1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Noul BMW seria 3 (2012) - rivalul lui A4 B8

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de audi11wst, 15 Oct 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
  2. demireloaded

    demireloaded 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi TT 8J 2.0TFSI BWA
  3. RiSKO

    RiSKO 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    A6/C7/3.0/2012
    Tot Audi ramane NR.1, nu stiu de ce nu ma atrage BMW-ul !!! :)
     
  4. Chris_A6 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI, 2009
    Nu-mi place fata dar spatele e frumusel.
     
  5. dr_dumi

    dr_dumi Bronze Member

    Înscris:
    12 Mai 2008
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B9 190 CP Quattro
    Superb noul seria 3
     
  6. wolfenstein 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    BMW F11 525xd 2013
    Si mie imi place; simplu si la obiect; sper sa fie cool si la condus.
    Asteptam replica AUDI - noul A4.
     
  7. Marius.Babei

    Marius.Babei 5th Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2009
    Locație:
    botosani
    Masina:
    Audi A4(b5) 1.6 101 cp
    Salut!

    Precedentul nu m-a impresionat cu nimic,insa acesta(cel putin interiorul) mi se pare reusit. Numai bine!
     
  8. cipdavid 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2011
    Locație:
    Tg-Mures
    Masina:
    VW Passat CC 2.0 tdi, 170 cp, 2009
    superb :hi:
     
  9. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Apare A4 model nou in 2012. Atunci sa te tii...
     
  10. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    2014 cel mai probabil pt a4 b9.
    inca 3 ani.
     
  11. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Ok. Atunci Facelift ...
     
  12. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
  13. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    mie imi plac motoarele de la bmw, diesel mai ales.
    7.5 secunde pana la 100km/h pentru seria 3 pt cel de doi litri si 184 cp.
    iar cel de 2 litri cu doua turbine cred ca va duce masina la 100km/h in aproximativ 6.5 secunde tinand cont ca pe porcul de seria 5 il duce in 7 secunde.
    218 cp si 450 nm pt un diesel de 2 litri si doua turbine, este capodopera.

    poate doar pe a3 la anul sa introduca si audi un diesel 2 litri doua turbine, insa probabil va avea 204 cp si 400nm adica atat cat avea bmw in 2008.
     
    Ultima editare: 31 Oct 2011
  14. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    In sfarsit au mai dres-o cu seria 3. Acum arata ok.
     
  15. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Well, nu pot sa zic ca nu-mi place dar inca e distanta mare intre cele 2 branduri. Interior nu stiu daca poate cineva sa bata Audi la orice clasa, exterior la fel, insa la motor cand vine vorba de diesel cred ca tot BMW conduce detasat. La ce inovatii au adus cei de la BMW motoarelor diesel, grupul VAG d-abia descopera CR. Sa nu mai vorbim de performante putere/consum ... Insa la benzina la BMW poti sa incepi sa vorbesti de motoare de la 3 litri in sus, in timp ce la Audi un 2.0 TFSI quattro pune la respect multe BMW-uri. Aici vorbim de 6 pistoane la BMW, ca cele de 4 nu cred ca merita bagate in seama. Asta e doar o parere personala.
     
  16. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    ATENŢIE la noul benzinar 328i cu motor de 2l în 4 cilindri de la bmw !!!
    http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/technical_data/index.html


    Motorizari benzina:
    - modelul 328i, cu un motor de 2.0 litri in patru cilindri ofera 245 CP si un cuplu de 350 Nm, ajungand de la 0-100 km/h in doar 5,9 secunde.
    - modelul 335i cu un motor cu sase cilindri ofera 306 CP, ajungand de la 0-100 km/h in doar 5,5 secunde.
    Ambele modele au viteza maxima limitata electronic la 250 km/h.

    Motorizari diesel:
    - modelul 320d este deocamdata singura varianta de motorizare diesel offerita, respectiv 2.0 litri care ofera 184 CP/4.000 rpm., ajungand de la 0-100 km/h in 7,5 secunde.
    De asta data viteza maxima a modelului 320d este limitata la 235 km/h, insa consumul mediu este de doar 4,5 litri/100 km.

    In plus de asta, exista si posibilitatea unei editii si mai putin poluante, respectiv 320d EfficientDynamics, cu un motor de 163 CP si o transmisie automata in 8 trepte (*cu selector QuickShift), ce conduce la un consum mediu de doar 4,1 l/100 km, o viteza maxima de 230 km/h si care ajunge de la 0-100 km in 8,0 secunde.


    Cum functioneaza noul motor BMW N20 TwinPower cu patru cilindri:

    BMW a publicat un nou videoclip despre noul motor foarte laudat N20. Motorul cu patru cilindri TwinPower inlocuieste agregatul aspirat natural cu sase cilindri, care propulsa modelele BMW. Primul model care primeste noul motor cu patru cilindri este BMW X1 xDrive28i, dupa care vor urma alte modele din viitoarea generatie Seria 1 si Seria 3.
    Daca ne uitam la videoclipul de mai jos, s-ar parea ca BMW utilizeaza a doua generatie de injectoare solenoid si injector direct. Acestea sunt mai ieftine decat piezo-injectoarele Bosch de pe motoarele turbo cu sase cilindri N54/N55, dar pot fi utilizate la capetele cilindrilor, spre deosebire de prima generatie de solenoide, care se gasesc de obicei in lateralul camerei de combustie (dupa cum se poate vedea in fotografia de mai sus ce arata cilindrul de pe un motor Ford EcoBoost).
    Injectoarele solenoid sunt de cca. 3 ori mai ieftine decat cele Piezo si de trei ori mai scumpe decat injectoarele ‘port’.
    Videoclipul de mai jos ne arata in detaliu cum functioneaza motorul si componentele sale.


    http://www.youtube.com/watch?v=2MXbMTYeN68&feature=player_embedded
     
  17. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    opinia mea este asa:
    diesel in 4 cilindri: bmw are ani de avans tehnologic(aici nici nu se poate compara, existand un abis intre cele doua marci)
    diesel in 6 cilindri si o turbina, un usor plus pt bmw
    diesel in 6 cilindri si doua turbine, audi negresit
    diesel in 8 si 12 cilindri, bmw nu joaca , deci audi raman dominanti

    totusi , la motorizarile ce asigura 90% din vanzarile de diesel, adica 4 cilindri si 6 cilindri cu o turbina, bmw domina.

    benzina in 4 cilindri, egalitate
    benzina in 6 cilindri, audi clar pt ca acel V6 compressor rupe in doua orice produce bmw in 6 cilindri
    benzina in 8 cilindri, un plus pt bmw
    benzina in 10 cilindri, audi(bmw nici nu mai produce nimic)
    benzina in 12 cilindri, bmw cu acel v12 twinturbo.
     
  18. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Cum poti sa spui ca la capitolul Diesel in 6 cilindrii si 2 turbine Audi negresit?Conotatia cuvantului "negresit" data de tine arata ca Audi conduce detasat.Pai ca sa o spun pe sleau,BMW lua toti lauri la categoria asta pana acum;ei au pornit "trendul" pe 6 linie diesel cu biturbo.Au vrut sa arate ca pluseaza cu 6-7 cai,doar ca sa fie peste BMW.Cel mai bun motor diesel de la Audi a fost si va ramane 1.9 TDI,cu care a doborat concurenta,dar din pacate este depasit tehnologic.

    Si ca sa fiu On Topic,daca lasau exteriorul de E90 facelift cu interiorul asta nou,arata mai bine decat acest produs finit.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Am rugamintea sa nu transformam acest topic mai mult decat titlul lui adica intr-un versus general dintre Audi si BMW pentru ca va avea soarta intregii arii de Versus. Adica va fi inchis.
    Pastrati-va opiniile strict referitor la titlul din topic si atat. Multumesc de intelegere.
     
  20. traian si decebal Audi Expert

    Înscris:
    4 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8 45tfsi Quattro, Maserati Grecale Modena
    Nu conteaza ce a fost. conteaza ce este.
    Relicvele si istoria ma intereseaza insa nu erau obiectul postului meu; vorbeam despre ce este acum.
    Eu ma retrag din versus.

    profilul si spatele la acest seria 3 imi plac. fata la masina asta cred ca ar trebui vazuta pe viu, poate nu e asa urata ca in poze. oricum, seria 3 a crescut in dimensiuni, pt ca probabil mesajul celor de la bmw spune ca masina nu este doar una cu inclinatii sportive.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Noi 2011
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta