1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum alb - motor Diesel - la Audi A8 D3 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de pazzo, 20 Iun 2010.

  1. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    salut tuturor membrilor forumului.am cumparat un a8 3.0tdi din 2006 acum 3 saptamani.totul parea ok masina e full optional am controlat-o la porche romania singurele erori pe care le dadea erau un senzor airbag si valva egr care trebuia curatata.masina are 130000 km.la cateva zile am plecat cu ea si stand pe loc la ralanti am vazut ca pe esapamente a inceput sa scoata un fum alb.cand am plecat de pe loc si am accelerat am vazut ca fumul alb a crescut in intensitatedupa care cam in 3-4 min a disparut.am oprit sa vad daca mai scoate si nici urma parea totul in regula.a doua zi am repornito si cam dupa 5 min a inceput sa scoata din nou fum m-am enervat putin si am alergat-o tare tare de tot dupa care ca si prima data fumul a disparut.folosind-o cam in fiecare zi mi-am dat seama ca face fumul ala numai la regimuri joase de functionare in ralanti si cand merg fara sa calc acceleratia prea tare.uleiul pare curat si nivelul de antigel e acelasi cu cand am cumparat-o.daca cineva a avut aceeasi problema si a rezolvat-o il rog sa imi spuna cam ce pot face.
     
  2. B 26 VAM

    B 26 VAM 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi RS6 C7.5
    stiu pe cineva care avea un a4 3.0 tdi si ii facea exact la fel.
    la fel ii dadea si lui defect la valva egr.
    a fost cu ea la pbv si i s-a spus ca trebuie inlocuite injectoarele.
    intr-un final a vandut-o.
     
  3. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Valva EGR este usor de curatat te pot ajuta daca ai nevoie.
    Eroare de airbag ti-o pot sterge.
     
  4. fabbian

    fabbian 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 3.0 tdi 2005
    nu suna deloc bine....aceasi problema am avut-o si eu...am umblat peste tot cu ea...nu ii dadea nimeni de cap.....pe trafic greu e un service bun..verdict= injectoare cateva defecte..dak schimbi doar 1 2 nu o scapi de fum .......trebuiesc toate 6 .....eu am vandut-o k sa scap de ea....poate la tine e altceva si nu trebuiesc bani multi bagati in ea...dar sincer ma indoiesc....
     
  5. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    va multumesc pentru raspunsurile date.isvaly daca ne-am putea vedea ti-as fi recunoscator daca se poate sa ne vedem in august pentru ca eu acum sunt in italia si pentru problema cu fumul alb ptr cateva minute ma gandeam sa fac un control si aici sa vad ce diagnostic imi dau.tu ai vreo idee?dupa mine nu cred ca e de la egr.cum se procedeaza ptr a vb de exemplu un privat?se pot da date pers pe forum?pentru cine a avut aceeasi problema cam cat costa un schimb de injectoare.va cer scuze dar nu sunt un expert.multumesc anticipat
     
  6. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    In 1 saptamana ajung in italia ... tinem legatura
     
  7. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    salut sunt din nou pe forum azi am fost cu masina la un service autorizat audi la parma si m-am linistit nu de la injectoare se comporta asa.au facut diagnostic si presiune si parametri la injectoare sunt ok.au mai intalnit cazuri de genul asta.e vorba de filtrul antiparticulat care daca nu descarca bine si cand masina merge la regimuri joase de functionare,nenorocitul ala de filtru nefiind curatat bine se incarca aproape instantaneu si cand nu mai poate sa descarce computerul masinii da comanda si arde cumva mizeria aia si de aici rezulta fumul ala alb si intepator.ideea e ca masina trage de rupe si cind merg cu ea nu face niciodata fumul ala alb.ideea e ca mi-au facut diagnostic si nu mi-au cerut nici un ban.am doar martorul de la airbag aprins si valva egr de curatat.pentru siguranta o sa merg si la alt service sa vad ce imi spun si aia.insa din ce am citit pe forumurile italiene cam toti lauda pe ala de la parma la care am fost eu azi,si nu cred ca imi pot spune minciuni pentru ca iti dau o factura in care iti scrie de la motivul pentru care ai venit pana la cea mai mica reparatie pe care o fac,si daca nu ar fi asa si ti se intampla ceva cu masina,daca ii reclami aici ii desfiinteaza!!! plus ca sunt obligati sa iti repare masina si sa iti dea si daune!!! in orice caz eu o sa mai merg si la alt service.isvaly unde o sa vii in italia si cum pot sa te contactez?eu sunt in reggio emilia intre bologna si parma.va salut si va tin la curent,poate elucidam si problema asta cu fumul alb fara sa cheltuim prea mult.
     
  8. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    salut iata ca sunt din nou aici dupa ce am mai vizitat un service audi.astia mi-au spus ca pe la turbina exista un filtru montat specialsa preia toate depunerile care ar trebui sa se depuna in motor si pe injectoare si ca si orice filtru cand se incarca trebuie schimbat.am intrebat daca sigur nu e de la injectoare si mi-au spus 100la suta ca nu au nimic.o sa mai merg si la un alt service inainte de a face experimente pe masina si daca primesc doua raspunsuri la fel inseamna ca aia e.asa ca daca se mai intampla cuiva problema asta nu mai vindeti masinile ca injectoarele nu par sa aiba nimic.cum rezolv problema o sa va explic tot.va salut si o seara buna
     
  9. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    salut tuturor am dus masina la audi si acum o controleaza in detaliu.sper ca nu e ceva grav.m-au intrebat daca nu are pierderi de antigel si le-am raspuns ca nu mi s-a parut sa scada nivelul.intr.o zi-doua or sa ma sune sa imi spuna despre ce e vorba.o sa va tin la curent.o seara buna
     
  10. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Asteptam cu mare interes rezultatul problemei,sper sa nu te mangleasca ca la noi,cu fel si fel de probleme care pur si simplu nu au legatura cu subiectul.Succes.
     
  11. andreinitescu

    andreinitescu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6/3.0 Quattro/2005
    Salut
    Am exact aceeasi problema pe care o ai si tu numai ca la mine se intampla destul de rar. Ideea e ca nici nu merg foarte des cu el. Scoate o data la trei-patru iesiri. Mi-au curatat egr-ul( prima data la un service neautorizat iar apoi la reprezentanta wv) Aia de la Audi au pus tester-ul pe ea, nu a dat nici macar o eroare dar mi-au zis ca producatorul recomanda schimbarea injectoarelor. Au facut repede pret 160 milioane lei si mi-au zis ca trebuie sa le schimb repede repede. Masina are 175000 si merge perfect, nu intrerupe, nu tremura....doar fumul asta care nu-i dau de cap. Mi-a mai zis cineva ca ar fi vorba de filtrul de particule. Vreau sa te intreb: in momentul in care scoate fum la tine, sa zicem ca este vorba de uleiul ala in plus, ti se apride vre-un bec la bord?
    Astept cu nerabdare rezultatul tau. Sper sa nu fie ceva grav( sunt in aceeasi situatie)Sa auzim de bine.
     
  12. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    rofa-i totusi sa verifice si buletinul service cu nr. 2013969/12 . In momentul in care iti scoate fum alb, verifica si nivelul de ulei sa vezi daca a crescut sau nu.
     
  13. andreinitescu

    andreinitescu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6/3.0 Quattro/2005
    La mine nivelul uleiului este acelasi. L-am verificat dupa 750km si e la acelasi semn.
     
  14. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    fuml alb poate fii si ca ai pornit motorul atunci si nu sa incalzit si catalizatorul saracu o avea mici probleme cu motorul la rece sau e posibil desi nu cred sa ai probleme cu uleiul.
     
  15. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    Aia de la Audi au pus tester-ul pe ea, nu a dat nici macar o eroare dar mi-au zis ca producatorul recomanda schimbarea injectoarelor. Au facut repede pret 160 milioane lei si mi-au zis ca trebuie sa le schimb repede repede.

    mai sunt si unii pe la reprezentante ce nu stiu de cat sa schimbe in loc sa repare ce se poate sigur repara si sa faca ceva preturi cu mult umflate fata de valoarea lor reala,nu totdeauna sunt de acord cu oameni ca ei.cauta sa ne rupa de bani prin orice mijloace ceea ce e chiar trist.
     
  16. andreinitescu

    andreinitescu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6/3.0 Quattro/2005
    de dimineata am vorbit cu cei de la injectoare.ro si mi-au dat doua preturi 200 si 260 euro cu tva pentru unele noi. vreau sa mai fac inca un test sa ma asigur ca e vorba de injectoare si apoi sa le schimb.Nu stiu unde sa ma duc la unul bun. Am inteles ca la Valcea?
     
  17. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Testele de care spui tu le poti face si cu un cablu vag com si sa citesti valorile de la grupurile 72-77 de la motor, sa vezi timpii de corectie pt fiecare injector. Mare atentie ce injectoare cumperi...sa nu cumperi injectoare cu acelasi cod care il ai acum....sa se strice iarasi.
     
  18. andreinitescu

    andreinitescu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6/3.0 Quattro/2005
    vreau sa cumpar un cablu vag. Ma poti indruma catre un vanzator te rog. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Iul 2010
  19. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    salut tuturor astazi m-au sunat cei de la audi si au dat verdictul:trebuie sa schimb injectoarele.inainte sa duc masina stiti ca mi-au zis de filtrul particule cum ca ala daca e infundat masina are un sistem care actioneaza si de-aia face fum alb au pus-o pe tester si mi-au zis ca sistemul functioneaza bine.asa.acum eu,dupa ce mi-a aparut de doua ori pe ecranul masinii filtru particule,am fost in autostrada,a pus-o in manual intr-a patra si am tras-o asa vreo 40 de km.dupa aia cand am folosit-o nu a mai facut fum alb pana intr-o zi cand stand pe loc la ralanti dupa vreo 15 min a facut foaarte putin.dupa asta am dus-o in audi.revenind la ceea ce mi-au zis astia cum ca trebuie sa schimb injectoarele eu le-am spus azi ca am facut tragerea aia pe autostrada si nu a mai facut asa fum si mi-a raspuns ca tragand-o la turatie mare s-au curatat cat de cat injectoarele.acum eu stau si ma gandescdaca cumva trebuie numai curatate cu ultrasunete si totul revine la normal si astia zic ca mi le schimba???o iau de la ei si o duc la un alt centru audi oricum nu platesc nimic ptr diagnostice.dupa aia in functie de ce imi spun si aia o duc si la un centru bosch unde se ocupa numai de injectoare sa vad ce imi zic si aia.chiar nu e nimeni caruia i s-a intamplat asta si sa ii dea de cap??apropos,aia mi-au zis ca ma costa 3700 de euro inclus tot plus garantie 2 ani sa imi schimbe injectoarele.o sa va tin la curent cu ce verdicte o sa im dea si alt service.va salut si o seara buna
     
  20. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    @andreinitescu- depinde de care vrei, original sau aftermarket
    In ceea ce priveste injectoarele se pare ca singura solutie este sa le schimbi.....nu prea exista varianta curatarii lor, acest defect este unul recunoscut de audi si singura solutie este inlocuirea celor 6 injectoare.
     

Distribuie pagina asta