1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul PD 1.9 - 2.0 diesel la A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de WRS, 31 Mar 2010.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cred ca ai o probleme la racordul flexibil de la evacuare/esapament. Ase face cand se fisureaza/rupe.

    Oricum din descrierea ta nu se intelege nimic dince vrei sa spui. Verifica sub masina racordul flexibil de la esapament. Bafta
     
  2. Arsen

    Arsen 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0 TDI 170cp
    Buna,
    Am o problema foarte mare la audi A3 8P 2.0 Tdi 140 cp an 2004: nu imi porneste la rece, de obicei daca o las o zi, doua fara sa o pornesc, trebuie sa ii dau vreo 6-7 chei sa o pornesc iar dupa prima pornire porneste la sfert. Mentionez ca la cald porneste super ok. Am observat ca daca o las cu botul in sus de cele mai multe ori nu porneste daca o las cu fata in jos, porneste. Am dus-o la cateva service-uri si nu se descopera problema.
    Am schimbat cam tot ce se poate schimba: pompa rezervor, corp filtru motorina, bujii incandescente, injectoarele verificate si sunt ok, iar ultima oara sigur am zis ca e pompa tandem si am schimbat-o si nici asta nu e problema. Undeva pierde presiune si nu stiu de ce face asa. Inainte de toate astea am schimbat si chiulasa pentru ca pierdea apa.

    Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu sfaturi, va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Mai 2014
  3. zaaruzaaru 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A3 8P 2.0 TDI 2004
    Problema motor Urgent!

    Salut, sunt membru de azi pe forum si detinator de A3 de 2 zile.

    Sunt in Germania si vreau sa-mi conduc masina acasa dar a aparut o problema imediat ce am plecat cu ea de la handler.

    Problema apare la acceleratie din 1500-2500 ture in vitezele 2-3-4-5, acceleratie normala nici decum brusca.. motorul da sa moara ca si cum nu primeste motorina. Nu se intampla cand e motorul rece primele 15 minute doar dupa aceea, reusesc sa merg cu ea doar daca o accelerez foarte foarte incet!

    Trebuie sa plec cu ea la drum de 1000 de km si vreau o parere de la cineva care se pricepe!!

    Plx help! :D
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi de urgenta la reprezentanta sa-ti faca o diagnoza. Nu ai cum sa rezolvi altfel problema intreband aici pe forum. Bafta.
     
  5. zaaruzaaru 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A3 8P 2.0 TDI 2004
    Re

    Multumesc frumos asa am sa fac !
     
  6. lmx 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P, 1.9 TDI, 2008
    Motorul se opreste in mers insotit de eroare BRAKES

    Salutare tuturor.
    Sunt nou pe acest forum, insa am nevoie de un sfat din partea voastra, fiind evident mult mai in masura sa ma ajutati decat ma pricep eu la ceea ce mi s-a intamplat.
    Detin un A3 1.9 TDI, din 2008. Zilele trecute, am oprit sa cumpar ceva de la un magazin, am lasat pe cineva in masina cu motorul pornit si cand m-am intors, motorul era oprit. Am aflat ca s-a oprit singur, dupa ce a scos trei semnale sonore si a aparut averisment BREAKS. Martorii de ABS, Bujii, Airbag, Esp aprinsi.
    Pe final si DFP.

    Bag contact, cheie, porneste, ajung acasa. Alaltaieri, am spus sa o scot afara sa ii dau ceva tura pe autostrada sa ajut la regenerare DFP. Pe drum, mi se opreste in mers de doua ori, cu aceleasi semnale sonore si eroare BRAKES.

    Am dus-o la un service, s-a pus VAG-COM pe ea, nici o eroare. S-a verificat sistem de franare, cablaje etc. Nimic stricat. Am sunat la Audi, nici ei nu au mai intalnit si au spus ca ora de verificare este de 350 de ron si nu imi pot spune cu exactitate in cat timp ar identifica/remedia problema. Masina inca este in service in cautare de o solutie.

    Tin sa precizez ca eroarea apare la intervale neregulate si motorul nu se opreste conditionat de stilul de condus (nu in franare, nu in ture mici sau prea mari, aleatoriu deci). La service franele nu au probleme, am lichid, am placute ok, nu sunt deteriorari fizice sau survenite in urma unui eveniment, samd.

    Am atasat si o imagine cu eroarea si martorii aprinsi. Stie cineva ce poate fi in afara de un senzor defect. Sper sa mai fi fost cineva in aceasta situatie si sa ma poata ajuta cu un sfat sau o lista de posibilitati. Sa fie senzorul de presiune de la pompa abs? sa fie un senzor defect? sa fie filtru diesel samd...

    I need help. Va multumesc!
     
    Ultima editare: 19 Dec 2014
  7. Guest 1904 Guest

    Am si eu o nelamurire....care e diferenta intre cele 2 motoare de 2.0 TDI, coduri BKD cu AZV, exceptand faptu ca BKD are 4 hp in plus?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Esti sigur ca ai codul asta de motor montat pe A3 8P pentru ca eu nu il gasesc montat pe A3 8P. Bafta.
     
    Ultima editare: 18 Apr 2015
  9. Guest 1904 Guest

    Cristi modelu meu de fapt dupa VIN e 8P1 din 2004....cu motor AZV 100Kw 136hp, o editie limitata...cu cutia DSG6 !!!
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Apr 2015
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai cumparat masina din Belgia ? Este un lot fabricat pentru Benelux care are mai putini cp din cauza taxelor care in Benelux se calculeaza in functie de cp. bafta.
     
  11. Guest 1904 Guest

    Da e adusa din Belgia ! Am o belea cu ea, cu o planetara pe dreapta, care e din 2 bucati, articulata la mijloc. Nu o gasesc "neam" pe la dezmembrari :(
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai scris bine in topicul despre planetare. Nu te mai repeta cu mesajele peste tot ca nu are sens si rost. Daca tie iti trebuie planetara pentru tipul tau de motor nu te gandi ca iei una care exista pentru alt tip de motor diferit fata de ce ai tu pentru ca s-ar putea sa ai surpriza sa o cumperi si sa dai banii degeaba pentru ca exista riscul sa nu se potriveasca. Cumpara ce iti trebuie. Daca nu gasesti la dezmembrari cumperi noua.
     
  13. monstrul nergru 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2015
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi A3 1.9tdi decmbrie 2006
    Salut,
    Sunt nou pe aici si am un audi A3 8P 1.9 tdi sportback din 2006. Am o problema la furtunul de radiatorul de incalzire interioara: mi-a crapat si imi pierde antigel :eyebrows:
    As vrea sa stiu unde as putea sa-l gasesc si daca il are cineva ca nou e foarte scump si la dezmembrari au zis ca l-au aruncat. :think: !
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Mai 2015
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Furtunul il cumperi noum nu de la dezmembrari pentru ca iei alta petarda adica risti sa crape. Il cumperi AfterMarket nu neaparat original /OE si este putin mai ieftin. Cand ai Audi suporti si costurile de intretinere si nu te vaiti ca piesele sunt scumpe. Furtunul il gasesti pe baza codului de piesa la orice magazin de piese auto adica faci comanda daca nu este pe stoc.

    Inca ceva: te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uite-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
    Ultima editare: 1 Mai 2015
  15. deyu05 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi, 2.0TDI 170cp,2007
    Probleme 3000 ture 2.0 TDI 170cp

    Salut,
    Detin si eu un A3 2007, 2.0 TDI 170 cp si de 2 saptamani am o mare problema, cand ma intorceam din concediu dintr-o data masina nu s a mai turat mai mult de 3000 turatii.
    Am ajuns acasa, am fost la un service mi-a pus tester pe ea si in prima faza i a dat eroare "vacum capsula turbo electrica" , dupa mi-a spus ca nu e de la vacum ci e de la turbina, am reconditionat turbina ca sa aflu ca am aceeasi problema. Am verificat si daca e de la filtru de particule, nu e nici de acolo. Acum cand pun tester pe masina nu mai apare nici o eroare.
    Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Aug 2015
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  17. deyu05 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi, 2.0TDI 170cp,2007
    Multumesc
     
  18. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Nu stiu exact de ce anume tine, asa ca intreb la general aici.
    In viteza a 5-a, daca o las in frana de motor, masina suieră. Nu inteleg exact de unde se aude. Dinspre motor oricum.
    In vitezele 1-2-3-4 merge excelent. Chiar si in viteza a 5-a merge foarte bine pana nu mai accelerez, iar atunci incepe sa suiere. Daca incep sa accelerez, nu se mai aude.
    Viteza a 6-a nu suiera. Ce poate sa fie? Erori n-am in bord si nici pe VDCS.
     
  19. madalinnt 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A3,1.9 TDI ,BKC, 2004
    Salut,
    Am tot răsfoit paginile din forum dar nu am găsit răspunsul la problema mea. Problema a apărut pe autostrada, in sarcina, pe la 130/140 km/h mergea intrerupt 2-3secunde.
    Ajuns in țara am schimbat uleiul, filtrul de motorina, de ulei, cel de aer nu, pentru ca e unul K&N schimbat recent.
    Acum si la viteze mici in oraș face figuri, mers intrerupt ca si cum nu s-ar alimenta corespunzător si motorul la prima pornire pe zi scutura (înainte merge frumos la relanti). Sa fie injectoarele ? Masina este A3 8P 1.9 Tdi cod motor BKC, 105 cp.
     
  20. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Exact aceeasi problema o am si eu, tot cu treapta a 5-a. La tine nu face un pic zgomot si cand schimbi din 4 in 5 ?
     

Distribuie pagina asta