1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul Common Rail 1.6 - 2.0 diesel la A3 8P

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de lowdeept, 6 Mar 2014.

  1. Eugen2218 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2020
    Locație:
    Hemel Hampstead
    Masina:
    AUDI A3 2.0 TDI 2009 140HP COD motor CBAB
    Are legatura senzorul de presiune cu pompa de inalta care tocmai am schimbat-o ? (Electric inline fuel pump-VAG DIESEL) adica cea care "bazaie"ca un tractor ? Intreb, doar sa stiu daca e posibil de la un senzor sa nu lucreze pompa aia cum trebuie.
     
  2. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
    Vezi ca pe rampa mai ai 2 senzori. Erorile sunt de la ei.
     
  3. Ovidiu D.

    Ovidiu D. 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2018
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A3 8P
    Salut,
    La masina din profil un Audi A3 8P an 2010 cu motor CR 2.0 tdi cod CBBB in urma unui "tacanit" in zona motorului am ajuns cu masina in service. Dupa constatarea mecanicului am aflat ca cuzinetul bielei pistonului 2 era foarte uzat. In momentul de fata am inlocuit setul de cuzineti biele si sunetul motorului a revenit la normal. Am sa intreb maine exact gradul de uzura (daca imi aduc aminte bine, zicea ceva de 0,4 sutimi), insa imi poate spune cineva daca producatorul ofera ceva cote referitoare la uzura vibrochenului pana la rectificare/inlocuire ? Ma gandesc sa cumpar un vibrochen nou si sa il inlocuiesc, costul estimativ fiind de 6-8000 lei. As vrea, mai exact, sa stiu daca se merita investitia sau sa schimb doar cuzinetii.
    Multumesc.
     
    Ultima editare: 3 Aug 2023

Distribuie pagina asta