1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nu mai porneste A4 B7 TDI - relee defecte in compartimentul ECU - ECU defect sau alte motive

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de cri.2002, 8 Mai 2011.

  1. cri.2002

    cri.2002 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    Focsani, VN
    Masina:
    A4 B8 Multitronic 8+1 2.0 TDI
    Salutare!
    Azi dimineata cand am vrut sa pornesc masina sa plec mi s-a aprins un simbol care indica ceva probleme la faruri si nu a mai pornit motorul. Manualul zice ca sistemul de reglare a farurilor este defect. Invarte, dar nu porneste. Am verificat sigurantele din tablou, nimic modificat, am scos borna pt 5 min si nimic. Vestea proasta e ca sunt momentan in Buc la un prieten in vizita si vroiam sa plec spre casa(Adjud, VN). Acum nu stiu ce-i de facut... sa astept pana maine s-o duc la Porsche cu o platforma...nu stiu! A mai patit vreun coleg asemenea chestie? Multumesc!
     
    66 myh apreciază asta.
  2. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    pune vag-ul pe ea, si vezi ce eroare iti da. Faptul ca nu porneste, nu are legatura cu reglajul farurilor.

    Bateria e ok ? invarte bine ?
     
  3. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Cum zice colegul,fa-i o diagnoza cu VAG-COM si posteaza erorile.Eu ma gandesc ca bateria este de vina pentru ca autoleveling-ul nu functioneaza din cauza ei.Ori incearca sa iei curent de la amicul tau si vezi ce se intampla.
     
  4. cri.2002

    cri.2002 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2010
    Locație:
    Focsani, VN
    Masina:
    A4 B8 Multitronic 8+1 2.0 TDI
    Problema rezolvata! Mii de multumiri colegilor Cristian - Cristi, Iulian Sorin - Turbocip si lui Al Bundy - Cristi (electrician de seama).

    Cutia in care sta calculatorul masinii, ECU, a fost plina de apa si din aceasta cauza releele folosite la pornirea masinii nu mai functionau. Atentie mare la garnitura care protejeaza ECU de umezeala si apa. La mine se pare ca fost intrerupta in anumite parti si din aceasta cauza a intrat apa in cutia de la ECU.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Oct 2015
  5. pnKK

    pnKK 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2012
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Golf 5, 1.9TDI 105cp, 2006 & Audi A4 B7 S-line, 2.0TDI 170cp, 2007
    Salut, acelasi lucru am patit eu acum 2 zile si acelasi lucru a fost verdictul, apa la releu. In ce consta reparatia si cam in ce suma se incadreaza daca iti mai aduci aminte de lucrare.?
     
  6. mishu_

    mishu_ Bronze Member

    Înscris:
    24 Feb 2012
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 2015, 2.0 TDI, CNHA, 190 CP, Quattro, S-tronic
    Salutare!

    Cred ca asta am patit si eu, am fost ieri la service la skoda pentru schimb ulei si filtre, dupa ce au terminat de schimbat uleiul si filtrele au pornit-o, dupa care au oprit-o si asa a ramas, nu a mai vrut sa porneasca...
    Era aproape ora inchiderii baietii trebuiau sa plece acasa si a ramas pentru astazi, dar din ce mi-au spus a rezultat ca ar fi cam aceeasi cu problema, se infunda orificiul de scurgere de sub baterie iar apa se duce in cutia ecu, in care pe fundul acesteia se gaseste un releu si tot acolo se strange si apa, deci acel releu sta in apa...
    La cat ar trebui sa ma astept sa platesc? Releul trebuie schimbat?

    Multumesc!
     
  7. Thunderstruck 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2005 B7 2.0 TDI BLB 140 cp
    Mare atentie la apa de ploaie care se strange pe langa stergatoare si inunda calculatorul ecu si claculatorul confort (lucru patit de mine). Scoateti doapele ce se afla intre motor si cutie pentru nu a mai avea probleme. Apelati la colegul Cristi care m-a ajutat in problema aceasta si carui ii multumesc si totodata care m-a indreptat spre colegul Al Bundy pe partea de electrica (ambii foarte serviabili).
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Oct 2015
  8. george_gopo

    george_gopo Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2011
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (BLB) - 140 CP, 2006
    Eu am patit-o cu ECU si fara sa am apa inauntrul cutiei.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Oct 2016
  9. mihai bucur 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi cod motor brd
    Salut,
    Masina nu mai porneste si cred ca am si eu o problema cu ECU. Dupa ce am citit aici m-am uitat in compartimentul unde este ECU dar nu am vazut apa. Cand pun contactul se aprind toti martorii mai putin ala de engine si ala de la bujii. Am incercat sa o scanez cu VCDS dar nu apare nimic legat de engine nu citeste ( pe canalul 01-02 ) zice ca "no response from controler" sau ceva asemanator. Cum pot sa aflu daca ECU e probelma ? Merci.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa faci diagnoza cu interfata originala VCDS sau cu VAS-PC sau ODIS. Daca nu stii ce inseamna ultimele 2 interfete mergi al un profesionist.
     
  11. mihai bucur 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Oct 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    audi a4 b7 2.0 tdi cod motor brd
    VCDS-ul este original cumparat versiunea 12.12 cu aproximativ 300 de lire de pe ross-tech. Mersi fain
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incearca cu celelalte interfete care ti-am zis pentru ca nu totdeauna VCDS face si stie anumite codari si interogari. Celelalte interfete sunt mai complexe. Bafta.
     
    mihai bucur apreciază asta.
  13. PaulDradici 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2016
    Locație:
    Villingen
    Masina:
    A4 B7, 2.0 , 2006
    Am avut si eu această problemă în urmă cu 4 luni. Mașina nu vroia sa pornească deloc ! Am tot căutat pe internet si am aflat ca problema este de la releul 614… l-am schimbat si de atunci nici o problemă.
     
    Alexleon apreciază asta.
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    eduardbeltic apreciază asta.
  15. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Salut, colegi! Am un A4 b7 2.0 tdi, cod motor BLB. Acum 2 zile au inceput ventilatoarele sa mearga incontinuu dupa ce opream masina. Am citit topicul, am gasit apa la cutiuta cu relee, am scos-o, am curățat si uscat releele, iar apoi le-am pus la loc. Toate bune si frumoase, ventilatoarele nu mai pornesc, insa nu mai pornește masina, nici macar nu mai invarte, in sensul ca electromotorul nu mai primește curent deoarece nu mai țăcăne. Coincidență sau nu , imediat dupa ce am umblat la relee, s-a întâmplat chestia asta. Ce sa fie? Menționez ca am verificat cu un electronist daca intra si iese curent din relee. E totul ok. Astazi urmeaza sa merg la el sa ne uităm la firele de la electromotor. Mulțumesc!
     
    Ultima editare: 18 Mai 2018
  16. 66 myh 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2011
    Locație:
    cimpulung moldovenesc
    Masina:
    A4 b5 si B4
    GeorgeM salut,
    Am avut aceasi problema cu termocupla, pornea din senin pana a descarcat bateria. Am desfacut cutia d ela ECU am sters apa si a pornit. Dupa 3 saptamani a inceput sa nu porneasca dimineata sau pornea la a ... cheie. Am desfacut din nou ECU si era blocat releul 614. Am schimbat releul si porneste. Multumesc celor ce au postat problema cu releul altfel cine stie cat plateam in service.
     
  17. Adryan12

    Adryan12 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a4 b7 -1.9tdi-2006 cod motor bke
    Salut,
    Am si eu un A4 B7 1.9 tdi si miercuri a pornit bine, dar dupa 500 de metri de mers s-a oprit brusc si nu a mai vrut sa porneasca. Dupa cautari am gasit releul de la bujii ars si multa calamina. Sa le schimb si pe celalalte 2 relee ? A mai patit cineva asta ?
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mergi la electrician auto. Problema este nu ca s-a oprit ci de ce iti "arde" releul pentru bujii. Fa niste verificari cu un bun electrician auto care are habar de ELSA si stie bine sa manuiasca VCDS-ul. Bafta
     
  19. Adryan12

    Adryan12 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a4 b7 -1.9tdi-2006 cod motor bke
    Am gasit apa acolo. Eroarea pe releu o aveam de 2 zile. Am dat la automat pana s-a descarcat bateria si cand am pus cabluri de pornire le-a ars.
    Primul e de la bujii si celalalte 2 sunt 614 si 395 si alea pline de calamina. Care releu comanda pompa de motorina 614 sau 395 ?

    15448637105357762924130351645209.jpg

    15448638682942074253139669285837.jpg
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Curata tot acolo si schimba toate releele.
     

Distribuie pagina asta