1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 B6 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian, 6 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. cosmin 88 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    audi a4,ALT,2002
  2. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Cine a scris mesajul ala, ce o fi el, ar trebui sa se angajeze la fabrica Audi. Nu am incredere in ce zice pe acolo.
     
  3. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Eu am redus acest consum de ulei simplu si eficient,cum am scris in posturile precedente.
    Fara a desface motorul,fara a umbla la chiuloasa s-au alte ingineri...
     
  4. claudyu80

    claudyu80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2011
    Locație:
    Petroșani
    Masina:
    AUDI A4 B9 3.0 quattro
    Salut,
    Nu ai putea pune poze cu modificarile facute ?
     
  5. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Eu zic ca va legati la cap cand nu va doare.
     
  6. claudyu80

    claudyu80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2011
    Locație:
    Petroșani
    Masina:
    AUDI A4 B9 3.0 quattro
    Salut marius_bv,
    Folosesc motul 5w 40 xcees, cu acest ulei si schimbare T, prima data s-a aprins la 1000 km iar acum se aprinde la 100 -200 km
     
  7. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    La tine fuge si pe alta parte.
     
  8. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Sunt poze facute cu ceea ce am facut eu la masina si in primele 15 ,20 de pagini,destul de explicite si am facut in tocmai ce au facut si colegi numai ca eu am adaugat in afara de cele spuse de ei DURA LUBE,efectele REALE au inceput sa apara dupa 2500-3000km.parcursi.Insa atentie mare daca puneti Dura Lube,acesta trebuie pus in schimb de ulei nou...

    La colegul Claudyu80 consumul este enorm... si ma tem ca mai este vorba si de altceva.
     
  9. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Am recitit primele 15 pagini si concluzia mea e aceeasi, frectie la picior de lemn. La claudyu80 e alta problema
     
  10. cosmin 88 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2016
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    audi a4,ALT,2002
    Salutare,
    Vin si eu cu o teorie ... o fi buna sau proasta ? ramane de vazut.
    Este posibil ca punand un teu de 10 mm diametru (zona vacuum pompa servo) in locul celui existent, sa se mareasca debitul de vacuum care compenseaza presiunea uleiului din capac culbutori, vizibil mai mare decat un motor nou astfel intorcandu-se mai mult ulei in baie, deci mai putin ulei in admisie ?
    E o parere pe care o sa incerc sa o pun in practica. Totusi, aceasta presiune mai mare cauzata de vaporii de ulei din zona capacului culbutori, de cine este creata, nu cumva din cauza ca scapa compresie pe la simeringuri supape si segmenti din cauza uzurii ?
    Parerea mea este ca doar un motor uzat si aici ma refer la simeringuri supape + segmenti poate sa consume atat ulei.
    E inacceptabil un consum, chiar si 500 ml /1000 km (asa cum am inteles de aici ca ar scrie in manual), pentru un motor din gama Vag, decat daca scapa compresie..
    Nu mai stiu sigur si va rog sa ma corectati daca gresesc, dar, mirosul de benzina in ulei + ulei subtiat = simeringuri supape uzate, nu ?
    Poate si din aceasta cauza dupa ce schimbi uleiul, consuma mai putin in primii 1000 km, dupa care acesta se subtiaza si isi pierde din proprietati, consumul fiind vizibil mai mare.
    In concluzie, daca nu rezolv nimic cu marirea debitului de vacuum, urmatorul pas este cautarea unui mecanic foarte bun in segmentat motoare.

    claudyu80: ai incercat sa vezi daca ai miros de benzina in ulei ?
     
  11. dragos77

    dragos77 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2009
    Locație:
    Ploiești
    Masina:
    Audi A4 B8 An-2008;1.8 cabb 160 cp.
    Pentru tine este frectie la picior de lemn,la mine a functionat perfect si am rezolvat problema.
     
  12. genEU 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 avant, CAGA, 2011
    Salut,

    din experienta mea de posesor, timp de 9 ani, a unui Audi cu motor ALT 2.0, care a schimbat, la fel, simeringurile de supape pe motiv ca imi consuma excesiv de mult ulei.
    Scrie si in manualul de utilizare, consumul poate ajunge la 500ml/1000km in functie de regimul de mers. La fel ca si voi nu am crezut si am schimbat la reprezentanta simeringurile, desii m-au avertizat ca nu rezolv problema, pentru ca asa sunt gandite motoarele acestea. Sa consume ulei. La fel se intampla si cu motoarele de la Mercedes, e adevarat ceva mai mari, de la 3.0 in sus. Dupa ce am schimbat simeringurile consumul a crescut de la 300ml/1000km la 500ml/1000km. Care scadea la drumurile lungi. Parerea mea este ca va cheltuiti banii degeaba schimband simeringurile. Mai bine pastrati-va banii pentru ulei. Am incercat cu diverse tratamente , dar nu s-a redus total consumul de ulei. A mai scazut, dar nu semnificativ. Si oricum imediat dupa schimb consumul este mic in primii 2000Km. Abia dupa incepe sa devina enervant.
    La noxe desii masina avea 320.000 Km reali cand am vandut-o au iesit perfect in 3 centre de testare. RAR-ul l-am luat pe bune de fiecare data.
     
  13. AudiA4S4

    AudiA4S4 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4. 2.0 ALT benzina. 2002
    Salut genEU!
    Ai incercat sa schimbi si segmentii? Multi au spus ca asa au rezolvat un consum mare de ulei. pe langa simeringurile de supape au schimbat si segmentii...Oare sa fie asta o varianta? Deoarece as vrea sa fac si eu asta.
     
  14. Ovidiu77

    Ovidiu77 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2016
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A4 B6 ALT 2.0i multitronic
    salut tuturor colegilor! am si eu o problema la modelul 2.0i ALT multitronic (2001) si daca cineva e amabil sa imi spuna ce inseamna aceasta eroare gasita la scan ...
    18258 - bus de date tren rulare lipsa semnal de la P1850 - 35-10 - modul motor - intermitent
    s-a mai confruntat cineva cu asa ceva ! Mecanicul la care am fost spune ca senzorul din cutie nu comunica cum trebuie cu abs-ul .. o parere mi-ar prinde de mare ajutor! sanatate
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Aceasta sunt explicatiile erorii pe ross-tech. Trebuie verificate dupa schema din Elsa continuitatea firelor de CAN intre module, vazut sa nu fie o problema de contact imperfect pe undeva.
    Altadata posteaza eroarea exact asa cum apare ea in VCDS. Si o poza din VCDS e mai buna decat ce ai scris tu acolo.
     
  16. claudyu80

    claudyu80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2011
    Locație:
    Petroșani
    Masina:
    AUDI A4 B9 3.0 quattro
    Salutare.
    Am o dilema mare cu masina mea a4 b6 ALT
    Nivel ulei maxim dupa 100 KM se aprinde senzorul , am parcus 150 Km ieri.
    Dimineata nivel maxim
    In drum spre casa 100 KM nivel ulei se apinde din nou
    Dupa 2 ore verific nivel ulei maxim
    Ce sa fie ????? A patit cineva la fel ca mine
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, te-ai gandit ca poate problema nu este nivelul ci presiunea ?
     
  18. claudyu80

    claudyu80 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2011
    Locație:
    Petroșani
    Masina:
    AUDI A4 B9 3.0 quattro
    Ce trebuie sa fac? ce piesa trebuie sa schimb
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  20. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Era bine sa ne spui ce ulei folosesti, cati km ai de cand l-ai schimbat. Poate fi senzorul defect dar si presiunea scazuta din cauza uleiului, cum spunea si colegul. De obicei uleiul se verifica in acelasi loc cu motorul rece ca altfel poti avea eroare de citire pe joja.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta