1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

My new A8 D2

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de gavryus, 29 Apr 2013.

  1. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Noutati :) - Reparatiile pe partea electrica au avansat. Am avut norocul sa aflu intamplator ca am un vecin care e electrician si a si inceput lucrul la masina.
    Asadar:
    - spalatoarele la parbriz functioneaza - s-a inlocuit pompa si curatat cele doua stropitori
    - ABS-ul functioneaza - era un contact intrerupt in calculator
    - inchiderea centralizata functioneaza din nou din telecomanda
    - geamul crapat este inlocuit

    Mai urmeaza si celelalte reparatii ce le am pe lista de mult timp, asa incat sa nu mai existe erori si sa functioneze fiecare buton in parte :)
    Zilele trecute mi-a sosit si masina de polishat, asa ca ma apropii si de stadiul ala, doar sa imi fac un weekend liber sa ma pot ocupa
     
    Sebi Cioată, iVladBogdan și Cosmin ZKG apreciază asta.
  2. dvr

    dvr Silver Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 Avant quattro, 50 TDI (DDVB), MY 2019
    Super masina. Arata foarte bine si isi mentine cu brio statutul de "tanc". Multi km fara probleme!
     
  3. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Multumesc, dvr!
     
  4. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Pana achizitionez si un set de oglinzi de S8 am hotarat sa le colantez pe cele existente. Rezultatul, dupa colantare si o sedinta de infrumusetare :)
     
    Sebi Cioată, Tudor.r, Cristian87 și alți 4 apreciază asta.
  5. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Superb ! :applaus:
     
  6. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Ce frumos arata "uzina" de sub capota :applaus:
     
  7. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Mulțumesc tuturor! :)
     
  8. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Asta se cheama motor. Nu petardele astea de acum cu cilindree de drujba si 3 pistoane.
     
    mirceacml apreciază asta.
  9. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @iVladBogdan, unde mai pui si ca le sare des cerculetele de la capac. :) Economie... de râs! :(

    @gavryus, felicitari pentru masina si pentru felul in care o intretii !!!
    Bravo! :applaus:
     
  10. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Mulțumesc amândurora!
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Felicitari pentru exprimarea gramaticala. Vorbesc serios. Multor profesori li se incurca limba si cand pronunta cuvantul amandoi declinat ce sa mai zic sa si-l scrie corect.
    Felicitari pentru ca esti un exemplu chiar daca nu mai vorbesti in mod curent romana si sa le fie rusine tuturor romanilor plecati "pe afara" care "au uitat" limba romana.
     
    borsy apreciază asta.
  12. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Vorba aceea, el are 1.2 la ștergătoare ! :)
     
  13. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    1.2 turbo :)
     
  14. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Cristi, mulțumesc! Incerc sa fiu atent tot timpul la exprimare și corecția gramaticala. Nu numai pe forumuri, în general vorbind.

    Cosmin, Mircea, spre fericirea mea nu am motorul de 1.2 la ștergătoare, l'am eliminat ca îmi ajung vizitele la benzinărie și cu cel de sub capota :)
     
    Cosmin ZKG și mirceacml apreciază asta.
  15. Alex_WeS

    Alex_WeS Silver Member

    Înscris:
    30 Iun 2015
    Locație:
    Râmnicu Sărat
    Masina:
    SQ5 - 3.0 BiTdi 313 HP (CGQB) - 2015
    Balena asta merită toate aplauzele! Felicitări și spor în continuare! :D
     
  16. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Mulțumesc, sa fie! :)
     
  17. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Si au ajuns si arcurile :) Multumiri colegului @dani3lll!
     
    mirceacml apreciază asta.
  18. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Vesti mai puțin bune: săptămâna asta am fost la RAR și nu am trecut din cauza emisiilor. Prima data nu mi'au ieșit valori ok la HC și CO. Am dus masina la un atelier a doua zi și s'au descoperit doua bobine defecte. Le'am schimbat împreună cu bujiile, făcut test de emisii și HC este acum ok însă CO este încă peste limita admisa. Din cauza asta am pierdut programarea la politie și nu am reușit încă sa o înmatriculez. Am mai descoperit o problema la admisie care ar putea fi cauza. Urmează sa o remediez și sper sa trec RAR'ul. Va țin la curent.
     
  19. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    probabil arde mai multa benzina decat trebuie, de aici si CO mare, amestecul prea bogat, nu ai pus un vcds pe ea sa vezi ce valori ai? Ma surpinde, sunt ele motoare vechi dar erau Euro3 si sunt motoare trainice, cum naiba trec toate cojile de le vedem pe strada, gen Golf3, E36 pline de rugina, cu gume din 1900 toamna si dupa care miroase a gaze de trebuie mereu sa comut pe recirculare, alea cum naiba or lua RAR sau ITP nu pricep...sunt intru totul de acord cu eliminarea taxei dar s-a umplut tara de coji bune de Remat, trebuie totusi controlata cumva invazia asta de rable...si tu cu o masina bine pusa la punct sa nu treci....
     
    Iasmin90 apreciază asta.
  20. gavryus

    gavryus 6th Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A8, 3.7, 2000
    Asta banuiesc si eu, CO iese peste limita din cauza problemei ce o are la admisie. Amestecul nu e optim si atunci asta e rezultatul. S-a facut test de emisii si nu a iesit CO, scade din cand in cand la o valoare ok dar e foarte greu de obtinut. Am gasit ieri un articol cu problema descoperita la a mea(http://forums.quattroworld.com/a8/msgs/44689.phtml). Din cauza asta motorul nici nu trage cum trebuie in anumite intervale de turatie. Saptamana viitoare sper sa o rezolv dupa care fac iarasi testul de emisie.
    Si eu sunt cam frustrat cand vad alte masini vai de mama lor care trec RAR-ul - chiar si in fata mea au fost vreo cateva. Dar, sunt optimist, vedem ce rezolv saptamana viitoare.
     
    Ultima editare: 11 Aug 2017
    stefan550 și Mitiy apreciază asta.

Distribuie pagina asta