1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel si/sau pierdere Ulei la A6 C5 - Avertizare Presiune si de Nivel Ulei aprins in Bord

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de HARFO66, 20 Apr 2010.

  1. don_vinylo

    don_vinylo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Spielberg
    Masina:
    2003 A6 S-Line C5 2.5 V6 TDI 180PS Avant Quattro
    Ok

    Multumesc
     
  2. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Se baga cheia in contact si se tine apasat pe butonul din stanga, cu el apasat se roteste cheia in contact si se pune contactul,se tine apasat pina apare oil service reset ...acum s-a resetat inapoi la 15000km ...sau varianta din VCDS sri reset
     
  3. don_vinylo

    don_vinylo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Spielberg
    Masina:
    2003 A6 S-Line C5 2.5 V6 TDI 180PS Avant Quattro
    Multumesc de ajutor. Am rezolvat problema numai ca la mine a mers cu urmatoare combinatie :
    1. Cheia înăuntru fara contact
    2. Butonul de reset(km) apăsat
    3. Răsucită cheia pentru contact
    4. Butonul de reset eliberat
    5. Tragem si tinem tras de butonul ceasului pana când apare pe ecran "SERVICE 0IL _ _ _"
    6. Eliberăm butonul
    7. Luam contactul
    8. Bem o bere

    Multumesc pentru ajutor și sper sa fie de folos si combinatia mea se butoane .numai bine
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Foarte bine ca ai scris.o.
    Eu personal am testat vreo 3 pina i.am dat de cap,acum o fac numai din vcds
     
  5. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Salutari,
    Saptamana viitoare vreau sa-i fac schimbul de ulei la masina din semnatura. Ce cantitate de ulei trebuie sa pun, 5 litri sau 6 ? Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Iul 2015
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    E bine ca macar esti pe-acolo :) Conform Autodata intra 5,5 l, cu tot cu filtru.
     
  7. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    la 2.5tdi ake 2002 fix 5litri..si e pe max nivelul.
     
  8. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Am sa cumpar 6 Litri. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iul 2015
  9. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Buna ziua! Am si eu o problema cu al meu tocator de bani:) Acum 3 zile am schimbat un rulment la roata din fata si bujiile incandescente. Dau sa plec din garaj si pe drum mi se aprinde martorul galben de nivel ulei. Am oprit, am completat vreo 300 ml si am continuat drumul si nu mi-a mai dat nici a 2 - a zi dupa ce am mai avut un drum de vreo 30 km. Azi am pornit la drum si la vreo 150 m mi s-a aprins martorul rosu de nivel ulei. Am intors masina si am luat alta cu care sa ma duc unde aveam nevoie. M-am intors si m-am pus sa vad care sunt cauzele. Am verificat nivelul pe joja si este peste maxim( bun deci nivelul minim nu are cum sa fie) am scos capacul de la ulei si axa cu came parea destul de unsa :). Am plecat la un test cu ea si eroarea rosie de nivel ulei tot persista ( am oprit pe dreapta un pic si am apasat butonul ala din bord si imi scria stop: check engine oil level). Am pornit din nou si m-am plimbat cu ea, am turat-o dar nu excesiv si motorul toarce nu scoate zgomote suspecte(tacanit) cum ca nu s-ar realiza ungerea. Eu presupun ca ar fi senzorul de nivel ulei defect. Am intrebat si un coleg care se pricepe destul de bine si mi-a zis ca pompa de ulei la acest model se duce destul de greu si afirma ca senzorul e defect. E vreo problema daca merg asa tinand cont ca motorul suna normal pana imi comand senzorul de nivel ulei ? E recomandat sa mai dau din ulei jos pe la buson pentru ca este destul de mult peste nivel maxim pentru a nu avea probleme cu catalizatorul? Imi ce scuze pentru alura de povestitor de care dau dovada:)
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    1. Nu merge cu ulei peste maxim pe joja
    2. Faci o scanare cu VCDS si vezi ce erori ai
     
  11. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Ups deci trebuie sa desfac busonul sa mai scot din el. Pe ce parte e a masinii? E un dop sau surub ceva cumva pe partea dreapta la baia de ulei?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    :)) Du-te la un service.
     
  13. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Mersi :) Lasa ca ma descurc eu. Pun masina pe un sant si gasesc eu :)
     
  14. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Nu trebuie sa cauti nici un surub sau sant.Nici macar sa mergi la un service.
    Solutia pentru a scoate uleiul in plus este foarte simpla.
    Cu o siringa mare si un furtun atasat la ea care sa intre pe gaura de la joja scoti surplusul de ulei fara nici un fel de problema.
    Simplu si eficace
     
  15. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Cred ca o sa fac miscarea cu seringa si furtunul ca sa nu ma mai complic. Mersi de sfat.
     
  16. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Bec rosu ulei se refera la nivel scazut sau presiune slaba a uleiului....nicidecum cand ai plus de ulei
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai din cauza martorului rosu a pus ulei. :) Oricum, nu e bine sa mearga cu nivelul peste maxim pe joja.
    Oricum, la o scanare ar trebui sa ii apara buba.
     
  18. decomarius

    decomarius 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2015
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A6 C5 , 2,5 tdi 4x4, tiptronic, AFB
    Am rezolvat buba. Un contact imperfect de la mufa de sub capacul motorului. Presupun ca aia era mufa sondei de nivel ulei (senzorul). Am scos si uleiul in plus de motor pe jos.(cheie de 19) .
     
  19. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Aia era mufa senzorului de presiune...foarte bine ai facut ca ai scos uleiul in plus
     
  20. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Salutari, ma poate ajuta cineva cu o schema electrica pentru mufa de la senzorul de nivel de ulei ca am schimbat senzorul si tot am eroarea. Multumesc!!!
     

Distribuie pagina asta