1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel crescut de ulei in baie - Motorina in ulei la A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de tournier, 21 Iul 2010.

  1. albutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2012
    Locație:
    torino
    Masina:
    a4 avant, 2.0 tdi, 170 hp, 2011
    Problema e ca am in jur de 4.000 km de la ultimul schimb. Pana la 10-12.000 km o sa am 5 litri de ulei.
    cu surplusul ce se intampla ? Daca schimb FAP trebuie umblat si cu vag-com ? Multumesc
     
  2. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Pai degeaba schimbi FAP ca postinjectie tot o sa faca.. Motorul oricum consuma putin ulei, e normal acest lucru. Sa zicem ca ar consuma in 10 mii de km 1 litru de ulei( la 270.000 km cam asa cred),dar eu am mereu pe joja nivel MAX sau putin peste. Inseamna ca am in jur de 1 litru de motorina in baie.
    Parerea mea e sa nu-ti bati capul cu ea. Schimba uleiul cat de des poti si aia e. Nu te apuca sa tot repari si sa cauti sa-i dai de cap la motorul asta ca n-ai cum.
    Oricum e o masina de 4-5 mii deja.. Asa ca..daca moare,ALTA. Nu merita reparata,gen mii de euro.
     
  3. albutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2012
    Locație:
    torino
    Masina:
    a4 avant, 2.0 tdi, 170 hp, 2011
    Din ceea ce ai scris mai sus, pot deduce doar ca nivelul crescut al uleiului se datoreaza acestui proces post injectie, nicidecum FAP iar un FAP pe ebay e in jur de 350-400 euro. Imi poti spune carui fapt se datoreaza acest proces de postinjectie ? Multumesc
     
  4. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Defapt sint 2 postinjectii, prima e pentru a reduce fumul dupa ardere iar a doua se numeste postinjectie tirzie si apare la cererea ecu pentru a marii temperatura in dpf pentru curatare.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are nici o legatura regenerarea DPF cu faptul ca aveti nivelul de ulei crescut in baie. Altele sunt cauzele.
     
  6. albutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2012
    Locație:
    torino
    Masina:
    a4 avant, 2.0 tdi, 170 hp, 2011
    Multumesc. M-ar putea ajuta cineva cu cateva informatii in plus despre aceasta pompa tandem, unde se afla, o poza, un cod ?
    Am cautat pe net si am gasit si o alta denumire: pompa vacuum. Este acelasi lucru ?
    Multumesc.
     
  7. daniell

    daniell Bronze Member

    Înscris:
    14 Sep 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 b7 1,9tdi, AUDI A2 1.4tdi
    Pompa tandem se afla pe chiulasa, este antrenata de axa cu came. Pompa de vacuum are incorporata si pompa de alimentare de acceea se mai numeste si tandem.
     
  8. albutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mai 2012
    Locație:
    torino
    Masina:
    a4 avant, 2.0 tdi, 170 hp, 2011
    tandem_bosch.JPG
    ok, multumesc. si ea este responsabila de nivelul crescut al uleiului ?
    aceasta este ?
     
  9. NYK 74 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A4,2.0 2006
    Cine stie dacă pompa tandem de pe Volkswagen de 116 cai merge pe a4 b7 140 cai ?.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu merge.
     
  11. Fagarasan emil 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2016
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a4 ,BLB,2005
    Sa va dau o rezolvare. In urma cu un an am patit si eu la un golf 4 cod motor ARL. Dupa nici 200 0km am scos 5.5 Litri ulei din motor dar eu am bagat 4. Cauza: distributia incorect montata. S-a distrus ax cu came si 3 tacheti s-au uzat pana s-au spart. Uleiul cu motorina a facut uzura motorului.
    Dupa inlocuirea tachetilor, ax, oringuri si distributia pusa corecta nu am mai avut probleme. Dar motorul nu a mai fost cel dinainte.
     
    CALIN MARIN apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asta nu e o rezolvare, e un sfat. Tie nu ti-au montat distributia corect, aici sunt colegi care au probleme fara sa fi umblat la distributie recent.
    Oricum, e bine de stiut.
     
  13. Fagarasan emil 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2016
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a4 ,BLB,2005
    Distributia era schimbata si avea in jur de 12.000 dar eu nu verificam uleiul de la schimb la schimb pentru ca nu am avut probleme.
    Detineam masina de 2 ani si stiam cum se comporta. La 10.000 km dupa inlocuirea distributiei am schimbat uleiul si am observant ca erau multi, pe urma
     
  14. NYK 74 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A4,2.0 2006
    Am schimbat oringurile la injectoare, din ce am văzut cele vechi nu erau uzate, nici canalele nu sunt săpate adinc in chiuloasă, au doar cite un început de semilună.
    Mecanicul susține ca nivelul de ulei e crescut din cauza FAP, si că nu are rost să schimb piese degeaba, parerea lui e că voi ajunge tot la FAP până la urmă.
    Voi continua sa urmăresc nivelul, numai ca momentan am doar trasee scurte, mai durează până la o fugarealä de vreo 2000 km unde se vad diferențe, ce consumă, ce înmulțeste.
     
  15. NYK 74 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A4,2.0 2006
    După alții 700 km făcuți, nivelul pe joja ulei a crescut ,6-7 mm,scanat DPF este in regulă , are regenerarea făcută fără probleme, si toate celelalte regenerări au fost duse la capăt cu rezultat ok.
    Oringurile au fost schimbate recent O.M., nu știu de ce anume să mă mai leg ?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Chiuloasa fisurata, pompa tandem.
    Motorina sau antigel in ulei ?
     
  17. NYK 74 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A4,2.0 2006
    In ulei se găsește motorină.
     
  18. NYK 74 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2015
    Locație:
    Botoșani
    Masina:
    A4,2.0 2006
    După 1820 km făcuți in interval de 20h, nivelul de ulei pe jojä a rămas același de la plecare, chiar nu mai înțeleg nimic.
     
  19. Alexey Volkoff 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2014
    Locație:
    Iaşi
    Masina:
    A4, 1.9, 1996
    Buna ziua,
    Audi A4 B7 BPW 2.0TDi 140bhp - Baga motorina in baie, aprox 1-1,5l la 200km - foarte mult. Am schimbat oringurile la injectoare, verificat returul, reparat pompa tandem, am scos DPF si la fel. Aceeasi cantitate tot timpul, chiluasa arata foarte bine din cate mi s-a spus de mecanic. Ce mai poate fi ? A mai patit cineva asa ceva ?

    Multumesc.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai inlocuit pompa tandem cu alta noua si la fel face ? La modelul tau de motor pompa tandem nu se repara, se inlocuieste cu alta noua.
    Degeaba ai schimbat o-ringuri la injectoare daca ai jocuri la intrarea / fixarea injectoarelor in chiulasa. S-au masurat aceste jocuri ? Ai stat tu langa masina ca sa vezi daca s-au facut aceste operatiuni ? Cred ca ar trebui sa schimbi mecanicul / service-ul.
     

Distribuie pagina asta