1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel ulei - martor nivel ulei la minim - avertizare presiune ulei la minim - motor diesel la A6 C7

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Driller, 28 Iun 2015.

  1. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Ai verificat pe loc drept la 10 minute după ce ai oprit motorul?

    Oricum, nu te speria, dacă sunt 2-300ml în plus nu se întâmplă nimic.
     
    IAmRobert apreciază asta.
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Eu am pus 4.7 litri si tot asa imi spune. Daca pui si 50 ml in plus iti arata peste maxim. Daca te dai la ea putin... se "niveleaza". :)
     
    IAmRobert apreciază asta.
  3. IAmRobert

    IAmRobert 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 190 cp
    Am verificat a doua zi , imi afisa OIL Level ok , de obicei masina sta parcata pe loc drept mereu .
     
  4. Andrei A6 C7 4G comp

    Andrei A6 C7 4G comp 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2020
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 C7 4G Competition
    Salutare, am si eu o nelamurire.
    E vreo problema daca completez cu un altfel de ulei decat cel initial din motor. Cand am cumparat masina era schimbul facut totul verificat de reprezentanta, dar dupa cativa km a cam scazut nivelul la ulei si mai am pana trebuie sa fac schimbul. Proprietarul nu stie ce ulei era bagat in masina pentru ca pe fisele de service apare doar ulei si atat. Nivelul la ulei e cam la jumatate.
     
  5. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    N-ai ce completa atunci.. lasa-l asa pana iti cere (daca iti cere) si atunci completezi cu orice ulei 5w30 compatibil cu dpf 504/507 ca nu o sa fie probleme.
     
  6. Andrei A6 C7 4G comp

    Andrei A6 C7 4G comp 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2020
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A6 C7 4G Competition
    Si daca ajunge la minim? Nu e problema? Nu apar complicatii dupa?
    Mersi de sfat, o sa mai astept atunci.
     
  7. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Cand o sa ajunga la minim, o sa iti ceara sa pui 1 litru. Nu apare nici o complicatie atata timp cat uleiul este peste nivelul minim.
     
  8. nmario

    nmario 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI, 2014, cod CGLC
    Salutare,


    Acum cateva sute de km mi s-a aprins martorul "low oil pressure ", am oprit, am verficat ulei totul a fost in regula.Motorul nu scoate sunete ciudate.Mi s-a mai aprins inca o data la vreo 2 zile si atat.De atunci am mers fara probleme(am completat cu putin ulei, preventiv) .An citit cam tot ce se putea citi despre problema, stiu si si de axul din pompa de ulei si despre problema de nerezolvat pe care o are (si) CGLC- ul cu aceasta eroare. Am sunat un mecanic bun( cred eu) care, dupa ce a verificat VIN-ul, mi-a confirmat ca si motorul meu e afectat de problema cu axul si ca trebuie sa iau un kit de reparatie de 575 lei( 250 manopera).Ma gandesc sa il schimb, preventiv, constient fiind ca poate sa nu fie de la el(deocamdata).O sa schimb si senzorul de presiune ulei si vedem ce si cum mai apare dupa.
    Voiam sa va intreb daca aveti ceva sfaturi legat de operatiune, ce sa le zic mecanicilor sa mai verifice, daca tot dau jos baia de ulei.
    Ca si eroare, am 5582 (oil pressure switch for reduced oil pressure-malfunction), 4698, 4699 ( function restriction due to faults in other modules) si 4481 (cruise control switch).
    Multumesc.
     
  9. Croitoru Daniel 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2020
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0tdi 177 CGLC
    Salut. Nu trebuie schimbat nimic in baie si pompa. Schimba senzorul de presiune de sus de pe motor. Aceeasi problema o aveam si eu. Atentie, senzorul sa fie pe original. E undeva la 80 de lei, eu luasem aftermarket si facea mai rau. De la ala e sigur. Schimba-l.
     
  10. nmario

    nmario 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 Avant, 2.0 TDI, 2014, cod CGLC
    Multumesc, Daniel.Si eu banuiam senzorul, datorita erorii, insa ma gandeam sa schimb si axul ala preventiv.Cred ca schimb intai senzorul si vad daca mai apare eroarea.Multumesc, inca o data.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    nmario nu ai citit absolut nimic de pe acest forum. Scriem degeaba. Citeste integral topicul din aria A4 B8. Acum nu iti sterg mesajul dar data viitoare mesajele scrise in bataie de joc, la fel ca acesta, iti vor fi sterse direct si fara explicatii.

    Sa fugi cat te tin picioarele de acel mecanic. Habar nu are ce vorbeste. Reparatia pompei de ulei costa peste 500 Euro in cel mai fericit caz. Doar manopera pentru demontat / montat masina (pentru a ajunge la pompa de ulei) costa peste 1000 lei si este o operatiune de minim 2-3 zile fara sa mai punem la socoteala si reparatia pompei de ulei plus alte cheltuie cu anumite consumabile (ulei, sisteme de etansare, diferite spray-uri si "lichide" pentru curatare, etc., etc.). Unii "mecanicii" vorbesc aiurea si prost. Citeste integral topicul dedicat din aria motoare si transmisii.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    nmario

    1. Intai masori presiunea uleiului. La ralanti trebuie sa ai minim 0.8 bar si la 2000 rpm minim 1.4 bar.

    2. Daca ai sub valorile precedente, ai probleme la pompa de ulei.

    3. Daca totul este ok cu presiunea, urmatorul pas este sa inlocuiesti senzorul de presiune ulei (il cumperi obligatoriu OE, costa in jur de 100 ron).

    4. Daca eroarea tot persista, trebuie sa schimbi fizic locatia veche a senzorului de presiune ulei F1 pe noua locatie situata pe coloana turbinei. S-a mai discutat despre asta.

    Pe baia de ulei ai senzorul G266, adica senzor de nivel si temperatura ulei (2in1), care nu are legatura cu problema ta (Low Oil Pressure).

    Du-te la cineva sa iti masoare presiunea uleiului cu un manometru (sperand ca scapi de grija pompei de ulei).

    Pentru senzorul de presiune ulei F1 ai instructiuni in PDF-ul atasat.
     
  13. AlexSV

    AlexSV 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 CGLC 2014 ; Audi A6 CGLD 2012
    Salutare!
    De curând am cumpărat a doua mașina, tot un Audi A6 dar automat (CVT) 2.0 TDI de 163 HP cu 195000km și ca tot omul i-am făcut revizie generala (kit de distribuție, kit curea accesorii și schimb ulei plus toate filtrele + DPF care cerea regenerai incontinuu) . Problema este că după aproximativ 1000 de km nivelul de ulei pe display era la minim și am completat cu aproximativ 700 ml dar după doar 100 de km a început să scadă din nou. Am căutat o joja dar nu am găsit una originala și am cumpărat una universala . Am măsurat nivelul de ulei la celălalt A6 ( ăsta are 135000 de km și nu consuma deloc ulei, doar motorină ) și am făcut un semn pe ea după care am măsurat la mașina cu pb. și era mult mai jos. Am mers înapoi la mecanic să-mi verifice turbina , care sa dovedit a fi ok, și am schimbat din nou uleiul (AUDI ORIGINAL) și filtrul cu Ravenol 5W30 VMP (respecta norma VW 504/507) dar după 1000 km nivelul de ulei a scăzut din nou la minim. Întrebarea este dacă a mai avut cineva aceasta pb. și cum a fost rezolvată.
    Mulțumesc!
     
    Ultima editare: 15 Iul 2020
  14. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Ești sigur că motorul are 195k km!? Dacă nu ai scurgeri pe undeva însemnă că îl 'papă'. O mai poți lungi cu un 5w40 C3 cu cenușă puțină, spre low saps, dar e ceva provizoriu.
     
  15. AlexSV

    AlexSV 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2016
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6 CGLC 2014 ; Audi A6 CGLD 2012
    Da , sunt sigur, înainte să cumpăr mașina am verificat istoricul după VIN in reprezentanta și pe CARVERTICAL. E același cu cel din cartea de service. Nu știu în ce condiții a fost exploatata masina dar după ce am schimbat DPF-ul tind sa cred că a mers mai mult în oraș. Scurgeri nu are, turbina e ok, fum albastru nu scoate (cred e reținut de DPF) , ce mai rămâne de făcut e de desfăcut motorul sau merg așa cu ea până bubuie și cumpăr alt motor , dar inca sper să mă lumineze cineva și să nu ajung in situațiile menționate anterior.
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are nimeni cum sa te lumineze din fata PC-ului, ci doar la service.
    Tine-o tot asa si in scurt timp iti pica iar DPF-ul si motorul sau turbina (dupa caz).
     

Distribuie pagina asta