1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nu mai porneste masina A6 C6 - relee defecte in compartimentul ECU sau ECU defect

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de skorpion2009, 4 Aug 2016.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este vorba despre chip-ul Infineon TLE6232GP, costa in jur de 25-30 lei si ti-l poate inlocui orice service GSM.
    ECU EDC 16-17 au o problema comuna cu aceasta piesa.
     
    Robertaudia6 apreciază asta.
  2. Luchian Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A6, 3.0tdi quattro, BMK, sedan, 2005!
    Poti sa imi spui ce functi are Infineon?

    Trimis de pe al meu SM-J730F folosind Tapatalk
     
  3. sadas sadsad 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    a6 2.0 2005
    Va salut . Am.aceasi problema ca cele descrise de voi. De 2 zile nu mai stiu ce sa ii mai fac . Cred ca am sa ii dau foc .

    Mentionez ca porneste cu sprayul fara probleme si isi tine relantiul si functioneaza fara probleme si 1 h
    Povestea mea suna cam asa :

    Pornea la sfert inainte fara probleme. Masina fiind avariata dat tot botul jos de pe ea .pornea bine
    Inlocuit compresor ac. Pompa servo.radiatoare .tragger. sudat aripa dreapta . Surpriza ! Dupa ce am montat totul invarte dar nu porneste . Esp fault si frana de mana . Buuun .

    Am pus vcds .nimic pe engine .
    Am schimbat pompa tandem ...nimic
    Am desfacut cutia cu ecu .releele par ok
    Am schimbat relee de sub volan . Nimic
    Am verificat tur retur pompa motorina .nimic
    Am schimbat filtru. Nimic
    Am desfacut capacul pt bujii . Am scos mufele . Am verificat daca vine curent , surpriza .....nu se alimenteaza bujiile cand pun contactul chiar daca imi arata spirala 2 sec .

    Nu stiu ce sa ii mai fac!

    Spune ti mi va rog o parere .

    Cu stima !
    Adrian
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai citeste inca odata topicul. Si fa ce scrie in el. Ai umblat, cred eu, aiurea pe unde nu trebuie.
    In plus, inainte de a scrie pe forum, la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  5. sadas sadsad 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    a6 2.0 2005
    Salut
    Cristi eu sunt din galati. Nu avem aici electricieni pregatiti care sa gaseasca defectul . Toti isi dau cu presupusul. Asta este problema . Toate mufele si releele sunt la locul lor....n am umblat aiurea . Eu am 2 masini . Una e BLB iar cealalta e BRE. Ambele fara filtru de particule. Am citit postul acesta integral . Tin sa cred ca am o problema cu ECU. Auto de care spuneam mai devreme este BRE ul . Blb ul il dezmembrez . Ma gandeam sa iau ECU de la blb sa l pun pe bre sa vad daca porneste . Se potriveste ? Ar trebui sa am aceleasi harti pe ele .
    Multumesc anticipat
    Cu stima !
     
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu nu se potriveste ECU de la BLB la BRE. Nu sunt aceleasi harti, din pacate. Din pacate fara un electrician auto bun nu o sa rezovi problema. Bafta.
     
  7. sadas sadsad 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2016
    Locație:
    Galați
    Masina:
    a6 2.0 2005
    Intre timp am clonat ecu meu pe alt ecu dar tot nu a pornit .
    Am descoperit astazi problema si am reusit sa o pornesc.
    Uitasem sa pun o masa care e in partea dreapta sub capota langa bornele de + si-
    Sunt 2 fire maro unite intr un papuc tip saiba care intra pe surubul bornei de -.
    Masina porneste fara probleme acum
    A ramas esp ul aprins in bord si cateodata imi da frana de mana malfunction. Am scanat cu vcds ..nu sunt erori iar in parking brake cannot be reached!
    De unde credeti ca ar putea fi ?
     
  8. Robertaudia6 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi a6 2.7tdi 2005 bpp
    Salut cristi,
    In final ce i-ai facut la masina ta ? Eu am un a6 c6 2.7 tdi 2006 si cand vrea nu porneste se invarte de 4 ori si gata cand ii dai la automat nu mi se aprinde nimic in bord si nici pe calculator nu da nimic la diagnoza.
    Am schimbat releul 614 cu actualizatul 644 si tot asa face. Crezi ca poate fi ECU ? Sunt in Spania si am dus-o la reprezentantă dar nu sunt in stare sa-mi zica ce are. Precizez ca masina a stat 1 luna intr-un atelier pentru o lovitura ce am avut-o si inainte de a o duce in atelier pentru vopsit si nu facea figuri. Bănuiesc sa nu fi sudat ceva pe la ea si sa nu fi deconectat bateria. Multumesc.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nimic. A ramasa la fel ca la inceput. Acum nu mai face, nu mai are alta simptoma. Incurcate sunt caile electricii auto .. :)

    Referitor la problema ta nu cred ca este cea descrisa in acest topic. Tu ai alta problema si trebuie sa iei legatura cu un profesionist in electrica auto.

    Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
  10. Gelu Nicorescu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2018
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6, 2,0, 2007
    Va salut, am un Audi A6 cu motor de 2,0 litri cu aceeași problemă : eroare ESP frână de mână, lumini etc... Am fost la mai multe persoane pt diagnoza cât și la un service care repară 90% mașini Audi, am înlocuit senzorul de turație după vibrochen dar degeaba, după câteva zile aceeași problemă Acum nu mai pornește deloc, de doua zile... Sunt convins ca ECU are probleme sau releul menționat de voi în acest topic... Ce sfat îmi puteți da, va rog, că am înnebunit de cât m-am plimbat din service în service... Mulțumesc mult
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cel mai bun. :) adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    Problema ta este sigur electrica si pentru asta nu ai nimerit tu unde trebuia. In Bucuresti sunt colegi profesionisti care te pot ajuta.
    Inlocuieste si releul ala sau macar verifica-l. Unde il gasesti este descris in topic. Atentie la suruburile ascunse cand desfaci asta ca sa nu rupi capacul. Bafta.
     
    Gaby87 apreciază asta.
  12. Gelu Nicorescu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2018
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6, 2,0, 2007
    Mulțumesc pentru sfat. Eu sunt din Giurgiu, am fost și aici cât și în București la doua persoane, la service dar se pare ca își dau doar cu părerea și eu cheltui bani. Te rog să îmi recomanzi pe cineva dacă vrei. Sincer, mi-am pierdut încrederea și intenționam sa merg la reprezentată dar am citit topicul asta ieri și am zis sa cer sfatul vostru. Mulțumesc
     
  13. Gelu Nicorescu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2018
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6, 2,0, 2007
    L-am găsit, am mișcat puțin de el și surpriza: a pornit.

    15393443404038499884610251166464.jpg

    Semne de ducă, adica este oxidat. Mulțumesc mult pentrut informațiile de mai sus, mi-au fost de mare ajutor.

    IMG_20181012_144554.jpg
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pai vezi ? Sper ca nu ai rupt piciorusul ala de prindere, al capacului, dinspre parbriz la care ai acces foarte greu.
     
  15. Gelu Nicorescu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2018
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6, 2,0, 2007
    Multumesc Cristi pentru informatii.

    Salut,
    Acest releu (Made în China) vine pe mașină din fabrică, ca și piesa originală. Orice magazin de piese, dacă bagă în calculator acel cod după releu, o sa ii dea un înlocuitor, adică alt cod de releu care se face în Germania din 2011. Am mers și am comandat altul cu toate ca a pornit și cu cel vechi. Eu l-am schimbat și nu am mai avut probleme. Cel vechi arată că și când ar fi curs ceva din el pe la doua din cele 4 piciorușe. Spor
     
    Jhonson apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are idee cineva ce anume implica inlocuirea ECU-ului ?

    Am gasit un ECU tot de BMK dar cu soft ABT din fabrica (+34kw/47hp) si m-ar bate capul sa fac swap-ul.
     
  17. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am gasit si eu informatia respectiva.
    Fiind piese SH si cum pe C6 intra foarte multe module in CP, ma gandeam sa nu am parte de surprize.

    Daca asta ar fi tot, se rezolva relativ usor cu VCDS + VagTacho.
    Sper sa fie doar atat ...
     
  19. IoanDB 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2019
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    A6 c6 2.0 Blb
    Salut!
    am probleme cu ecu, s.au ars 3 bucati pana acum. NU stiu ce sa ii mai fac.
    prima data cand s.a ars, s.a oprit din mers si nu a mai vrut sa pornesca, am urcat-o pe platforma si am dus-o la service, am schimbat cele 3 relee din compartimentul si tot nu pornea
    am luat alt ECU, am pus harta de pe ecu masinii si a pornit
    am mers aproimativ 10.000 km cu masina si Surpriza s.a oprit din nou in mers
    am dus masina la alt service si mi-au spus ca ECU e ars si ca trebuie sa iau altul
    am luat alt ECU (al 3-lea) au pus baietii softul de pe cel vechi si a pornit
    dupa ca am luat masina de la service am mers 100 de km, am ajuns acasa, iar dupa o ora cand am vrut sa plec nu a mai pornit
    sunt aprinsi in bord: ABS, ESP si eroare pe frane
    cand pun contactul porneste termocupla, invarte dar nu porneste
    testerul nu se conecteaza pe modulul Motor
    astept si parerile voaste.
     
  20. Luca Raul 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2007
    IoanDB Salutare,
    Imi spui te rog unde ai resoftat ECU-ul si cat a costat ? Am aceeasi problema. Mersi
     

Distribuie pagina asta