1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My Audi A4 B6

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de ovimatrix, 19 Mar 2011.

  1. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Se pare ca masina iarasi a mai facut 10.000 de km de data trecuta si asa ca am comandat produsele pentru revizie iar maine poimaine ma apuc pe treaba.

    [​IMG]

    Cum am tot auzit tot felu de discutii pe tema uleiului Castrol (ca nu mai e ceea ce a fost) am zis si eu sa trec pe altceva insa problema a fost, pe ce ? incercand sa fac cercetari si citind pareri sa vad cam ce este de ales cu recomandarea unui coleg ca pret/calitate am ajuns sa cumpar Valvoline SynPower 5W-40. Deocamdata ca si pret pare compromitator mai ales ca l-am nimerit la oferta (deci a fost pot spune la un super pret) sa vedem acuma pe viitor si rezultatele lui.

    Iar ca o mica idee, trebuie sa ma interesez care e treaba de culoriile difera de pe ambalaje :), semnifica ceva sau....ca atunci cand am primit coletul am obs. ca 2 sunt cu albastru iar 2 cu portocaliu. Ori e o schimbare intamplatoare ori si semnifica ceva acest lucru.
     
  2. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Multi km in continuare !

    Sa revii cu un feedback te rog dupa schimbul de ulei. Si eu tot Castrol am pus pana acum, urmeaza schimbul de ulei si la mine. Citind thread-ul cu uleiuri pentru motoare diesel, tare ma bate gandul sa merg pe acest Valvoline.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu semnifica nimic. Este aceeasi marca. Knecht-Mahle. Mahle are ambalaj albastru si Knecht portocaliu. In rest sunt identice. Bafta
     
    Ultima editare: 13 Ian 2015
  4. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Am sa revin desigur, insa important eu sa simt si eu aceasta diferenta nu doar masina :) (daca este cazul). Si eu am citit mult thread-ul cu uleiuri pentru motoare diesel dar eram asa bagat in ceata ca sunt fel si fel de pareri, contradictii si fise tehnice de nu intelegeam nimica din toata acea discutie. Pana la urma am dat un PM la un coleg care era mai activ pe acolo si mi-a recomandat acest ulei. Din cate am vazut nu are aprobarea 505.01 (doar 505.00) pt motoarele PD ci doar DuraBlend il are insa din cate am inteleg asta ar fi mai bun ca DuraBlend fiind un ulei mai nou, sper ca am inteles bine totusi :) asa ca pana la urma am ales sa il cumpar pe acesta.

    Ok Cristi, ms pt detalii :).
     
  5. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    De ceva timp am mai adus cateva mici modificari la masina :).
    Prima modificare care ma sacaia a fost sa schimb pompa servo ca se pare ca de cand am avut probleme cu caseta de directie (care am reconditionat la ea) unde am impresia ca totusi mi-a afectat si pompa servo pemtru ca tot ramaneam fara ulei servo si am luat decizia sa schimb si pompa servo deoarece avea momente cand mi se intarea volanu si se misca destul de greu volanu. Asa ca, zis si facut

    [​IMG]

    Am cumparat pompa, uleiul necesar pentru a fi schimbat + completat (aici multumesc colegiilor pentru sfatul cu uleiul) pentru operatiunea necesara si poblema rezolvata.

    Apoi "upgrade-ul" cel mai importat si de mult asteptat pentru mine a fost trecerea de la 1 DIN la 2 DIN, adica mai pe scurt de la Chorus 2 la RNS-E :)
    Faptul ca am prins un RNS-E de la un amic la un super pret m-a si pus pe fapte mari de a face trecerea aceasta. Dupa multe batai de cap si peripetii pana sa ajung sa intru in posesia acestui RNS-E, ne-am c*it apoi vreo 4 ore si ceva ca sa reusit sa il punem pe masina :lmfao:
    Desigur cum totul era 1 DIN nu prea dadea totul la fix (ma refer aici la consola, clima, etc) insa cu mici improvizatii, decupari am reusit sa punem totul la locul lui si totu a ajuns la finalul mult dorit :) (cu exceptia acelui plastic de la scrumiera care inca nu l-am decupat si montat).
    Multumesc colegului Ovidiu pentru adaptoare si sfaturi deoarece, credeti ca in ziua in care mi-au venit adaptoarele si am vazut ca functioneaza RNS-E-ul pe masina am mai avut eu rabdare sa mai astept vreo zi fara sa il si montez pe masina ? raspunsul: nici vorba. :)
    Si dupa ceva timp de munca si rezultatul final in pozele atasate.
    Am dat deja comanda si de 2 carduri SD de 2GB care din cate m-am informat, altele nu ar merge si sper ca totul v-a functiona "perfect". :)
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Apr 2015
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  6. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Mai scade din rezolutia pozelor,e mult prea mare.
    Da,ai nevoie de SD 2gb.

    PS-te-a rezolvat Cristi intre timp :)
     
  7. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    La mine pe monitor se vedeau acceptabil, insa cand mi-ai scris de editare deja vroiam sa iau masuri dar se pare ca mi-a luat-o Cristi inainte, mersi de editare :).

    Da, asa se pare. Am unu pe acasa de 4GB SDHC si am fost curios sa ii fac o proba. Normal ca nu a mers. Apoi pintr-o "amintire din copilarie" un amic si-a adus aminte ca are un SD de 2GB pe acasa la un aparat foto si normal ca de curiozitate l-am pus sa mi-l aduca sa ii fac o proba si se pare ca totul mergea cum trebuie. Astept sa imi vina si mie "marfa" :). Pana atuncea sa vad cum ma apuc de facut DVD-uri cu navi 2015 ca deja am si uitat ce am citit despre asa ceva acuma ceva luni in urma.
     
  8. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Astazi mi-am schimbat si eu bateria pe masina. Dupa experienta neplacuta cu Rombat Primier care nu m-a tinut nici 4 ani daca tin eu bine minte (nu stiu ce a fost in capu meu cand am ales aceasta baterie, probabil vanzatoarea m-a batut la cap ca e buna ca nu stiu ce si nu stiu cum) si era de 750A si 75Ah ca am zis ca dupa datele tehnice ar fi numa buna pe diselasu meu, dar dupa primii 2 ani dadea niste semne dubioase si am patit sa se si descarce (insa aici probabil si din vina mea) insa per total pentru mine unu a fost o dezamagire pe bani cam multi. Azi am ales sa iau o Varta Sylver 780A si 77Ah (firma pe care am vrut sa merg si acuma 4 ani insa rau am facut, cred eu) si acuma urmeaza sa vad cat ma tine :). Am pus ceva mai mare ca am zis: sa aibe de unde.
     
  9. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Deci sambata la mine in oras a fost o zi foarte frumoasa :), soare pe cer si desi erau probabil maxim 7-8 grade afara, datorita soarelui se resimtea undeva pe la 18 grade (zic eu). De mult asteptam si vânam o astfel de zi (daca pot sa ii zic asa) pentru ca am avut de munca nu gluma. Insa pana una alta masina a trecut si pintr-un accident fiind aplicata aripa dreapta fata (cica socrame-o nu m-a vazut cand a dat cu spatele).

    [​IMG]
    [​IMG]

    si cam asa a iesit dupa:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Bun, cu astea fiind spuse sa trecem mai departe. Cum am prins o vreme asa frumoasa am zis sa ma pun pe treaba.

    [​IMG]
    [​IMG]

    ii cam murdara, nu ? ok, atunci sa trecem la treaba. Si uite asa am inceput cu prespalarea masinii. Am clatarit-o bine. Si dupa atata apa am zis sa ii dau si putin Mountain Dew :)

    [​IMG]

    zis si facut....


    [​IMG]

    dupa aceea am clatarit-o bine si a trebuit sa trec apoi la spalarea efectiva a masinii. Bun, am adus apa + "ingredientul magic"

    [​IMG]

    apoi "voi la" !

    [​IMG]

    am obtinut galeata cu "spuma" dorita pentru a putea trece la operatiune de spalare.
    Apoi am zis sa aduc si "oița", un burete pentru partiile inferioare si prosopul pentru uscare.

    [​IMG]

    apoi si normal ca am pus "oița" in actiune

    [​IMG]

    apoi dupa ce am terminat de prespalat si spalat masina am trecut si la uscarea ei. Ok, intr-un final am terminat si cu partea aceea. Apoi am trecut la partea mai "chinuitoare".

    [​IMG]

    Dap. M-am apucat sa ii dau cu ceara. Si apucate si freaca....

    [​IMG]

    si am inceput cu un strat mai subtirel fiind prima mana si dupa 2 maini de frecat si curatat am finalizat glorios cu ultima mana cea de a 3-a cu un strat ceva mai gros.

    [​IMG]

    Si desigur dupa 3 maini de ceara avem si rezultatele finalizarii :D

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    si desigur avem si clasicele "margelute"

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    Si uite asa am avut azi ceva de lucru, nu gluma. Mi-a luat cateva ore bune sa termin treaba cap - coada ca sa o pregatesc pentru anotimpu de iarna. Si numa bine intre timp ce lucram mi-au venit si piesele pentru urmatoarea revizie ce urmeaza cat de curand.

    [​IMG]

    Si a mai primit in trecut si o alta pompa servo noua de la ZF, asta dupa ce cumparasem una SH si nu cred ca a tinut mai mult de o saptamana.
     
    Ultima editare: 8 Dec 2015
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  10. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    Salut frumoasa masina si foarte ingrijita cu multa pasiune. Spune-mi si mie te rog ce fel de ceara folosesti si de unde ai cumparato.
     
  11. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Multumesc. Eu momentan folosesc Finish Kare - 1000P Hi Temp. Cat despre unde am achizitionat pasta am sa incerc sa iti las un PM sa nu se considere reclama. Insa iti recomand sa ceri un sfat proprietarului in cazul in care vrei sa achizitionezi o ceara deoarece eu o am de ceva timp si am cam ramas in urma cu noiile informatii/produse. Si ar fi pacat daca la acelasi pret (sau apropiat) sa gasesti alta mai buna sa nu o cumperi pe aceea.
     
  12. alecsdani

    alecsdani 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2013
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A4 B6 ,1.9TDI, AWX, 2002
    Mersi sper sa iasa si a mea aproape la fel daca nu chiar la fel de stralucitoare.
     
  13. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    @ovimatrix - Felicitari pentru masinuta si pentru modul in care o ingrijesti ! :)

    Ceva sfaturi pe viitor insa, cu privirea la intretinerea, intre straturile de ceara ar trebui sa faci o pauza de minim 6 ore este acea numita "cure time" sa aiba timp sa penetreze. Nu are rost sa folosesti "straturi groase", acestea nu ajuta la nimic ( nu se adauga nimic in plus sau in minus ) ci doar iti da batai de cap la procesul de stergere si indepartare a reziduurilor. Sa apelezi si la un gel / solutie dedicata de anvelope ca sa-i schimbe look-ul ( din ce am vazut nu aplicasei nimic in poze ).

    @alecsdani - Produse pentru protectie sunt foarte multe pe piata insa sa ai grija ce alegi. Nu sunt multe cele care ofera o protectie de durata. Aflate in jurul pretului de 100 lei ai cea care a folosit-o si colegul Ovi - Finish Kare 1000p care este foarte buna pentru sezonul rece, de asemenea, Meguiars no.26 care o folosesc si eu (sensibil mai scumpa), Collinite 476s super double coat wax. Sunt 2-3 site-uri de profil din Romania care iti pot aduce aceste tipuri de ceara. Pe langa asta ar trebui sa-ti iei si o argila soft sa o decontaminezi inainte de aplicarea protectiei pentru o mai buna aplicare. Spor !
     
    alecsdani apreciază asta.
  14. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Cosmin multumesc pentru sfat :). Cat despre timpul dintre maini te cred si eu insa crede-ma ca nu am avut timpul necesar pentru a efectua asa ceva. Numa operatiunea de mai sus mi-a luat pe putin 4 ore insa am obs. ca ai idee despre ce vorbesti si cred ca realizezi si tu acest lucru. Desigur profesional asa ar fi cum zici tu sa procedez si nu contest lucrul acesta. Eu am vrut sa ii aplic mai multe straturi in ideea de a ma tine macar 3-4 luni pana sa ies din iarna pentru a ma reapuca de proces. I-am efectuat acuma 1 an sau 1 an si ceva un proces de detailing complet la exterior iar acuma incerc doar sa intretin ceea ce s-a efectuat atuncea la ea. Insa nu prea mi-a iesit 100% cu succes acest lucru ce-i drept.

    Cat despre solutia pt anvelope folosesc deja asa ceva de la Chemical Guys New Look Trim Gel si Finish Kare - 108 Top Kote. Finish Kare in momentu de fata il folosesc mai mult pentru interior (bord si plastice) fiind mai usor de aplicat iar preferatul meu de la Chemical Guys il aplic pe anvelope. Daca nu ma insel in primele poze unde e cu accidentu cred ca anvelopele au aplicat un strat cu acest gel. Din pacate mai aveam poze pe paginiile anterioare insa se pare ca nu mai merg unde se putea vedea gelul aplicat. Pe cele de iarna ce-i drept nu am aplicat mai ales ca nu am nici jante de aliaj si am mers si pe ideea ca nu o sa tina prea mult mai ales dand de zapada si etc, dar se pare ca la ce blanda e iarna pana in momentu de fata....puteam aplica linistit un strat.
     
  15. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Am idee despre ce vorbesc, pentru ca lucrez in domeniu :)

    Fain si gelul de la Chemical Guys il am si eu in arsenal; singurul inconvenient pe care l-am observat de-a lungul timpului ca se prinde praful de anvelopa. Mult mai practic ceva pe baza de apa cum ar fi Top Kote sau Megs Hyper Dressing. CG NLTG a fost realizat mai mult pentru "restaurarea" elementelor exterioare imbatranite : plastic, cauciuc dar e pretabil si pentru anvelope, cu conditia sa fie aplicat un strat subtire.

    P.S. Am observat ca avem aceleasi anvelope de vara. Good choice :)
     
  16. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Da pai cat am stat sa analizez pana sa le cumpar...insa si pretul a fost pe masura insa macar stiu ca au fost noi si cativa ani bunicei am pace cu ele :).

    Am un amic de prin Arad care a bagat "boala" asta mai mult in mine. O ingrijeam eu cat puteam la inceput insa el mi-a deschis cat de cat ochii ce inseamna si ce produse sa folosesc. Si nu se compara niste produse de calitate cu cele cumparate de prin supermarket. Parca e o placere sa faci treaba cand observi ca produsele chiar isi si fac efectul pe care le folosesti si nu is apa de ploaie.

    Acesta ar fi o parte din "arsenal"

    [​IMG]
     
  17. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Daca e vorba de Cosmin din Arad il cunosc :) imi amintesc cand ti-a facut corectia la masinuta .

    Sa mergi la el sa-ti mai dea un glaze ca vad ca incet incet vine panza de paianjen. Daca i-ai aplicat ceara o sa mai protejeze de eventualele micro-zgaraieturi dar cele vechi o sa ramana acolo.
     
  18. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Da, exact. Asa e. Crede-ma ca m-as duce insa din pacate distanta dintre el si mine e destul de maricica si cum sunt si la service acuma la program de 8 ore asta face si mai dificila misiunea aceasta. I-am zis lui ca o sa incerc cu prima ocazie cand mai am drum prin TM sa stau putin sa ajung si pe la el sa mai aplice cate o corectie. Ca vorba ta, nu i-ar strica.
     
  19. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    A trecut ceva timp ce-i drept, insa azi (desi sunt sigur ca probabil sunt persoane curioase si poate si interesate) am probat xenon-ul vs Led pe faza lunga. Stim cu totii ca xenon-ul dureaza ceva timp pana se incarca la capacitatea maxima si de aceea nu prea era recomandat a fi pus pe faza lunga deoarece cand dai flashuri nu le dai la capacitatea maxima si pana se incarca te trezesti deja ca trebuie sa o opresti ca vine masina din fata.
    Eu fiind putin mai innebunit (in limita timpului disponibil) dupa aceasta curiozitate, am optat sa fac un test cu LED-uri pe faza lunga (desi am si proiectoare bi-xenon), asta dupa ce ca nici o luna sau 2 nu o trecut si cumparasem un KIT complet de xenon pentru faza lunga mai de calitate (bec + balasturi). Insa nu m-am putut abtine prea mult dupa ce am pus ochii pe acest "kit" de leduri (cu chip CREE cica).

    Cam asta e rezultatul (in principiu celor cu faruri "old style", nu cu lupe bi-xenon OEM) :



    Urmeaza desigur sa le testez si pe timp de noapte sa vad cum bat fata de Xenon. Desi din miciile cercetari LED-ul ar bate ceva mai slab ca si intensitate (sau chiar propagare a luminii) decat xenon-ul. Iar aici fac referire la produsele AM nu cele OEM, sa nu se inteleaga gresit. Insa luand in calcul ca e pe faza lunga ci nu scurta eu sper ca o sa fie excelent.
     
    Chriss_Deejay și Stefan apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exista kit-uri xenon cu incarcare rapida, ai incercat ?
     

Distribuie pagina asta