1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My first TDI Audi A4 B7 2.0 TDI BLB

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de zamolxez, 2 Sep 2016.

  1. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Dupa vreo doua saptamani de condus primul tdi pot spune ca imi place. Dar parca un 1.8 turbo ar fi fost mai pe placul meu. Am avut cateva chitibusuri de reparat pe la ea : motoras stergator spate ars, senzor broasca hayon nu mai indica inchiderea acestuia, senzor nivel ulei schimbat ( aici am descoperit ca cel de pe B6 nu merge, trebuie musai de pe B7 sau A3 8P si mai sunt cateva modele de masini din VAG).
    In schimb a aparut o alta problema. Atunci cand s-a facut conversia la pompa de BKD s-a facut treaba numai in proportie de 95%. Acel 5 % imi aprinde senzor Oil Pressure. Se pare ca nu a fost infundat canalul care alimenta cu ulei balansierul de la vechea pompa si pierde presiune. In turatie nubse aprinde, dar daca mergi mai catinel buf sare senzorul pe tine. As fi postat in topicul dedicat dar se pare ca e blocat. Intrebarea mea era care este acel canal care trebuie infundat? Atasez o poza in care autorul spune ca l-a blocat si asa pare in poza, dar vreau sa fiu sigur ca acela este. Cine ma poate ajuta cu o confirmare raman dator. @Cristi cred ca ar putea sa ma ajute cel mai mult. Multumesc

    P. S. Se vede in dreapta un punct auriu unde autorul sustine ca a blocat. Vad bine eu?
     
  2. emitzat 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2011
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    VW Passat B6 2.0Tdi
    Poza nu cred ca ii apartine. Aia e gaura ce trebuie astupata. Se da filet cu un tarod de 10 pe o distanta de 0,8-1cm si se infileteaza un surub cu pasa de blocare .
     
  3. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Poza e de la alta modificare de pe net. Mersi frumos.

    Later edit. Problema rezolvata. La relanti are 2,5 bari :).
     
    Ultima editare: 14 Sep 2016
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  4. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salutare
    La 3 luni de cand am pus manutza pe masina pot sa spun ca sunt foarte multumit. Am avut cateva problemute de rezolvat, inca mai am una (EGR), dar le ducem pe toate la capat. Urmeaza sa o si resoftez , dar aici mai astept putin. Posibil sa imi intre pe mana o turbina de pe BRD-ul de 170 (sa vedem ce hotaraste proprietarul :) ) si atunci o sa trebuiasca alt soft, asa ca mai asteptam.
    In schimb am posibilitatea sa imi iau un set de jante pe 18. Am de ales intre 2 modele la care am atasat poze mai jos. Dar nu sunt hotarat. Poate isi cineva cu parerea sa mai ma orientez si eu putin :).
     
  5. Daniel RR

    Daniel RR 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 - 2.0 TDI CAHA - 2012
    Salut, in prima poza pe b7 ai flatfiveuri de TT, difera fata de cele de A8, cele de TT au o scobitura mai mare in zona prezoanelor, sunt 5x100, 17x7.5j et 32, iti trebuie flanse de adaptare pt ele, pe cand cele de A8 sunt 5x112, 18x8.5j, et 45.

    Iti atasez poze cu ambele jante ca sa vezi diferenta.

    Spor la proiect/la cele propuse, e frumoasa masina plus ca imi place interiorul masinii tale!
     
  6. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Mersi frumos Daniel. Frumoasa noua ta jucărie :). Sa iasă cum îți dorești mai departe.
    Imaginile erau mai mult pentru comparație :). Setul care l-ai văzut pe whatssap e cel de Al.
     
  7. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Daca vrei modelul 2 cauta varianta cu 8.5J ET 30 care s-a pus pe RS6 C5
    Primul model pe 18 il gasesti doar cu ET 45 si da bine pe orice masina, dar as pune distantieri de 10 pe fata si 15 pe spate
     
    Marco_audi apreciază asta.
  8. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Nu am mai scris de anul trecut :). Masina se comporta foarte bine. Cateodata imi este dor de un benzinar dar imi trece repede.
    Intre timp am mai facut cate ceva pe la masina :
    - schimbat egr si o data cu asta si curatare galerie evacuare, ASV. nu era mizerie multa dar am curatat ce se putea curata. o data cu aceasta manevra , din greseala :), am reusit sa rezolv problema limp-ului. desi curatasem turbina, tot mai intra in limp din cand in cand. la demontarea galeriei am atins din greseala, si l-am rupt, furtunasul de vacuum care pleaca de langa pompa vacuum si merge la N75. schimbat furnul care are T-ul si parca e alta masina :). trage mai liniar, si trage!!!
    - folie geamuri fata-spate
    - jante S-line pe 18
    - am inceput sa strang piesele pentru S-line exterior. am deja eleron luneta, fusta S-line de la bara spate. urmeaza sa mai cumpar bandourile de pe usi si in prima faza o Cupra Lip. mai vedem cu bara fata S-line.
    Ca si upgrade important , in viitorul nu foarte departat, as vrea sa o transform in Quattro :). nu mi se pare un upgrade foarte greu de realizat, asa ca o sa cumpar un 2.5 quattro si o sa iau tot ce trebuie.

    Atasat cateva poze. Vreau sa ii fac un "detailing" interior inainte de o sedinta foto mai serioasa. @Cosmin ZKG mi-a recomandat cateva solutii pentru aceasta operatiune. Astept coletul si ma pun pe treaba.
     
  9. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Ăsta da om hotărât :) Felicitari pentru munca depusa !
    Se contureaza un proiect frumos, bravo !
    Abia astept sa o vad si cu detailingul facuta ca la carte sa vezi atunci nebunie pe 4 roti :cool:
     
    zamolxez apreciază asta.
  10. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Ii sta mult mai bine cu jantele astea, iar interiorul ala e fix ce trebuie! :)
    Spor in continuare la ce ti-ai propus!
     
  11. Marco_audi

    Marco_audi 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Iul 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi a6 2011 2.0tdi 170cp (chip 200cp, upgrade quattro)
    Sa te poarte sanatos! In legatura cu proiectul quattro, care eu deja l-am facut, iti recomand sa iei tot de pe un 2.0 tdi quattro, nu de pe 2.5 ca te complici, difera cutia de viteze, cardanul si probabil grupul. Succes!
     
  12. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Pai vreau sa iau tot de la cutie spre spate. Mai ma documentez. Ideea era ca un pret are un B6 2.5, altul la B7 2.0.
     
  13. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Azi a fost ziua cea mai proasta din ultimii ani.
    De dimineata am reusit performanta sa vars un bidon de 10 litrii de motorina in portbagaj. Mi-am petrecut toata ziua demontand tot interiorul spate sa curat si sa scot mirosul din masina :(. Inca nu am terminat, masina putand fi folosita momentamn doar pe post de "coupe" :).
    Si am terminat ziua cu un mic accident care are ca urmari schimbarea grilei fata. La un mic search pe google, in cautare de grila, am dat si peste cele "RS4 Look". Nu am reusit sa vad la niciun posesor de B7 aici pe forum ca sa imi fac o idee mai clara cum ar venii. Daca are cineva o parere rog sa o "arunce" si pe aici :).
     
  14. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Urata zi :(
    Si eu am patit sa vars o canistra de benzina in portbagaj. Nu vrei sa stii cat m-am chinuit sa scap de miros :D
     
  15. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Ultima editare: 11 Apr 2017
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Chiar sunt curios cum o rezolvi cu mirosul pana la urma. După ce am citit despre intamplarea ta, aveam si eu 50 de litri in doua bidoane, si ma rugam sa nu fiu al doi-lea. :)
    Pacat ca ai avut parte si de celalalt eveniment nefericit. :(
     
  17. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Am spalat toata tabla cu diluant in prima faza. Apoi spalat tabla cu detergent. Nu cred ca mai fost caroseria curata asa de cand a iesit din fabrica. Am incercat sa elimin complet tot ce a atins motorina. Marea problema este la picioare pasager dreapta spate. Acolo buretele este foarte gros. Am reusit sa scot aproape tot. Nu pot sa spun cate role de hartie am consumat ca sa absoarba. Sper sa nu fie nevoie sa schimb mocheta :( . In schimb buretele de la sezut spate o sa il schimb. E greu sa scoti tot ce a absorbit si e foarte usor de schimbat.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  18. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Salutare
    Nu am mai postat de multicel pe topic si cum au aparut ceva imbunatatiri am zis sa le si "afisez" :).
    Am inceput trecerea la S-line exterior. Am schimbat bara, pus fusta spate si dupa sarbatori o sa atasez eleronul. Am avut si set bandouri usi dar parca imi doresc setul de S4. La culoare inchisa setul S-line nu prea se observa. Mai asteptam pana gasim unul. Dupa sarbatori o sa vedem cum gasim una la dezmembrat care sa aiba si culoarea mea. Sa schimb capota si hayonul.
    Un alt upgrade a fost la modulul de Bluetooth. Al meu era cam basic, cel nou are mai multe optiuni, acum am si agenda afisata pe RNSe.
    Pe una din masinile de la dezmembrat am gasit set complet brate Lemforder stare aproape noua asa ca au urcat la mine pe masina. Foarte multumit cu noua tinuta de drum ca sa zic asa.
    La capitolul motor este putin mai complicat. Avand in vedere ca sunt hotarat sa tin cel putin vreo 4-5 ani masina am zis sa o fac ca noua. Am intrat in posesia unui motor BRE care are chiuloasa noua AMC, cu componente noi. Am mers cu respectiva masina si am fost foarte incantat de cum se comporta si cum se auzea motorul. Asa ca am zis ca e pacat sa nu ma bucur eu de el si dupa sarbatori am sa fac transplantul. Totodata revin la configuratia de fabrica, cea cu pompa cu balansieri dar de data asta cu pinioane. O sa trimit pompa la reparat ax si balansier si dupa urc motorul pe masina. Desi multi se uita la mine lung, motorul actual merge foarte bine dar are 300.000 km, am zis de ce sa il vand cand pot sa il pun la mine.
    In acelasi timp cu motorul va urca pe masina si kit ambreiaj cu volanta. Cel actual nu patineaza dar cand se incalzeste bine parca trepideaza un pic volanta.
    Pe masina va veni si un egr nou, cu racitor gaze.
    Dupa toate modificarile va veni si un soft.
    Dupa un an si 4 luni in cap de cand am masina am facut 25000 km si ma declar multumit. Mult peste ce am avut pana acum. Am avut mici problemute dar nu care sa nu se rezolve, nimic major. De vreo 3000 km folosesc constant ulei 2T si Adizol. Foarte multumit.

    L.E. Am un set de faruri fara lupa , noi dar cu ureche sau urechi rupte. O sa le iau geamurile si o sa le pun la mine si cu ocazia asta o sa vopsesc si interiorul negru. Am vazut la un coleg aici pe forum dar nu mai gasesc exact operatia.
     
    Gabi_KGT, paul14, Andu333 și alți 3 apreciază asta.
  19. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Acum cateva zile masina a implinit frumoasa "varsta" de 300000 km. Astazi am zis sa ii fac un cadou : un motor BRE :). De dimineata la ora 10 a inceput operatiunea. Odata cu schimbarea motorului am trecut inapoi la pompa cu balansieri si pinion, binenteles reconditionat balansier si ax.. S-au pus oringuri noi la injectoare, ulei nou Fuchs Titan GT 5w40. La ora 8 seara am plecat spre casa de la service.
    Diferenta: nu vreau sa se creada ca exagerez dar daca nu ai cunoaste masina si te-ai sui in ea pentru prima oara, ai spune ca este pe benzina. Fara vibratii. Este drept , chiulasa este noua pe acest motor cu tot ce contine ea. Asta a fost si motivul pentru care am facut operatia asta. Multi colegi spun ca nu am toata tigla pe casa :). Foarte multumit cu alegerea facuta. Postul este cam succint dar oboseala este mare. Spatele si mijlocul tipa :)).

    P.S. Am uita sa precizez ca in aceeasi operatiune a fost schimbat si kitul de ambreiaj cu volanta. Volanta veche dadea semne de oboseala la frecus mai pronuntat. Am mai scapat de o grija.
     
    MRR, Cosmin ZKG și redlife apreciază asta.
  20. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Sa ma stergem putin praful :). Odata cu venirea soarelui si disparitia zapezii am zis sa trecem la la "sandalutele" cu talpa mai subtire:).
    Set jante de Rs4 B7 pe 18. Odata cu aceasta operatiune suspensia spate a primit si inaltatoare OEM, acum fata este la fel ca spatele, cel putin vizual. Et-ul jantelor este cam mic, 21, J-ul este 7,5. Singura problema a fost la o denivelare mai mare , au atins la spate. Dupa montarea inaltatoarelor a diparut problema. Am in plan sa schimb jantele cu un set identic, de pe A5 cu ET29. Daca se vand acestea. Daca nu, imi place maxim cum ii sta.
    Sper sa va placa si voua.
     
    Bozonc Andrei, Cosmin ZKG și z1daru apreciază asta.

Distribuie pagina asta