1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 B6 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian, 6 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Apetrus 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 ALT, multitronic, 2007
    Voi aveti dreptate insa m-a nedumerit mia aia de km in care n-a consumat nimic. Si as desface motorul daca asta ar fi solutia, insa nu cunosc pe nimeni in care sa am incredere.
     
  2. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    @Apetrus, de ce a trebuit sa dai jos tot uleiul si sa-l cantaresti ca sa vezi consumul? Nu ai joja? Mi se pare o aberatie ce ai facut, plus ca nu am incredere in reprezentante si mecanicii de acolo. Ai stat langa ei sa vezi ce au facut? Sau te-au facut din vorbe.
     
  3. Apetrus 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, 2.0 ALT, multitronic, 2007
    Si eu sunt la fel de sceptic in privinta service-urilor si mecanicilor si a reprezentantelor in general insa firma la care lucrez are o colaborare bilaterala veche cu ambele reprezentante si nu-si permit sa faca mizerii cu noi/ mine. Protocolul de consum de ulei se desfasoara la fel in toate reprezentantele Audi de la noi sau afara si anume parcurgand pasii pe care i-am descris in primul post. Am verificat personal joja de ulei la momentul 0 si la 950 km si uleiul scazuse foarte putin, aproape deloc.
     
  4. AudiA4S4

    AudiA4S4 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4. 2.0 ALT benzina. 2002
    Va salut!
    Am o intrebare: A folosit careva pana acum ulei motul 10w40 sau 5w40 pe acest tip de motor renumit pt consumul de ulei. Se vede o imbunatatire a consumului? Multi pe alte forumuri il lauda si se apropie schimbul de ulei. Multumesc!
     
  5. AlinTase

    AlinTase 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2017
    Locație:
    Bals
    Masina:
    Audi A4 B6
    Buna seara! Am achizionat recent Audi A4 B6 2.0 benzina dupa un drum de aproximativ 1100km cu masina plina, clima pornita, temperatura exterioara peste 30 grade, traseu Rucar-Bran am avut un consum de ulei de aproximativ 700ml. Ce parere aveti este normal acest consum? Masina merge perfect nu scoate deloc fum uleiul a fost schimbat inainte de a pleca castrol 10-40.
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Nu e deloc normal!!
     
  7. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
    Buna, am observat ca am mai multe furtune rupte la motorul 2.0i ALT, imi poate spune cineva va rog cum se numesc furtunele care imi sunt rupte si daca le gasesc doar partile care imi trebuie mie sau vin impreuna cu mai multe?


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Ultima editare: 26 Mar 2018
  8. Bogdan U

    Bogdan U 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2017
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, 2.0, 2002
    Salut,
    Conducta de aer - 06B129627AB (trebuie schimbata cu totul) 300 lei nou sau 100 din dezmembrari (eu am luat din dezmembrari).
    T-eul are codul 06B103235Q - 50 de lei
    Si iti mai trebuie si un O-ring N90465001 - 5 lei si agrafa daca ai pierdut-o sau lipseste 06B121142
    Furtunul care pleaca in jos este 06B103211H si e vreo 250 de lei nou.

    Gasesti pe topicul acesta mai multe detalii
     
    KidBlondu și DonDoneL apreciază asta.
  9. smailly_razvan

    smailly_razvan 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2012
    Locație:
    Hunedoara
    Masina:
    AUDI A4 B6 2.0i 131 CP
  10. iVlad 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2021
    Locație:
    Albania
    Masina:
    Audi B6 ALT
    Din dorința de a împărtăși informațiile acumulate de către mine în urma înțelegerii mașinilor pe benzină de la Audi (20 de ani cu motor ALT, și câțiva cu 1.8T), mai precis, cod motor ALT, 2.0, voi posta aici chestiuni de folos pentru cei ce caută date și păreri înainte de achiziție.
    Mașinile pe benzină de la VAG sunt foarte bune dacă:
    nu te deranjează consumul de ulei care poate fi și de 1 L./ 1000 km.
    Consumul de ulei s-a resimțit mai mult la primele serii ale motorului de cod ALT, s-a folosit un material necorespunzator pentru suprafața pistoanelor, pe suprafața cărora se creează microfisuri, asta rezulta in uzură prematură și pierderi de ulei, fenomen ce poate apărea după primii 7.000 km. rulați. Totuși există mașini Audi noi, care au trecut în carte consum de ulei firesc de 1 L./ 1000 km. Se poate vedea partea plină a paharului: se completează cu ulei proaspăt mai des, iar motorul ține mai mult. Uleiul la motorul dat poate fi și cel 10w-40, după 20 de ani e recomandat, dar să aibă norma 502 00 VW.
    Martorul din bord se aprinde de la sonda lambda care trebuie schimbată după 30.000 km., la noi și nici în Germania, nu toată lumea respectă prevederea aceasta.
    La Audi, dacă ai check engine aprins din pricina sondei și nu schimbi piesa cu una originală (aprox. 1150 RON), becul nu se va stinge, computerul detecteaza că nu este de origine piesa nouă.
    Principiul după care se ghidează mulți, dacă nu consumă benzină mai mult decât în carte, nu trebuie schimbată sonda, dar computerul nu știe asta, de unde și multe Audi cu martorul check engine aprins.
    Informațiile sunt de folos și valabile pentru mai multe topicuri. Moderatorii site-ului pot face trimitere pentru toate acestea în cadrul cărora informații de mai sus vor fi de folos sau mai simplu, le rețineți dumneavoastră și le transmiteți prin viu grai ori scrieți mai departe.
    Toate cele bune!
     
    corneldoncea apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deoarece nu mai este nimc de zis si s-a discutat tot ce se putea discuta despre acest motor in cele peste 100 pagini topicul se inchide dar va ramane pe prima pagina. Cine vrea sa elimine acest consum - dealltfel foarte normal pentru acest motor - citeste acest topic integral si va afla ce are de facut.
     
    Yo81, mhozoc, tpy și încă o persoană apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta