1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel si/sau pierdere Ulei la A6 C5 - Avertizare Presiune si de Nivel Ulei aprins in Bord

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de HARFO66, 20 Apr 2010.

  1. silviu8x

    silviu8x 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2010
    Locație:
    Brescia
    Masina:
    Audi A4 CAGA 2008
    Topicul acesta este vechi dar fara rezolvare...si mai citeste si altcineva,doritor de un raspuns...Asa ca il dau eu: la masina aceea s-a facut un schimb aiurea de ulei,cel mai probabil a fost bagat ulei mineral si inainte era long full sintetic,apoi a fost bagat un ulei bun care are de obicei proprietati detergente.Toate astea au determinat infundarea sorbului pompei de ulei,si a filtrului de ulei,plus conducte etc...
    In cazul sau trebuia sa faca un flush la motor,sau chiar mai multe,apoi sa dea jos baia si capacele de chiulase si sa curete tot pe acolo,inclusiv pompa care nu se strica asa usor...
    Ps:filtrul de ulei trebuie sa fie original,specific motorului respectiv.
     
  2. Adiy_bob 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6, 2.5TDI,2002
    Si eu am patit sa se aprinda atentionarea de ulei, la mine cauza fiind un contact imperfect la mufa de pe senzorul de pe conducta turbinei. Am apasat mufa mai bine si gata, a trecut defectiunea. Sunt convins ca nu sunt primul la care se aprinde acea atentionare din cauza unui contact imperfect.
    Mufa de pe senzorul de presiune de pe conducta de la turbina care mi-a facut mie figuri este cea cu un singur fir.
    Sunt 100% convins ca daca mergeam in ceva service, sau la reprezentanta pentru a verifica aceasta problema trebuia sa schimb jumate sistemul de lubrifiere.
    Sper ca postul meu sa ajute in viitor pe cei ce primesc aceasta atentionare, fiind printre primele lucruri ce trebuie verificate pe langa nivelul de ulei.
     
  3. Silviu.r

    Silviu.r 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6, 2.5 TDI 2002
    Mufa aia este un senzor, mai exact ala de iti indica temperatura de afara. Se afla pus in fata radiatoarelor prins intr-o clema de plastic care probabil s-a rupt.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Iun 2011
  4. maya 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2011
    Locație:
    dublin
    Masina:
    audi 1.9 99
    cablul de senzor nivel ulei

    Masina mea a6 1.9 tdi 110 cp ,am cumparat-o acum 2 luni display-ul arata ca este ok la pornire.

    Atunci cind caut la butonul din stinga imi arata urmatoarele: ca un fel de beculet sus si dedesubt acea lampa cu rosu, cercul rosu cum arata la frana de mina, temperatura cu termometrul si apa. Aveam temperatura scazuta la 70 am schimbat termostatul si este ok temperatura.

    Senzorul de la nivelul de ulei de pe baie am observat ca nu are cablul in mufa acea si nu il gasesc nu stiu ce sa intimplat ce urmari poate avea. Rog poze cu cablul acela de unde pleaca si unde se duce pentru ca m-am uitat si nu l-am gasit. :sos:

    Va multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Iun 2011
  5. geeeono1 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2009
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    audi a6 2002
    Salut, imi apare in bord canuta aceia rosie"uleiul"de fiecare data cand e motorul rece. Am schimbat si senzorul de pe turbina. Pe VAG imi da o singura eroare. Am verificat si pompa de ulei, curatat sorb, etc. Conectat manometre, verificat presiune ulei si este OK.

    00575 - Intake Manifold Pressure
    08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2011
  6. maya 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iun 2011
    Locație:
    dublin
    Masina:
    audi 1.9 99
    Multumesc pt raspuns , miine ma duc la un diagnostic sa vad ce are. Cablul de la senzorul de ulei care imi lipseste lam gasit dar nu stiu unde se duce.Asi dori ceva poze de unde pleaca si unde ajunge.
     
  7. eduardbilanin 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2011
    Locație:
    drobeta Turnu Severin
    Masina:
    audi a6 2.5 tdi 1999 Avant
    eu am remediat asta ieri.Este semeringul de la axul cu came.MUUUUUUUUlt de munca in schimb.Bafta!!!
     
  8. samratonul

    samratonul 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2012
    Locație:
    rocca di cambio it.
    Masina:
    audi a6 1998 2500 V6 TDI
    Salutare,
    Cand o turez la 1800-2000 mi se aprinde pe display canuta rosie de ulei. Nivelul e bun, nu am masina de prea mult timp, asa ca nu stiu care e senzorul de pe turbina ?
    Ma ajuta si pe mine cineva, va rog ? Multumesc. :banghead:
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Oct 2012
  9. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Verifica cele 2 mufe indicate in poza cu rosu.
     
  10. Ruben

    Ruben 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2007
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 allroad 3.0 tdi
    si eu am patit la fel si era bulbul de ulei(cel ce masoara presiunea caci am inteles ca este si un bulb care masoara nivelul)
     
  11. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Joja la mine e asa: In varf un plastic portocaliu, bucata de tija gradata hasurat, alta bucata de plastic portocaliu la fel de lunga ca prima.
    Recent am verificat nivelul uleiului si pe joja era farte putin pe plasticul portocaliu din varf. Am completat cu ce am mai avut ramas de la ultima schimbare vreo jumate de litru. La verificare arata ca e la mijlocul gradarii. Acuma dupa cateva zile observ cu stupoare ca nivelul atinge plasticul portocaliu superior. E grava situatia mai ales ca am facut kilometrii buni si am mai mers uneori si cu 140 km/h? :( Ce sa fac in cazul in care trebuie sa scot din el. Merge cu o seringa mare si un furtunas pe la joja?
    PS: Motor 2.5 TDI
     
  12. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Eu nu am inteles nimic din ce ai zis tu despre tot felul de plastice. Singuru loc la care trebuie sa te uiti ti l-am marcat eu printr-o poza. Cand verifici uleiul motorul sa nu fie pornit si de preferat ar fi sa fie chiar rece.
     
  13. GLS

    GLS 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2013
    Locație:
    Oxford & London
    Masina:
    Audi A4 B6 Cabrio 1.8T 2003 Ex Audi A6 2.5 TDI 2003
    Am alt tip de joja. Am rezolvat, problema a fost din prostia mea, adica inclinatia masinii. Cu toate ca in acelasi loc am si facut completarea si nu a fost problema dar ma rog, m-am speriat pe degeaba, nivelul e la mijlocul dragarii. Oricum mersi pentru raspuns.
     
  14. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    Cat ulei intra la un schimb?? 4l??
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca te referi la AVF, intra la un schimb 3,6 l.
     
  16. uzzy2008 5th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    audi A6 1.9 TDI, 2002, AVF
    Multumesc
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Atasez si specificatiile din cateva programe pentru cantitatea de ulei la schimb (cu filtru) la 1,9 AVF.
     
  18. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Salutare,
    Am un audi A6 C5 cod motor AKE 2.5 TDI 132 kw si gasesc ulei pe scut si peste tot sub motor. Precizez ca i-am schimbat garniturile acelea de la axele cu came motorul fiind in V, i-am schimbat baia de ulei si tot se umple baia de ulei pe dedesubt de ulei.
    Am fost la 2 service-uri am efectual operatiunile astea nu isi dau seama de unde vine, mi-au spus ca ar trebuii curatat foarte bine acolo si apoi sa vedem. Daca spal motorul ar fi in regula ? Unii spun ca nu cu desavarsire altii ca nu ar fi o problema mare dar eu cred ca ar fi o problema pentru ca motorul nu este facut sa functioneze in apa.
    Oricum ar fi va rog daca puteti sa ma ajutati ce ar mai trebui sa verific si pe unde naiba ar mai putea da cu ulei. Pe la cutie, pe la filtru, pe unde anume ? Va rog mult sa ma ajutati. Daca mai mai duc mult pe la service-uri si isi mai dau cu parerea de 10 ori si mai consum si niste bani si mult timp nu este in regula. Vreau sa elimin aceste pierderi de ulei. Problemele de pierderea pe la baia de ulei le-am eliminiat. Astept pareri si multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Sep 2013
  19. b0n3s

    b0n3s 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Allroad, 2.5 TDI, 2001
    Salut,

    Din pacate aceste motor este f "plangacios". Posibile locuri pe unde sa curga:
    - garnituri capace chiuloase
    - semeringuri axe came (2 buc)
    - pompa de vacuum
    - garnitura baie ulei
    - semering vibrochen (si sper cutie si la fulie)
    - surub baie ulei pentru golire (defapt saiba de cupru)

    Daca nu vrei sa speli motorul, nici eu nu recomand, curata foarte bine baia de ulei si imprejurimi.
    Cum am facut eu: fiind mai subtirel am bagat mana pe unde imi incapea si verificam daca gasesc ulei proaspat. Foloseste o lanterna puternica.

    Bafta si asteptam vesti bune.
     
  20. AudiFannn

    AudiFannn 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A5 1,8 TFSI!
    Multumesc foarte mult de raspuns, garniturile capacelor de chiulasa le-am schimbat, semeringurile acelea nu stiu ce sunt si unde se afla, pompa de vacuum o sa o verific, garnitura baii de ulei nu am deoarece mi-au pus cand am schimbat uleiul si baia de ulei imi scapa acum dar au pus ceva negru pentru etansare. Semering vibrochen o sa rog mecanicul sa verifice bineinteles dupa ce spal bine pe acolo, surubul de la baia de ulei adica saiba da este putin cam "ciudata" neuniforma, dar crede-ma ca am spalat bine pe acolo cu motorina am frecat cu o carpa insa fiind totul plin de ulei pe tot dedesubtul motorului iti este greu sa-ti dai seama pe unde curge. Pe la baia de ulei oricum nu mai curge sigur. Vine ulei proaspat din partea de sus a motorului. Cu motorul nu am avut probleme nu consuma nici mult, poate un zgomot mai maricel dar de, V6 generatie mai veche, un compromis mic. Multumesc de raspuns si la cat mai multi km cu masina, fara incidente.
    A si inca ceva, foarte complicat motor din spusele "lumii" !
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Sep 2013

Distribuie pagina asta