1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Noul A6 (2018)

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 15 Dec 2017.

  1. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Parca ar fi fost mai interesant sa pastreze radarele in grilele laterale, cele situate in partea inferioara. Asa, da impresia ca ai grila centrala sparta, plus ca nu isi mai au rostul in momentul de fata cele doua grile 'oarbe'.
     
    smurff apreciază asta.
  2. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    De acord, din moment ce grila e elementul central, de ce sa o “spargi”?...
     
  3. alex2680

    alex2680 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0 TDI Ultra S tronic, 2015
    Live nu e chiar asa cum pare in poza. Are multe alte plusuri astfel incat sa poti accepta grila aia “sparta”.

    Modelul nou fara S line, e cam cumintel. C7 facelift mi se pare ca arata mai bine.
     
  4. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    A6 Allroad in teste

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Bozonc Andrei, stefan550 și bobalex18 apreciază asta.
  5. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
  6. AndreiFlorea

    AndreiFlorea 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 265 HP CDNC
    Sincer, mi-ar fi rusine sa conduc S6 TDI. Cred ca au imprumutat ideea de la colegii cu BMW 2.0 TDI "M Power"
     
    Ultima editare: 12 Apr 2019 la 09:13
  7. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Ultima editare: 12 Apr 2019 la 10:02
  8. seftaka

    seftaka Bronze Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI CGLD, 2012
    Ti-ar fi 'rusine' e o exprimare fortata, ai zice saru-mana si pentru o plimbare. Esti ca o 'cunostinta' de-a mea, ce aproape radea ca am a6 cu motor de 2000cm3, in timp ce el avea o masina mai ieftina decat rotile mele. Hilar nu?
     
    stefan550, Mitiy, dvr și încă o persoană apreciază asta.
  9. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A6 C6 Avant Quattro 3.0TFSi
    nici eu nu inteleg abordarea celor de Audi mai ales in conditiile actuale in care se stie ca diesel-ul va fi interzis in viitorul foarte apropiat. Pentru mine hibridul diesel pe un S6 e clar o "blasfemie" cum probabil e pentru toti iubitorii de masini din clasa asta. Puteau sa lase versiunea asta pentru cele Competition Package si sa nu pateze sigla S6 cu TDI. Oricum, 350cp pentru un S6 e ridicol, de la cei 450cp si potential enorm de upgrade cum era la C7, plus ca ambele variante, atat benzina cat si diesel, se situeaza sub competitie ca si cifre, atat AMG cat si 550i/d sunt peste S6, ramane de vazut cum vor arata testele reale.

    Categoric S6 isi va pierde din caracter, se va dilua personalitatea masinii, va fi un fel de bataie de joc cum e M550d pentru cei cu M5/550i, un wanna be car intr-o clasa unde odinioara era rege. Si-o sa mai dea si cu fum la greu dupa ce ajunge la tuning si ramane fara cele 'nspe DPF-uri si alte sisteme de filtrare :).
     
    Ultima editare: 14 Apr 2019 la 23:35
  10. Cain

    Cain 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2018
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A8 Sport Exec 2015 3.0 TDI ( CTBA )
    Mie estetic de la departare daca stau sa ma uit la fata masinii, nu vad diferenta mare intre A6 si A8-ule nou. Daca e sa vorbim despre interior, nu exista o diferente mari intre A6 si clasa de lux A8. Imprumuta multe optiuni de la A8, spre exemplu, faptul ca rotile din spate vireaza, interiorul ca si optiuni, spatiul la scaunele din spate, volumul portbagajul, cusatura de pe bord care era unica pentru a8, aerisirile care parerea mea le-a imprumutat de la Jaguar si altele. Imi placea mai demult cand exista o diferenta considerabila vizibila interior/exterior intre clase. In ziua de azi, usor poti sa confunzi A4 si A6 cat si un A8. Am vazut destule A6 modelul nou salon si estate, dar mi se pare ca le-au " stricat " tot design-ul comparat cu ultimul facelift de la 2013 sau chiar 2015. Nu la toti ne plac acelasi lucruri/schimbari/detalii, dar asta e parerea/opinia mea personala.
     
    Georgescu Alin apreciază asta.

Distribuie pagina asta