1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel si/sau pierdere Ulei la A6 C5 - Avertizare Presiune si de Nivel Ulei aprins in Bord

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de HARFO66, 20 Apr 2010.

  1. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    Problema rezolvata. Am schimbat din nou semeringul de la arbore si a pus un surub pe care uitase sa il puna cel care a schimbat distributia data trecuta. Era un surub ce eransa o piese pe blocul motor pe unde trece uleiul. Parerea mea e ca numai acela era de vina. AVETI MARE GRIJA CE MECANICI FOLOSITI.
     
  2. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Ma bucur ca ai reusit,cat a costat bucuria?
     
  3. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    Toata bucuria a costat ceva : 25 Ron semering, 100 ron antigel si 500 ron manopera
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Oct 2010
  4. claudiu222 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2010
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6, 2500, 2002
    Salut aceleasi probleme le am si eu cu scurgerile de ulei, am schimbat distributia, axele, culbutori, tacheti, semeringuri la axe si cand am scoso din servis surpriza a doua zi balta de ulei sub masina. Am revenit la mecanic m-ia dat scutulrile jos am spalat motorul am mers o zi asa si am revenit la mecanic.
    A zis ca pierde pe la vibrochen, am lasat masina la mecanic a schimbat semeringul de la vibrochen si surpriza curge la fel. Nu mai stiu ce s-ai fac daca aveti vro sugestie. Mecanicul zice ca e mare presiune in baie si de acea pierde ulei ........ nu stiu ce sa zic.

    Vali daca sti ce surub nu au pus la loc zim si mie poate am aceasi problema.
    Mie imi curge si in partea din fata stanga in dreptul alternatorului si in spate dreapta cred ca pe la capac si cred ca pe la pompa de vacum.
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Oct 2010
  5. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Claule, iti curge ulei numa acuma dupa ce ai schimbat alea ? Garniturile de la capacul de sus de la axele cu came le-ai schimbat ? Alea se schimba de fiecare data cand desfaci capacele de sus.
     
  6. claudiu222 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2010
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6, 2500, 2002
    Da numai dupa ce am schimbat distributie si axe, nu cred ca mi-lea schimbat
     
  7. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    Salut,
    Atunci cand ai schimbat distributia ai schimbat si pompa de apa?? La mine problema a fost un surub care era exact langa pompa de apa si putea fi comfundat foarte usor cu unul al pompei. Parerea mea e ca la mine a desfacut acel surub sa dea pompa de apa jos dar cand a pus pompa la loc a pus doar suruburile pompei uitandu-l pe acela. daca te ajuta revin cu o poza sau o shema sa iti dai seama despre ce vorbesc.
     
  8. claudiu222 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2010
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6, 2500, 2002
    da m-ia schimbat si pompa de apa mar ajuta foarte mult niste poze si chiar o schema. Mersi de ajutor.
     
  9. redface_vali 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 , 2.5 TDI, 155 cp, multitronic, 11/2001
    La mine problema a fost acel surub care era in spatele rolei nr. 9. nu mai stiu exact sa il arat pe schema dar stiu ca am dat jos rola nr 9 si in spatele ei am vazut un locas plin de ulei ce avea si filet. Am pus un mic surub si s-a potrimit la fix. Am pus rola la loc cu gandul sa verific daca atinge acel surub dar totul a fost ok. Din cate imi amintesc este exact langa pompa de apa (in partea de jos) langa una din marginile acesteia.



    O alta problema : La tine cureaua de distributie este plina de ulei??? La mine era pt ca de acolo uleiul se prelingea pana aproape de pinionul arborelui unde o parte era luat de cureaua de distributie iar restul il sufla curentul pe sub baia de ulei si pana in spate. Ajunsese si pe puntea spate
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Oct 2010
  10. Ghost91

    Ghost91 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a6 2.5 TDI 120kw 2004 BDG
    Nivel si/sau pierdere Ulei - motor Diesel - A6 C5 - aprindere senzor ulei la minim - ulei peste nivel -cauze si rezolvari

    Aazi cand veneam acasa s-a aprins becul de la ulei. Am vorbit cu mecanicu si mi-a zis ca daca nu scoate nici un sunet e cel mai posibil sonda de vina, iar daca motoru huruie e pompa de ulei. Motorul mergea normal, am parcat-o si nu m-am mai atins de ea pana acum cateva zeci de minute. Am pornit'o din nou si huruia, banuiesc ca masina mergea normal deoarece era inca uns motorul, iar acum dupa ce am lasat-o cateva ore s-a dus uleiul si deasta incepe sa huruie. Mentionez ca masina are uleiul la nivel normal, nu consuma deloc si schimbul (ulei+filtre) facut acum vreo 4000 km. Are cineva idee cat costa o pompa de ulei ? poate fi altceva ?
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Oct 2012
  11. cata27 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2010
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 2002
    Aprindere senzor ulei cand turez motorul A6 2.5 TDI

    salutare am si eu o problema ...am un a6 2.5 tdi an 2002 si cand o turez si sare de 3 mii rotatii pe min se aprinde semnul cu pompita la ulei ...de la ce poate fii?
     
  12. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Verifica uleiul...poate mai trebuie completat; sau face figuri pompa de ulei in ture mai mari.
     
  13. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    ..Se aprinde semnul cu acea pompita pe display, nu?
    Ce culoare, galben sau rosu?
    Daca este pe galben uleiul este la minin, daca este rosu poate fi uleiul minim sau un contact imperfect(oxidat) la senzorul de ulei.
    Daca ar fi pompa de vina ar face tot timpul, mai ales in ture mici si ar bate motorul(tachetii).
     
  14. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    Fault in engine management
    system.
    Clar ca e ceva la motor,si sunt foarte multe componente.O diagnoza ar fi raspunsul la intrebarea ta.
     
  15. paicu.radu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2010
    Locație:
    Botosani-Iasi
    Masina:
    A6 2,5TDI,2000
    Chiar daca dupa aproape un an vine si raspunsul, acela este intradevar senzorul de temperatura al carui cablu vine prin partea stanga a motorului odata cu cele de la ventilator si este in mod normal prins in parea de jos a radiatorului(pe mijloc ar trebuie sa fie un suport de plastic in forma de L).
    P.S. si eu tot motor 2,5tdi cod afb am si la mine se vad rme de ulei pe motor dar lumea spune ca asa sunt ele, deci nu m-am mai agitat.
     
  16. razvan1978 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2010
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a6 tdi c6
    audi

    sal !!! am avut o problema identica cu un audi a6 2,5 tdi quattro !! am cheltuit mai mult de 10 mil pe nimicuri si s a dovedit a fi sensorul de pe turbina. nu facea contact !! verifica si asta !! cand accelerezi semnul ar trebui sa dispara nu sa apara !! bafta multa:idea:
     
  17. stanelcristian 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2010
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A6 quattro, 2,5 TDI, 180CP, cutie automata, 2002
    salut !
    am un audi a6 2,5tdi , 180 cp. am o problema : am schimbat uleiul dar in display cand pornesc imi apare service in 400km si dupa o anumita perioada de timp imi apare semnalizare in bord semnul de ulei cu galben. dupa aproximativ 1min dispare, fac un check al calculatorului si imi da OK. nu stiu ce se intampla ?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie resetat intervalul de schimb. Ai facut acest lucru ? Cauta pe forum daca asta trebuie sa faci. S-a mai discutat acest lucru.

    O zi buna
     
  19. stanelcristian 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2010
    Locație:
    Braila
    Masina:
    A6 quattro, 2,5 TDI, 180CP, cutie automata, 2002
    multumesc !
    as mai avea o intrebare, te rog.
    pot sa-l resetez singur ?
    daca, da. cum se face ?
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Mar 2011
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stiu sigur la A6 C5 cum se procedeaza. Cauta pe forum si adreseaza intrebarea ta in topicurile dedicate. Sau daca ai un prieten care are interfata VAG-COM te va ajuta el cu resetarea intervalului de service.


    O seara buna
     

Distribuie pagina asta