1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel crescut de ulei in baie - Motorina in ulei la A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de tournier, 21 Iul 2010.

  1. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Sunt diverse discutii despre patrunderea motorinei in ulei, 'in baie'; poat fi mai multe posibilitati, de la etansarea injectoarelor in chiulasa, fisuri in chiulasa sau pe la pompa tandem. Schimba oringurile de la injectoare si vezi dupa daca mai intra.
     
  2. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    stiu ca nu s-a mai scris de ceva vreme pe aici dar am si eu o intrebare.cum imi dau seama daca baga motorina in ulei?m-am uitat azi la preaminunata joja de ulei si imi indica peste nivelul de maxim.acuma ma gandesc sa nu fi pus ''priceputul'' de mecanic la schimb mai mult decat trebe.oricum joja de pe modelul asta de masina e praf.
     
  3. d4aniel 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2012
    Locație:
    Dr Tr Severin
    Masina:
    a4, 1.9 TDI , 2002
    Buna ziua , vin si eu cu o problema asemanatoare , cu o luna in urma am schimbat turbina , pentru ca nu tragea si scotea ulei si fum pe evacuare .
    Toate bune si frumoase , dar dupa o sapt a inceput sa scoata un sunet ciudat un fel de harait dupa ce o acceleram si schimbam in treptele 1-2 . Si a inceput sa scoata si fum mult dimineatza la pornire .
    Astazi am fost la mecanic care a zis ca este pe duca si turbina aceasta , si cand sa uitat la nivelul de ulei ....surpriza , era aproape dublu .

    Am scos uleiul si am constatat ca era nu mai putin de 8 litri amestec ulei cu motorina .
    Mecanicul zice ca este dusa pompa de nalte, dar ca ar putea fi si garniturile de la injectoare ..nu este sigur .
    As ruga pe cei care se pricep sau care sau lovit de asemenea cazuri sa imi dea cate o informatie. Multumesc
    Audi a4 1.9 TDI , 2002 ,131 cp
     
  4. vdinudanut 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    pitesti
    Masina:
    passat c3
    La motoarele pompe duse motorina intra in baia de ulei pe la simeringul pompei tandem - simering dublu - care separa trei medii, asta daca nu s-a raspuns pana acum. Solutia este una singura si anume inlocuirea pompei tandem pentru ca simeringul nu se gaseste.
     
  5. alinm1

    alinm1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2012
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A6 , C7 , 3.0TDI , 245CP Quatro
    O rezolvare are cineva: la masina mea a inceput sa bage motorina in ulei si imbacseste DPF-ul foarte repede. Am schimbat garniturile la injectoare si degeaba la fel face. Sa schimb si pompa tandem, voi cum ati rezolvat ?
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Apr 2013
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie facute niste investigatii mai amanuntite dar exista probabilitatea ca, problema care o ai sa provina de la pompa tandem. Monteaza o pompa noua Pierburg daca se ajunge la concluzia ca pompa trebuie schimbata. Bafta
     
  7. alinm1

    alinm1 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2012
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    A6 , C7 , 3.0TDI , 245CP Quatro
    asa mi-a zis si mecanicul meu , maine ma duc sa montez una , are el una buna sa probam sa vedem, dar cert e ca ma facut cu nervii masina asta , cred ca asta e ultima si o sa ma indrept spre b8 2.0 170 cp ca m-am saturat de b7 1.9
     
  8. tractor4x4 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2014
    Locație:
    London
    Masina:
    audi a6 1.9 se tdi 2001
    Apa in compartimentul bateriei

    Am un Audi A6 C5 motor1.9 Tdi. Am apa in motor si in servo frana dupa ce mi s-au infundat gurile de scurgere din compartimentul bateriei. Urata rau treaba. Am scos apa din servo am facut un schimb de ulei da nu si-a recapatat culoarea decat 60%. Am mai citit pe internet ca ar trebui sai fac o spalare cu engine flush, a incercat cineva ? Precizez ca masina e an 2002 si are 210.000 km
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Mai 2015
  9. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Nu faci nicio spalare, schimbi uleiul la timp si totul e ok.
     
  10. GeorgeS 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 140 de cai, BPW, 2006
    Va salut, este posibil sa fie motorina in ulei si datorita DPF-ului daca opresti motorul in timpul regenerarii?

    Va multumesc
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are nici o treaba regenerarea cu motorina in ulei.
     
  12. GeorgeS 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2015
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 140 de cai, BPW, 2006
    Inteleg, insa asa mi-a zis mecanicul. Multumesc de raspuns. Sper sa gasesc problema.
     
  13. Logitech

    Logitech Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4 B7 | 2006 | BRB |DPF| 1.9 TDI
    Schimba mecanicul ;)
     
  14. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Ar mai fi de ajutor o informatie, la ce numar de kilometri apar problemele semnalate de cei care le constata.
     
  15. NYK 74 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A4,2.0 2006
    Cum se recunoaste motorina in ulei cind nivelul este crescut, si cum se recunoaște apa în ulei ?.
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca la busonul de umplere este spuma, atunci are apa in ulei, daca nu, este motorina.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca ai motorina in ulei, atunci cand scoti joja miroase a motorina, n-ai cum sa nu observi.
     
  18. NYK 74 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A4,2.0 2006
    Am sa scot azi surplusul ce este peste nivel pentru ca il bagă in DPF după aceea, si de văzut un mecanic ce cunoaște un pic la ceas.Stie cineva un mecanic bun pe Botoșani, Suceava?.
     
  19. albutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2012
    Locație:
    torino
    Masina:
    a4 avant, 2.0 tdi, 170 hp, 2011
    Buna ziua si un an nou mai bun tuturor audi-istilor,
    Credeti ca nivelul crescut al uleiului se datoreaza FAP-ului ? De 3 ani si jumatate niciodata nu mi s-a aprins martorul in bord, dar citind forumul, am controlat nivelul uleiului si e peste maxim cu 2-3 mm. Ce credeti ?
    O zi buna
     
  20. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Asa cred. Si eu am nivelul mereu la maxim. Si in 10-15 mii de km este imposibil. Completeaza singur cu motorina din post injectie. Eu mai mult de 10 mii nu-l las uleiul,cu toate ca ar merge linistit si 20 de mii. Dar, daca e amestecat cu motorina..nu-i bun..
     

Distribuie pagina asta