1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My first TDI Audi A4 B7 2.0 TDI BLB

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de zamolxez, 2 Sep 2016.

  1. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Dupa ce am fost posesorul unui A4 B5 pentru aproximativ 5 ani (buna masina ) anul trecut am reusit sa trec la B6. Cum nu prea m-am impacat cu motorul 2.0 ALT l-am pus la vanzare cu gandul sa trec la B7. In prima faza mi-am dorit un 1,8 T dar am observat ca sunt destul de rare. Intamplarea a facut ca un mecanic de langa mine sa aduca acum 2 saptamani din Austria un B7 2.0 TDI cod motor BLB cu probleme la pompa de ulei. Mi-a placut mult interiorul care are aproape tot ce iti doresti de la un B7 dar si exteriorul care pare ca nu prea avut evenimente neplacute in viata lui. Parca nu m-as fi apropiat de BLB dar omul mi-a promis ca ii va schimba tipul de pompa. Si s-a tinut de cuvant.
    Ieri am luat masina. Fata de ce am avut pana acum este WOW!!! Felul in care trage, cum te simti in interior, cum sta pe strada...etc.
    Pompa de ulei montata este de pe un BKD si este tipul clasic. Am atast si poza cu ea. Cel putin acum nu mai stau cu morcovu :).
    Printre dotari :
    - interior sport piele cu alcantara - mie imi pare de Sline doar ca nu scrie
    - volan Sline cu comenzi
    - navigatie RNSe
    - pilot automat
    - incalzire in scaune
    - trapa
    - oglinzi rabatabile electric
    - perdelute usi spate
    - suspensie Sline
    - Bixenon
    - bara cu spalatoare faruri
    Jantele nu au nici o treaba cu masina :((. Din decodarea VIN se pare ca a avut jante S-line pe 18 din fabrica dar in romania nu mai ajuns cu ele. Masina are 270 000 km cat se poate de reali. Taxa destul de ieftine 414 Euro :). Pretul de achizitie 4700 de Euro. Eu zic ca am facut cea mai buna afacere din ultimii 5 ani :)).
    Urmeaza cateva modificari mai mult exterioare : eleron Sline (deja achizitinat) , bandouri Sline usi, Bara fata Sline sau doar un cupra lip la ce am acum.
    Las pozele sa spuna mai multe.
    As dori cateva idei la trimurile de pe interior. Le-as schimba culoarea sau as pune Aluminiu Brushed. Daca aveti alte pareri va rog sa tipati :)
     
    Chriss_Deejay, Logitech și gruvnoise apreciază asta.
  2. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Felicitari pentru achizitie ! :icon_thumright:

    Km fara probleme ! Pretul a fost suspect de mic, sper totusi sa nu ai probleme tehnice in viitorul apropiat. Masinuta arata destul de bine, culoarea este nemetalizata si este magnet pentru zgaraieturi, din pacate.
     
    zamolxez apreciază asta.
  3. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Ms frumos. Culoarea nu e exact ce mi-as fi dorit dar se putea si mai rau. In schimb m-a atras istoricul, faptul ca vanzatorul este prieten si la ora la care l-a adus nu isi inchipuia ca o sa il iau eu. Nici eu nu speram sa il iau. Dar sa nimerit sa vand masina iar el a preferat sa faca 1500 de euro imediat decat sa mai astepte poate si 2 luni pentru 3-500 de euro in plus. Si un alt plus este pompa schimbata. Daca as fi cumparat din alta parte tot ar fi trebuit sa intru in service sa vad in ce stare e. Km sunt cei cu care a venit din Austria. Si ma indoiesc ca austriacul a dat km inapoi. A avutvdeviz de 3600 de euro la service in Austria. Asta a fost motivul vanzarii catre roman.
     
  4. andrei29

    andrei29 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti - Grecia
    Masina:
    a4 b6 2.0i 2003
    Sa o stapanesti sanatos!!Frumoasa avansare ai pornit de la b5 si ai ajuns la b7 asa da.
     
    zamolxez apreciază asta.
  5. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Multumesc. Am avut putin noroc, trebuie sa recunosc. :)
     
  6. emitzat 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2011
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    VW Passat B6 2.0Tdi
    Cu conversia la pompa de bkd nu mai ai treaba. Sa o stapanesti sanatos.
     
  7. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Pentru linistea ta, fa-i o verificare sanatoasa pana la ultimul surub cum se zice, sa dormi linistit noaptea. Nu te multumi cu faptul ca masina porneste si merge.
    La un simplu calcul din cele spuse de tine, austriacul a bagat 3600 euro in masina inainte de vanzare, dupa care a vandut o masina cu piele, bixenon, trapa si rns-e cu maxim 4000 de euro. Ce fel de afacere a facut ? :blink:
    O masina ca asta, cu kilometri astia, nu gasesti in Germania-Austria sub 6500-7000...

    Am o cunostinta cu o masina identica cu a ta, doar ca nu are trapa si bixenon. A facut greseala fatala sa o cumpere fara sa verifice istoricul. L-a verificat ulterior cumpararii si a aflat ca masina lui, fabricatie 2005, a avut motorul bubuit si schimbat in reprezentanta in anul 2007, la 170.000km, adica fix in 2 ani de la iesitul pe poarta fabricii. Iar el, a cumparat-o cu ghici cat ... 230.000km in bord ... iar in realitate, probabil minim 450.000, judecand dupa faptul ca ala facea in Germania cu ea minim 80.000km pe an. :)
    In cazul lui, pretul nu a fost mic, in jur de 7000. :)

    Bafta, multi kilometri fara probleme!
     
    zamolxez apreciază asta.
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Majoritatea pieselor necesita demontat/montat pentru verificare (injectoare, turbina, ambreiaj/volanta, pompa, etc.). Daca nu le faci tu, s-ar putea sa te mai scarpini de ceva banuti.
    Sfatul meu, fa-i un log in mers si o scanare cu VDCS si numai incercati sa aveti masini din 2005 perfecte, ca au 11 ani de cand au iesit pe poarta fabricii.

    P.S Ca a avut motorul schimbat in reprezentanta nu este un minus. Ce conteaza intr-adevar este de ce s-a dus motorul respectiv, intretinere/utilizare proasta sau din cauza pompei de ulei, etc.
    Iar o factura de 3000-3500 in Austria este o nimica toata, un schimb de injectoare + manopera + curatat instalatia de injectie.

    Bucurati-va de masini, intretineti-le cum trebuie si bagati km.
     
  9. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Nu ati inteles sau eu nu m-am facut inteles. Austriacului i-a picat pompa. A dus masina la service, au facut constatare si constatand ca motorul este blocat (din cauza cuzinetului din dreptul cilindrului 4) au pus pe deviz schimbare motor cu o valoare a reparatiei de 3600 de euro. Masina nu a mai fost reparata, a fost vanduta stricata. La noi am schimbat pompa si cuzinetul :). Pe langa asta am mai gasit ambreiajul terminat la compresor, care a fost si schimbat, motoras stergator spate, broasca hayon pentru ca se inchidea dar in bord aparea ca nu.
    P. S. Pretul de achizitie din Austria a fost 2600.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu te-ai facut tu inteles, din ce povestisei se intelegea ca deja austriacul a bagat 3600 in masina inainte sa o vanda. :)
    In cazul asta, esti linistit ca numai ai probleme la pompa pe viitor si bucura-te de achizitie, care apropo a avut un pret foarte bun raportat la dotarile ei.
     
    zamolxez apreciază asta.
  11. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Stiu ca am cam avut noroc :). Cu aproximativ o luna inainte a mai avut una complet cheala pe care a vanduto cu 3900. E un prieten de langa mine care pe deasupra este si un excelent mecanic. Masina merge foarte bine, astept sa termin motorina din rezervor (e din iarna acolo si e aproape plin), sa alimentez cu ceva bun sa ii facem avansul si resoftarea. In rest am actualizat navigatia cu ajutorul lui @nucugheri caruia ii si multumesc pe aceasta cale.
     
  12. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Frumoasa mașină sa te bucuri de ea fără probleme și chiar ar fi un a4 în care m-aș urca cu drag ca nu este chel ca mașinile de taxi cum sunt majoritatea a4-urilor ce se găsesc pe piață.

    Romanii sunt învățați sa fie pesimiști si daca mașina e nouă o suspectează ca are km dați înapoi.
    Sa fim serioși nu toate mașinile fac navetă în Germania nu toate mașinile sunt scumpe.
    Și la urma urmei dacă mașină este întreagă și nu se strica de ce sa se apuce omul sa desfacă o mașină care nu face probleme.
    Din lipsa de ocupație se poate plimba cu masina decât sa o desfacă bucăți sa repare defectul care nu este.
    Vorba lui @audi66 bucurate de mașină și fa cat mai multi km.Sper ca singurul lucru pe care cheltui banii sa fie combustibil+revizii.

    @AndreyPH nu mai invata lumea din experientele și ghinioanele altora.
    Nu toți cumpăra mașini samsarite și poate colegul este unul din cazurile norocoase.A mai fost un coleg cu un a5 care avea ceva probleme și într-un final s-a dovedit ca nu este grav după cum părea.
     
    Marco_audi și zamolxez apreciază asta.
  13. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Mersi frumos @gabitza121 . Sincer sa iti spun cand am pus la vanzare B6-le si am inceput sa ma uit dupa B7 km erau ultimii la care m-as fi uitat. Important este cum merge motorul si cat de legata este caroseria. Hai sa fim seriosi, o masina cu 600 000 km si daca e alergata numai autostrada tot incepe sa isi arate uzura. La momentul cand masina a ajuns in curte la omu asta, m-a chemat sa se mandreasca cu ce masina a adus si cat de ieftin il costa reparatia. In prima faza a spus ca fara 5500 nu o da. Atunci eu nu aveam masina vanduta. Intamplarea a facut sa dau masina mea la vreo cateva zile mai tarziu iar el sa vrea sa faca profit mai mic dar imediat. Toata lumea care a trecut prin curtea mea "ma injura" :). Ma intreaba daca e nou interiorul :). Mi-am dorit o masina sa o pot tine cel putin 5 ani. Pot sa spun ca este masina de care o sa ma despart foarte greu .
     
  14. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    @gabitza121 , un om vertical si cerebral ar fi luat povestirea mea drept un sfat prietenesc. Nu invat lumea la nimic, multi si-ar fi dorit sa citeasca ce-am scris inainte sa-si fi luat masini, dupa care au intrat pe forum si plangeau ce masini proaste face Audi.
    Intamplarea este una adevarata iar cine are ochi sa vada si creier sa judece, are ceva de invatat din ea. :)
     
  15. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    @AndreyPH sunt absolut sigur ca intentia ta a fost foarte buna si stiu ca in marea majoritate a situatiilor ce spui tu este foarte adevarat. Pentru asta iti multumesc. Pe langa profesia mea, mai si dezmembrez B6 si am o vaga idee despre eventualele probleme la o masina. Si una peste alta mai am si forumul acesta care trebuie sa recunosc ca m-a ajutat in mai multe situatii decat imi pot aminti sau trece prin cap. Eu m-am si exprimat gresit mai sus cand am amintit de cei 3600 de euro. Daca ar fi fost situatia in sensul ala si mie mi se aprindeau cateva beculete. Ce a spus gabitza121 este ca printre toate ciudateniile de pe piata noastra mai exista si exceptii.
    Sincer sa fiu daca as fi spus ca am dat 6000 pe ea, lumea chiar ar fi spus " Da domne, asta e pretul unei masini adevarate !!! " si nu ar mai fi fost nici o discutie :) .
     
    AndreyPH apreciază asta.
  16. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Este adevărat @AndreyPH și ai perfecta dreptate ca ar fi luat drept sfat prietenesc povestea ta despre un prieten care a avut el o peripeție cu o mașină samsarita dar povestea ta scoasa de la cufărul misterelor nu își are rost în cazul colegului.A cărui mașină arata de cei 270000km care ii zice ca arata în bord.

    Și sa îți expun și ție părerea mea despre mașina colegului,cred ca ăștia sunt km și a ajuns sa fie ieftina în Austria dacă ei făcuseră devizul ca motorul este stricat.Pentru ei era mai convenabil sa vândă mașina decât sa o repare pentru ca în Austria reparat însemna schimbat motorul nu ca noi romanii care aruncam o mana de cuzineți și punem o pompa de ulei(asta pentru ca suntem săraci și avem ingeniozitatea sa reparam cu minimul necesar nu sa schimbam tot motorul).Asa ca ei au vândut o mașină care era scump de reparat noi romanii am luat o ocazie ieftina cu o problema ușor de reparat,cel mai dramatic sa trebuiască alt motor și ar fi găsit unul second-hand și tot era ieftina la calcul final pentru cum arata mașină și dotările ei.
    Sau ai impresia ca cineva a samsarit mașină asta sa arate exterior bine si sa nu aibă la interior uzurii grave (uitate la butoane,volan, scaune,schimbătorul sau la pedala de Ambreiaj care nu are uzura mare)
    Dacă tu compari mașină asta cu mașină din povestea ta înseamnă că eu mâine ma apuc și îmi deschid patiserie.

    Asta e punctul meu de vedere al unui om care nu este vertical și cerebral doar un mamifer care se bazează pe instincte.

    @zamolxez sa te bucuri de mașină și bafta la cat mai multe retrofituri

    Ps:@AndreyPH cred ca ajunge câtă literatura am făcut pe topicul omului și sa ne oprim cu offtopic-ul și dacă vrei sa ma dezvoltam subiectul o facem în privat
     
    Beetle94, andrei29 și zamolxez apreciază asta.
  17. andrei29

    andrei29 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2016
    Locație:
    Bucuresti - Grecia
    Masina:
    a4 b6 2.0i 2003
    Si eu sunt de aceasi parere cu gabitza121:daca toti cei care luam masini secon hand la preturi bune ne apucam sa desfacem tot motoru ce-am facut?Eu zic ca, acest forum a fost creat pentru a ne incuraja uni pe alti si nea ajuta cu sfaturi corecte! O masina secon hand de multe ori este si ca o loterie.zamolxez:ai luat o masina frumoasa sa te bucuri de ea!
     
  18. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Din ce a scris el initial, s-a inteles ca in masina deja s-au bagat 3600E si apoi vanduta. Daca nu se intelegea asta, nu mai existau scrise atatea randuri off-topic. :)
     
  19. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    AndreyPH apreciază asta.
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ok. S-a inteles si s-a clarificat. Multumesc
     

Distribuie pagina asta