1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Odiseea unei restaurari

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de boresque, 17 Oct 2008.

  1. LKN 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Voucher Rabla B5 1.8t quattro
    Butucul se desfacea mult mai usor daca desfaceai usor suruburile cu o daltita, si eu m-am chinuit la fel cand mi-am schimbat coloana si am chemat un prieten care a lucrat in dezmembrari de audi si in maxim doua minute a dat contactul jos fara sa distruga suruburile respective.
    P.S. Cand vinzi masina sa ma anunti :)
     
  2. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    05-20.04.2010
    Marele hop: ELECTRICA
    44 bis. Inlocuit Volan cu unul original din piele
    97. Inlocuit cele doua capace de plastic de deasupra si dedesubtul coloanei volanului
    102. Inlocuit scaunele si bancheta cu unele sport, complet reglabile electric, incalzite si cu memorie
    103. Inlocuit blocul de comanda a climatizarii cu unul adecvat pentru incalzirea in scaune
    109. Inlocuit oglinzile cu unele rabatabile electric, cu memorie pentru pozitie, heliomate electric
    112. Montat car-kit telefon GSM
    114. Instalat comenzi radio pe volan
    115. BOSE
    116. Instalat oglinda interioara heliomata electric
    117. Montat instalatie de asistenta la parcare
    119. Instalat al doilea bec de ceata pe spate
    121. Coloana de directie actionata electric si cu memorie pentru pozitii


    Partea I: Cautarea
    Una din marile piedici ale proiectului a fost, fara doar si poate, identificarea personajului dispus a-si da concursul la o prestatie in domeniul electricii de o asemenea anvergura.
    La vremea respectiva, forumul clubului nu era atat de amplu dezvoltat cum se prezinta astazi. Spre exemplu, sectiunea “Servicii din domeniul auto” lipsea cu desavarsire. Acum nu doar ca exista, insa observ ca pe domeniul electricii/electronicii auto pot gasi oricand printre colegi cel putin 5 astfel de artisti care indeplinesc majoritatea conditiilor cerute de mine. La unii dintre ei chiar am apelat pentru interventii ulterioare, experientele fiind dintre cele mai placute.
    Asa se face ca a trebuit sa ma intrebuintez serios pentru a instala pe masina toata suita de piese adunate spre a face dintr-o masina cu echipare standard, una cat mai aproape de neaosul “full fara piele”, dar cu piele. Asta intr-o perioada in care aroganta maxima era sa ne punem pilot automat, computer de bord, ori sa ne inlocuim FIS-ul defect sau sa ne curatam switch-ul de la usa. Cine reusea conversia de la 1-DIN la 2-DIN, devenea automat consultant stiintific de inalta specializare, acordandu-i-se multe trese pe forum. Astazi, pasionati ca rotitza sau Catalin_1987 isi fac cate doua upgrade-uri pe saptamana, iar cata181, cand nu-si sustine teza de doctorat pe cate un A8, instaleaza B&O in mai putin de 24h.
    Am ajuns astfel sa colind in perioada anilor 2009-2010 o sumedenie de ateliere, care mai de care mai laudate. Ca o ironie a sortii, contribuind si mai mult la totala mea descurajare, majoritatea aveau recomandari sub forma “daca nici asta nu te rezolva, nu ti-o face nimeni”. Am cunoscut zeci de astfel de specialisti in electrica auto care, umbland cu laptopul sub brat si cablul OBD pe dupa gat ca medicul cu stetoscopul, imi replicau la vederea listei, plini de importanta, “nu ma bag, ca am mult de lucru”. Cativa au fost mai sinceri si au recunoscut ca ii depaseste lucrarea. Unii nu mi-au mai raspuns la telefon, iar altora nu le-am mai dat eu telefon. Nu i-am mai cautat pe cei cu atitudinea nepotrivita si nici pe cei fara grija maxima la detalii, unul fiind ca in masina, a mea cel putin, nu se intra cu produs de caine pe talpa.
    Initial, cand le vedeam reactia, nu prea intelegeam de ce fug ca dracul de tamaie.
    Aveam sa aflu!

    Conditiile cerute, data fiind amploarea lucrarii:
    1. Service! In adevaratul sens al cuvantului, nu garaj, curte, in strada etc;
    2. Angajati. Si nu de orice fel, ci specializati in electrica. Anticipam ca va fi aproape imposibil de facut totul de o singura persoana, dupa cum veti observa;
    3. Echipament aferent. Se impuneau ca necesare multiple codari, fiind obligatorii felurite ustensile, programe si consumabile (pini din materialul si cu rezistenta la temperatura specificate in program, fire cu grosimea exacta, banda izolatoare ignifuga, cositor perlat etc);
    4. Cunostinte de specialitate si, dar mai ales, temeinice. Sa schimb becul ma pricep si eu, cum functioneaza un releu insa, mai putin acum si deloc la vremea respectiva!;
    5. Program dedicat proiectului. Am exclus categoric ideea de a se lucra “cand avem timp, pe langa alti clienti”;
    6. Masochism. Asta nu a fost o conditie ceruta, insa ulterior aveam sa aflu ca e mai mult decat necesara.

    Dupa multe cautari, discutii si tratative, am primit la fel de multe… refuzuri.
    Refuzurile veneau inainte de a le spune lista de conditii.
    Veneau imediat ce vedeau lista cu lucrarile.
    Piesele erau toate deja cumparate.
    Costasera cateva mii de euro.
    Incepusem deja sa caut la nivel national.
    Nu excludeam catusi de putin varianta de a merge in alt oras.
    Am gasit destui colegi de forum care ar fi luat cate o portiune din lucrare, insa lucrul asta presupunea sa ma mut ca… “nomadul” cu cortul dintr-un loc intr-altul, cu masina aproape dezmembrata. Sau, de fiecare data, sa o montez/demontez la loc. Destul de chinuitor daca ma gandesc la…greutatea unui scaun, spre exemplu.
    Am inceput sa ma gandesc si la reprezentanta la un moment dat.
    Mai facusem un retrofit la ei (perdeaua de luneta). Nu era nici pe departe situatia ideala, insa in lipsa de altceva, n-avem de ales.
    Timpul trecea, iar teama de a ramane cu mormanul de piese pe cap incepea sa ma chinuie. Rau!
    Incepusem sa-mi largesc aria de cautare. Mai uitam cu atentie sporita catre tot felul de locatii din Ungaria si Germania.
    Intr-un final, am fost la reprezentanta sa intreb de costuri.
    Au refuzat lucrarea! Motivele oficiale au fost variate, unul mai tampit ca altul. Ulterior, neoficial, am aflat ca nici n-au un electrician apt sa faca asa ceva.
    Teama se trasforma usor in disperare…
    Am inceput sa repet vizitele la cei de la care primisem refuzuri, in speranta ca o fi posibil sa-i conving.
    Unul, amabil, a incercat chiar sa se uite cumva, mai de aproape, sa nu cred ca ma refuza din principiu.
    A rupt un suport de relee… Mai bine ma refuza din principiu!
    Am inteles ca nu e bine sa fortezi limitele omului. Daca nu vrea, poate stie el mai bine de ce.
    Disperarea capata pe alocuri unele trasaturi specifice depresiei.
    Mi-a venit chiar o idee: ce-ar fi sa fac un curs de electrica?!
    M-am inscris!
    Dupa primele 2 zile chiar incepusem sa cred ca inteleg ceva din pasareasca lor.
    A treia zi, catastrofa: am dat foc la atelier!
    M-au dat afara…
    Depresia deja aluneca puternic spre teroare psihica.
    Vedeam piesele morman.
    Le-am ascuns!
    Toate trairile s-au stabilizat intr-un final sub forma apatiei.
    Ma mai trezea din cand in cand cate un mesaj vioi de pe club.
    Cochetam cu gandul s-o dezmembrez si sa iau alta full-options, aproape noua.
    M-am dus in garaj sa-i fac poze…

    Va urma... cat de curand!
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Sep 2014
  3. pedro 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B7 (2006) Avant S-Line, BPW 2.0TDI 140 CP
    Nu ne spune.
    Se uita asa gales la tine cu "ochisorii" ei cei noi incat n-ai avut suflet sa o dai pierzaniei. Ti-ai zis ca, precum Phoenix, aceasta masina avea sa renasca din propria ... propriul up-grade. Ca problemele "lumesti" ale unui simplu si umil proprietar la un moment dat in lunga existenta a unei asa bijuterii nu pot si nu trebuie sa puna capat "renasterii"!
    :meeting::friends:
    Ai avut un moment de :keule: dupa care ai continuat!
     
  4. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Marele hop: ELECTRICA –Partea a II-a

    Partea a II-a: Service-ul
    ...Cand am vazut-o insa, asa m-a trecut un fior de parca intentionam sa-mi vand sufletul.
    Am intrat in ea unde domina mirosul specific filtrului de habitaclu, original Audi.
    Mi-am amintit de 1997 cand, la salonul auto, am intrat prima data in C5 si de 2008, cand am cumparat-o. La fel mirosea.
    Imi regasisem entuziasmul.
    Nu insa si service-ul!
    Cert e ca mi-a trecut imediat gandul s-o dezmembrez.
    Am inceput sa caut un service mai modest, unde sa inchiriez o rampa de lucru, in ideea de a chema pe rand cate unul si altul dintre cei care se oferisera sa lucreze cate o portiune din noianul de operatiuni.
    Tot cautand, ma regasesc cu o cunostinta mai veche, samsar de meserie, care imi recomanda un service de … electrica auto.
    Il vizitez imediat.
    La vremea respectiva prezenta doua rampe de lucru pe electrica si vreo cinci pozitii pentru spalatorie. Actualmente au inca o rampa de mecanica.
    Angajati… cate unul pentru fiecare rampa, cate un supraveghetor pe sectie, inca unul care dirija fluxul de masini, observator general peste toti angajatii, camere de supraveghere peste tot, curatenie luna, iar patronul fiind creierul pe partea de electrica/electronica.
    Intru si prezint lucrarea.
    Zice ca se baga.
    Il mai intreb o data!
    Ma asigura ca asta face toata ziua: electrica.
    Il intreb cand incepem si-mi spune ca “maine la 9”!
    Pff.. nu-mi venea sa cred.
    De bucurie am si uitat sa intreb cat costa, insa ce mai conta.
    Aveam SERVICE !

    Va urma... cat de curand!
     
  5. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Boresque,Sper ca ce ai descris in ultima parte a postului nr. 267 e doar talentul tau de narator,ca altfel nu mai cred ca poate fi vorba de pasiune,ci,cu tot respectul,frizezi nebunia,care dpdv material a fost depasita;spor ;)
     
  6. lucian.1950 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    a4,1.9tdi,2008
    Din ce am citit pina acum, inteleg un singur lucru, fiecare arunca banii pe fereastra in felul lui ....
    Oricum, succes si sper ca la un moment dat saraca masina va fi si o masina mergind pe sosea, nu numai o ,,masina'' pe care se fac experiente....
     
  7. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Este mai mult un hot road, cum unii au fotografia, ca pasiune, altii... masinile. Nu consider ca s-au aruncat bani la canal.
    Cel putin, prin acest subiect, avem multe de invatat.
     
  8. ciprivw 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T 163CP S-line
    Da, fix hot "road" e
     
  9. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Marele hop: ELECTRICA –Partea a III-a

    Partea a III-a: Pregatirea masinii
    Toata noaptea am demontat tapiteria, capitonajele, plafonul, fetele de usi, torpedoul, panoul de sub volan, consolele centrale, interiorul portbagajului si cam tot ce am putut scoate dintr-insa pentru a duce masina intr-o forma cat mai accesibia pentru ce avea sa urmeze.
    Am etichetat fiecare mufa lasata libera, sa nu cumva sa cuplez candva scrumiera la clima, ori sa mi se ridice perdeaua electrica la coborarea vreunui parasolar.
    Piesele erau aranjate pe categorii.
    Cutiile puse cu rigla in masina, abia incapeau.
    Deasupra lor tronau doua bari, cele cu suportii senzorilor de parcare.
    Eu aveam pulsul 200.
    Cum ma gasea ora 6:00 a zilei urmatoare, apare in poze.
    Am mai verificat o data lista, piesele, printurile de pe diferite site-uri etc.
    Am ajuns mai devreme, evident.
    Cineva era deja acolo.
    Mi-a deschis, am intrat si am inceput sa le scot pe toate in jurul masinii.
    La 8:30 erau toti prezenti; se incalzeau.
    Tremuram de emotie.
    Era si racoare, dar eu de emotie tremuram. Parca aveam de sustinut examenul de admitere in… viata ce va urma.
    Am aflat ca de masina se vor ocupa toti cei de la electrica: patronul si cei doi angajati.
    Am revizuit impreuna inca o data lista de operatiuni.
    S-a luat hotararea ca intai sa o demontam complet, pana la piesele ce urmeaza a fi inlocuite.
    Cum toate cablajele sunt trase pe sub mocheta masinii, primele au iesit scaunele, apoi mocheta.
    Au urmat barele, aparatoarea de noroi din aripa stanga, fata (pe acolo trece cablajul PDC-ului).
    S-au deschis laptop-urile, au identificat schemele, au printat o parte dintre ele, au desenat de mana altele, si-au adunat clestisorii, pensetele, cositorul, letconul, lanternele, multimetrul si au inceput ceea ce avea sa fie cea mai chinuitoare etapa din istoria odiseei. Sau, ma rog, asa credeam la acea data.

    Va urma... cat de curand!
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Deci sa inteleg ca pana la urma la Costel Viper ai ajuns ? :)
     
  11. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
  12. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Cine altcineva putea sa se bage la așa ceva.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai sunt si alti care fac dar nu i-a gasit boresque atunci. Bine, nici nu a intrebat. ;)
     
  14. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Marele hop: ELECTRICA –Partea a IV-a

    Partea a IV-a: Lucrarea
    S-a lucrat de la 9 la 17 in fiecare zi, timp de 2 saptamani.
    Desi erau trei, de multe ori nu le ajungeau mainile sa tina si aparatele, si lanternele, si schemele electrice, sa se uite si pe laptop, sa tina si mufele, pinii, firele sau piesele.
    Se lucra cu capul in bord, cu pedalele in ceafa, spatele pe locul scaunului, unde iese un bolt metalic de prindere a sinei pe care n-ai cum sa-l ratezi cu coloana, iar picioarele proptite in plafon sau stalpi pentru mentinerea pozitiei.
    In timpul zilei, uneori caldura era insuportabila chiar si la umbra. Nu redau senzatiile traite cu capul in bord, cu susul in jos.
    Cositorul se ambitiona sa pice frecvent pe pielea lor.
    Mufele aveau in mod regulat cate 20-32 de pini (calculatoarele de memorie, releele duble), iar cele care aveau doar 10-18 erau cu zecile si nenumarate conexiuni intermediare.
    Totul trebuia facut ca la fabrica, sa nu fie sarita nicio conexiune intermediara si toate prinse pe pozitia lor lasata de Audi in caroserie, fixate cu cleme si clipsuri originale identificate in prealabil dupa cod in ETKA si ulterior dupa pozitie in ELSA.
    Nimic nu trebuia facut la voia intamplarii! Asta era una din conditii, pentru a carei complinire cautasem pana mi se inrosisera sinapsele.
    Dintre cablaje, ma invrednicisem eu sa le cumpar originale pe cel de la BOSE, cele de la PDC, cablajele de usa ale oglinzilor, cel al incalzirii in scaune, cablajul de memorii din usa, precum si cel al oglinzii interioare. Restul, intermediarele si cele aferente conexiunilor dintre calculatoarele de memorie, calculatoare si piese, precum si conexiunile dintre relee si manunchiurile de mufe de la baza stalpilor A, urmau a fi confectionate in service.
    Un fir tras gresit in tot noianul si nimic nu functiona.
    Mai mult, se putea arde vreo piesa. Eu stiam cel mai bine asta, doar eram expert.
    In micile pauze am tras pentru posteritate cateva cadre ale campului de lucru, ce apar mai jos.
    Ca sa fie chinul complet, dupa munca de cablare si conectare intre ele a pieselor de la PDC, cand sa-i faca proba, n-a functionat.
    A trebuit verificata fiecare piesa in parte si fiecare legatura, pana s-a ajuns la concluzia ca este calculatorul prajit.
    Asta-i riscul cand te incurci cu piese folosite.
    Am mai cumparat inca unul, dar termenul de livrare era de 7-10 zile.
    Noroc ca operatiunea era de durata oricum, altfel tineam rampa ocupata din vina mea.
    Inca un noroc a fost sa gasesc unul imediat.
    Si cum norocul incepuse deja sa tina cu mine, desi l-am cumparat tot folosit, de data asta a venit functional. Altfel, pentru unul nou, pretul era exorbitant.
    Cu cat trecea timpul, cu atat toate prindeau contur.
    Spre exemplu, n-as putea descrie senzatia traita in momentul cand s-a facut proba la ansamblul de piese-relee-calculatoare aferente memoriei pentru pozitia soferului si am vazut cum incep toate piesele sa se miste ca instrumentele intr-o orchestra. Evident, toate intinse pe jos, ori in mana la cate unul din noi.
    Apoi urma fixarea lor pe pozitie, partea cea mai placuta a zilei, pentru ca stiam cu totii ca sistemul e deja functional.
    Ca o analogie amuzanta, eu le vedeam ca pe componentele lui T-1000 care se adunau laolalta intr-un tot unitar dupa ce-i mai tragea T-800 cate o dezmembrare in “Ziua judecatii”.
    Pana aici insa, erau si aventurile de rigoare: din cauza lucratului la lumina lanternei, s-a tras fir printr-o pozitie gresita a unei mufe. Rezultatul, lesne de anticipat, a fost ca nimic din sistemul respectiv n-a mers.
    A urmat o jumatate de zi in care nu s-a facut altceva decat s-au masurat (“sunat”) firele, verificat si reverificat pinii, traseele, componentele electrice, fiecare piesa in parte fiind suspectata pe rand a fi cea nefunctionala.
    Evindent, pe alocuri si nervii isi faceau simtita prezenta.
    Toate insa, intr-un final, si-au dat concursul si am reusit sa terminam ceea ce ajunsesem sa cred ca nici nu voi mai incepe vreodata: ELECTRICA !
    Se facusera exact doua saptamani de cand oamenii lucrau la o masina pentru a carei soarta nimeni nu intelegea de ce se depune atata efort.
    Aproape toate erau la locul lor.
    Aparuse si calculatorul PDC.
    Montat fiind, ne-a aratat intr-un final cum stie el a dirija toti cei 8 senzori.
    Ultimul pin conectat a fost cel de la switcht-ul de incalzire in scaun la releul de coloana, pentru incalzirea in volan.
    Am rotit switch-ul si…

    Va urma... cat de curand!
     
  15. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    N-ai albit? Ma pun in papucii tai si deja sunt nervos. Nu vreau sa stiu cat costa toata reconditionarea si imbunatatirea, cred ca daca faceai comanda la Ingolstadt erai mai castigat...
     
  16. adeeman

    adeeman 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A3 8P 2.0TDI/140CP
    Felicitari pentru munca si tenacitate.Sunt persoane ca boresque care prefera sa scrie si persoane ca flavius89 care exemplifica de fiecare data si cu foto.Tot respectul pentru amandoi sper sa ajung sa-i cunosc la vreo intanire pe ei si pe cat mai multi pasionati audi.Nimeni nu obliga pe nimeni sa urmareasca istoria unei placeri costisitoare.Ganditi-va daca-si cumpara renault...no ofence marcii frantuzesti pentru ca baga bani buni in F1,dezvoltare,fabricatii, samd dar eu am o vorba :nu poti pune un bucatar sa fabrice o masina .........Numai cine a mers cu un tanculet de genul A6-ului poate intelege confortul oferit de dotari si accesorii cat mai complete.Succes boresque,din proprie experienta te incurajez ca "nebunia" asta nu se termina niciodata,microbul il am si eu ,mai trebuie sa-mi fac timp si curaj sa scriu.
     
  17. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Marele hop: ELECTRICA –Partea a V-a

    Partea a V-a: Finalul
    ... a inceput treptat sa se incalzeasca inclusiv volanul.
    Ca un facut, in ziua respectiva era mai racoare. Ploua!
    Parca stia Cineva ca urma sa testam incalzirea in volan si ne trebuie putina racoare sa putem simti diferenta de temperatura la mana. Volanul nu se incalzeste la fel de tare ca si scaunele, indiferent daca pui swutch-ul pe pozitia 6. Il decupleaza senzorul de temperatura din scaun mult mai devreme. Zice-se ca din motive de siguranta a traficului, sa nu te sperii daca il simti prea fierbinte.
    Desi terminasera, baietii au decis sa nu o externeze in ziua respectiva, ci a doua zi, dupa ce-i mai fac o recapitulare generala a operatiunilor, reverificare a instalatiilor, testare a fiecarei componente in parte, verificarea fixarii tuturor pieselor montate, precum si o cetateneasca… diagnoza.
    Practic, ii schimbasera toate venele din interior.
    Din toata lista, singurul punct la care am renuntat a fost car kit-ul GSM. Masina avea din fabrica o oarecare preechipare in acest sens, insa nimic functional ca atare. Cred ca unul din proprietarii anteriori incercase ceva pe acolo si demontase un mic calculator pe care uitase sa-l mai puna inapoi. Cert e ca nu iesea la inventar conform schemei electrice. Oricum, nu regret decat faptul ca ar fi fost un lucru original in plus. Am hotarat sa revin candva pentru un retrofit Parrot fabricat dupa tehnologia actuala, mult mai performant decat varianta originala. Daca il voi pune sau nu, urmeaza sa vad si eu odata cu voi, la momentul de fata nefiind luata nicio decizie ferma in acest sens.
    Marti, pe 19 aprilie 2010, la ora 12:00, relaxati si entuziasmati (cel mai tare eu) de parca reusisem o lansare in spatiu, o declaram finalizata.

    Piese suplimentare:
    -airbag multifunctional, altul decat cel cumparat initial, ca urmare a schimbarii culorii interiorului;
    -un fascicul de cablaj, cumparat din dezmembrari pentru pini mai rari, cu forme sau marimi ciudate;
    -plafoniera fata cu minus pentru antiorbirea oglinzii interioare la aprinderea luminilor de citit harta;

    Dupa ce am externat-o, ca un bun crestin, am adus-o acasa si am inceput sa-i verific toate sistemele instalate. Functionau de parca venise timpul sa-mi primesc rasplata pentru toate patimile.
    Pana cand…

    Va urma... cat de curand!
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu imi dau seama de ce ne relatezi upgrade-uri facute in 2010. Au trecut 4 ani.
    Probabil in 2018-2019 o sa vedem modificarile din 2014.
     
  19. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    ori isi noteaza in agenda orele si zilele... vremea din ziua respectiva ori le povesteste cu lux de amanunte din memorie... ceea ce e foarte grav in opinia mea.

    boresque unii au vrabiute dar tu ai un stol intreg...masina ta a stat majoritatea timpului in service iar tu ai barzaunit zile intregi la calculator. Mai las-o in pace si mai stai cu familia cu copii... ruleaza-o da-i forja ca pentru asta a fost creata.

    masina asta e tot un a6 c5 indiferent de miile de euro cheltuite pe optiuni care mai de care .mai useless.

    No offence just my 2 cents.
     
  20. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    La fel si un Mustang 67 Fastback... care costa, restaurat, de la 100000 usd bucata. Un model A6 c5 restaurat sare de 30000 usd, deci se poate.
    Omul va povesteste o restaurare si un upgrade, daca vreti sa invatati ceva, bine, daca nu iar e bine. Va rog sa lasati comentariile rautacioase deoparte si sa folosim acest subiect in scop constructiv.
    Va multumesc, anticipat, pentru intelegere.
     

Distribuie pagina asta