1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel crescut de ulei in baie - Motorina in ulei la A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de tournier, 21 Iul 2010.

  1. Dragos50 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2017
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4
    Salut colegi am si eu probleme cu motorina in ulei am înlocuit si eu inelele de pe injectoare ,pompa tandem si probleme persista ,ar putea fi de la injectoare ca are un smucit cate o data sub 2000rpm ? Am verificat cu vag comul injectoare si sunt in parametri doar injectorul 4 este unpic diferit de celelalte dar in parametri
     
    M@ri@n apreciază asta.
  2. STEFAN-ALIN 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2017
    Locație:
    des
    Masina:
    audi A4,1.9,2006
    Salutare am si eu o problema cu motorina care patrunde in baia de ulei. Am schimbat oringurile si persista problema . Din ce citesc aici problemele pot fi multiple parerea voastra care este ar fi mai bine sa maerg la reprezentata decat sa schimb gramada de chestii si sa nu ajung la nici un rezultat
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Regenerari dese a DPF(daca exista)/uzura in chiuloasa la injectoare sunt inca doua din cauze.
    Oringuri montate prost/injectoare nestranse la cuplu/suruburi neschimbate pot genera acelasi fenomen.
     
  4. STEFAN-ALIN 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2017
    Locație:
    des
    Masina:
    audi A4,1.9,2006
    eu nu imi dau seama daca face regenerari dese ajutama si pe mine zimi ce se intampla cand face regenerari . exista varianta sa faca din cauza pompei de tandem??
     
  5. STEFAN-ALIN 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2017
    Locație:
    des
    Masina:
    audi A4,1.9,2006
    tin sa precizez ca la 500 km am 1 litru peste nivelul initial .
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pompa tandem NU are treaba cu regenerarile DPF.
    Cauta pe cineva sa ti faca o diagnoza amanuntita altfel..povestim degeaba!!
    Verifica si injectoarele!!
     
    STEFAN-ALIN apreciază asta.
  7. STEFAN-ALIN 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2017
    Locație:
    des
    Masina:
    audi A4,1.9,2006
    Salutare ! eu nu am o problema cu regenerarile si totus imi baga motorina in ulei . Am schimbat oringurile la injectoare iar problema persista , majoritatea mecanicilor imi spun ca problema ar fi la pompa de tandem si nucidecum la chiulasa asa cum intelesesem eu (zik ca e imposibil sa bage pe la chiulasa atta timp cat la injectoare nu exista uzura) voi ce parere aveti ??
     
  8. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cazurile in care poate fi motorina in ulei sunt minime din cauza pompei tandem, DACA imi spuneti ca aveti ulei in motorina va spun ca e pe la pompa(se schimba garniturile interne).
    Folosirea unor oringuri non name/nestrangerea suruburilor la cuplu(neaparat sa fie noi)duc la acelasi lucru.
    Chiuloasa doar daca este uzata in locasul injectoarelor SAU crapata pe traseul de alimentare(inca nu am intalnit caz)poate duce la acelasi lucru.
    Injectoare cu probleme chiar daca in vdcs sunt bune e o alta cauza.
     
    STEFAN-ALIN apreciază asta.
  9. STEFAN-ALIN 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2017
    Locație:
    des
    Masina:
    audi A4,1.9,2006
    Salutare revin si eu cu problema motorinei in ulei . Am pus pompa tandem noua am inlocuit oringurile la injectoare am inlocuit si chiulasa cu una second si problema se pare ca persista. am nevoie de cateva informatii deoarece nu mai stiu efectiv ce sa fac . Multumesc !!!
     
  10. Mihai moga 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.9 2006
    Salut,
    Am trecut si eu prin aceeasi situatie: am schimbat oringurile de la injectoare, am schimbat chiuloasa (una noua) si problema tot persista. Datorita nivelului de ulei crescut, am reparat turbina, am inlocuit axul cu came...total cost reparatie 10.700 ron. Chiuloasa am schimbat-o degeaba.
    Dupa toate astea, am descoperit cauza: un injector defect. Am inlocuit injectorul si problema s-a rezolvat.
    Sa iti verifice toate injectoarele, nu mai schimba piese aiurea.
    Pentru inlocuit piese, nu trebuie sa fi mecanic....
     
  11. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pentru inlocuit piese, nu trebuie sa fi mecanic....

    Pai nu te supara, inseamna ca nici tu nu ai fost la un mecanic daca ai schimbat chiuloasa.

    Chiuloasa nu poate avea uzura decat in locasul injectoarelor care se vede si din fericire acum se si reconditioneaza.
    Un injector blocat in primul rand"bate"cand e blocat(trebuia sa ti dai seama).
     
  12. Mihai moga 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.9 2006
    Ai sa fi surprins, am fost la un service auto maricel. Injectorul nu batea absolut deloc.
    Recunosc, nu ma pricep la motoare, motiv pentru care am facut o greaseala " pe bani multi",indrumat de mecanici pe care ii consideram priceputi....
    In fine..sper sa ii fiu de ajutor lui Stefan Alin.
    Verifica injectoarele pe banc specializat.
     
  13. STEFAN-ALIN 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2017
    Locație:
    des
    Masina:
    audi A4,1.9,2006
    Daca esti amabil cata motorina aproximativ iti baga de la acel injector?
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Cu ultima afirmatie a ta sunt de acord!!
    Nu marimea servicelui conteaza, conteaza cine lucreaza in el.
    Cazurile in care injectoarele sunt blocate fara sa ti dai seama sunt rare.

    Poate sa bage motorina in exces de ajung sa se topeasca pistoanele.
     
  15. STEFAN-ALIN 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2017
    Locație:
    des
    Masina:
    audi A4,1.9,2006
    Masina mergea in parametric normali ? Si iti multumesc frumos/
     
  16. Mihai moga 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2017
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.9 2006
    Prima data 2-3 litri de motorina, motiv pentru care s-a dus turbina, iar ulterior, verificand zilnic dupa fiecare "experiement" , crestea nivelul cu cca. 1-1.5 cm.
     
  17. STEFAN-ALIN 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2017
    Locație:
    des
    Masina:
    audi A4,1.9,2006
    Multumesc frumos Mihai sper sa rezolv problema ca ma ia capu.
     
  18. mario vrs Silver Member

    Înscris:
    24 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    audi a4 b7,2006,2.0 tdi BPW multitronic(HHF)
    Nu-s mecanic, da nici babeste nu pricep cum un injector defect poate baga motorina in ulei. Stiu unde se afla, cum functioneaza si ce face.

    Daca poate un coleg sa ma ( sa ne ) lamureasca mai...cu limbaj pentru muritorii de rand.

    Multumim.
     
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Scapa motorina pe langa oringuri/nu mai etanseaza(asta e unul din rolurile lor/aveti poza si ajunge in baie), daca se circula mult cu injectorul blocat surplusul de motorina se aprinde si din cauza temperaturii topeste pistonul(pistoane topite in poza) o parte se duce pe langa segmenti in baie pt.ca nu apuca sa arda.

    In ambele situatii motorina ajunge in capul pistonului in surplus si de acolo pe langa pistoane/segmenti in baie.
    Destul de babeste??
    .
     
    Ultima editare: 2 Aug 2017
    Gelu Eugen și mario vrs apreciază asta.
  20. emitzat 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2011
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    VW Passat B6 2.0Tdi
    romy.b o sa fiu putin off topic dar am vazut un injector de ajm crapat si motorina intra in baie prin crapatura injectorului. Initial oringurile au fost schimbate si fenomenul tot persista. Am bagat presiune pe turul pompei tandem si efectiv iesea motorina prin injector afara.
     

Distribuie pagina asta