1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul PD 1.9 - 2.0 diesel la A3 8P - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de WRS, 31 Mar 2010.

  1. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Ba da. Parca este acelasi suierat timp de 1s cat schimb din 4 in 5. Este un zgomot sesizabil.
     
  2. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Eu daca tin pedala de ambreiaj cam la jumatea cursei, in treapta 5, sunetul ala persista, pare ca e ca un huruit mai degraba. La fel si la tine ?
     
  3. oprea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2016
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A3 2.0 Tdi 2006an
    buna ziua mi sa aprins check enginul chiar la 1 saptamana de la servis din germania la atu nu sa lucrat nimic la masina, doar o verificare, masina porneste bine, trage bine, fum nu scoate doar se simte motorina in spatele masini, inauntru deloc am un audi a3 motor 2.0tdi diesel
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si ? Nu ai zis ce doresti.
    Check Engine-ul se poate aprinde din zeci de motive, fara o scanare degeaba ne dam cu presupusul aici.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    oprea te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi despre cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  6. Spridon 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A3 ,1.9 TDI ,2000
    Daca alternatorul nu incarca ai avea o problema la 80-90% din toate pornirile. Eu cred ca ai pompa de injectie infundata.Sau apa in motorina. Cu aceeasi problema ma zbat si eu iar mie asta mi-a gasit si pe diagnosticare si in service. Succes
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Spridon Gresit.
    Problema este intr-adevar alternatorul, incarca dar nu destul, din cauza asta nu are probleme cu pornirea. Pornesti bine-mersi cand ai peste 12v in bateria, incarcarea trebuie sa fie intre 13.8 si 14.7v.
    Cel mai probabil trebuiesc schimbati carbunii (si rotorul de cupru daca prezinta uzura mare). Bafta.
     
  8. liviuz 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2014
    Locație:
    Sfantu Gheorghe
    Masina:
    AUDI A3 1.6 1998
    În fiecare dimineață când pornesc motorul se aude acest sunet de la evacuare, nu stiu dacă e o normal sau nu. A3 8PA 1.9tdi 105.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Parerea mea, turbina e pe ultima suta de metri.
     
  10. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Rog mutare daca nu postez unde trebuie. Nu gasesc thread de chiuloase, si cum tine de motor, postez aici.

    Unde pot sa vad mai exact seria chiuloasei sa vad daca are A sau B?
    Caut de jumatate de ora si n-am vazut nimic. Ori sunt chior, ori nu stiu.
    Am desfacut pe la motor pe acolo invelisul ca sa fac si eu curatenie si sa sterg, si am vazut ditamai jegu de ulei pe la chiuloasa.
    Mentionez ca dupa ce am schimbat distributia, am inceput sa pierd nitel nitel din antigel, desi inainte de schimbarea ei (noiembrie 2015), nu pierdeam deloc.

    Este posibil sa fie o problema la chiuloasa? :(

    Tocmai am verificat uleiul cu joja, si am peste max. Uleiul l-am schimbat in August 2015, si am facut cam 6000km.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La tine nu se aplica ceea ce stii tu de chiulasele existente pe BKD. La tine nu sunt probleme ca si la BKD referitor la chiulasa. Bafta.
     
    Fallen apreciază asta.
  12. Fallen

    Fallen Silver Member

    Înscris:
    6 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 SB Ambition 2006 / 2.0 TDI BMM 170hp @ 410nm PowerTech Stage1+
    Am inteles. Probabil din cauza asta nu gaseam ştanţat pe nicaieri seria respectiva.
    Dar totusi, de unde este acest ulei?

    Eu am niste variante:

    1). Ori garnitura de chiuloasa mancată, si scuipa ulei pe langa ea.
    2). Ori ceva vechi, reparat de fostul utilizator, si necuratat pe acolo. Eu nu imi aduc aminte sa fi umblat prin zona de cand am luat-o si sa vad pata.
    3). Acolo nu este ulei, ci motorina. S-ar putea aplica ceea ce are colegul nostru in linkul de AICI ?

    Bine, ne dam doar cu presupusul. Zilele astea am programare la Marian, mecanicul nostru de pe forum :D, la care o sa aranjez mai multe, si o sa-l rog sa se uite si la pata aceasta.
    Mersi frumos @Cristi !
     
  13. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    O problema ciudata ca sa zic asa. De cateva zile am observat ca atunci cand merg cu masina o anumita distanta (gen 50-60 km) si opresc, turatia creste de la 900 rpm la 1000-1100 rpm si se pornesc si ventilatoarele. Am scanat masina si pe Engine am gasit urmatoarele:

    Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
    Part No SW: 03G 906 016 J HW: 028 101 138 3
    Component: R4 1,9L EDC 0000SG 5497
    Revision: 12345678 Serial number: AUX7Z0C9FN70BV
    Coding: 0000071
    Shop #: WSC 06435 000 00000
    VCID: 2A5BE423850AF24EEA7-807F

    2 Faults Found:
    18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83)
    P2185 - 000 - Signal too High - Intermittent
    Freeze Frame:
    RPM: 882 /min
    Torque: 44.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 13.91 V
    Bin. Bits: 11000100
    Temperature: 44.1°C
    Temperature: 35.1°C

    18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller
    P1643 - 000 -
    Freeze Frame:
    RPM: 1008 /min
    Torque: 42.0 Nm
    Speed: 0.0 km/h
    Load: 0.0 %
    Voltage: 13.76 V
    Bin. Bits: 11000111
    Load: 45.9 %
    (no units): 1.0

    Readiness: 0 0 0 0 0

    Prima eroare o am de mai mult timp. Probabil se inlocuieste senzorul si scap de ea. A doua a aparut acum cateva zile cand am sesizat cele spuse mai sus. S-a sters in prima faza, dar a reaparut. In legatura cu a doua eroare, pe ross-tech spune sa verific modulul electronic (J519) pentru eventuale erori. Am facut acest lucru si am gasit 3 erori pentru ca schimbasem niste becuri. S-au sters erorile de pe adresa 09, dar aceasta de pe Engine a reaparut. Din ce am citit pe alte site-uri, unii au scapat de aceasta eroare inlocuind bateria. Astept si alte pareri.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Schimba senzorul de temperatura antigel, daca a luat-o razna (si sigur a luat-o, altfel numai dadea eroare) e normal sa iti porneasca electroventilatoarele daca el o citi cine stie cate grade.
    Mai si zici ca ai eroarea de mult, nu te-ai gandit sa o remediezi pana acum ?
     
  15. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    O sa-l schimb. Dar eroarea aia cu DTC e tot din cauza asta? Din cauza senzorului?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Afli tu singur dupa ce il schimbi.
     
  17. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    Am schimbat senzorul. Erorile nu au mai aparut.
     
    AndreyPH apreciază asta.
  18. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    A aparut din nou eroarea aceea cu DTC Memory si turatia creste de la 900 rpm la 1100 rpm. Nu stiu daca au legatura intre ele. Nu apare mereu.
     
  19. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Aia cu DTC Memory nu este de la senzorul respectiv. Este din cauza incalzirii auxiliare, care are o rezistenta defecta. Se poate repara cu 200-250 lei. Si eu o am defecta si am aceeasi eroare.

    LE: Si nu are nici legatura cu cresterea turatiei. :)
     
    underc0ver și Fallen apreciază asta.
  20. SVG22

    SVG22 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI CBBB 2009 170 CP Quattro
    Rezistenta asta unde se afla? Si cresterea turatiei de la ce sa fie?
     

Distribuie pagina asta