Motorul scoate fum in timpul mersului - cauze si rezolvari

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de opreanuy_19, 4 Mar 2008.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. opreanuy_19

    opreanuy_19 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    dupa ce schimb vitezele(2.000-2.200) si accelerez sa-i dau demaraj sa schimb alta treapta la acelerare masina parca sta pe loc un timp dupa care pleak k din pusca...e normal ?si scoate mult fum negru la mesul cu spatele si accelerari bruste parca prea mult...o parere ceva?
     
    Ultima editare: 4 Mar 2008
  2. adibose

    adibose 6th Gear Member Staff Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    salut,

    s-ar putea sa ai ambreiajul obosit, si nu face cuplarea din prima pentru ca este deja "albastrit". Mai intai patineaza timp in care acceleratia creste mai mult decat sincronizarea cu viteza de deplasare , dupa care cupleaza bine si apare fenomenul de smucire.
    Asta e o parere, am mai auzit de chestia asta si ambreiajul a fost cauza.

    Referitor la fum, ori motorina pe care o folosesti nu este cea mai buna, ori probabil ai nevoie sa mai schimbi consumabilele sau lichidele vitale..ai facut vreo verificare la cum stai la capitolul acesta?
    fumul negru ce inseamna? motorina nearsa nu? din ce ar putea proveni asta? poate veni si din combinatia Fuel/Air ratio, cu alte cuvinte sa nu fie debitmetru cu probleme...

    Asteptam si alte idei.
    Bafta
     
  3. audi10

    audi10 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    CRAIOVA,DOLJ
    Masina:
    Audi a4 TDI / 1896 cm3 /2002
    salut,

    aceeasi problema o am si eu. la service mi-au zis ca este ambreiajul.
    pot sa mai merg cu ea dar fara sa o fortez rau pt.ca s-ar putea sa crape.
    Ar mai putea fii si volanta mi-au zis;dar nu cred.Orcum finalul e aproape si tot la service ajungem.

    despre FUM - = motorina

    M AI TINE-NE LA CURENT. SUCCES!!!!!
     
  4. opreanuy_19

    opreanuy_19 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    se pare k a fost un vant puternic ieri pt k astazi nu mi-a my facut sa zic eu putin undeva 1500-1700 pana intra turbo...ambreajul nu patineaza deloc asa il simt eu sper sa nu fie ambreajul merci mult oricum!
    da ai dreptate tre sa-i schimb toate filtrele si uleiul poate d asta scoate fum
     
  5. opreanuy_19

    opreanuy_19 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    dar la tine cum face?
     
  6. audi10

    audi10 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    CRAIOVA,DOLJ
    Masina:
    Audi a4 TDI / 1896 cm3 /2002
    audi

    cind o accelerez brusc .....motorul se accelereaza iar masina prinde viteza dar incet ,incet .....apoi intra totul in normal.
     
  7. Morar Rares

    Morar Rares 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4 an 2002 1,9tdi 131CP
    la mine tot asa a facut ,cand acceleram nu mergea si dupa aceea o lua tare si scotea fum negru pe teava de esapament si au fost injectoarele de vina.
     
  8. opreanuy_19

    opreanuy_19 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    ai schimbat ijectoarele
     
  9. opreanuy_19

    opreanuy_19 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
     
  10. lucian2k 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4, 2.0TFSI, 2005
    Aceeasi problema o am si eu de ceva vreme iar eu STIU ca ambreiajul e subred pentru ca tine foarte sus si toata lumea mi-a spus ca va trebui schimbat la un moment dat. Deci ambreiajul suna ca o explicatie valabila.
     
  11. gabi99yxw

    gabi99yxw 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 2002 1,9tdi 131cp
    am avut si eu simptome asemanatoare plus ca in a-ntaia cand acceleram urca pesta 1000 turatii , pe la 1200-1300 si apoi cobora brusc sub 1000 , iar daca nu o acceleram mai tare , murea motorul ! la mine problema a fost urmatoarea , supapa de la valva EGR infundata , e undeva pe sub filtrul de aer , respectiv farul stang ! mi-a curatat supapa respectiva si am schimbat si debitmetrul de aer ! n-au trebuit curate injectoarele sau alte chestii suplimentare !
     
  12. razvanrai

    razvanrai 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2008
    Locație:
    Bistrita & Cluj
    Masina:
    A4 1.9TDI, Cod AVB 101CP si A4 Cod AWX 131CP
    Salut baieti ... am si eu problema cu acceleratia intarziata... am schimbat tot kit-ul de ambreiaj discuri de frana , placute spate(aprox +- 3000 ron)... si tot aceeasi problema ... imi spunea cineva ca cel mai probabil este din cauza debitmetrului de aer ... in curand o sa mi-l schmib si va spun care este REZULTATUL ...
     
  13. gabi99yxw

    gabi99yxw 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 2002 1,9tdi 131cp
    debitmetru de aer si/sau supapa egr infundata , la mine a fost ceva de genu ! ai facut si test la turbina sa vezi daca nu trebuie curatata ?
     
  14. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4
    Inainte sa-l schimbi fa-i un test Vag-Com. Daca este debitmetru de aer, iti da eroarea pe tester, ar fi pacat sa dai banii si sa nu fie asta. Daca nu e debitmetru, atunci asa cum a zis si Gabi se poate sa fie turbina infundata si va trebui sa o cureti. Asta se intampla daca umbli mult prin oras sau mergi cu ea subturata.
     
  15. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4
    100% este ambreajul! Este neplacut si in acelas timp cam riscant sa umbli asa, pentru ca niciodata nu stii cand ai nevoie sa "tasnesti" la o intersectie sau mai stiu eu unde si nu te scoate!
     
  16. christmas 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2008
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4 tdi 85Kw pd an fabricatie 2000/2001
    va salut ,sint mai nou pe aici si pina acum m-am multumit doar sa citesc ceea ce scrieti ,dar acum am si eu o problema.masina mea (a4 116HP )are demarajul foarte lung.Am curatat turbina si tot la fel face.Va pun un log sa va dati cu parerea:
     

    Fișiere atașate:

  17. opreanuy_19

    opreanuy_19 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    revin cu problema fumului negru care ma dispera ...a inceput sa scoata fum la cea mai mica acceleratie...precizez k am filtrele din toba spate rupte cred k suna ceva dak misc toba si uleiul un pic peste nivel...filtrle toate schimbate turbina lucreaza bine aveti idee ce poate fi sau macar din ce cauze o masina scoate fum negru la cea mai mik acceleratie?help pls
     
  18. Ice_2k Banned

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    xxx
    Masina:
    xxx
    Pentru verificarea ambreiajului (sa vedeti daca patineaza) va duceti intr-o treapta superioara (5/6), la turatia de cuplu maxim (1900-2000rpm) si dati talpa brusc. Daca turatia creste mai repede decat viteza, clar ambreiajul patineaza. Si va sugerez ca atunci cand vedeti acest fenomen, sa dati imediat drumul la acceleratie pentru ca in acele momente frecati discul de ambreiaj de-l iau dracii.
    Cat despre fum... fumul inseamna motorina nearsa, deci amestec sarac in aer (motorina in exces). Aceasta poate avea mai multe cauze. Cele mai frecvente sunt probleme la turbina (nu neaparat turbina in sine, ci intreg ansamblul... vane, actuator, etc) sau debitmetru. Se impune un log in mers pentru a determina problema.

    La tine problema e destul de evidenta, e dus debitmetrul. Daca te uiti pe toata perioada cat a fost WOT (cand Throttle e la 100%), datele oferite de MAF (MAF actual) sunt cu mult sub ce-ar trebui sa fie (MAF specified).

    @opreanuy_19 Atentie mare cu uleiul peste limita, distrugi catalizatorul.
     
  19. andrein

    andrein Bronze Member

    Înscris:
    21 Aug 2007
    Locație:
    piatra
    Masina:
    Audi
    pe langa cauzele enumerate mai sus, si schimbarea vitezelor pe la 2000- 2200 de ture e si ea o cauza. Pai daca schimbi la 2200, iti cade acul pe la 1300 de ture. Pai ce pretentii poti avea daca tu la 1300 de ture o calci ..si te superi ca scoate fum si nu prinde viteza ???
    Ia schimati pe la 3000 ca sa va cada acul in treapta urmatoare pe la 2000 si abia atunci sa vedeti daca trage sau nu cum trebuie.
    Deisgur schimbati pe la 3000 numai dupa ce s-a incalzit motorul: adica apa e de cateva minute la 90 de grade !!
     
  20. christmas 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2008
    Locație:
    zalau
    Masina:
    audi a4 tdi 85Kw pd an fabricatie 2000/2001
    Am rezolvat problema.Debitmetrul era de vina, avea "uzura".200.000 km parcursi cu el.Va pun ultimul log cu debitmetrul schimbat. Vezi atașament log 29.04.2008.doc
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta