1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Fum alb - motor Diesel - la Audi A8 D3 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D3 (2003 - 2010)' creată de pazzo, 20 Iun 2010.

  1. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    sab 197 ai scris ca injectoarelesa nu aiba acelasi cod te intreb daca eu o duc la astia sa le schimb cum sa stiu ca mi-au pus altele cu alt cod?citind chiar acum pe club audi italia cineva scria ca masinile din perioada 2005-2006 au fost rechemate pe motiv ca aveau probleme de tinuta cu injectoarele.nu stiu cat de adevarat este insa omul zice ca are pe cineva in audi service.e curios ca o masina care se pretinde a fi asa buna sa aiba probleme cu injectoarele la 130-160 000 de km.
     
  2. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    a existat o rechemare pe tema injectoarelor asa cum au spus si cei de pe forumul din italia. Daca vei schimba injectoarele la reprezentanta audi sigur iti vor pune injectoarele care sunt bune, eu ma refeream la varianta in care iti cumperi tu injectoare.
     
  3. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    am inteles.totusi,cand i-am spus aluia ca am tras de masina in a 4-a la 4000 de ture pentru filtru particule si dupa aia nu a mai facut fum decat dupa cca 650 de km rulati cand am asteptat la ralanti cam un sfert de ora si atunci foarte putin,raspunsul lui a fost ca s-au curatat cat de cat injectoarele,si m-am gandit ca poate trebuie sa le curat.nu sunt expert,insa am inteles ca si la alte masini se curata injectoarele cu ultrasunete sau pur si smplu punand un aditiv in rezervor.si mi-a mai zis ca de 11 ani de cand lucreaza el in audi nu a mai intalnit cazuri de genul asta
     
    Ultima editare: 17 Iul 2010
  4. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    asa e....injectoarele se curata, numai ca pentru problema ta nu e asta solutia. Pe motoarele de 3.0tdi 2005-2006 probabil s-au montat niste injectoare care au provenit dintr-un lot cu deficiente. Daca era vorba doar de curatat injectoarele fii sigur ca recomanda fabrica asta si nu mai schimba sute de injectoare pe garantie. Unui coleg de pe forum cu aceeasi problema, numai ca intr-un stadiu mai avansat, ii baga motorina destul de multa in ulei iar daca ii da talpa la drum lung ii scade nivelul semn ca se arde motorina din ulei. Dupa asta nu ii mai scoate fum pana cand merge iarasi in regim de oras sau sta pe loc mai mult timp. Singura solutie si pentru el este din pacate schimbarea injectoarelor.
     
  5. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    :uhm::uhm:deci asta e acum inteleg eu de ce nivelul uleiului mi se pare ridicat!!! eu ma uitam pe joja sa vad daca nu il mananca si in schimb mi se parea peste nivel.iti multumesc ca m-ai luminat de-abia acum am cazut din pom
     
  6. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    daca vrei sa te convingi fa o analiza la ulei si vei constata ca are motorina in el, sau da-i talpa la un drum mai lung si ai sa vezi ca nivelul revine la normal si nici fum nu mai scoate o perioada. Singurul sfat pe care ti-l pot da este acela de a cauta injectoare si in alte parti pentru ca reprezentantele practica preturi exagerate la unele piese.
     
  7. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    iti multumesc foarte mult pentru ajutor.te mai stresez cu o intrebare:crezi ca in tara le gasesc mai ieftin?si daca da,mi le schimba la audi?ca aici mi-au cerut 3700 de euro sa le schimbe
     
    Ultima editare: 17 Iul 2010
  8. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    nu stiu sa-ti spun de unde iti poti cumpara mai ieftin dar ai putea sa cauti pe internet injectoare cu codul 059 130 277 AH sau 059 130 277 BD astea fiind varianta imbunatatita. Exista posibilitatea sa gasesti si in tara...suna si tu la cei care se ocupa cu injectoarele si vezi ce spun. In ceea ce priveste montajul la Audi ma cam indoiesc...dar nu e musai sa le montezi la ei, le poti monta si la alte service-uri.
     
  9. kheops 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2010
    Locație:
    zalau
    Masina:
    Audi A8 4.0 tdi 2004
    salut
    am si eu o problema dar e cu fum negru...
     
  10. giunywow 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2010
    Locație:
    capitala
    Masina:
    a6, 3.0, 2006
    Salut

    Ma intereseaza problema cu fumul alb :)
    Ai skimbat injectoarele la masina?
    si daca ai skimbat problema a fost rezolvata?
    Nu ai mai postat nimik cu rezolvarea problemei :)
    ms mult
     
  11. Manuel Cristea

    Manuel Cristea 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2010
    Locație:
    Bucuresti/iasi
    Masina:
    A8,D3-2004 S420,w140
    La injectoare,ai incercat sa cauti diuze ptr. ele,ca teoretic ele se uzeaza si apropo de curatat,nu prea ai ce curata..in genral diuzele injectorului se uzeaza si in loc sa pulverizeze motorina prin acele orificii o transmite in stil jet si ramane multa motorina nearsa.
     
  12. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    salut tuturor imi cer scuze ca nu am mai postat nimic. inca nu le-am schimbat pe motiv ca am fost plecat si nu am avut timp.in orice caz in aceasta perioada am folosit-o asaam observat ca daca pun motorina neaditivata,cand merge la regimuri mici,nu mai scoate fumul ala.Am stat si in trafic bara la bara destul de mult timp si am vazut ca nu a mai facut fum.am probat din nou cu motorina cu aditiv si la un ralanti de cca 20 de min parea o fumigena.dupa ce i-am dat o talpa fumul a disparut.ideea e ca nu stiu inca de ce cu motorina neaditivata nu mai face fumul ala sau face fff.putin.manuel cristea,ideea cu diuzele ar fi buna insa nu stiu daca se gasesc separat si daca le monteaza cineva.si apoi daca costa mai putin....o sa va tin ca curent dupa ce ii mai fac inca un diagnostic cat de curand.daca mai are cineva aceasta problema si daca in urma testelor sunt siguri ca asta e problema,ar putea sa posteze ceva detalii.inca o data imi cer scuze ca nu am mai scris de mult si va urez o seara buna
     
  13. giunywow 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2010
    Locație:
    capitala
    Masina:
    a6, 3.0, 2006
    Salut

    Deci in concluzie fumul acela alb care apare cand circulam cu masina mai mult in oras si de obicei la putin timp dupa ce am pornit la drum (cel putin pe timp de vara, nu ma refer la temp joase) dimineata este din cauza injectoarelor, care trebuie skimbate daca acest lucru persista si devine din ce in ce mai des deoarece curatarea lor nu este eficienta si alte metode de ocolire :readit: a acestui lucru nu prea exista (si sunt si ale ... de scumpe).
    Sa inteleg ca :
    - sunt f mici sansele ca acest fum alb sa apara din cauza filtrului de particule;
    - cacofonie cu toate ca motorul este dita mai matahala de 3.0 si arde motorina cu nerusinare in oras, mai este si sensibil la ceea ce arde...

    Acum raspunsul la intrebarea cu "cea mai tare si cea mai buna si cea mai sucara motorina" banuiesc ca-l gasesc in alta parte...:keule:

    Multam pazzo ca ai revenit cu un raspuns si astept cu nerabdare sa-ti skimbi injectoarele :)

    o zi excelenta sa aveti:arco:
     
  14. giunywow 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2010
    Locație:
    capitala
    Masina:
    a6, 3.0, 2006
    Salut

    am uitat sa-i multumesc si lui Manuel pt reply...deci multam
     
  15. pazzo 5th Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    italia reggio emilia
    Masina:
    a8 2006 3.0tdi stapanul inelelor
    va salut di nou inca nu am ajuns sa fac alt diagnostic,insa azi am auzit ceva interesant de la un coleg:un prieten de-al lui are un seat tdi cumparat nou si imi spunea ca din cauza filtrului de particule,cand se incarca si daca continua sa mearga la regimuri joase cu el incarcat,gaseste nivelul de ulei ridicat.Ducandu-se la seat i-au spus ca asa face filtrul asta si din cauza asta intra motorina in ulei.daca nu gresesc tdi-ul de pe seat face parte tot din categoria''vag".nu a stiut sa imi spuna insa daca face fum.in curand merg sa ii fac alt diagnostic cum am ceva timp.o sa va tin la curent.cu riscul de a stresa rog inca o data daca cineva a mai patit asa ceva si a rezolvat-o sa posteze ceva detalii.va salut si o seara buna...
     
  16. rac

    rac Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2008
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 b8
  17. mike1983

    mike1983 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8 3.0 TDI
    @pazzo:

    salut,
    ai mai facut ceva in privinta injectoarelor sau a fumului alb ?
     
  18. bogdel.david

    bogdel.david Bronze Member

    Înscris:
    2 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 3.0 TDI quattro - Mercedes-Benz C240 4matic
    Salutare :) asa am patit si eu la a mea, dupa ce a stat in garaj aproape 2 ani nemiscata. Pe langa revizie completa de la ulei,frane si pana la baterie si turbina, am schimbat si filtrul DPF. Toata operatiunea m-a costat in jur de 30.000RON
     
  19. AvNicoleta 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 TDI, 2006
    OFFFFF, am aceeasi problema

    Buna,

    Problema mea: la relanti, cand motorul este la 90 grade, scoate un fum alb, semitransparent.
    Am atasat un log facut de un mecanic. El mi-a spus ca sunt injectoarele de vina.
    Va rog, daca poate cineva sa faca o interpretare mai detaliata si sa-mi spuna daca injectoarele sunt stricate sau daca mai e si altceva stricat. Daca mai trebuie sa fac si alte log-uri, va rog sa-mi spuneti si le postez aici.

    Va multumesc anticipat,

    :sos:
     
  20. AvNicoleta 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A8, 3.0 TDI, 2006
    Buna,

    Am facut Log in mers pentru grupurile 003-010-011-013-014-015-072-073-074-075-076-077.
    Pentru grupurile 003-010-011 sunt doua, pentru ca prima oara mi-a dat eroare si l-am mai facut odata.
    Fiecare log a fost facut cu plecare de pe loc pe A1.
    Va rog, poate cineva sa-mi spuna ce probleme indica valorile respective.

    Multumesc,
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Iun 2011

Distribuie pagina asta