1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My Blue A4 B6 1.8T 150 CP

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de F33lings, 11 Apr 2014.

  1. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Eroarea este P0411 - secondary air injection - dupa schimbare furtune de vaacum, tot nu am reusit sa ii dau de capat si periodic se aprinde.
    mai incerc cu un combi valve.. nou..
     
  2. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    280.000 km.. and counting..
     
  3. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Drept rasplata pentru buna comportare... pe parcursul acestor kilometrii petrecuti.. i-am facut o surpriza.
    279000.jpg 280000.jpg brakes.JPG
    Am comandat un kit complect de frane Brembo.
    Discuri fata Brembo Xtra; discuri spate Brembo Max, placute fata-spate Brembo; furtune de frana .. tot Brembo :-)
    urmeaza sa le monteze mecanicul in viitorul apropiat.. si revin cu feedback legat de eficienta de franare..
    pt doritori pot sa dau un PM.. factura .. cu codurile si site-ul de unde le-am comandat..
    total 1.300 Ron.

    PS: Oare merge lichid de frana DOT 5.1 sau sa ramand la DOT 4 sintetic..? (gen Ate blue.. sau Motul.. ca Brembo nu am gasit..)
     
    gabi_74, Gabi_KGT, Chriss_Deejay și alți 4 apreciază asta.
  4. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Nu am incheiat anul fara evenimente.. ultima vizita la service a fost pe 29.12.2017.. schimbare rulment roata fata stanga..
    a inceput sa faca galagie.. si am zis ca mertia schimbat.. 230 ron. marca FAG
    cu ocazia asta am schimbat si becurile de pozitia.. H6W pe philips ceva cu tenta albastra.. 60 ron setul.

    ahh si kilometrajul a trecut de 283.000 :-)
     
  5. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Am uitat sa raportez si un schimb de baterie.. ca cel vechi..nu mai facea fata.. temperanturilor..
    am mers pe Varta 70A 640 Ah
     
  6. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salutare

    Acum are 285.000 km, si in cateve zile primeste un schimb de ulei. merg tot pe Liqui Molly 5w30 Top Tech 4200

    Am schimbat toate cele 4 brate de jos (ambele parti) bielete stabilizatoare fata si spate, varianta alease a fost TRW. Cauciucuri de iarna marca Nokian.. momenta pe fata..

    Compresorul de clima, a cedat in ultima perioada, a inceput sa vajaie si am achizitionat unul SH as aca se asteapta schimbarea, (probabil ca impreuna cu schimbul de ulei si filtre)

    Alternatorul refecut, cu rulmenti cu tot.. de 3 saptamani,
    Ulei servo directie schimbat tot de 3 saptamani si am spalat si vasul de lichid - are inauntru un filtru metalic.

    Suportul de lampi numar inmatriculare, trebuie sa il schim (il am pregatit pe cel reconditionat, cu lampi led, si vopsit, doar lipsa de timp..)
    primit si un suport pentru triunghiul reflectorizant, cel din interiorul capotei portbagaj

    Pe aripa dreapta fata a aparut o pata de rugina detul de frumoasa.. si am si insistat asupra ei.. sa vad de la ce .. concluzie.. va trebui schimbata in cursul acestui an,
    Din urme de la pietre si sare aproape pe fiecare element de colt (aripa) prezinta pete marunte de rugina, (am sa incerc reconditionare locala cu spray original - il am deja cumparat)

    Bandou bara fata trebuie schimbat, s-a rupt asta iarna , odata cu pierderea scutului (s-a umplut de zapata si s-a sumls din cauza greutatii. (scut schimbat cu unul stare buna din dezmembrari)

    interiorul.. semne de uzura..specifice modelului.. dar am schimbat recent.. suport pahar + suport carti vizita + buton Avarii + buton ESP.. sa ii dau un look mai fresh.
    IMG_2797.jpg IMG_2802.jpg IMG_2806.jpg

    total investit...
    1000 ron Brate + stabilizatori;
    200 ron reconditiona alternator;
    100 ron scut fata;
    100 ron suport lampi numar;
    250 ron setul de butoane
    1650 ron.
    Urmeaza Bandoul.. aprox 150 ron, aripa.. 200 ron.. vopsit 200 ron..

    si oficial e primavara , punem sus 18" si mai un unghi de fuga..
     
    gabi_74, Mitiy, Glemeanu și alți 4 apreciază asta.
  7. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Ma bucur ca nu sunt singurul care nu se demoralizeaza desi are o masina "veche". :-)
    De curiozitate, cum sunt franele ?

    Multa bafta in continuare !
     
  8. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    din lista de mai sus am uitat sa trecu faptul ca masina a trecut cu brio ITP-ul..
    si la investitii compresorul de clima.. care a fost 400 lei :-) .. sa fie meniul complet

    @Chriss_Deejay Sunt foarte multumit de frane. nici iarna nu am avut treaba cu ele.. nu scartzaie, in schimb se aude un mic suierat cand apesi tare pedala..cred ca de la gaurile de racire din disc.
    pana acuma.. se uzeaza foarte uniform..
     
    Chriss_Deejay și DonDoneL apreciază asta.
  9. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Strict pentru partea de puncte de rugina si lovituri, te sfatuiesc sa te obisnuiesti. Suntem singura tara din toata Europa unde exista atata praf si pietris pe drumuri incat nu poti face 100 km la drum lung fara sa auzi bubuituri in tabla sau in parbriz. Iarna se arunca cu.....ce apuca. Eu zic ca e mai rentabil si financiar si psihic sa facem o revopsire integrala dupa 5-6 ani decat sa tot vopsim elemente pe rand, si sa nici nu iasa la culoare. Depinde cat tii masina.
     
  10. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Ulei - schimbat
    Senzor nivel ulei- schimbat
    Garnitura culbutori - schimbat
    Surub golire baie de ulei - schimbat
    Curea alternator - schimbat
    Compresor clima - schimbat - nepotrivire la conducte(returnat) ; schimbat 2 - defect (nu cupleaza - verificat instalatie, primeste curent).. si din lipsa de timp.. ramane pe saptamana viitoare sa il schimb din nou;
    Al doilea a costat deja 150€..
    Total piese/ulei/filtru... 800 - manopera 360 (cu tot cu umplut cu freon)
    Ce a fost obligatoriu sa mai cumpar a fost setul de suruburi de prindere scut (40-ron)

    kilometraj -286.000
     
    gabi_74 și DonDoneL apreciază asta.
  11. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salutare,

    Masina intra din nou in service, dar se pare ca, avem o probema mult mai grava.
    In drum spre servici, s-a aprins iconita de Cana de ulei urmata de 3 bipuri,am ambreat, si am rulat cu motorul la relantiu, s-a stins mesajul de eroare, si cand am lasa de ambreaj Instant a reaparut, impreuna cu un tacanit.
    am oprit, motorul, am tras pe dreapta, am deschis capoda , am repornit motorul, si din spate, zona intanzator lant de la ax cu came, se aude un zomot ciudat.
    am incercat sa o misc din loc, si a mers, pe la 200 de rpm abia ca se mai auzea,,
    am ajuns la lucru incet, cu avariile, si acum o trimit pe trailer in apoi la service.

    Posibil pompa de ulei, lant, intanzator, si sa vedem ce ar mai fi :-(

    urat inceput de saptamana
     
  12. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Ohh ... keep us in the loop.
    Sunt chiar curios ce s-a intamplat. :(

    Bafta !
     
  13. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    A plecat ..
    Pe miercuri apuca abia sa o desfaca..
     
  14. Birta Adi

    Birta Adi 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2009
    Locație:
    Cristești
    Masina:
    Audi A5 Sportback 2.0 TDI quattro CGLc & Audi A4 B6 1.8T AVJ
    Salutare, la fel am patit si eu, aceeasi eroare cu 3 bipuri. La relanti disparea eroarea, insa daca treceam de 2000 rpm aparea din nou.
    La mine problema a fost sorbul de ulei infundat.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  15. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    La mine doar pe autostrada, cand merrgi constant in turatiipeste 3000 a facut faza. si .. si aici doar dupa vreo 10-15 minute de mers constant cu tempomatul)

    in oras nu am avut treaba asta
     
    Chriss_Deejay și DonDoneL apreciază asta.
  16. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salutare.
    Any updates ?

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
    DonDoneL apreciază asta.
  17. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salutare..
    Not yet.. sper ca azi se desface ..
     
    DonDoneL apreciază asta.
  18. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salutare,
    UPDATE - Masina e din nou pe roti, si alearga bine. (din pacate e tot pe rotile de iarna.. inca.. )
    toata "sperietura" de saptamana trecuta a fost ...
    concluzie.. shimbat pompa de Ulei,
    Schimbat intinzator lant pompa de ulei,
    Senzor presiune ulei (curgea uleiul prin el)
    Senzor temperatura apa (cel cu 4 fire)
    Flansa Apa din spate avea o fisura mica.. si curgea
    total "manevra" 1100 ron (manopera si TVA incluse)
    In manopera mai intra si schimbatul celui de al 4-lea compresor de clima ..de data asta merge..
    modelul pus pe masina este cel de dupa 2005 , cu fulia de plastic si mai mica in diametru cu 4 mm.
    Cureaua cumparata saptamana trecuta.. 6PK1590 a devenit inutila..am schimat-o din cauza diferentei de lungime cu 6PK1565
     
    Chriss_Deejay și DonDoneL apreciază asta.
  19. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Super ! :-)
    Pe ce marca de pompa ai mers ?

    Merci !
     
  20. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salutare,
    recentele schimbari
    am implinit 291.000 km.. si ne apropiem incet de 300.000
    s-a vopsit tavanul si aripa dreapta spate, din cauza unor pete enervante de rugina.
     
    Chriss_Deejay și gutza25 apreciază asta.

Distribuie pagina asta