1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel crescut de ulei in baie - Motorina in ulei la A3 8P - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de Mihai moga, 13 Feb 2017.

  1. Mihai moga 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.9 2006
    Buna seara,
    Am un A3 BKC 1.9 TDI 77 KW la care am problema cu motorina in baia de ulei. Din pacate am descoperit acest lucru cand s-a dus turbina. Am refacut turbina, mi-au schimbat oringurile de la injectoare, iar dupa 50 km am verificat uleiul si era crescut 1 cm pe joja si bineinteles miroasea a motorina. M-am intors la service si mi-au spus ca trebuie inlocuita chiuloasa. Am inlocuit chiuloasa (noua) , axul cu came, culbutori, oringurile de la injectoare, iar dupa aprox 100 km , facuti in 2 zile, nivelul de ulei este crescut cu 3-4 mm si miroase a motorina.
    rog un sfat sau ce ar trebui sa mai fac.
    multumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pompa tandem a fost verificata ?
    O-ring-urile de la injectoare sper ca le-ai luat OE.
    Chiulasa ai pus noua sau SH ?
     
  3. Mihai moga 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.9 2006
    Cei de la service au spus ca nu are cum pe la pompa tandem. O-ring-urile sunt bosch,mi-au spus ca sunt la fel ca cele originale. Chiuloasa este noua.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De ce nu are cum ?
    Motorul tau este Pompe-Düse si este deja cunoscuta problema pompei tandem.
    Ia intreaba-l pe mecanicul respectiv daca se duce semeringul de la axul pompei tandem si intra motorina, unde ajunge ?
    Pompa tandem are rol de vacuum si alimentare, mecanicul tau presupun ca nu stie lucrul acesta. Eu cred ca ai schimbat chiulasa degeaba.
     
  5. Mihai moga 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.9 2006
    Vorbesc dimineata cu el si revin.
     
  6. Mihai moga 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.9 2006
    Am dus dimineata masina la service, mi-au spus ca au verificat pompa tandem cand au inlocuit chiuloasa si ca ar fi in regula. Au spus ca sigur este un injector care este posibil sa ramana deschis sau sa bage mai multa motorina. Chiar am insistat cu pompa tandem ,dar m-au asigurat ca au verificat.
    Astept in cursul zilei sa imi spuna ce si cum....
    pareri?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu nu inteleg ce mecanici sunt aia care au dat chiulasa jos sa o schimbe, au schimbat O-ring-urile injectoarelor dar nu au verificat injectoarele pe banc cu toate ca le-au avut demontate, in mana.
    Iti porneste putin mai greu si cu fum negru ?
     
  8. Mihai moga 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.9 2006
    Au spus ca trebuie sa verifice injectoarele dupa cel putin 100-150 km, sa vada cum functioneaza pe chiloasa noua....
    Spun ca le-au verificat pe prina chiuloasa.
    pornirea este ok si fara fun negru.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai ce sunt din mamaliga sa se aseze, ca sa le verifici dupa 100-150 km ?
    Pentru un rezultat 100% corect injectoarele se verifica pe banc de proba, adica demontate. Nu cu testerul, cand ele sunt montate.
    Cand au montat O-ring-urile, le-a uns cu putin ulei, suruburile le-ai pus noi si stranse la cuplu ? Toate astea sunt importante, altfel e posibil sa iti fi ciupit vreun O-ring la montaj.
    Daca tot nu ii da de cap, zi-le sa dea capacul de la injectoare jos, sa puna dop pe retur si sa bage aer la 6-7 bari pe turul pompei tandem.
    In felul asta vede daca sufla pe la pompa sau pe la vreun injector.
     

Distribuie pagina asta