1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel si/sau pierdere Ulei la A6 C5 - Avertizare Presiune si de Nivel Ulei aprins in Bord

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de HARFO66, 20 Apr 2010.

  1. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    In cazul asta,reinvata-l
     
  2. geadacezara2011 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2014
    Locație:
    udine
    Masina:
    audi a6 2.5 2001
    salut, am o paroblema, gasesc ulei jos tot timpul, nu e de la baie pt ca mam uitat si pare in regula . nu pierde mult pt ca controlez uleiul tot timpul si nu se aptrinde nici bec la bord, poate sa ma ajute cineva, masina mea audi a6 2001 2.5 akn sw.multumesc
     
  3. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Sigur nu e de la baie? Vezi ca un nivel mai sus de baia de ulei este un fel prelungire a baii de ulei,ese exact intre baia de ulei si blocul motor,de obicei toate 2,5tdi-urile "plang" pe acolo,din montajul primordial acolo s-a dat cu silicon care acum este uzat .
    Daca problema este de acolo si nu semeringurile arborelui cotit care sunt undeva prin spatele distributiei,este o belea cu care mai poti trai(si eu o am pierderea fiind nesemnificativa si nu am nevoie sa completez intre schimburi).
    Ca sa o remediezi e o adevarata aventura in sensul ca trebuie sa o urci pe elevator,sa desfaci o gramada de elemente de suspensie sa iti faci loc sa o dai jos,cureti,siliconezi si pus la loc...ca intr-un final sa o i-a de la capat.
    Ridica masina pe elevator, cumpara doua spray-uri curatat frane,curata bine tot sub ea,sterge cu o carpa,porneste motorul si urmareste de unde vine uleiul
     
  4. geadacezara2011 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2014
    Locație:
    udine
    Masina:
    audi a6 2.5 2001
    M-am uitat si uleiul vine de undeva din partea stanga de undeva de sus. E ud in spatele capacelor de plastic de la curele. Exact nu stiu de unde curge ca ar trebui sa dau galeria jos ca sa vad. Multumesc.
     
  5. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Daca e zona distributiei sunt semeringurile arborelui cotit,pune-te pe desfacut si remediat problema,uleiul ala ajuns pe curelele de distributie nu face bine deloc, poti sa le faci o lubrifiere de sar de la punct .
     
  6. geadacezara2011 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2014
    Locație:
    udine
    Masina:
    audi a6 2.5 2001
    multumesc, dar cred ca am sa o duc la un specialist nu cred ca ma descurc, am sa revin sa va spun despre ce era vorba. multumesc inca odata
    .
     
  7. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    salutari.am o intrebare mai tampita.....am citit pe un site(nu mai stiu exact unde) cum ca uleiul din motor se verifica la cald...si nu la rece cum stiam eu.pana la urma cand se verifica ulei?la cald sau rece?
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Uleiul se verifica cu motorul rece, de preferat dimineata.
     
  9. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    cel mai important e ca nivelul sa fie facut cu masina pe un loc perfect drept.dupa ce am observat e de ajuns sa lasi masina 15min dupa ce ai oprit-o.diferenta nu e mare intre cald si rece.la mine nevelul il fac mereu in acelasi loc sa fiu sigur ca nu sunt pacalit :)
     
  10. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    bun.o alta intrebare.senzorul care masoara nivelul uleiului cand se aprinde in caz ca nu e ulei indeajuns???adica dupa ce sa aprins senzorul ca nu mai e ulei destul ai timp sa mergi sa cumperi si sa adaugi sau e deja prea tarziu??ms de raspunsuri
     
  11. lucaflo26

    lucaflo26 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A6 C7 2016 ultra 190 HP
    Eu stiu ca se aprinde galben si mai ai timp ca sa ajungi undeva sa completezi practic aia e zona safe. Cand e rosu atunci e bai.
     
  12. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    galben e nivelul.rosu e presiunea.cand e galben poti merge cu masina dar trebuie sa completezi...daca e rosu.nu mai mergi cu ea pana nu verifici presiunea de ulei.
     
  13. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Corect. Masurarea uleiului se face dupa ce s-a rulat cu masina incata sa ajunga motorul la regimul de functionare, dupa care se lasa 10 minute si se verifica. Verificarea la rece nu e relevanta.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Verificare uleiului se face asa cum a mentionat colegul borsy in mesajul anterior. Asa scrie si in manual. Nu se face altfel si nu se face verificarea cu motorul rece. Bafta.
     
  15. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Bun.maine o sa il verific la cald...dupa ce il las 10 min
    La rece e la nivel......is curios la cald....ms de ajutor
     
  16. don_vinylo

    don_vinylo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Spielberg
    Masina:
    2003 A6 S-Line C5 2.5 V6 TDI 180PS Avant Quattro
    Salut băieti . îmi cer scuze in prealabil daca sunt off topic deoarece am citit doar pagina 1 si 10... Am si eu o nelămurire în privinta uleiului. Aproximativ cu o saptamana în urma am facut schimbul de ulei si de atunci îmi tot indica computerul mesajul service oil. Mentionez ca acest mesaj mia aparut inainte de schimb si acum cu ulei fresh tot continua sa apară..
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai reset intervalul de service cu VCDS ?
     
  18. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Trebuie sa resetezi intervalul de service cu vcds asa cum spune Cristi sau cu o combinatie intre butonul reset de pe maneta de bc si butonul de reset al km.
    Acest lucru se face dupa fiecare schimb de ulei
     
  19. don_vinylo

    don_vinylo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Spielberg
    Masina:
    2003 A6 S-Line C5 2.5 V6 TDI 180PS Avant Quattro
    Am inteles.Schimbul l-am facut la un service privat . nu cred ca a resetat nimic din moment ce tot apare.dhan67 spune-mi te rog mai concret cum pot face aceasta resetare manuală .cheia logic in contact , motor pornit oprit ? Tin doar apăsat pe taste si atât ?
    Multumesc!
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauta pe Youtube. Gasesti acolo explicatii cu ce te intereseaza.
     

Distribuie pagina asta