1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel si/sau pierdere Ulei la A6 C5 - Avertizare Presiune si de Nivel Ulei aprins in Bord

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de HARFO66, 20 Apr 2010.

  1. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Am acest martor aprins si nu mai urca temperatura la ulei. Acest martor s-a aprins dupa schimbarea maxidot-ului, adica TM - AR functiona cu maxidot-ul vechi iar cu asta nou nu.
    Sa fie coincidenta schimbarea maxidot-ului cu martorul asta?
    Poate fi vreo problema din cauza asta, a schimbarii?
     
    Ultima editare: 6 Noi 2014
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Fa o scanare cu Vag-Com si vezi ce zice.
    Observ ca ceasurile actuale sunt de Anglia. Posibil sa fie diferenta la pini intre cele de in km si cele in mile. Nu bag mana in foc dar cam ciudat moment a ales sa se aprinda martorul. :)
    Verifica cablajul senzorului si senzorul in sine.
    Daca ti s-a dus senzorul, iti recomand sa iei OEM Hella, cele Meyle sunt exagerat de proaste.
     
  3. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    NU, sunt ceasurile originale doar poza o am din alta parte.
    Unde dracu-i senzoru ala sau senzorii, ca daca asta e de nivel ulei atunci unde este ala de temperatura? Ce naiba 2?!
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Din cate stiu, sunt 2 in 1. Este situat pe baia de ulei.
    Senzorul G266 daca imi aduc bine aminte.
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Marinaru, tu ai schimbat doar display-ul dintre ceasuri sau IC cu totul ? Te intreb asta deoarece si la mine dupa schimbarea IC-ului cu afisaj doar pe jumatate cu unul cu display mare ca al tau, am avut aceeasi problema. Rezolvarea la mine a fost schimbarea valorii la Engine sau Instruments (nu mai tin minte exact, dar se poate verifica foarte usor) in Adaptation canalul 61 parca(oricum e un canal cu CAN). Acolo o sa iti arate balonul ajutator ce sa codezi. Eu am adaugat +1 la codarea care era (1026) si am scapat de problema. Incearca si tu, nu cred sa fie probleme cu senzorul asa subit.
     
  6. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Doar display-ul. Iar dupa schimbare nu-mi arata temp ulei si a aparut acest martor bord. Pare ciudat, adica schimbi display-uri, ca firma, si nu stii ce mai trebuie facut pe acolo.
    Am vorbit cu Ovidiutm si sper sa aibe timp de mine, astazi.
     
  7. emanuel1988 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2015
    Locație:
    london
    Masina:
    audi a6, 1.8t, 1997
    Salutare. De curand mi-am luat si eu un Audi a6 1.8t ( 150hp ) 1997 si am o mare problema. Am luat-o cu senzorul de apa in bord pornit, am zis ca nu e nimic trebuie schimbat. Problema a venit cand am inceput sa o calc a aparut si senzorul de ulei.Am completat cu castrol 10w-40 pana sa ii fac schimbul. Am mai mers 1 saptamana prin oras turatii mici fara sprinturi mers normal nici o problema. Aseara am iesit pe autostrada sa ma duc la un prieten, cand am ajuns la 100km la ora mi-a aparut iar senzorul de ulei si au inceput sa bata tachetii incet incet,am oprit la un shell si am pus 1 litru tot la fel. dupa ce am plecat de la shell am mai mers 2 km si s-a aprins iar...am oprit si am verificat uleiul care era la nivel. am plecat si tachetii au inceput sa bata tot mai tare. am mai orpit la alta benzinarie si am mai pus inca 1 litru. nu mi s-a mai aprins semnul de la ulei dar tachetii tot bateau. am scazut viteza la 50 si am mai mers 10 km si mi s-a oprit motorul de tot. si nu a mai pornit.am aduso pe platforma acasa. Acuma sa fie stricata pompa de ulei sau sa dus cu totu motorul? va multumesc
     
  8. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Incearca sa invarti motorul manual de pe pinionul de la arborele cotit ca sa vezi daca e calat.Daca uleiul era la nivel dupa ce ai completat prima oara si pana adoua oara cand ai completat cred ca nu aveai presiune la ulei motive pot fi multe(sorbul infundat,pompa defecta,lantul care angreneaza pompa rumpt,cred ca ai baie de ulei de tabla si se intampla sa o dai cu burta de pamant si se indoaie baia si astupa sorbul)
    Daca lipsea 1litru de ulei in cativa km probabil a inceput sa o ia pe la ulei si asta de asemeni poate fi prin multe locuri (lagaraul de ungere de la turbo,aliniere segmenti,semeringuri supape) insa daca era asa scotea fum ca o locomitiva.
    Parerea mea ce-a mai plauzibila e ca nu ai mai avut presiune de ulei.SI sfat nu te apuca sa faci motorul ca o sa te coste cat vreo 3 masini la manopera din Londra cauta un motor acelasi cod sa nu te trezesti ca ai probleme la montare si cu 300£(pret motor) ai rezolvat masina daca mai ai si un prieten care sa te ajute si aveti si o trusa de scule
     
    Fefeu apreciază asta.
  9. emanuel1988 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2015
    Locație:
    london
    Masina:
    audi a6, 1.8t, 1997
    multumesc mult gabitza121 am sa incerc sa fac asta..fum nu scoatea..asta ma gandeam si eu sa cumpar alt motor daca e ultima sansa ..nici nu as vrea sa bag bani acuma in ea ca si asa nu am dat mai nimic pe ea...:))
     
  10. marian.claudiu

    marian.claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    AUDI A6 C5;1,9 TDI;2002 awx
    Buna.Sunt nou pe forum si nu stiu daca Am postat unde trebuie.am constatat de cateva zile ca am niste furtune unse tare cu ulei .Imi puteti da niste pareri,sfaturi de unde vine ,din ce cauza si daca se poate face ceva.
     
    Ultima editare: 15 Mar 2015
  11. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Acela este furtunul intercoolerului, de obicei acel ulei este ceea ce scapa turbina , daca desfaci partea de admisie ( cea de culoarea aluminiului) o gasesti la fel plina de ulei si funingine.
    Recomandare kit de reparatie turbo, curatare admisie, radiator intercooler si verificat filtrul epurator sa nu fie infundat.Nu o lungi mult asa pentru ca dai in belele mai mari
     
  12. marian.claudiu

    marian.claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Locație:
    SUCEAVA
    Masina:
    AUDI A6 C5;1,9 TDI;2002 awx
    Ok.Multumesc mult pentru raspuns .
     
  13. lutzy 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A 6 1.9 TDI 96 KW
    Consum ulei

    Buna ziua.
    Astăzi in timp ce conduceam mașina A6 din 2002 cu motorul de 1.9 AVF mi s-a aprins in bord indicatorul cu nivel minim ulei. Am 6000 km de la schimbul de ulei si folosesc Castrol 5W30 edge Long life. Adevarul este ca ma cam înfing in pedala la depasiri si la plecări de pe loc. Mașina are 246000 km, are turbina schimbată cu una noua si are si 162 CP de la 130. Poate fi vinovat uleiul sau softul pus pe mașina? Cu acest soft mi-a scăzut consumul mediu de la 7 la 6,5% deoarece nu abuzez mereu de puterea maxima a motorului. Menționez ca cealaltă mașina cu codul motorului AWX este condusă de soție si nu consuma ulei deși folosesc același tip de ulei, iar mașina are 355000 km.
    Am discutat telefonic astăzi cu mecanicul meu si mi-a spus ca nu e un consum exagerat si poate fi si din cauza uleiului subțire dar ca acest ulei este mai bun decât 10 W 40. O fi sau nu adevărat nu știu. Scurgerile de ulei sunt in limita decentei, in sensul ca furtunul ce duce la interculer este puțin murdar, dar nu cu ulei sa curgă ci se vede doar negru la îmbinările furtunului.
    Aveți careva idee care ar putea fi cauza acestui consum de ulei? Motor uzat, Semeringuri uzate la supape, sau altceva?
    Va mulțumesc anticipat tuturor celor ce-mi veți raspunde la problema mea.
     
  14. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Pune masina pe un canal(elevator) si scoate furtunul de jos de la intercooler.Normal nu trebuie sa curga ulei.Probleme mai pot fi simeringuri supape,ghiduri,segmenti.PS.Masina ta are cel putin dublu nr de KM care ii stii.Toate motoarele de 1,9 au o spinare de km datorita consumului mic.PS2 Resoftarile cu cresterea puterii motorului il uzeaza extraordinar.Oare neamtul nu a putut face o resoftare?Dar el a considerat in urma testelor facute vreo 3 ani ca 131 de cai are cea mai mica uzura.Pai de la 1,9 la 2,0 de 140 de cai au schimbat o gramada de lucruri,pentru 9 cai,si a venit un romanas care a facut el un resoft....
     
    Ultima editare: 19 Apr 2015
  15. lutzy 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A 6 1.9 TDI 96 KW
    Mulțumesc pentru răspuns. Am sa verific furtunul ce duce la intercooler. Referitor la nr km nu vreau sa intru in polemici, nici cu resoftarea. Mulțumesc pentru răspuns încă o data.
     
  16. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Eu la 1.9 TDi AWX , ii pun ulei 5W40 norma 505.01. Este singurul ulei care este recomandat pentru tehnologia Pompe Duze . S-a trezit un mecanic prost , sa-mi puna ulei 5W30 LongLife , care nu avea aceasta norma pentru Pompe Duze . Cand am intrebat niste prieteni care-s de profesie mecanici , mi-au zis ca acest ulei 5W30 LongLife( de la Castrol mai exact) imi distruge turbina si sa revin cat mai repede pe 5W40 cu norma 505.01.
    Eu cand pierdeam ulei pe la intercooler , aveam intercooler-ul fisurat .

    Studieaza acest topic , si vei afla mai multe :) http://www.clubaudi.ro/motoare-si-transmisii/22824-uleiuri-pentru-motor-diesel.html
     
    Ultima editare: 21 Apr 2015
  17. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Si mai exact , eu de la ultimul schimb am pus Castrol Edge 5W40 pentru Turbodiesel(cu norma pentru Pompe Duze), si de la ultimul schimb , care a fost prin iulie 2014 , pana acum n-am completat nici un gram de ulei , si uleiul este la nivelul la care a fost cand l-am schimbat . Nu merg agresiv cu masina , dar o mai pisc cateodata .
     
  18. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    n-am inteles exact problema si supararea ta.Ce a facut 5w30?Sigur NU distruge nici o turbina.Ti-o spune un inginer.Altceva?PS. la 1,9 ai aceeasi firma de turbo(Garett) ca la 2,5 si acesta nu e Pd.ps2 De ce ai fost la un mecanic prost si nu la Mecanicii tai prieteni destepti?
     
    Ultima editare: 24 Apr 2015
  19. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Domnule Titel , tot un inginer mecanic mi-a spus as dau afara uleiul acela din motor :) . El are acelasi motor ca a meu , si nu a pus decat 5W40 :) . Pe ambalajul uleiului Castrol de 5W30 , nu are norma pentru pompe duze . Si daca nu are norma pentru motorul meu , nu pun asa ceva in el .
    Si cum am zis , cu uleiu 5W40 , de la ultimul schimb pana acuma , nu mi-a consumat absolut DELOC , la nivelul care era anul trecut in Iulie , este si in momentul actual in motor .
     
  20. meze 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2008
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi 6 s line 1.9 tdi 130 cp
    Salut,
    Am un A6 C5 1.9tdi 131 cp an 2004, anul trecut am schimbat bateria si de atunci nu imi mai indica in bord nivel minim ulei. Am facut diagnoza si mi-a zis ca nu ii mai apare nici macar optiunea pentru nivel sau temperatura ulei si ca probabil calculatorul a uitat ca are aceasta optiune si ar trebui reinvatat.
     

Distribuie pagina asta