1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 B6 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian, 6 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. enevictor25 Bronze Member

    Înscris:
    25 Iun 2014
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4,2.0i,2002
    Nu e vorba de ulei Marius , durata de viața a unui catalizator este de 100.km plus consumul de ulei care il afectează.Al meu era cărbune fagurele ,topit. Mi-am cumparat altul ,dar nu am apucat sa-l prind.
     
  2. bluesync 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Dec 2015
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI 131cp AVF 2002 ; A4 B6 2.0 ALT 2001
    Salut,
    Mi-am achizitionat si eu un audi A4 B6 2.0i cod ALT si nu prea sunt multumit de cum trage. Daca este sub 3000 ture si accelerez mai tare nu face nimic, doar daca ii dau usor din acceleratie si trece de 3400 atunci incepe si trage. Da senzatia ca se ineaca, dar nu se ingatuie sau ceva, pur si simplu se aude fortat motorul si atat.
    Ma asteptat chiar daca este aspirat motorul cel putin prima si a doaua treapta sa aiba demaraj, nici macar "scart" nu ia la plecarea de pe loc. Daca o turez cu prima treapta si ii dau a doua repede atunci se simte forta cum zbucneste. Am gasit un furtun retezat (am atasat o poza), l-am remediat si nu s-a simtit nici o schimbare. Stie cineva despre ce e vorba ? Multumesc.
     
  3. andrei29

    andrei29 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti - Grecia
    Masina:
    a4 b6 2.0i 2003
    Dragi colegi prin schimbarea uleiului Castrol 5w30 EDGE cu RAVENOL 5w40 ClearSynto am redus consumul semnificativ. Dupa 600 km parcusi a fost nevoie sa completez numai cu 50 ml de ulei unde mie imi consuma inainte cu CASTROL mentionat mai sus undeva la 800 ml la 1000 km. Va sfatuiesc sa-l incercati cu incredere.
     
    dragos77 apreciază asta.
  4. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    50 ml e ca si cand nu completezi, iti creste nivelul pe joja cred ca, cu max 1 mm, nesemnificativ. Consumul e influentat de temperatura de afara, stilul de mers, trafic. Asta ca sa ne dam seama de acest consum cu ravenol.
     
    Ultima editare: 18 Sep 2016
    andrei29 apreciază asta.
  5. andrei29

    andrei29 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti - Grecia
    Masina:
    a4 b6 2.0i 2003
    Marius_bv:Vremea este la fel cum era in urma acum doua luni cand iam bagat castrolu tinand cont ca, ma aflu in partea Europei unde este destul de cald si acuma deci factorul vremea il scotem din ecuatie.In legatura cu stilu de condus il am mai agresiv tinant cont ca, facilitez de drumuri bune da este adevarat unde ma aflu traficu este mai liber.Dar catsrolu a fost exploadat in acelasi conditi mentionate mai sus sper ca, ti-am raspuns la toate intrebarile.
     
  6. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Atunci e clara treaba....si eu am renuntat la castrol edge 5w40 in favoarea shell helix ultra 5w40 dar am acelasi consum
     
    andrei29 apreciază asta.
  7. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cred eu ca trebuie sa astepti un interval de service complet(10-15k km) sa vezi daca ai facut treaba sau nu.Asa....te minti singur.Daca ai pus 100ml peste la schimb si nu ai vazut atunci....e gata consumul.

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  8. andrei29

    andrei29 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti - Grecia
    Masina:
    a4 b6 2.0i 2003
    Catalin_1987:Cand mi sa facut schimbu sunt sigur ca, mi sa pus ulei la nivel verificand personal acasa lasand masina sa stea doua ore dupa acea verificat .Inainte la 800km parcursi aveam deja cel putin 700ml completati dar cea ce spui tu este corect este prea devreme sa ma bucur dar inceputu pare promitator.
     
  9. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Multe din uleiurile minune isi pierd proprietatile in 2-3000 km ceea ce e catastrofal pt motor.
     
  10. AudiA4S4

    AudiA4S4 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4. 2.0 ALT benzina. 2002
    Va salut,
    Am o intrebare pentru cei care poate cunosc: Consumul de ulei poate sa creasca sau sa scada in functie de calitatea benzinei?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Nu are legatura calitatea combustibilul cu ce consum de ulei ai tu.
     
  12. AudiA4S4

    AudiA4S4 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4. 2.0 ALT benzina. 2002
    Ok, multumesc!
     
  13. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    salut,
    Am si eu o problema la B6 2.0i ALT si daca stie cineva sa ma ajute va rog sa-mi spuna: acum cateva zile in afara orasului la viteza de vreo 80-100 Km/h mi-a tot "murit" motorul de vreo 20 de ori. Tot timpul cand sunt in a 4-a si incetinesc acul turatiei coboara la 0 si imi moare motorul, dar daca apas acceleratia pleaca din nou. Cateodata dupa ce o pornesc face putin, cativa metri, ca si cum ar merge in suturi, ce ar putea fi?
     
  14. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Pune testerul pe ea. O posibila cauza poate fi senzorul de turatie
     
  15. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Aceasi problema am patit-o si eu si era senzorul de turatii motor. Senzorul are cap magnetic iar cum motorul asta are probleme la consumul de ulei, se pune foarte usor pilitura pe acel senzor. Eu l-am schimbat persoanl, a fost in ur de 180 ron de la bosch. Mai greu cu accesul la el deoarece filtrul de ulei te incomodeaza foarte mult.Acum nu am facut diagnoza pe forum si logic ca cel mai indicat ar fi un test pe vcds, insa la fel se manifesta si la mine.
     
  16. claudyu80

    claudyu80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2011
    Locație:
    Petroșani
    Masina:
    AUDI A4 B9 3.0 quattro
    Salutare doresc sa schimb conducta de aer si nu stiu ce cod sa cumpăr.
    Oare ce cod este .
    06B 103 211 J sau 06B 103 211 H.
    Stiti cineva care este diferentele intre cele doua piese
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sunt limitate la seria de sasiu. Cea cu H e folosita la serii pana la ...070 000 iar cea cu J de la ...070 001 incolo.
     
  18. claudyu80

    claudyu80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2011
    Locație:
    Petroșani
    Masina:
    AUDI A4 B9 3.0 quattro
    Serie sasiu WAUZZZ8E02A133269.deci am nevoie de codul cu H
     
  19. InSecret 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, CJEB,2012
    Salutare colegi,

    Revin cu 2 probleme la care nu reusesc sa le dau de cap. Masina se manifesta astfel:

    Dimineata la rece porneste greu si anume la prima cheie oscileaza foarte mult turatia (400 rpm - 800 rpm - 400 rpm -1200 rpm - 400 rpm dupa care moare motorul) la a 2a cheie ori face la fel ori porneste dar nu mai moare motorul insa pana se incalzeste putin tot mai escileaza turatia.

    A 2a problema ar fi ca daca masina se deplaseaza cu o viteza mai mare de 30 km/h si o scot din viteza (o las la punctul mort) scade o data turatia la 700-800 rpm dupa care se opreste motorul in mers.

    Pe vag com imi apare eroare sonda lambda bank 1 (inainte de catalizator), nu imi vine sa cred ca asta ar fi problema, si o eroare cum ca termostatul e blocat pe deschis.

    Am schimbat senzorul de turatii de pe volanta (mai demult imi aparuse pe vagcom insa l-am sters si desi masina face cum am scris mai sus, eroarea tot nu a reaparut) si tot asa face.
    Ce as putea sa verific ? nu inteleg ce are ... Dupa ce se incalzeste putin (nici pana in 50 de grade) masina merge cum trebuie.
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Banuiesc ca iti miroase tare a benzina pana se incalzeste. Sonda lambda citeste gazele din evacuare, daca are eroare nu poate regla amestecul. La fel si termostatul nu te ajuta pana nu se incalzeste motorul. Trebuie sa remediezi aceste doua probleme, altfel la rece nu vei reusi sa ai un amestec uniform, si motorul o sa se inece.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta