Buna seara, Am un A3 BKC 1.9 TDI 77 KW la care am problema cu motorina in baia de ulei. Din pacate am descoperit acest lucru cand s-a dus turbina. Am refacut turbina, mi-au schimbat oringurile de la injectoare, iar dupa 50 km am verificat uleiul si era crescut 1 cm pe joja si bineinteles miroasea a motorina. M-am intors la service si mi-au spus ca trebuie inlocuita chiuloasa. Am inlocuit chiuloasa (noua) , axul cu came, culbutori, oringurile de la injectoare, iar dupa aprox 100 km , facuti in 2 zile, nivelul de ulei este crescut cu 3-4 mm si miroase a motorina. rog un sfat sau ce ar trebui sa mai fac. multumesc.
Pompa tandem a fost verificata ? O-ring-urile de la injectoare sper ca le-ai luat OE. Chiulasa ai pus noua sau SH ?
Cei de la service au spus ca nu are cum pe la pompa tandem. O-ring-urile sunt bosch,mi-au spus ca sunt la fel ca cele originale. Chiuloasa este noua.
De ce nu are cum ? Motorul tau este Pompe-Düse si este deja cunoscuta problema pompei tandem. Ia intreaba-l pe mecanicul respectiv daca se duce semeringul de la axul pompei tandem si intra motorina, unde ajunge ? Pompa tandem are rol de vacuum si alimentare, mecanicul tau presupun ca nu stie lucrul acesta. Eu cred ca ai schimbat chiulasa degeaba.
Am dus dimineata masina la service, mi-au spus ca au verificat pompa tandem cand au inlocuit chiuloasa si ca ar fi in regula. Au spus ca sigur este un injector care este posibil sa ramana deschis sau sa bage mai multa motorina. Chiar am insistat cu pompa tandem ,dar m-au asigurat ca au verificat. Astept in cursul zilei sa imi spuna ce si cum.... pareri?
Eu nu inteleg ce mecanici sunt aia care au dat chiulasa jos sa o schimbe, au schimbat O-ring-urile injectoarelor dar nu au verificat injectoarele pe banc cu toate ca le-au avut demontate, in mana. Iti porneste putin mai greu si cu fum negru ?
Au spus ca trebuie sa verifice injectoarele dupa cel putin 100-150 km, sa vada cum functioneaza pe chiloasa noua.... Spun ca le-au verificat pe prina chiuloasa. pornirea este ok si fara fun negru.
Pai ce sunt din mamaliga sa se aseze, ca sa le verifici dupa 100-150 km ? Pentru un rezultat 100% corect injectoarele se verifica pe banc de proba, adica demontate. Nu cu testerul, cand ele sunt montate. Cand au montat O-ring-urile, le-a uns cu putin ulei, suruburile le-ai pus noi si stranse la cuplu ? Toate astea sunt importante, altfel e posibil sa iti fi ciupit vreun O-ring la montaj. Daca tot nu ii da de cap, zi-le sa dea capacul de la injectoare jos, sa puna dop pe retur si sa bage aer la 6-7 bari pe turul pompei tandem. In felul asta vede daca sufla pe la pompa sau pe la vreun injector.