1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Noul A6 (2018)

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 15 Dec 2017.

  1. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Parca ar fi fost mai interesant sa pastreze radarele in grilele laterale, cele situate in partea inferioara. Asa, da impresia ca ai grila centrala sparta, plus ca nu isi mai au rostul in momentul de fata cele doua grile 'oarbe'.
     
    smurff apreciază asta.
  2. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    De acord, din moment ce grila e elementul central, de ce sa o “spargi”?...
     
  3. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Live nu e chiar asa cum pare in poza. Are multe alte plusuri astfel incat sa poti accepta grila aia “sparta”.

    Modelul nou fara S line, e cam cumintel. C7 facelift mi se pare ca arata mai bine.
     
  4. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    A6 Allroad in teste

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Bozonc Andrei, stefan550 și bobalex18 apreciază asta.
  5. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
  6. AndreiFlorea

    AndreiFlorea 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 265 HP CDNC
    Sincer, mi-ar fi rusine sa conduc S6 TDI. Cred ca au imprumutat ideea de la colegii cu BMW 2.0 TDI "M Power"
     
    Ultima editare: 12 Apr 2019
  7. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Ultima editare: 12 Apr 2019
  8. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGLD, 2012
    Ti-ar fi 'rusine' e o exprimare fortata, ai zice saru-mana si pentru o plimbare. Esti ca o 'cunostinta' de-a mea, ce aproape radea ca am a6 cu motor de 2000cm3, in timp ce el avea o masina mai ieftina decat rotile mele. Hilar nu?
     
    astoicaandrei, stefan550, Mitiy și alți 2 apreciază asta.
  9. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi
    nici eu nu inteleg abordarea celor de Audi mai ales in conditiile actuale in care se stie ca diesel-ul va fi interzis in viitorul foarte apropiat. Pentru mine hibridul diesel pe un S6 e clar o "blasfemie" cum probabil e pentru toti iubitorii de masini din clasa asta. Puteau sa lase versiunea asta pentru cele Competition Package si sa nu pateze sigla S6 cu TDI. Oricum, 350cp pentru un S6 e ridicol, de la cei 450cp si potential enorm de upgrade cum era la C7, plus ca ambele variante, atat benzina cat si diesel, se situeaza sub competitie ca si cifre, atat AMG cat si 550i/d sunt peste S6, ramane de vazut cum vor arata testele reale.

    Categoric S6 isi va pierde din caracter, se va dilua personalitatea masinii, va fi un fel de bataie de joc cum e M550d pentru cei cu M5/550i, un wanna be car intr-o clasa unde odinioara era rege. Si-o sa mai dea si cu fum la greu dupa ce ajunge la tuning si ramane fara cele 'nspe DPF-uri si alte sisteme de filtrare :).
     
    Ultima editare: 14 Apr 2019
    Mitiy, stefan550, Andu333 și alți 2 apreciază asta.
  10. Cain

    Cain 5th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 Sport Exec 2016 3.0 TDI ( CTBD )
    Mie estetic de la departare daca stau sa ma uit la fata masinii, nu vad diferenta mare intre A6 si A8-ule nou. Daca e sa vorbim despre interior, nu exista o diferente mari intre A6 si clasa de lux A8. Imprumuta multe optiuni de la A8, spre exemplu, faptul ca rotile din spate vireaza, interiorul ca si optiuni, spatiul la scaunele din spate, volumul portbagajul, cusatura de pe bord care era unica pentru a8, aerisirile care parerea mea le-a imprumutat de la Jaguar si altele. Imi placea mai demult cand exista o diferenta considerabila vizibila interior/exterior intre clase. In ziua de azi, usor poti sa confunzi A4 si A6 cat si un A8. Am vazut destule A6 modelul nou salon si estate, dar mi se pare ca le-au " stricat " tot design-ul comparat cu ultimul facelift de la 2013 sau chiar 2015. Nu la toti ne plac acelasi lucruri/schimbari/detalii, dar asta e parerea/opinia mea personala.
     
    Andu333 apreciază asta.
  11. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd, G30
    Salut Mik15!

    Da, si mie mi se pare o miscare ridicola, se subpozitionare in fata concurentei pe care o face Audi.

    In primul rand, nu stiu cum au reusit ca actuala platforma tehnica sa fie atat de grea.. orice audi A6 este mai greu cu 200kg fata de seria 5 echivalent si 100kg fata de E klasse.

    evident, dpdv performante acest S6 diesel este la nivel de 540d si E 400cdi. Practic, ceea ce Bmw si Mercedes considera a fi o masina de duzina, Audi considera ca echivalentul unei masini de duzina produse de Mercedes si BMW ar trebui sa poarte badge-ul "S"..ca deja este prea mult pt ei.
    Practic, S6 are 2030kg, 540d are 1830kg iar M550d are 1930kg si cred ca pentru a compensa cele 200kg diferenta fata de 540d, desi S6 are 29cp si 20NM in plus, s-ar putea sa nu fie suficient. Ce sa mai vorbim ca fata de M550d are 100kg in plus si 50CP+50NM in minus.

    Daca te uiti la pretul din Germania, 540d este 67.000 euro, S6 este 77.000 euro iar M550d este 87.000 euro. Positionareaa de pret este corecta pt S6, pt ca daca pe 540 d care are performante de S6 incepi sa pui dotarile pe care S6 le are standard, atunci pretul S6 si 540d este identic. In fapt, S6 nici nu isi propune sa fie echivalentul lui M550d, iar prin asta Audi isi dilueaza brandul "S" pe care il pune pe o masina de duzina. Practic, un potential comparator daca accepta ca nu are de fapt un S6, atunci aceasta masina este o afacere buna.

    Ceea ce are superior S6 fata de 540d ar fi posibilitatile mai bune de configurare: poti pune frane ceramice(desi nu vad cum sa fii atat de prost sa cresti pretul masinii cu 10% pornind de la 76.000 euro pentru o masian de 350cp), poti pune perne de aer, diferential sport spate, scaune pe care in mod normal le gasesti pe RS. Evident ca daca as avea bani, S6 este clar o varianta mai buna fata de 540d

    Inclusiv la varianta pe benzina de 450cp, tot mi se pare o subpozitionare fata de BMW 550i
    S6 vine cu 100kg in plus, 12cp si 50Nm in minus fata de M550i.
    Puteau folosi motorizarea de pe Panamera GTS care are 460cp.

    Oricum, seria 5 mai are un an si jumatate pana la facelift si atunci M550i va avea 530cp tinand cont ca seria 7 facelift are 530cp pe 750i iar M850i are tot 530cp si evident ca M550i va primi acelasi upgrade.
     
    Ultima editare: 24 Apr 2019
    MDU apreciază asta.
  12. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd, G30

    Nu inteleg ce vrei sa spui. Asa cum are Audi pachetul de design de exterior si interior "S", Bmw are pachetul de design pe care ei il numesc "M", fiind practic o situatie echivalenta.
    Nu exista nici un "M Power" in felul in care prezinti tu situatia.

    Oricum, este o prostitutie din partea tututor brandurilor. Badge-ul de M, S si AMG putand sa il gasesti pe cele mai pocnitoare masini, lasandu-le cumparatorilor o satisfactie si un orgoliu gadilat, totul pe banii cumparatorilor pt imbogatirea producatorilor auto
     
  13. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGLD, 2012
    Comentarii aiurea, ai tu opinia ta, e o tara libera. Comparatie cu bmw iti dai seama ca nu intereseaza pe nimeni. Inca putin si te angajeaza astia la Audi, cum vor pierde ei acum sute de milioane de euro din miscarea asta neinspirata. Nici un model nu se lanseaza aiurea, realizezi ca exista cerere pentru asa ceva din moment ce se fabrica. Si ce e rau in a pune un kit m sau s pe o masina cu un motor entry-level?
     
  14. traian si decebal Platinum Member

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    BMW 520xd, G30
    mai, nu stiu daca te intereseaza pe tine sau pe altcineva comparatia cu Bmw, insa este normala.

    Evident ca exista piata pt acest audi A6. si eu daca ar fi sa aleg intre 540d si acest presupus S6, as alege S6, iar prin aceasta miscare, Audi nu face decat sa se subpozitioneze, diluand valoarea unui brand.

    dpdv financiar, evident ca vor face bani. pt ca sunt ferm convins ca acest A6 se va vinde cel putin dublu, fata de generatia anterioara de A6 cu 3.0tdi biturbo, a carui succesor de facto acest S6 este(practic i-au pus in standard niste dotari) si se va vinde mai bine doar pt ca se numeste S6.

    si pe mine, pt ca sunt prost, m-ar incanta ca se numeste S6, desi masina nu este conform numelui. Port un badge pe masina, care nu are nicio treaba cu masina, asa cum se obisnuieste in ultima vreme.

    dar tu, se pare, nici nu intelegi postarea mea.
     
    Ultima editare: 24 Apr 2019
    Ionut Stancu și MDU apreciază asta.
  15. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Ma bag si eu in discutie.... Cu tot respectul dar cred ca faci confuzie intre S6 si RS6. Daca chiar esti dependent de adrenalinas inu conteaza nimic altceva decat performantele atunci RS6 e ceea ce cauti.
     
    lucaflo26 apreciază asta.
  16. cezar_1985 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 3.0biTDI 384cp

    Sa nu uitam ca BMW nu prea scoate puterea declarata la nici un motor, chiar si la masinile noi sunt diferente destul de mari. Vedeti testele dyno de la majoritatea tunerilor.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Terminam si noi cu Versus sau vreti sa va sterg toate mesajele. Nu stiti sa va abtineti de la comentarii care privesc comparatiile cu alte marci auto ?
     
    seftaka și MDU apreciază asta.
  18. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    RS6 pe circuit; Ar avea un V8 de 650cp :)
    Jantele par imense, in sensul bun al cuvantului. Enjoy.
     
  19. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    A6 Allroad quattro

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Mitiy, dentimarius, Andu333 și încă o persoană apreciază asta.
  20. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
     
    stefan550 și teg apreciază asta.

Distribuie pagina asta