E bine ca pare doar un facelift, asta imi place la Audi. Daca privim si un A6 din 2006, inca pare frumos si deloc invechit
L-au "stricat" si pe asta ! Era singurul model ramas cu oglinda laterala pe rama usii. Acum toate sunt la fel. Daca nu te uiti atent, il confunzi usor cu A4.
O sa vedem cum va fi live. Ce nu imi place ca au ingustat tare linia farurilor . Ramane sa vedem lansarea finala. Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
Mie îmi place a6 C7 facelift dar și noua linie de design (A4/a5/a7/a8). Eu cred că va semana cu a7 dar mai puțin sportiv/agresiv
Mie îmi place maxim. Va făceați griji că varianta precedenta rămâne cea mai frumoasă, acum puteți sta liniștiți, este mai frumoasa actuala. Interiorul?
Uite aici un review cu noul A6, poti vedea si interiorul. Thomas, tipul care face review-ul, mi se pare cel mai bun reviewer auto, va recomand sa urmariti si alte videouri de pe canalul Autogefühl, sunt in engleza. Enjoy:
eu zic că este superbă. zici că în loc de noxe emana testosteron. singurul minus sunt fagurii din bara față și sper să nu aibă evacuare falsă ca a7. parcă au ascutlat toate criticile de la a8 și au trântit acest a6 ca să închidă gura la toți.
Are evacuare falsa. Tobele, mai precis capetele de esapament sunt aceleasi ca la modelele anterioare si sunt mascate de bara spate mai precis de acele gauri fake din bara.
poze cu interiorul. https://www.digi24.ro/stiri/sci-tech/auto/galerie-foto-audi-a-prezentat-noul-a6-886113
Noua generație Audi A6 va putea fi comandată în 5 linii de echipare: Basic, Sport, Design, Design selection și S Line. Fiecare dintre aceste linii vin cu elemente speciale de caroserie, dar și de interior. Noua generație Audi A6 măsoară 4.939 de mm, cu 6 mm mai mult comparativ cu modelul pe care îl înlocuiește. Lățimea a crescut și ea cu 12 mm (1.886 de mm), iar înălțimea ajunge la 1.457 de mm, cu 2 mm mai mult față de versiunea actuală. Ampatamentul a primit și el un spor de 12 mm și măsoară acum 2.924 de mm. Portbagajul noii generații Audi A6 oferă tot 530 de litri, însă zona de încărcare este acum mai lată (1.000 mm). Pentru un consum de carburant îmbunătățit, dar și pentru emisii mai mici, Audi oferă pe toate motorizările noului A6 un sistem de propulsie micro-hibrid. În cazul motorizărilor V6, sistemul funcționează la 48V, în timp ce pentru unitățile cu patru cilindri, nemții au ales să integreze un sistem la 12V. În momentul lansării, noul A6 va fi disponibil alături de două motorizări: 3.0 TDI (A6 50 TDI) și 3.0 TFSI (A6 55 TFSI). Motorul diesel de 3.0 litri produce 286 de cai putere și 620 Nm, în timp ce unitatea pe benzină oferă 340 de cai putere și 500 Nm. Ulterior, Audi va oferi varianta A6 45 TDI (3.0 litri) care produce 231 de cai putere și 500 Nm. Cea mai mică motorizare diesel va avea 2.0 litri (A6 40 TDI) și promite 204 cai putere și 400 Nm. Noua generație Audi A6 va putea fi comandată cu un sistem de direcție integrală (diferență maximă de 5 grade) și cu suspensii pneumatice. Astfel, A6 devine singurul model din segment care oferă în același timp tracțiune integrală, direcție integrală și suspensie pneumatică. 4 tipuri de suspensii vor fi disponibile pe A6: standard, sport (-20 mm gardă la sol), sport cu controlul amortizoarelor și pneumatică.
Ca design exterior diferentele nu sunt foarte pronuntate, au cosmetizat varianta veche(si s-au inspirat de la A7), ceea ce e un minus pentru ca nu au inovat prea mult la capitolul asta. Dar totodata, pastrand multe din elementele predecesorului(o masina frumoasa) rezultatul final este tot o masina frumoasa, ceea ce e un plus si mie imi place (sa nu uitam ce catastrofa estetica au ‘reusit’ cu A5-ul...). Totusi, evacuarea aia falsa nu-si are locul la o masina de calibrul asta... La capitolul interior mi se pare ca sta cel mai bine si se pare ca Audi chiar vrea sa se impuna pe termen lung aici, atat prin design dar si prin calitate. La capitolul motorizari eu personal ma declar cel mai nemultumit. Nu de calitatea motoarelor ci de optiuni. Mi se par foarte limitate optiunile oferite de Audi. Practic, ca sa poti tine pasul cu concurenta (BMW, Benz) esti obligat sa treci la S6, si diferenta de pret este pe mega-masura... Si inca o mentiune, la VW Passat, care nici macar nu e in aceeasi clasa cu A6 (!!!) exista 2.0 TDI de 240 cai, dar pentru A6 care e in alta clasa+mai mare+mai grea, exista doar 204 cai cu 400Nm???... Inteleg ca exista o strategie de marketing, insa totusi ceva nu e in ordine aici.