu. Doar fluctueaza relantiul prentru cateva secunde.
     
  5. andrei29

    andrei29 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti - Grecia
    Masina:
    a4 b6 2.0i 2003
    Eroarea de catalizator mi-a dat-o si mie in cauza find benzina de proasta calitate. Treaba cu fluctuatile de relanti la rece pot fi din mai multe cauze. Incearca in primul rand curatarea clapetei de acceleratie, cauta sa nu traga aer fals pe undeva.
     
  6. AudiA4S4

    AudiA4S4 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4. 2.0 ALT benzina. 2002
    zamolxez Eu am avut aceeasi problema si imi dada si check engine in bord cu eroarea :p0171 system too lean, la fel cu prima pornire dimineata(in rest daca o porneam de 100 ori nu mai facea) facea ca hala si oscilau turatiile iar mecanicul mi-a recomandat sa schimb debitmetrul de aer si cu asta am rezolvat problema. Insa problema cu check engine nu s-a rezolvat tot s-a aprins si imi da acum eroare pe catalizator ca si la tine. NU este de la nicio benzina cum zic unii....Acest motor pacatos datorita consumului de ulei care ajunge in catalizator formeaza depuneri pe interior si de aici se buleste si scade randamentul catalizatorului.
     
  7. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Masina mea a gasit alt proprietar. Clapeta a fost de vina.
    Pentru cei care inca nu au citit postul meu cu uleiul. Incercati Texaco Havoline Ultra 5w40. Dupa 800 km parcursi inca nu scazuse deloc nivelul. Cu celelalte uleiuri aceam deja completat 600-700 ml.
     
  8. claudelu86 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2010
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B6 2.0 2001
    Pentru cine mai este interesat de tacanitu la pornirea la rece,cel putin la mine s-a rezolvat cu inlocuirea suportului de la filtrul de ulei care contine regulatorul de presiune ulei (format dintr-un arc si un piston) cod piesa
    06B115405E acesta a fost schimbat odata cu termoflotul (radiatorul de ulei gasit spart,baga ulei in antigel).
     
  9. andrei29

    andrei29 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti - Grecia
    Masina:
    a4 b6 2.0i 2003
    Multumim frumos de informatie Claudelu86. La mine se intampla o treaba ciudata: daca las contactul pus pret de 10 secunde inainte sa o pornesc nu-mi mai tacane daca ii dau imediat dupa ce-mi arata Ok imi tacane.
    Treaba asta nici eu nu o mai inteleg i-am aratat lucru acesta aici la un meserias nici el n-a stiut sa-mi explice de ce nu mai tacane daca las contactul mai mult timp pus inainte sai dau la automat. Se uita la mine si eu ma uitam la el.
     
  10. reptilaz0r 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2016
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 ALT , 2002
    Salut,
    O problema cu nivel ulei minim am si eu: la drum lung atunci cand trec peste 2-3-4 mii turatii/min , imi apare in bord cum ca am nivelul de ulei minim. Daca opresc masina si o pornesc dupa imi arata in continuare iar daca verific uleiul mi se stinge eroarea.
    Ideea este ca ultimul drum pe care l-am facut am impins mai bine si am incercat sa rotesc de joja dupa ce am verificat uleiul ca sa fiu sigur ca nivelul minim aparut in bord nu este real. Am continuat drumul, 1200 de km, si nu a mai aparut eroarea in bord. Acum intrebarea mea este: daca cumva senzorul este dus sau cumva cablajul de la capota cu senzorul despre care se vorbeste pe aici sau cumva probleme la joja ?
    Masina este un A4 B6 2001 131cp cod motor ALT. Joja este cu bila si mai am observat ca este rupta fix dupa partea de sus de la maxim in sus. Se poate cumva testa senzorul de la capota sau cel de la ulei cu vcds ? Multumesc frumos
     
  11. IGG

    IGG 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2015
    Locație:
    VL-SB
    Masina:
    Audi A4 B6 2.0 ALT 2003
    Dragi colegi posesori de motor ALT, asa cum am promis revin cu informatii dupa segmentare. Recent am facut segmentarea de care multa lume se teme si deocamdata sunt multumit. Despre consumul de ulei inca nu pot spune multe.

    - se pare ca segmenti au ramas lipiti/intepeniti de piston si pe langa scapa ulei
    - pe langa asta am gasit intinzatorul de la lant rupt. Asta a insemnat inlocuire cu piesa OEM
    - kit distributie, filtre si majoritatea garniturilor de la motor (daca nu toate) schimbate
    - ulei ales Motul 5W40 X-cess 8100

    Totusi am o problema, martorul ABS sta aprins. Luni o sa o pun pe tester sa vad ce eroare da.
    Per total foarte multumit de lucrare. Bineinteles mecanicul mi-a impus ceva restrictii pentru un numar de km.

    Daca aveti intrebari/nelamuriri va pot raspunde cu placere.
     
  12. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    IGG, se poate sa ne dai niste coduri dupa care ai cumparat piesele pentru segmentare ?


    In momentul in care pui contactul se amorseaza pompa de ulei astfel timpul in care ajunge uleiul la tacheti este unul foarte scurt. Eu am zis-o si o repet, dati baia de ulei jos si curatati sorbul.
     
  13. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    @InSecret din cate imi aduc aminte pompa de ulei e pe lant. Daca nu invarte motorul de unde amorsare? Sau gresesc?
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    zamolxez exact asa este. Nu exista motor care sa aiba pompa de ulei electrica, toate au actionare mecanica. Puteti tine cate secunde vreti contactul, acest lucru nu influenteaza presiunea la ulei.
     
  15. andrei29

    andrei29 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti - Grecia
    Masina:
    a4 b6 2.0i 2003
    Nu va contrazic pe nici unu bine nici nu ma pricep asa bine in mecanica dar nimeni numi poate explica acest lucru am primit tot felu de afirmati ba sa schimb nustiu ce lant ba sa schimb nustiu ce garnituri pana acuma citind tot topicu fiecare a venit cu afirmatile lui.Deci poate cineva sa dea solutia concreta si cea buna la rezolvarea tacanitului la rece?
     
  16. poka88 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi a4 b6 2.0i ALT 2001
    Salut mie imi tacanea incontinu am duso la un mecanic si a curatat valva din poza...de atunci face doar la prima cheie(la rece).L-am sunat si a zis ca trebuie sa inlocuiesc acea valva...
     
  17. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Este valva n205. Este piesa responsabila pentru tacaneala asta la pornire. Cand o sa tacane non stop trebuie schimbata clar.
     
  18. poka88 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi a4 b6 2.0i ALT 2001
    Da la mine a curatato si tacane doar la rece prima cheie trebuie sa o schimb...va anunt daca se rezolva
     
  19. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    vezi ca noua e vreo 1300 lei :). este pretul platit de @Nepotu66 acum vreun an
     
  20. poka88 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2014
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi a4 b6 2.0i ALT 2001
    Daca o iau din dezmembrari nu e ok?Parca o poti verifica daca e buna(masori rezistenta)poate gresesc...
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta