1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Noul Q7

Discuție în 'Stiri Audi' creată de teg, 22 Feb 2012.

  1. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Cu 320 kW (435 CP) și 900 Nm, noul Audi SQ7 TDI este cel mai puternic SUV de pe piață. Acesta depășește competitorii în multe domenii tehnologice. Noul său motor 4.0 TDI prezintă o premieră mondială: compresorul acționat electric oferă modelului SQ7 TDI performanțe uimitoare. Totuși, acesta consumă doar 7,4 litri de carburant pe 100 kilometri

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    ilky apreciază asta.
  2. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    2017 Audi SQ7 ABT 520hp - Exterior and Interior Walkaround - 2017 Geneva Motor Show


    ABT AUDI SQ7 520HP & 970Nm | ABT Sportsline
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
     
    bobalex18 apreciază asta.
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    AUDI Q7 3.0TDI A FOST SCOASĂ TEMPORAR DIN VÂNZAREA ÎN AUSTRALIA

    https://www.caradvice.com.au/693936/audi-q7-sale-removal/

    Audi Australia a eliminat temporar modelul non-S Q7 din gama sa, deoarece fabrica din Germania revizuiește sistemul de tratare a gazelor de eșapament AdBlue al mașinii.

    Potrivit Audi , în prezent "se lucrează la o soluție pentru îmbunătățirea recunoașterii mediului greșit" fiind adăugat la rezervorul AdBlue în vehiculele Q7 3.0TDI.

    Mașina va reveni la vânzare când optimizarea sistemului AdBlue va fi aprobată de autoritățile competente din Europa.

    Deși SQ7 nu este afectat, variantele diesel de 160kW și 200kW de 3,0 litri în prezent nu sunt disponibile în partea inferioară și au fost scoase de pe site-ul Audi Australia. Cu toate acestea, hibridul diesel-electric Q7 e-tron plug-in nu este afectat.

    Nu există o dată clară în momentul în care modelul va fi returnat showroom-urilor australiene, dar, având în vedere că acesta concurează într-un segment popular - și se confruntă cu o concurență puternică din partea viitorilor modele BMW X5 și Mercedes-Benz GLE - compania nu se va îngrădi.

    Fluidul AdBlue este o combinație de uree și apă deionizată. Se injectează în curentul de eșapament printr-un sistem de "reducere catalitică selectivă" și reacționează cu oxidul de azot (NOx) din gazele de eșapament pentru a crea azot mai puțin dăunător (N2) și vapori de apă (H2O).

    In Europa ce se va intampla? Vor ascunde acest spect, sau aici nu intereseaza pe nimeni?
     

Distribuie pagina asta