1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Noul BMW seria 3 (2012) - rivalul lui A4 B8

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de audi11wst, 15 Oct 2011.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    klaudiu, twin-scroll este echivalentul a 2 trubine, explicataia chiar nu are sens sa ti-o dau pentru ca te pricepi si oricum stii si tu sa cauti pe net
    Referitor la motorul 2.0 de la BMW, cu 245cp, este echivalentul celui de 211 cp de la VAG in acest moment.
    Iar practic, iti dau un "versus", intre X1 28i si Q3 2.0 tfsi quattro, singurele care fac parte cu adeavart din aceeasi generatie, cu mentiunea totusi ca 2.0-ul de la VAG nu a suferit nici o modificare de "soft" in ultimii 2 ani pentru varianta "economica" pentru a nu rupe prea tare din vanzarile 3.0 TDI, dar in curand acest lucru se va schimba.... Revenind: Cu toate ca masinile au aceeasi greutate si sunt din aceeasi generatie, cel de la BMW are perfomante mai bune cu doar 5% IN CONTEXTUL IN CARE MOTORUL BMW ARE CU 17% MAI MULTA PUETERE DECLARATA CAT SI CUPLU !!! (da, nu stiu de ce, dar pe q3 coplul a fost scazut cu 50nm). Deasemenea, BMW MASOARA PUTEREA CU BENZINA DE 98 SI NU 95 CUM FAC CEI DE LA VAG, ceea ce inseamna ca in materie de performante sunt cel putin egale daca vorbim stiintific, desi cel de la BMW teoretic e mai puternic cu 17%...
    Dpdv al consumului, acesta este mai mare cu 3-4% tot la BMW... Emisiile la fel.
    La comparatia TT-S cu Z4, pur si simplu aceasta nu isi are rostul, in varianta de 272cp, performantele DOVEDITE ale tt-s-ului fiind mult superioare. Insa daca facem comparatia corecta, intre Z4 28i si TT cu 2.0 si doar 211 cp, tot Audi are un infim avantaj. Analizeaza si vei gasi. Iar testele de performanta, tot in maniera clasica, la BMW sunt facut cu 98 si nu cu 95 ca la VAG, si tot sunt la limita sub acestea....
    Iar in materie de tuning, astept cu nerbdare de luni bune sa vad cat cp vor scoate casele de tuning din 2.0-ul bmw, pentru ca la VAG, acest motor in configuratia actuala care e veche de vreo 4 ani, numai din soft si o evacuare banala se duce in 330cp....limitile fiind de peste 500cp in cazul unor modificari majore.
    Iar motoare de 2.0 cu puteri decente mai produc si altii , gen Renault Megane RS 250/265cp care are traditie serioasa in motorsport cat mai nou pana si firme de "mana a 2-a" gen Hyundai care a anuntat pe viitotul Genesis o varianta de 2 litri in 275cp , 2.0-ul de la Honda cu 200 cp care este doar ASPIRAT, etc.

    Ce vreau sa subliniez insa, este desi daca le comparam stiintific motoarele de 2.0 de la VAG au o superioritate (si traditie) totusi in realitate, ambele motorizari, echipate pe masini similare sunt practic egale si de o calitate deosebita in raport cu consumul si fiabilitatea. Acest versus nu isi are sensul. ;)
     
    Ultima editare: 15 Noi 2011
  2. audi11wst

    audi11wst Silver Member

    Înscris:
    26 Mar 2010
    Locație:
    marginea U.E.
    Masina:
    A3 8V/ CRLB / QMM / 2015 - A3 8L / BFQ / FDH / 2003
    A se vedea și Chevrolet Cruze în WTCC cu 1,6t ce face din bmw e90 și Seat Leon (ambele 2,0t ... parcă). :ninja:

    p.s. - am pornit acest topic doar în scopul informării despre apariția unui nou model al producătorului BMW, model situat în aceeași clasă cu A4. Nu am intenționat nici eu ca acest topic să devină un versus între BMW și Audi.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Din acest motiv toate acestea fiind spuse acest topic se inchide pentru ca discutiile din pacate au deviat de la subiect ca de obicei.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta