1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My Audi A6 C6 (4F) 3.0 TDI

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de gabitza121, 7 Mai 2016.

  1. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Sunt de făcut adaptări ici-colo , dar finalul cu siguranță va fi bun

    Cu spatele mergi pe OEM , este soluția cea mai buna , chit ca trebuie sa mai ciupești pe undeva câte o bucățică
     
  2. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Poza aia este departe de adevăr. A fost prin america incercarea respectiva si s-au complicat.

    Am descarcat de pe un topic nemțesc si este mult mai simplu.Cand o sa adaptez bara o sa fac poze pas cu pas si o sa explic.Totul se face la zona de imbinare cu aripa si armatura se taie umpic sa nu se vada prin grilele mici dar este doar pentru estetică.
     
  3. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Când te plictisești de putere Îți dau o idee , merge pus un 4.2 tdi fără prea multe probleme
     
    Cosmin ZKG și gabitza121 apreciază asta.
  4. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Mi-ar place sa gasesc o cutie automata mai ,,țeapănă" si sa trag de motorul asta mai tare.

    Cutia asta este foarte limitata ca NM sa fie safe:(.
     
  5. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    una de RS6 e ce trebuie, e diferit insa clopotul pentru ca are convertizorul mai mare, in rest dimensiunile sunt la fel, cu un mester priceput cred ca s-ar putea monta cu flansa adaptoare iar cu una din aia nu mai ai niciun stres pana pe la 1000NM :). Ideal, ma gandisem si eu, ar fi un transplant de V10 Biturbo, si sa ramai cu taxe de 3000cmc, dar e complex proiectul si mananca o gramada de bani. Oricum, si cea stock, pana pe la 600NM e ok daca nu o abuzezi in mod frecvent.
     
  6. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Depinde ce model de ZF ai Gabi , dar nu trebuie sa te alarmezi pentru ca se poate upgrada
     
    gabitza121 apreciază asta.
  7. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    @mik15 decat sa ma apuc sa fac asa ceva mai bine iei un RS6,ca un asa proiect ,,inghite" multi bani si oricum pana la final o sa cam SAR CALUL cu bugetul total(deja am sarit) dar daca am inceput sa dansez acuma dansez:):arco:

    @MARRIUS24 nu stiam si chiar mi-ar place asta dar mai spre final asa dupa ce termin cu estetica.

    Inca mai am nevoie de:
    o bara spate,
    stopuri,
    un far dreapta facelift+cele aferente,
    suspensie la care ma gandesc bilstein cu Eibach dar dilema este daca sa fie -30 fata spate sau -50fata si -40spate,
    Plansa de bord tapițată cu piele si inca ceva elemente
    Astea le am in cap insa lista cred ca nu se termină.:asskicking:
     
  8. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Sincer , am avut bilstein pss10 cu ride control ( un fel de magnetica ) nu pot spune decât atât ( un gunoi de suspensie ) o căruță de bani aruncați degeaba.
    Un retrofit interesant ar fi sa pui pernele oem după poți jongla cu garda la sol cum vrei tu.

    Cred ca dacă te uiți pe la dezmembrări poți găsi la preț decent tot sistemul de pe un A8 de UK
     
  9. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Pentru suspensie am avut asa in cap

    1 arcuri Eibach si atat

    2 suspensie Bilstein cu Eibach fixa si mi se pare inutila reglabila ca nu ma apuc sa o ridic si sa o las mereu.

    3 Air ride dar una adevarata gen cea de la ACCUAIR cu management si activa este scumpa.

    4 retrofit OEM dar sunt sigur ca duce investitia mult mai ales ca eu in capul meu am sa fie amortizoarele si pernele noi.

    Clar una din 3 sau 4 mi-ar place mult dar cel putin la varianta 3 era vreo 3500e daca nu mai mult.
     
    paul.sergiu75 apreciază asta.
  10. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Am avut ocazia sa testez/analizez un sistem de la accuair ( investiție 5000 $ ) , pesonal am remarcat doar dezavantajele
    Spațiu redus în portbagaj după instalare.
    Zgomot foarte mare din cauza compresorului care pornește destul de des.

    Se găsesc sisteme complete cu maxim 1500 E de pe mașini relativ noi A6 A8 după 2012 , amortizoare cu perne oem sunt destul de rezistente , și în cazul unei defecțiuni o perna costa în jurul sumei de 150 E dacă ști de unde sa o cumperi
     
  11. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Da asa este cu air ride mereu te zumzaie,daca ai o sursa de suspensie oem si vreo filiera de piese hai sa vedem ca m-ai pus pe ganduri,trimite pe privat.
    Mersi
     
  12. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Cei cu masini AVANT ma inteleg.
    Eu ma bucur ca un copil la o acadea pentru acest accesoriu.

    Astept sa imi vina si centura de portbagaj care deja este cumpărată.
    Si mai ramane sa gasesc bara telescopica.
    20170608_145218.jpg
     
    Chriss_Deejay, Dobritan sorin, Andu333 și alți 6 apreciază asta.
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Te intelegem, ... dar nu intelegem de ce ai asteptat atât... sau nu incarcai niciodata nimic ?:)

    Cred ca la tine este mult mai practica centura, din moment ce ai şine.
     
  14. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Si a ajuns si centura:arco:
    20170609_160740.jpg

    Mai lipseste bara telescopica si peisajul este complet:)
     
  15. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    sa le si folosesti :) Am vrut si eu sa iau bara telescopica dar imi e cam inutila din cauza tavitei de cauciuc la care nu pot renunta pentru ca mai tot car ba bicicleta, ba trotineta, ba kart-ul cu pedale sau altele din astea ale celui mic si fara mi s-ar tot murdari mocheta din portbagaj, de asta e bun Avant-ul :)
     
  16. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Multumesc Mik15 insa eu nu am asemenea bagaje,plasa o folosesc sa imi bag geaca si sa nu o mai tin pe bancheta mai ales ca mereu imi place sa nu am nimic prin masina pe bacheta sau prin fețele de usi.

    Multumesc si celor care au dat IMI PLACE.

    Zilele urmatoare o sa aloc timp sa tot adaug din piesele care le am prin casa/garaj,sa mai facem loc la altele:)
     
  17. Marco_audi

    Marco_audi 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi a6 2011 2.0tdi 170cp (chip 200cp, upgrade quattro)
    Daca as fi in locul tau, mi-as monta cutie manuala, suportand cuplu mai mare si placerea de a conduce ( din punctul meu de vedere ).Succes in continuare la modificari.
     
  18. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Gabi cand vii in RO? Poate ne sincronizam de data asta
     
  19. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Marco_audi m-am facut puturos si imi place sa am doar doua pedale la mașină.
    Nu as mai renunța la cutia automata la masina mea.

    Stefan sunt acasa.

    Ieri am schimbat si bateria cu una OEM plus ca am dus parbrizul sa imi puna folie pe el.

    Si cateva lucruri marunte care eu sunt foarte incantat si au disparut si ultimele element care erau cromate de la exterior.

    20170610_134643.jpg
    20170610_134641(0).jpg 20170610_134549.jpg 20170610_133940.jpg 20170610_133934.jpg
     
    alanb1, Chriss_Deejay, mihaicristian și alți 17 apreciază asta.
  20. Red_

    Red_ Gold Member

    Înscris:
    7 Feb 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 Allroad
    O poza de ansamblu ?
    Arata foarte bine!
     

Distribuie pagina asta