1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My Blue A4 B6 1.8T 150 CP

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de F33lings, 11 Apr 2014.

  1. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    de schimmbat vreau sa schimb tot.. ce ii sigur ii sigur
     
  2. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salutare,

    Gata concediul de vara, Inainte de plecare, am schimbat bujiile, si senzorul de presiune de ulei, bieletele si bucsele bara stabilizatoare, senzorul ABS stg spate, si protectiile de praf de la amortizoarele spate.. Doar atat a avut timp mecanicul...
    A spus ca, cu tot cu erorile de pe pagina anterioara, pot sa ma duc linistit, frumos, nu are ce sa se intample.

    Plecat la drum, ajuns in vama, se aprinde senzorul de nivel de ulei.. dimineata la 03:00, bezna, complectez cu 200 de grame, zicand ca ma uit mai tarziu la o oprire ulterioara.
    Pe M5, ungaria, in jurul orasului Kecskemet, pocnitura in parbriz, poctnitura si mare in thule, trag de urgenta pe dreapta.. am ramas fara pleoapa de far.. Mergem mai departe
    Dupa 200 km, iar se aprinde nivelul de ulei, am tras pe marginea drumului, ii mai pun 150 grame, si la urmatoare pornire clar ca ma uit.. numai sa se lumineze, sa se trezeasca copilul, care dormea tot timpul acesta.
    dupa ce am trecut de Budapesta ne oprim la un Shell, luam o pauza, si mai avand 1 litru de ulei la mine, zic.. nu ar fi idee rea sa cumar 1 litru (chiar daca shell) sa am in caz de orice eventualitate. - nivelul cu motorul proaspat oprit.. era peste jumate, pe portiunea marcata a jojei..
    am si luat cel mai scump ulei de motor.. din viata mea.. aproape 90 de ron 1 litru.. ulei shell 5w40.. care l-am gasit compatibil cu motorul AVJ.. pe catalogul electronic.

    Ajungem in croatia, fara alte becuri aprinse, si avertizari.. totul OK, masina s-a comportat pentru restul drumului perfect.

    29.08.2019.. masina a implinit 300.000 km pe drum catre parcul Plitvice. bucurie maare :):)

    In drum spre casa, pe langa cozile de la vama, si 2 blocaje pe ungaria, totul a fost OK, minus perioada in care ploua, se aprindea mesajul de la Auto leveling..care dupa orpirea motorului disparea urmand ca dupa ceva timp sa reapara. Probabil contact imperfect..undeva..

    inainte de Budapesta, am folosit franele la maxim.. adica la un blocaj (Stau) a trebuit sa ne oprim de la 130 km/h la zero.. si .. zic eu.. s-a simtit efectul "brembo" .. nu vreau sa zic ca e doar placebo.. dar .. am vazut in oglinda ca cel din spatele meu deja a luat-o catre partea stanga ca sa nu intre in mine..

    Nu am mai complectat ulei tot drumul .. iar acasa.. dupa ce am lasat masina sa stea 24 de ore, am verificat nivelul.. si acum era peste nivelul maxim pe joja.. pregatesc un nou senzor de nivel OEM.. (actual hella) pentru urmatorul schimb.

    Pentru 16.09 e programata masina inapoi in service.. la schimb distributie (intinzator + lant) si garnituri la turbo si evacuare care am impresia ca fasaie..
     
    Xtremer, AlexPTB, stefan550 și alți 2 apreciază asta.
  3. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    :arco:inca un 1.8t cu 300.000+
    Ce consum aia avut?
     
    F33lings apreciază asta.
  4. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Consum 10,4 %
    3 adulti, si un copil (cu tot cu scaun are 30 kg)
    thule plin de bagaje.. porbagaj ..semi plin
    cauciucuri umflate la 2,6
    km parcursi 2.134
     
    danutzu_2001, lowlife și DonDoneL apreciază asta.
  5. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Ieri am luat Masina de la service,
    am schimbat urmatoarele :
    - kit intinzator lant pe Febi (intinzator, lant, garnituri, semeringuri,) 1550 ron
    - curea distributie - 110 ron Conti
    - garnituri evacuare si turbo, 50 ron Elring
    - rola de la alternator 210 ron
    Manopera 1100 ron
    (piese luate din acelasi loc in care am facut montajul)

    Recomandare pentru toti cu 1,8 turbo - verificare / inlocuire furtun alimentare ulei la turbine, este un furtun compozit cauciuc si metal iar partea de cauciuc poate sa imbatraneasca si sa obtureze canalul de ulei, si in timp duce la uzura prematura a turbinei.

    la mine , turbina are un joc minimal, nu necesita inlocuire sau reparatie :)
     
    Iulian06, smurff, lowlife și alți 2 apreciază asta.
  6. OoZz 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi TT 8N 1.8T BAM 2004
    Am schimbat si eu intinzatorul de lant, scumpa a mai fost reparatia respectiva imi amintesc cu tot cu distributie si restul, la fel ca la tine :) . la min se auzea ca o bataie de tacheti la ralanti dupa ce ajungea uleiul la temperatura optima de functionare.
    La mine cu motor transversal, turul de ulei de la turbina a inceput sa piarda ulei pe unde e portiunea cu camasa metalica, s-a rupt cauciucul din interior.

    Felicitari pt intretinearea exemplara, multi se plang de reparatii mai ieftine la masini mult mai scumpe.
     
    DonDoneL și F33lings apreciază asta.
  7. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Winter mode ON.

    Jantele de vara curatate cu solutia SONAX recomandata de @AlexPTB ; un tub de solutie, arhisuficient pentru 2 seturi de jante (Interior - Exterior)
     
    AlexPTB apreciază asta.
  8. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    304.000 KM
    ITP Proaspat , luat pe bune, sub control ARR RAR.
    ...me Happy:);)
     
    Chriss_Deejay, Xtremer și AlexPTB apreciază asta.
  9. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salut !
    Daca masina este intretinuta si tinuta din scurt, mai mult sau mai putin, nu vad de ce nu ar lua ITP-ul.
    Felicitari pentru intretinere.
    PS : la mine tot timpul sunt discutii despre noxe : "sunt aproape la liminta ! " :)) Dar cred ca este normal, fiind o masina daily, folosita mai ales in oras.

    O seara buna ! :)
     
  10. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Ieri masina a inceput sa bage aer fierbinte chiar cu clima pornita.
    vreau sa verific in 2 directii
    - motoras aeroterma.
    - compresor clima (care se aude cand cupleaza.. dar poate nu mai pompeaza)
     
  11. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Eu am patit asta la B7 de la clapetele de dirijare a aerului. Pe stanga baga doar fierbinte, iar pe dreapta totul era normal. Se blocase clapeta de cald/rece si a fost exact aia de deasupra pedalei de acceleratie care a fost f chinuitor de schimbat.
     
    F33lings apreciază asta.
  12. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    08CBDA1F-26E9-441F-BF7D-848B685A3958.jpeg 8280127A-8EF1-4DFF-9CB7-3F403A7223A4.jpeg 08CBDA1F-26E9-441F-BF7D-848B685A3958.jpeg 8280127A-8EF1-4DFF-9CB7-3F403A7223A4.jpeg 8280127A-8EF1-4DFF-9CB7-3F403A7223A4.jpeg 08CBDA1F-26E9-441F-BF7D-848B685A3958.jpeg 304.250 km
    Schimb de ulei, filtru, filtru aer. 500 ron
    O scurta verificare pe sub masina.. rezultate..
    - scurgere de ulei pe furtunele de aer de la turbo
    - burduf cap planetara stanga
    - toba intermediara.. sunt urmatoarele pe lista.

    Legat de climatronic, dreapta baga rece, stanga baga cald..
    G220..?.!?
     
  13. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Filtru ulei 40 lei: https://www.autoeco.ro/filtru-ulei-mann-filter-w-950-4/a1899544/
    Filtru polen: 58 lei: https://www.autoeco.ro/filtru-aer-h...quattro-hengst-filter-e955lc/15508/a11641948/
    Filtru aer: 51 lei: https://www.autoeco.ro/filtru-aer/audi-a4+8e2+b6-1.8+t+quattro/15508/?brand=hengst filter
    Ulei: depinde de preferinte, dar nici cu Millers nu ajungi la 350 lei, uite ce baga @borsy, niste prieteni si bag si eu tura urmatoare: https://www.autoeco.ro/ulei-motor-total-quartz-ineo-long-life-5w30-5l/a21955/

    Pt 250 lei manopera, vin eu si iti fac revizia :)
     
    F33lings apreciază asta.
  14. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Filtre Mann 50U + 70A
    ( FU mu-au dat 940/66 )
    Ulei Liqui Molly 4+1 litru 270 + 65
    Manopera schimbat FA - 20 lei
    .. ciubuc la baieti - 25 de lei pt tester ..
    service-ul ad garage nu are vag com / vcds - doar Bosch.
     
  15. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Salutare,

    A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat nimic despre masina..

    intre timp am facut ceva curatenie la masina, am curata finalii de la tobe

    IMG_2839.jpg IMG_2840.jpg

    am comandat fete de usi de pe un b7, cu iluminare atat in partea din jos cat si la manerele de la usa ( inca u sunt montate)

    PHOTO-2020-07-07-19-06-31 (1).jpg PHOTO-2020-07-07-19-06-31 (2).jpg PHOTO-2020-07-07-19-06-31 (3).jpg PHOTO-2020-07-07-19-06-31 (4).jpg PHOTO-2020-07-07-19-06-31 (5).jpg

    intre timp am descoperit o crapatura pe furtunul de admisie aer intre filtru si turbo,

    IMG_2843.jpg

    si am comandat un furtun nou de la @AlexPTB, care a fost super prompt, ca de obicei, doar ca sunt diferente intre furtunul montat pe masina si furtunul primit.datorita schimbarii de cod

    bc17ffb2-3860-4b2a-a2b6-dc9299bdeec0.JPG 2fcce975-27f8-4dbb-a8ab-4933480956bd.JPG

    Am decis ca la montare, acea gaura sa o obturez cu un dop de cauciuc sau metal prins cu un colier.
    daca aveti alte pareri ... sunt deschis

    Multumesc
     
    AlexPTB și Oudi apreciază asta.
  16. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Salut,
    Abordarea e ok-ish numai ca trebuie sa te asiguri ca acel "dop" nu poate sa scape in interior, altfel inseamna dezastru pentru turbo.
    Bafta !
     
  17. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    aparat-de-sudat-moldova-pret.png

    :laugh:
     
    Iulian06 apreciază asta.
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Recomand borusan. :)))
     
  19. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    marti, 15.09.2020 masina merge la doctor.
    voi schimba
    bielete + capat bara stg+dr
    bratele superioare din spate stg+ dr
    bratele mari cu telescopul stg+dr
    burduf cap planetare
    IMG_3300.JPG IMG_3304.JPG IMG_3302.JPG
    si spre surprinderea mea.. Discurile de frana fata si placutele. acestea nu au nici 30.000 km, timp in care am fost nevoie de 2 sau 3 ori sa franez de urgenta..
    uzura disc frana.JPG
    Multumita bunului nostru coleg @AlexPTB am comandat discuri si placute, de data aceasta trec pe ATE Powerdisc, cu placute Ate standard si un tub de ATE Plastilube, sa ungem culisantele

    Restul pieselor le achizitionez de la cei care vor face manopera, contra unui dscount la manopera.
    Am decis ca sa achizitionez Bratele pe TRW, am experienta buna cu aceasta marca..;

    Cu ocazia aceasta voi schimba si motorasul de la spalator faruri (multumesc @bogdan121 )si furtunul de aer admisie turbo.+ unghi de fuga..
    dop pentru gaura in plus.. vedem la fata locului... (borusan.. nu m-am prins)

    total distractie cred ca ajung peste 3000 ron
     
    Ultima editare: 10 Sep 2020
    danutzu_2001, AlexPTB și Chriss_Deejay apreciază asta.
  20. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    11.02.2021 - ITP Nou,
    Intre timp am implinit 310.000 km. Ritmul devine foarte lent fata de cum era obisnuita masina, la inceputurile noastre.
    Din Septembrie am mai inlocuit doar stergatoarele. Asteptam vremea buna, sa ii fac o cosmetizare, sa inlocuiesc si panourile de usa fata, restante de anul trecut.

    In martie schimbam uleiul .. si aici incepe dilema. Raman tot pe Liqui molly Top Tec4200 sau incercam altceva ?

    Si probabil ca o sa schimb si bratele mari fata pe care vine prins amortizorul, sa stiu ca am terminat cu directia si posibil cap planetara dreapta fata (culmea ca pe stanga era burduful si cel din dreapta da semne de a ceda)

    As mai vopsi din nou jantele de vara. De data asta in camp electrostatic. Vopsitul in garaj la mine nu a dat rezultate iar jantele arata aproape la fel de rau ca si inainte (ar fi vreo 800 lei, sablat inclus) dar prioritatea este sa ne apucam de casa.

    Vedem ce ne aduce anul acesta..
     
    Chriss_Deejay și DonDoneL apreciază asta.

Distribuie pagina asta