1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My Blue A4 B6 1.8T 150 CP

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de F33lings, 11 Apr 2014.

  1. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ai dat luneta jos?
    Din pacate B6 este predispus la rugina in zona ornamentelor din plafon : praful si apa intra sub ornament si mentin umezeala.In cazul meu am avut cateva puncte sub ornament si le-am tratat la revopsire.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    salut,
    S-a dat si luneta jos si geamul mic din spate,
    se pare ca masina a avut in "incident" in trectul ei in acea zona,
    Mi-a confirmat inse vopsitorul, (foarte profesionist) ca reparatia, la momentul respectiv, s-a facut profesional, folosind punctele de sudura originale.
     
  3. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Incet ma apropii de 300.000 km; in weekend implinind 292.000
    O problema recent aparuta, nu tot timpul, dar am patit de mai multe ori ca nu se mai tureaza mai mult de 5000 rpm. si nu mai are putere,
    nu am reusit sa observ un comportament anume inainte de a face fazele astea. prima data am simti-o intr-o depasire si am ramas surprins ca se limiteaza singura.

    daca imi dau seama de la ce .. va scriu.. intre timp am sa postez si in topicul destinat motoarelor 1,8 T
     
    MRR și Chriss_Deejay apreciază asta.
  4. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    294.000 impliniti,
    Am montat suportii ISOFIX pentru scaunul lui bebe - Scaun Recaro zero.1 Elite
    Saptamana viitoare merge la o curatare interior masiva..
    Apoi ITP..
    si suntem gata sa il aducem pe bebe acas la inceputul lui Martie.

    Ca si Solutie la "problema" descrisa mai sus .. cu lipsa de putere, am schimbat toate furtunele de vaacum de 3mm, de la Egr la senzorii de sub admisie, la PC valve - de dupa turbo, cu furtune siliconie (albastre) si problema s-a remediat instant..
     
    DonDoneL apreciază asta.
  5. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    Detalieaza operatiunea, poze ceva?
     
  6. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Nu am poze la nici o operatiune..
    la furtune.. ce am dat jos am pus inapoi sa nu le incurc
    la montat suporti isofix, am scos sezutul banchetei, am rabatat bancheta astfel incat sa am acces la gaurile de prindere, si le-am insurbat.
    codurile folosite 8E0813545A in partea pasagerului si 8E0813545B in spatele soferului.
    durata operatiune ~ 15 minute
     
  7. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Cel mai bine asa. La fel am procedat si eu, nu ai cum sa gresesti in acest mod.
     
    F33lings apreciază asta.
  8. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Ai montat furtune OE ?
     
  9. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    am luat de la WRT furtune siliconice
     
  10. alanb1

    alanb1 Bronze Member

    Înscris:
    11 Noi 2016
    Locație:
    Petroșani - Hunedoara
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI AWX, 2001
    Imi lasi si mie un link, te rog?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    F33lings și alanb1 apreciază asta.
  12. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    295.500 km
    Schimb de ulei si filtre
    310 lei filtrele
    220 lei ulei Liqui Molly TopTech 4200 la 4 litrii
    Verificat directia/articulatiile
    Pregatim 2 bielete antiruliu si bucse bara stabilizare

    Mergem mai departe..
     
    iBacau și MRR apreciază asta.
  13. Aditza Aditza

    Aditza Aditza 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    B6 - BFB
    Ai reusit sa rezolvi pana la urma problema cu eroarea P0411?
     
  14. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salut, dupa schimbarea furtunelor de vaacum nu a mai reaparut eroarea.
     
    DonDoneL apreciază asta.
  15. ovimatrix

    ovimatrix 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Locație:
    Celalalt capat al lumii, HD
    Masina:
    Audi A4 B6, 1.9TDI, 2003, AVF
    Salut, am vazut ca de ceva timp ti-ai pus discuri de frana Brembo Xtra si Max, poti sa imi dai si mie niste detalii despre ele ? in primu rand daca le-ai combinat cu placutele Brembo Xtra sau normale si cum sunt pana in prezent.

    Ca idee eu pe fata mi-am pus acuma 6 ani ATE power disk cu ATE Ceramic si sunt destul de dezamagit de discuriile ATE, datorita faptului ca mi s-au ovalizat. Nu mai stiu exact dupa cati km s-a intamplat lucru asta dar tin minte ca de pe cand le-am luat nu dupa foarte mult timp am simtit trepidatii in volan cand puneam vrana si chiar mi-am zis: doar nu mi s-au ovalizat discuriile...si din pacate chiar asa a si fost. Mi-a mancat 2 set-uri de ATE Ceramic destul de rapid si cred ca acuma is la al 3-lea set care trebuie sa il schimb. Intre timp si discuriile s-au cam dus (mai ales ca prind doar pe o portiune din disc datorita ovalizarii) si am decis sa le schimb si am pus ochi pe aceste modele de la Brembo, iar ca placute de frana nu stiu ce sa fac: daca sa merg pe Brembo Xtra sau ATE Ceramic deoarece de ATE Ceramic am fost destul de multumit. Acuma umbland iara la frane am luat hotararea sa schimb tot fata-spate + furtune si ulei. Ms.
     
  16. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salut Ovi,
    de frane sunt multumit, se uzeaza uniform, placutele sunt brembo standard, doar discurile sunt xtra si Max.
    nu am foarte multi km cu ea, masina circuland mai mult in regim de oras..
     
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Intereseaza-te eventual de discuri Rotinger. Are un cunoscut si e multumit, le-a "imperecheat" cu discuri ATE ceramic. Si pe mine m-ar tenta sa-mi iau Rotinger (sunt diverse modele, standard, perforate, striate sau combinate: striate si perforate).
     
    F33lings apreciază asta.
  18. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    probleme in paradis,

    masina nu mai trece de 4500 de ture in treapta 3-4 -5. si nici pana acolo nu trage spectaculos; doar "la liber" sare de 6 000 rpm.
    initial suspectat linia de Vaacum, si vreau sa ii multumesc lui @AlexPTB pentru rabdarea in identificarea de coduri OEM si A.M.

    La scanare am mesajele (fara CEL aprins):

    16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
    P0012 - 35-10 - advance setpoint not reached (over-retarded) - Intermittent
    16795 - Secondary Air injection System
    P0411 - 35-00 - Incorrect Flow Detected
    16804 - catalyst System; Bank 1
    P0420 - 35-10 - Efficiency below threshold - Intermittent

    se pare ca codul de ax came si catalizator ar fi in corelatie, maine mai merge la o verificare, si daca se adevereste totul, v-a insemna schimb de distributie.
    Atat distributia pe curea, din fata cat si parte din spate cu lantul. cu toate ca distributia a fost schimbata la 244.000 km, si masina are acum 299.000 intinzator de lant FAI Autoparts nu mai cumpar.
    Am avut probleme cu el imediat dupa schimb, si service-ul l-a schimbat in garantie, de data asta cred ca ma axez pe kit FEBI ( 1700 ron)
     
    Claudiu Ziros și AlexPTB apreciază asta.
  19. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    A sosit intre timp si scrumiera de spate, - 80 RON, + 50 Transport..
    La cel avut, s-a rupt usita, - boala grea

    urmeaza posibil, panouri usi, gasit destul de aproape de mine, si trebuie sa ajug sa le vad.
    ne pregatim de concediu, Croatia

    daca "distributia" tine cu noi.. :-)
     
    Chriss_Deejay și AlexPTB apreciază asta.
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    Nu ai pentru ce. Si eu iti multumesc ! Cand pot, in limita timpului.. dupa cum pot.

    Daca te bagi la kit lant, recomand sa pui si kitul complet pe curea, curea, role, pompa apa. Scapi de-o grija alte zeci de mii de km.
     
    Chriss_Deejay apreciază asta.

Distribuie pagina asta