1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 B6 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian, 6 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
  2. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu stiu ce ulei foloseai inainte,insa producatorii de uleiuri recomanda sa treci pe un ulei cu vascozitate mai mare,gen 10-15w 40.Cel mai bine poti sa verifici pe site-ul celor de la Castrol.Bafta.
     
  3. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Acum vine iarna si nu e bun 10W-40 ! Acum am 5W-40 ! La vara daca o sa mai am masina am sa-i pun 10W-40 !
     
  4. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    10w 40 tine pana la -30 grade;daca ai pierderi sau consuma prea mult ulei,go for it.Dar ma repet,intra pe site-ul lui Castrol si vei gasi acolo ce te intereseaza si specificatiile.Au un ulei pt benzinare high millage care e pt genul tau de probleme.
     
  5. radu82

    radu82 4th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 ALT 2002
    eu am acelasi motor ca tine, eu am pus in a mea castrol 5w30 long life III si am vreo 2000 km si nu am nici o problema cu uleiul..si consumul eu zic ca e ok cam 11 l /100 km (asta arata CB) e adevarat ca nu traversez bucurestiul in 2 in fiecare zi...dar si imi place sa schimb pe la 3000-3500 rpm ..in schimb ma doare inima cand ii dau pe autostrada spre mare 180 -200..cat imi arata consumul instant...eu sunt multumit de motor asta...nu e cel mai perfomant...dar am auzit lucruri bune despre fiabilitatea lui
     
  6. oncete83 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2007
    Locație:
    valcea
    Masina:
    2002 audi a4 2.0L
    ALex eu am pus de vreo 3000km castrol RS 10W 60 .. pana acum se comporta bine si nu ar da nici un semn de completare si am mai mers si tare de vreo cateva ori. am sa te tin la curent daca apari schimbari , dar ma gandesc ca daca completz doar 1L la schimbul asta sunt patron :D .
     
  7. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    oncete83,castrol rs 10w 60 stiam ca e pt BMW m3 sau m5,adica masini care sunt alergate puternic si ueiul sa protejeze motorul la temperaturi mari(asta e recomandarea pe site-ul castrol).Tu chiar mergi asa de tare?
     
  8. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Sa ma tii la curent ca sunt f curios cum se comporta RS 10W-60 !


     
  9. oncete83 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2007
    Locație:
    valcea
    Masina:
    2002 audi a4 2.0L
    nu pot spune ca merg foarte tare, dar mai sunt drumuri la care exagerez . uleiul l'am luat l'a recomandarea unui prieten , stiind ca masina e de turatii si celelalte uleiuri cam dispareau . ramane de vaz ce alegere am facut .
     
  10. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Oncete inainte de RS 10W-60 ce ulei ai folosit de iti consuma asa mult ulei ! Si eu ma confrunt cu aceeasi problema de consum de ulei pentru Castrol 5W-40 ! Daca nu ai completat dupa 3000km inseamna ca ai gasit combinatia norocoasa ! Am sa incerc si eu acest ulei pentru A4 ! Numai bine !
     
  11. influxsg 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti / Buzau
    Masina:
    Audi A3 2.0TDi 170cp DSG, S-Line SportPaket Plus
    Normele pentru acest motor sunt: 500.00 , 501.01 si 502.00
     
  12. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    in cele din urma sper ca se cam rezolva problemele la masinuta mea! am fost vineri la service si sper eu ca am gasit vinovatul care tot imi aprinde martorul motor in bord. este vorba de o canistra sau mai bine zis o butelie mica undeva langa motor care are rolul de a colecta ceva vapori din gazele de esapare si care are si un ventil de aerisire... la mine se pare ca acel ventil este infundat/ nu mai lucreaza cum trebuie! in zilele astea ma duc sa scot ventilul cela si sa-l inlocuiesc! sper ca se rezolva treaba cu martorul, ca deja ma disperat cam multa vreme!
    cat despre consumul de ulei... se pare ca eram eu prea stresat si nu am asteptat destul timp ca sa se scurga uleiul din motor in baie... am verificat din nou nivelul de ulei dimineata si totul era ok!
     
  13. TethiS

    TethiS 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI AVB 2004 + Audi A3 2.0 TDI Ambition 2004
    EVAP purge canister? :cool:
     
  14. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    nu stiu care e denumirea corecta si nici unde se ascunde... maine sper sa-l gasesc! va tin la curent!
     
  15. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    am fost azi si am gasit "canistra" respectiva, e intre aripa exterioara si cea interioara, partea dreapta a masinii! dar in schimb ventilul care este responsabil este langa filtru de aer de la motor. am curatat ventilul respectiv si acum astept sa vad daca imi mai da eroare! in schimb am mai gasit un furtun de la vacum care e cam spart! am comandat tot setul cost 44 euro + TVA, pe vineri imi ajung piesele. si am mai curatat si senzorul de la nivelul de ulei din baie, sper sa functioneze!
     
  16. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Hai ca incet incet ... "o pui pe roti" ... :icon_thumright:
     
  17. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    pai si pana acum masina "era pe roti"... am fost cu ea in munti, (bagaje si 3 persoane la bord) si nu mi-a facut nici o figura, absolut nimica, sa comportat normal, tragea pe serpentine... doar ca pe mine ma deranja martorul din bord si acum caut sa elimin toate problemele posibile, ca nu se aprinde martorul asa de nebun... si daca tot am inceput sa investesc, o fac pana la capat!
     
  18. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    daca tot vrei sa treci la diesel,de ce u incerci un A4 1,9 TDI?
     
  19. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    Toate sunt facute din fier. Crezi ca daca o schimbi pe un BMW ai scapat de probleme? :):):)
     
  20. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    nu stiu ce sa zic... are un prieten un 320d din 2001 cu 230.000 km la bord si merge ceas... nu are nici o problema! in schimb eu sunt stresat de fiecare data cand urc la volan... oare se mai aprinde martorul??? oare nu...??

    am fost zilele astea la un alt mecanic, mi-a citit codurile de eroare si mi-a zis ca nu a mai intampinat asa ceva... ce sa mai zic??? mai putin si trebuie sa-i schimb distributia... alti bani.. alta distractie!!
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta