1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Noul Porsche Cayenne

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de teg, 25 Feb 2010.

  1. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Primele imagini oficiale cu noua generatie Cayenne.


    "Cea mai interesantă versiune a noului Porsche Cayenne este propulsia hibridă, care combină un V6 turbo pe benzină, de 3,0 litri şi 333 CP, cu un motor electric de 47 CP, alimentat de la baterii litiu-ion. Rezultatul final înseamnă o putere de 380 Nm şi un cuplu maxim de 580 Nm (disponibil de la numai 1.000 rpm!), valori comparabile cu ale unui motor V8.

    Însă, faţă de un V8, consumul mediu al versiunii Cayenne S Hybrid este de numai 8,2 litri/100 km, iar emisiile CO 2 se cifrează la 193 g/km. Maşina are particularitatea că poate funcţiona şi strict electric, la viteze de până la 60 km/h. De asemenea, în regim de croazieră, cu pilotul automat, este posibilă rularea doar în modul electric şi la viteze de până la 150 km/h, însă, atunci când se accelereză, intră în funcţiune şi motorul termic.

    Cele două unităţi, motorul V6 şi motorul electric, sunt unite printr-un ambreiaj special, comandat de un controller electronic, care monitorizează condiţiile de rulare şi comandă fucţionarea separată sau, dimpotrivă, simultană a celor două motoare. În Germania, preţul pentru această variantă va pleca de la 78.700 euro

    Cayenne mai este propus în trei versiuni de motorizări pe benzină şi una diesel. Toate motoarele pe benzină au un consum cu 23% mai mic, în medie, decât la actuala generaţie Cayenne: 3,6 V6 - 300 CP şi 9,9 litri/100 km; 4,8 V8 - 400 CP şi 10,5 litri/100 km; 4,8 V8 Turbo - 500 CP şi 11,5 litri/100 km. Versiunea diesel beneficiază de un V6, de 3,0 litri şi 240 CP şi 550 Nm, al cărei consum mediu este de 7,3 litri/100 km.

    Toate modelele Cayenne beneficiază de noua cutie de viteze Tiptronic S, cu 8 trepte, precum şi de sistem start/stop pentru motor şi sistem de monitorizare a temperaturii motorului, lucruri care contribuie la scăderea consumului.Transmisia este integrală permanent (Porsche Traction Management), dar noul Cayenne pierde din caracterul de offroader, faţă de precedenta generaţie nemaifiind oferită opţiunea dotării transmisiei cu reductor.

    În Germania, cea mai ieftinî versiune va fi Cayenne V6, care va pleca de la 55.500 euro, iar versiunile cu motoare V8 vor avea preţuri de bază de 72.700 euro (Cayenne S), respectiv 115.600 euro (Cayenne Turbo). Versiunea diesel pleacă de la 60.000 euro.

    Vânzările noului Porsche Cayenne vor începe pe 8 mai, iar vizitatorii Salonului Auto Geneva 2010 vor avea ocazia să admire primii pe viu noua generaţie a SUV-ului german."

    Sursa: promotor.ro
     
  2. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
  3. flavius a4

    flavius a4 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2009
    Locație:
    Brad
    Masina:
    Audi A4 berlină, 2.0 TDI CAGA, 2008 & Audi A4 avânt, 1.9 TDI ATJ Quattro, 2000
    Am avut ocazia sa vad pe viu noul cayene si arata mult mai bine decat precedentul.
     

Distribuie pagina asta