1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My Audi A4 B6

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de ovimatrix, 19 Mar 2011.

  1. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Ai cumva un feedback in legatura cu LEDurile de pe faza lunga ? :)
     
  2. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    audi66: Noup, am auzit mai de mult de ele dar sincer nu am avut ocazia sa le testez. Poate si din cauza ca nu le-am gasit asa usor cum le gasesti pe cele simple. Iar faptu ca ai adus in discutie treaba asta am incercat sa caut pe youtube niste filmari cu astfel de becuri (care de cand am auzit eu de ele sigur au mai evoluat) si din cate am vazut desi sunt cu incarcare rapida tot dureaza acel timp pana sa fie la eficienta maxima de 100%, iar aici ma refer la pornirea de la 0, deoarece daca le-ai pus deja in functiune si dupa aceea le pornesti atunci ai toate sansele sa porneasca la capacitate spre maxim. Insa daca de exemplu le pornesti de la 0 tot dureaza putin pana se incarca iar daca dai un bliț eficienta lor probabil o sa fie aproape la fel ca la cele normale.

    Chriss_Deejay: da este :). Eu unu is foarte multumit de ele. Poate ca totusi nu bat la fel de puternic ca si cele xenon dar eu zic ca in proportie de 85% se apropie plus de asta am impresia ca au o lumina mai "naturala" (sau nu stiu exact cum sa ma exprim ca sa fiu inteles). De exemplu inainte am avut xenon 5000K iar astea cica is 6500K sau 6000K (zic asta deoarece pe net scrie ca is 6500K iar pe cutie zice ca is 6000K) iar leduriile am impresia ca au o lumina mult mai alba (desi la 6000k ar trebui sa fie un alb spre albastru) decat cele de 5000K de la xenon.
    O alta chestie care am observat-o si acelasi lucru mi-a confirmat-o si un amic fara sa ii zic parerea mea e faptu ca am impresia ca lumina asta se concentreaza mai mult in fata decat pe laterale. Adica este mai bine concentrata intr-un punct fix decat cea de la xenon care este imprastiata in toate directiile. Poate asta se datoriaza si faptului ca nu are un unghi de 360 grade a luminii, ci are 2 leduri unu amplasat jos si unu sus care lumineaza. Deci cand dau faza lunga undeva in fata mea se vede si mai concentrata lumina apoi se vede in lungime puterea ei. Ce-i drept in instructiuni zice sa pui acele 2 leduri pe laterala (stanga-dreapta) eu le-am pus sus-jos. Poate pe viitor o sa le suc in soclu sa vad ce diferenta exista insa decizia pe care am luat-o ca sa fac asta e faptul ca am vazut ca olginda din far este mai proeminenta si mai multa sus-jos decat stanga dreapta de aceea am si pus asa becu in soclu.

    Din pct meu de vedere datorita faptului ca se incarc pur si simplu instant si ating intensitatea unui bec xenon in proportie de 85% (zic eu) tin sa prefer mai mult aceste tipuri de bec decat cele xenon. Iar aici vorbim strict de faza lunga. Sincer nu m-as mai intoarce la xenon daca e sa discutam doar de faza lunga.
    In schimb la faza scurta e altceva. Acolo nu ai nevoie de o incarcare instanta plus de asta au si acestea minusul lor, ci acela ca au nevoie de aer in spate datorita faptului ca se incalzesc foarte tare au in spate niste ventilatoare (gen cooler-ul de la calculator) care le racesc iar lucru asta inseamna sa renunti la capaul din spate (mai ales daca te gandesti sa le pui pe faza scurta). Eu nu am renuntat la capac datorita faptului ca stim cu totii ca nu prea e folosita faza lunga asa des, deci lucru care nu v-a duce la incalzirea lor excesiva (cel putin asa am gandit-o eu). Dar daca e, o sa revin cu pareri pe viitor despre cum se comporta deoarece sigur trebuie sa treaca ceva timp pentru a vedea un rezultat, insa pentru mine cel de moment este unu foarte bun. Sunt chiar foarte multumit de ele.

    P.S in prima poza este doar faza scurta, in a 2-a poza este faza lunga iar in a 3-a faza scurta+lunga.
     
    Ultima editare: 18 Dec 2016
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  3. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Exact genul acesta de feedback il asteptam.
    M-ai convins ca merita ! :-)
    Multam tare mult si sa te tina mult si bine ! :-)
     
  4. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Ms fain si cu placere. Chiar daca ai fi asteptat acest tip de feedback si ar fi fost invers nu as fi putut sa te mint :). Dar na....se pare ca leduriile astea au avansat pana la urma urmei ceva gen ca si xenoanele (oarecum) si au inceput sa devina tot mai accesibile pentru toata lumea deoarece si acuma imi aduc aminte cand am luat primu meu kit xenon care a costat la vremea aia in jur de 400 si ceva de lei si acuma le gasesti si la 100 si ceva de lei.
    Cat despre led-uri am vazut ca is fel si fel de firme (cipuri probabil ca sa fiu mai exact) care le fac. Din cate am vazut cipuriile de la CREE sunt destul de "laudate" dar sincer sa fiu nu sunt foarte documentat despre ele. Stiu ca LED-uriile mele folosesc cipuri CREE XHP50 care cica un astfel de cip scoate maxim 2546 lumeni. Ar mai fi si XHP70 care scoate maxim 4022 lumeni si desi am gasit si becuri cu astfel de cipuri is destul de scumpe fata de cele cumparate de mine si am stat sa ma gandesc si daca chiar se merita diferenta asta de bani in plus pentru putere sau e doar o chestie de marketing (gen cum scrie la a le mele ca scoate 12.000 lumeni, iti dai seama ca nici in ruptul capului nu exista asa ceva, cel putin eu nu cred). Probabil dupa ce se mai ieftinesc o sa trec si pe acest tip de cip si o sa vad eu la momentul potrivit daca chiar au o putere aproape dubla fata de XHP50 sau nu.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  5. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Au trecut 4 ani jumate, desi nu era cazul neaparat am zis totusi ca ar fi cazul sa refac operatiunea asta deoarece s-a cam dovedit ca alcantara nu prea a fost combinatia cea mai perfecta in utilizarea de zi cu zi. Acuma nu stiu daca era si de cea mai buna calitate sau nu insa incepea sa se "scamoteze" chiar dupa spalat si uscat si aduna jegul la greu. Iar eu cum deja nu mai prea am timp de bibilit la ea cum o facem in trecut deja incepea sa ma enerveze atingerea ei.
    Asa ca de data asta am trecut la ceva mai calitativ. In prima poza se poate vedea cum arata acuma 4 ani jumate. Celelalte cum sunt in prezent. Desigur....si pretul a fost pe masura.
     
    vladliviu85, arazvan2002 și gutza25 apreciază asta.
  6. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Mai multe detalii? Unde l-ai facut, pret?
     
  7. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Scuze, desigur. In Timisoara la Bacanu Constantin sau SQLevel, pret 100 euro. Pielea folosita am inteles ca ii spune Nappa Porsche.
     
    vladliviu85 și Bozonc Andrei apreciază asta.
  8. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    A mai trecut o caruta de timp de cand nu am mai postat nimic pe aici. Astazi datorita unei interventii rapide de spalare a masinii ma gandeam sa mai adaug ce a primit masina ca si echipare deoarece deja e batrana si cu nevoi..Insa inainte sa fac lucru acesta trebuie sa mentionez ca, un fel de feedback, discuriile anterioare pe care le-am avut, ATE Power Disk, am ramas destul de dezamagit de ele datorita faptului ca mi s-au ovalizat destul de mult (se poate vedea in poza 1, 2 si 3 care sunt facute pe ambele parti stanga-dreapta) si asta in jurul a 60.000 de km. Adevarul e ca primul semn l-am simtit destul de repede insa fiind destul de noi puse pe masina ce mai era sa fac ? la inceput nici nu eram 100% sigur ca is discuriile insa semnele pareau a fi de la discuri ovalizate. Apoi datorita faptului ca erau ovalizate cand mi-am pus un set nou de placute ATE Ceramic le-a terminat destul de rapid si atunci mi-am dat seama ca deja problema e si mai grava, pana cand ultima data cand sa le schimb deja si frana era destul de slaba si nu mai puteam sta asa cu ele.

    Asa deci am luat decizia, pe langa faptul ca acuma 2 ani si ceva am schimbat toate bratele, bucsele si tot ce tine de partea asta fata-spate, m-am apucat sa schimb si amortizoare, arcuri fata-spate si discuri de frana si placute la fel fata-spate. De data asta pe fata am mers pe discuri Brembo Max si placute Brembo Xtra si disc cu placute Brembo simple pe spate. De asemenea am schimbat si furtunele de frana fata-spate si lichidul de frana. Anul acesta de cand a inceput sezonul am echipat masina si cu cauciucuri noi Michelin Pilot Sport 4 235/45 ZR17 care le-am prins anul trecut de Black Friday la reducere si am schimbat si macaraua la geam de pe partea dreapta care a mai fost inlocuita acum 7 ani :)

    Momentan am 800 km cu noile discuri si placute. Frana se comporta exemplar iar ceea ce imi place mai mult la Max decat la ATE Power Disk este faptul ca "șanțul" din disc este mult mai lat ceea ce nu lasa mizeria sa se adune acolo in el. La ATE Power Disk chiar mi-am pus intrebarea o data (datorita faptului ca acel "șanț" este destul de ingust) la ce ajuta daca toata mizeria se aduna acolo in el si il astupa ?

    Mai mentionez si faptul ca nu este exclus ca vechiile discuri sa mi se ovalizat datorita vinei mele, deoarece pe vremea aceea dadeam foarte multa atentie masinii, in sensul ca vara mai ales o data la 2-3 zile o spalam, acuma stiu ca nu e recomandat sa o speli cand discuriile sunt incinse insa cine stie ... probabil spalariilor prea dese e posibil sa le fi ovalizat si in prezent mi-am mai pus intrebarea asta ca ori s-au ovalizat datorita mie ori datorita cine stie care-i vine. Ramane de vazut cu noile discuri ce se intampla pentru ca in prezent nu mai am acelasi timp pentru masina ca in trecut, mai ales ca am un alt hobby care este pe primul loc, iar masina primeste cate o spalare din an in paste :), fata de inainte cand primea obligatoriu la 2-3 zile, mai ales vara.
     
    gutza25 apreciază asta.

Distribuie pagina asta