1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel si/sau pierdere Ulei la A6 C5 - Avertizare Presiune si de Nivel Ulei aprins in Bord

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de HARFO66, 20 Apr 2010.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai atasata schema in pdf. In dreapta ai legenda, sa poti identifica mufele.
    Firul negru/rosu de la T10o/8 merge la siguranta S5 rosie de 10A.(acolo unde tu vezi doar nr. 120)
     
    Dominic15 apreciază asta.
  2. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Multesc, dar am o nelamurire, am masurat tensiunea din mufa si am 12 volti pe ambele fire. Sunt normale aceste tensiuni??
     
  3. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ar trebui sa ai 12 V doar pe pinul 1 negru /rosu masurat (contactul pus) cu masa caroseriei sau cu pinul 2 maro.
    Pinul 3 rosu/gri merge la mufa verde de la ceasuri, nu cred ca trebuie sa aibe 12 V.
     
  4. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Eu am pe ambele 12 volti...posibil sa fie in ceasuri defectiunea?
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu stiu. Masoara vezi daca ai 12V pe firul rosu/gri care merge in mufa verde din ceasuri. Si cu mufa scoasa si cu ea bagata in ceasuri.
    Masoara si continuitatea intre pinul 3 mufa senzor si pinul 15 mufa ceasuri.
     
  6. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Am verificat de data aceasta cu un bec si e totul bine, doar pe un negru cu rosu vine curent, se pare ca multimetrul meu a luat-o razna, am rezolvat problema, cauza era un pin nu facea contact perfect. Multumesc de sfaturi si un weekend cat mai frumos!!
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ma bucur ca ai rezolvat. La fel sa fie si al tau.
     
  8. hadallex

    hadallex 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2.0 TDI DETA, 190 cp; Ex: Audi A6 4F2, 2.0 TDI; Ex.: Audi A6 C5, 1.9 TDI-AVF.
    Salut
    Dupa schimbul de ulei si distributie am circulat vreo 200 km si mi s-a aprins in bord canita de ulei si scris ''sensor'' (galben). Odata cu eroarea aceasta nu-mi mai indica temperatura uleiului, temperatura exterioara si nu mai functioneaza climatronicul (este stins).

    Motorul merge ok, uleiul corespunde normei pd si este la nivel.
    Aveti idee ce ar putea fi?
    togwarning.jpg
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa si o scanare. Nu cumva au rupt vreun fir de la de la senzorul de ulei de sub baie ?
     
  10. hadallex

    hadallex 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2.0 TDI DETA, 190 cp; Ex: Audi A6 4F2, 2.0 TDI; Ex.: Audi A6 C5, 1.9 TDI-AVF.
    La asta ma gandea si eu dar ieri au lucrat, ieri am facut vreo 200 km si abia astazi s-a aprins becul.
     
  11. hadallex

    hadallex 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5 FY, 2.0 TDI DETA, 190 cp; Ex: Audi A6 4F2, 2.0 TDI; Ex.: Audi A6 C5, 1.9 TDI-AVF.
    Eroarea provine de la siguranta f5 care era arsa.
    Dupa schimbarea acesteia totul a functionat normal vreo ora dupa care iarasi s-a ars....in concluzie cred ca exista un scurt circuit pe care trebuie sa-l gasesc.
     
  12. Alberto 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi A6 1.8T 1998 SE
    Salutare! Sunt posesor al unui a6 1.8.T. De ceva vreme pierd ulei. Am aruncat o privire pe sub masina, ceva picaturi, am crezut ca e de la buson, dar cantitatea de ulei prelins era mai mare pe partea din fata a baii si venea de sus. Uitandu-ma pe directia aceea am observat ca la o imbinare a capacului de plastic de la distributie se prelingea ulei. La ce sa ma astept? Masina se comporta bine. Completez cu cate un litru poate la 2-3 saptamani.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai si de ce nu dai capacul jos sa vezi de unde curge ?
     
  14. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Un litru la 2-3 saptamini e foarte mult.
    Urmeaza sfatul colegului audi66 si remediaza defectiunea.
    Ceva picaturi, cum spui tu, nu pot duce la asa mari pierderi de ulei intr-un timp asa de scurt.
    Esti sigur ca sunt numai acele picaturi sau poate ca motorul tau consuma ulei?
     
  15. Alberto 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi A6 1.8T 1998 SE
    audi66 Nu m-am apucat de desfacut capacul deoarece am nevoie de masina zilnic si nu am zile libere deocamdata. Ca sa dmontez capacul trebuie cel putin demontat intizatorul si celelalte curele auxiliare ?

    dhan67
    Am estimat, acum doua zile am verificat uleiul si am completat optim si o sa urmaresc zilele ce vin cum si cat se pierde, pentru ca sincer mi-a dat impresia ca la inceput am pierdut mai mult. Acum poate mai putin. Oricum am sa revin maine dimineata caci scap de la munca la noapte si totodata o sa verific si nivelul si cum se mai observa pe dedesubt.
     
  16. Alberto 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi A6 1.8T 1998 SE
    decomarius Cand am luat al meu 1.8 am avut aceasi problema descrisa de tine. Cine o avusese inainte a crezut acelasi lucru si pusese ulei peste, Aveam 3 degete peste nivelul maxim. Senzorul de presiune era buba.


    dhan67 De cand am postat ultima oara si pana acum am completat cu 500 de ml si pe joja nu scazuse mai jos de minim.
     
  17. Alberto 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi A6 1.8T 1998 SE
    Am gasit sub capacul de protectie zona umeda in dreptul axului cu came, in lateral e o mufa si are ceva negreala in jur; ultima zona unde arata rau ar fi la turbina (cred ca asta e in poza). Am poze incarcate pe google + ca si backup: https://goo.gl/photos/KjQftoEt7kjs1Yk86
    Ceva sfaturi ?

    IMG_20160617_151745.jpg
    IMG_20160617_151801.jpg
    IMG_20160617_151856.jpg
    IMG_20160617_153324.jpg
    IMG_20160617_153341.jpg
    IMG_20160617_154356.jpg
     
  18. Alberto 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    audi A6 1.8T 1998 SE
    Salutare! Ceva sfaturi aveti? Sa schimb garnitura la axul cu came + garnitura la capacul culbutorilor ? (daca m-am exprimat corect). Dar la turbina? Acea unsoare si depunere negricioasa sa fie de la ea? Nu prea (mai deloc) am cunostinte referitoare turbinelor.
     
  19. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    In primul rind ar trebui sa degresezi si sa speli motorul si numai dupa aceea poti urmarii pe unde ai pierderi de ulei.Motoarele astea sunt recunoscute pentru cit de "plingacioase" sunt.
    Dupa aceea iti va veni mult mai usor sa remediezi problemele.
    In starea in care este acuma si la cum arata in poze nu prea a fost ingrijit motorul ala
     
  20. boteanu marian 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2016
    Locație:
    Chitila
    Masina:
    Audi A8 D2 1995 AFB quattro tiptronic
    Aceeasi problema am si eu..sunt începător pe acest forum nu stiu daca se va posta bine raspunsul meu .Aceleasi simptome si la mine curge ulei pe lângă injectoare doua la numar pe partea stângă si pe partea dreapta .Nu se gasesc acele garnituri se la capul injectorului?(nu stiu daca m-am exprimat bine)
     

Distribuie pagina asta