Nu arata chiar rau,insa cu data de lansare in productie de serie in mai 2018,mai avem ceva de asteptat pana se arata fara folie!
Noul A8 aproape nedeghizat. Va fi prezentat oficial in 11 iulie si va ajunge la dealeri din noiembrie. http://www.autoblog.com/2017/04/11/2018-audi-a8-spy-photos-without-camouflage-camo/
O sa aiba 3 display unul in fata, al 2-lea cel central, al 3-lea unde sunt butoanle la clima, o sa fie sensor. Ce parere aveti o sa concureze 100 la 100 cu mercedes caroseria s 222?
http://www.automarket.ro/stiri/noul...-angeles-modelul-a-fost-prezent-la-78137.html Sa mergem la cinema
Noul Audi A8 a ajuns la cea de-a patra generație şi vine cu o nouă abordare de design, un concept de operare touchscreen inovator și un sistem mild-hibrid pentru toate versiunile. În premieră mondială noul Audi A8 este, de asemenea, primul automobil de productie din lume care a fost dezvoltat pentru o conducere extrem de automată. Începând cu anul 2018, Audi A8 va prelua treptat funcții de conducere pilotate, cum ar fi pilotul de parcare (Parking Pilot) , pilotul pentru garare din afara mașinii (Remote Garage Pilot) și pilotul pentru blocaje de trafic (Traffic Jam Pilot). Premiera mondială a noului Audi A8 aduce şi o altă noutate tehnologică: noul A8 este primul automobil de producție care a fost dezvoltat special pentru o conducere automată de nivel 3. Pilotul pentru blocaje în trafic ( Traffic Jam Pilot) din pachetul Audi AI se ocupă de conducerea în trafic lent, la viteze de până la 60 km / h (37,3 mph), pe drumuri unde se separă cele două căi de rulare. Sistemul este activat utilizând butonul AI de pe consola centrală. Noul Audi A8 – funcţii autonome Funcţia pilot pentru blocajele din trafic (Traffic Jam Pilot) disponibilă pentru noul Audi A8 gestionează pornirea, accelerarea, direcția și frânarea. Șoferul nu mai are nevoie să monitorizeze permanent mașina. Acesta își poate lua mâinile de pe volan în mod permanent și, în funcție de legislația națională, se pot concentra pe o activitate diferită, care este susținută de mașină, cum ar fi vizionarea televizorului de la bord. De îndată ce sistemul atinge limitele sale, acesta solicită conducătorului auto să preia controlul asupra sarcinii de conducere. Din punct de vedere tehnic, funcţia Traffic Jam Pilot este revoluționară. În timpul conducerii pilotate, un controler central de asistență pentru șofer (zFAS) calculează permanent o imagine a împrejurimilor prin îmbinarea datelor senzorului. Pe lângă senzorii radar, camera frontală și senzorii ultrasonici, în premieră mondială noul Audi A8 este prima mașina care utilizează și un scaner laser avansat. Funcţiile pilot de parcare de la distanță Audi AI și pilot de garaj de la distanță Audi AI conduc autonom noul Audi A8 în și din spațiul de parcare sau în garaj, în timp ce manevra este monitorizată de șofer. Șoferul nu trebuie să stea în mașină. Acesta alege sistemul potrivit din smartphone utilizând noua aplicație myAudi. Pentru a monitoriza manevra de parcare se vizionează un afișaj live de la sistemul de monitorizare 360 de grade al mașinii. Noul Audi A8 – suspensie activă Noul Audi A8 poate fi comandat cu suspensie activă integrată. Această funcţie acționează separat pe fiecare roată și permite o extindere extrem de mare a profilurilor de la confortabil la sportiv şi îmbunătățește siguranța pasivă prin ridicarea caroseriei în caz de coliziune laterală, în combinație cu Presense 360. Noua suspensie Audi A8 constă într-un sistem de suspensie electromecanic, complet activ, care dirijează fiecare roată în parte și se adaptează la condițiile de drum. Fiecare roată are un motor electric alimentat de sistemul electric central de 48 de volți. Componentele adiționale includ angrenajele, un tub rotativ cu o bară de torsiune din titan și un levier care exercită până la 1.100 Nm (811,3 lb-ft) pe suspensie via unei tije de cuplare. Datorită camerei frontale, maşina detectează din timp gropile de pe șosea și ajustează suspensia. Chiar dinainte ca autoturismul să ajungă la denivelări, funcția preview dezvoltată de Audi analizează datele și controlează suspensia. Astfel, suspensia reacționează exact în momentul potrivit, eliminând astfel vibrațiile și șocurile. Acest proces complex durează doar câteva milisecunde, datorită camerei care generează informații legate de suprafața drumului de 18 ori pe secundă. Platforma șasiului electronic (ECP) procesează informațiile legate de suprafața drumului și controlează cu precizie toate elementele suspensiei aproape în timp real. Împreună cu suspensia de aer reglată cu finețe pentru A8, conceptul inovativ de suspensie oferă astfel o experiență a condusului complet nouă. Însă atingerea acestui nivel de confort nu a implicat compromisuri în ceea ce privește dinamica de condus – sedanul de lux oferă stabilitate chiar și atunci când este condus într-un mod sportiv. Aria de întoarcere a noului Audi A8 este mai mică decât a unui A4. Noul Audi A8 – listă motoare Audi A8 3,0 litri TDI V6 TURBO 286 CP Audi A8 3,0 litri TFSI V6 TURBO 340 CP Audi A8 4,0 litri TDI V8 TURBO 435 CP Audi A8 4,0 litri TFSI V8 TURBO 460 CP Audi A8 6,0 litri W12 585 CP Toate cele cinci motoare funcționează împreună cu un motor electric cu rol de generator/starter (BAS), care este centrul nervos al sistemului electric de 48 volți. De asemeni motoarele TFSI şi cel W12 vor dispune de Active Noise Cancellation. Modelul A8 L e-tron quattro va urma ulterior (acest vehicul nu este încă în vânzare, nu are încă aprobarea de tip și, prin urmare, nu intră sub incidența Directivei 1999/94 / CE.). Motorul său 3.0 TFSI, alături de motorul electric, permite atingerea unei puteri maxime a sistemului de 449 CP și a unui cuplu de 700 Nm. Bateria litiu-ion stochează energie suficientă pentru a parcurge electric aproximativ 50 de kilometri (31,1 mile). Acumulatroii pot fi (opțional) încărcați prin sistemul Audi Wireless Charging. Un transmițător poziționat în podeaua garajului transferă puterea inductiv la o bobină receptor din automobil, la o putere de 3,6 kW
Din spate și lateral e ce trebuie dar fața nu e atrăgătoare. Grila aia ridicolă și asemănările mai mult decât evidente cu alte modele îi cam taie din "cotă". Interiorul în schimb e combinația perfectă de tehnologie, lux și dinamism. Ecranele tactile de foarte bună calitate și ideea genială de a emite sunete la apăsarea pe butoanele virtuale sunt un mare plus. Până la urmă e 2017, butoanele fizice și-au trăit traiul și-au mâncat mălaiul dar e foarte bine că acum nu trebuie să mă uit pe ecrane ca să văd ce fac. Dacă nu mai simt tactil butonul cu funcția lui (știința hapticii) măcar auditiv. Poate pe facelift să pună și ceva vibrații în ecrane. Una peste alta aștept un test dar vizual tot prima generație (D2) rămâne punctul de referință. Anii '90 au fost de aur pentru navele amiral ale tripletei de lux germane.
Sistemul navi arata foarte urat si pare ca are lag, ecranul pare sa fie cu touch rezistiv(anu 2000) la cum apasa ala pe el si se indoaie ecranul
Nu este touch rezistiv, doar ca apasa el mai tare. Astept cu curiozitate un review dupa un test drive.