1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Odiseea unei restaurari

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de boresque, 17 Oct 2008.

  1. bobalex18

    bobalex18 Audi Expert

    Înscris:
    21 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9, 2.0 TDI 2016 Stronic&quattro
    ahhh...ce stil ai. să înțeleg că dacă bricolezi puțin, că rezolvi? sau trebuie să comanzi iar tot?
     
  2. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    III. Urca…
    Nu mai intelegeam nimic!
    Cu mana nu puteam urca geamul nici daca ma fortam din toti parametrii constructivi.
    Motorasul facea lucrul asta aproape in joaca.
    Aduc toate ramele pe care le aveam.
    Le cuplez pe rand la mufa.
    Toate functionau!
    Ma bucuram de parca eram Robinson Crusoe cand a scapat de pe insula.
    Propria-mi insula a necunoasterii.
    Uitasem de banii pierduti.
    Pierduti, asa pareau la momentul respectiv. Ulterior aveam sa ii recuperez pe toti.
    Acum stiam deja ca problema nu erau ramele, nici macaralele, nici chederele, ci faptul ca eu trageam geamul intr-un mod neuniform din partea sa de mijloc, pentru ca de acolo il puteam apuca.
    Motorasul in schimb o face prin intermediul macaralei care actioneaza simultan si simetric asupra ambelor capete ale geamului.
    Cum toate chederele pe care le aveam prezentau unele mici ciupituri, sau erau unele cu puf in partea de sus (din perioada facelift-ului), altele simple, diferite intre ele, si cum eram sub influenta euforiei succesului nesperat, mi-am facut cinste cu inca doua chedere noi-noute.
    Am ales doua rame, doua macarale, doua perechi de cleme de prindere (complet diferite la geamurile duplex), doua perii de geam si doua geamuri, cele mai bune dintre toate.
    Am dus si geamurile alese la infoliat, atat pentru a semana cu cele de pe spate, cat si pentru un plus de protectie solara.
    Le-am montat pe toate pe rame.
    Am instalat ramele pe usi.

    Va urma... cat de curand!
     
    Gabriel Popa, lucianmarius, gabitza121 și alți 3 apreciază asta.
  3. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    IV. 60. Aliniat usi-al doilea bis
    Am apelat din nou la singurul tinichigiu din lume in care am incredere totala, sa-mi regleze ramele pe usa.
    Le-a reglat cum sunt reglate doar masinile noi, din reprezentanta.
    A nu se intelege ca minimalizez intrucatva chinul prin care a trecut, pentru ca duplexurile, mai grele fiind, nu mai picau pe semnele vechi. A fost nevoie de noi masuratori si marcaje la fiecare dintre suruburile fiecarei usi si nu sunt decat cate patru pentru fiecare.
    Cu balamale noi, chedere noi si ramele reglate, usile se inchid de-ti face placere sa auzi „zbuf”-ul ferm pe care il produc.
    Dar…

    Va urma... cat de curand!
     
    Gabriel Popa și Siegfriedbrunnen apreciază asta.
  4. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    V. … tot jucandu-ma la geamuri, am descoperit ca dupa 3-4 ridicari complete succesive, motorasele „obosesc”, saracele.
    Mai exact, componenta electronica ce simte cand geamul a ajuns la capatul cursei si il opreste, incepe sa simta eronat si opreste geamul in timpul cursei ori, cand ajunge sus, il coboara inapoi din senin.
    Am observat ca nu sunt singurul, multa lume reclamand acest defect.
    Problema e si mai pregnanta la geamurile duplex pentru ca sunt mai grele. Asta cu toate ca motorasele au alt cod decat cele de la geamurile simple si presupun ca diferenta consta in forta produsa.
    In fine, fortoase sau nu, cert e ca daca urcam geamurile de 1-2 ori, functionau corect.
    Daca ma joc la ele, incep sa faca probleme.
    Solutia era sa cumpar un motoras nou, sa-l vad cum se comporta.
    Daca rezolv speta, mai iau unul si pentru partea cealalta.
    Am cumparat motoras nou.
    Merge fara limite!
    Am mai luat unul si pe partea cealalta.
    Merge tot!

    Va urma... cat de curand!
     
  5. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    VI. Ganduri
    PS1: toată tevatura a fost doar pentru geamurile față.
    PS2: a durat 2 ani…
    PS3: după chinul cu geamurile față, am jurat că nu mă apuc și de spate.
    PS4: din piesele rămase, am făcut rame complete cu geam duplex pe care le-am vândut. Chiar și asigurând montajul (prin intermediar), am ieșit într-un mini câștig.
    PS5: cu banii recuperați și cu mulți alții mă gândesc serios să-mi încalc jurământul de la PS3…
    PS6: dacă mai pun 2-3 gologani, cred că ajung la prețul unui RS6 modelul curent, cumpărat de la magazin, direct din vitrină.
    PS7: când îl văd ce hidos arată, cu atâtea muchii, colțuri, fața aia de căpcăun șucărit și silueta de avion căzut pe burtă, mă bucur și mai tare de C5. Cred că-mi voi cumpăra unul și pe benzină…
    PS8: …dar întâi voi dormi! Mult! Și în sfârșit fără gândul la geamuri, uși, balamale și alte blesteme…
    PS9: Arzi-le-ar focu’ iadului pe mațu’ c..rului de geamuri !!!

    PS10: Astea-mi erau gândurile legate de mașină prin 2014.
    PS11: Opinia de la PS7 este una strict personală și fără nici cea mai mică intenție de a diminua valoarea fiscală, morală sau estetică a vreunuia dintre exponatele de pe forum, ori de a nega munca depusă la ele de către deținători.

    Va urma... cat de curand!
     
    AlexPTB, Ciobanu Cristian, AlexTihoi și alți 4 apreciază asta.
  6. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    16.12.2014
    178. Aparatori anticriblura
    Am ajuns la un numar respectabil de parbrize inlocuite din cauza grabitilor care depasesc pe zone pline de criblura.
    Mergand pe principiul „ce tie nu-ti place, altuia nu-i face” am zis sa-i pun aparatori.
    Estetic, consider ca e un downgrade. Cel putin la prima impresie, strica putin forma fluida a caroseriei C5-ului.
    Abia functional pot spune ca am upgradat-o.
    Si aici m-am izbit de modul in care intelege Audi sa tina aproape clientul. Mai exact cum il ignora dupa ce masina lui a trecut pragul primilor 10 ani.
    Evident, nicaieri in depozitele Audi nu mai existau aparatori de spate la momentul in care m-am hotarat eu sa le cumpar.
    Am scotocit prin toate cotloanele pe unde mai gasisem inainte piese rare pana am gasit un set.
    Gasindu-le pe cele de spate, le-am comandat si pe cele de fata.
    Inainte sa cumpar setul original, cel din cauciuc maleabil, am incercat si un set dedicat, dar fabricat de un producator oarecare, dintr-un plastic tare. Fiind casante, la coboratul bordurilor se crapau, insa asta era cea mai mica dintre probleme. Riscul major era sa crape si bara ori sa zgarie vopseaua.
    Cele originale sunt dintr-un cu totul alt aluat; desi cauciucul respectiv se contorsioneaza dupa forma oricarei borduri, la vant puternic isi pastreaza fermitatea si nu se deformeaza deloc. In plus, nici nu suiera.
    Ca sa ma asigur ca nici nu vibreaza pe pozitie, am montat o camera pe usa si le-am filmat la ...130 km/h ( :thumbs-up: ), viteza la care se tineau bine.
    Totusi, pentru siguranta, in cazul in care cauciucul aparatorilor ar atenta cumva la vopseaua de sub el in vreo situatie oarecare, am hotarat sa protejez lacul montand folie de protectie impotriva pietrelor de la VentureShield pe dedesubtul aparatorilor pe toata suprafata de contact cu vopseaua plus cativa mm in jurul conturului.
    Asa i-am impacat pe toti: atat lacul de pe masina, cat si parbrizele din spate, dar si pe neuronul meu nebun.

    Va urma... cat de curand!
     
    Ultima editare: 3 Sep 2018
  7. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    "Tot ce pot sa spun, e ca ai inceput restaurarea pe vremea cand eu eram inca in scoala generala. Acum sunt la facultate."
    Iti ziceam asta prin 2014, si tare ti-a placut. Intre timp, s-au intamplat urmatoarele: B5-ul meu de atunci despre care povesteam in postul respectiv a ajuns la tine, ne-am cunoscut si personal, mi-ai promis si niste poze! :) acu cativa ani (nu ma supar ca nu le-am primit :)). Ah da, am terminat si facultatea intre timp.
    Vreau sa-ti urez spor in continuare si poate vedem si noi niste poze in cele din urma, eu unul sunt tare nerabdator.
    Ne mai auzim prin 2022. Sper sa nu fiu insurat pe atunci...
     
    Gabi_KGT, boresque, Andu333 și încă o persoană apreciază asta.
  8. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    :friends:
    Am vorbit cu Mirel să facem o spontană în Cluj.
    Nu-i bai dacă te însori până atunci; abia vom fi mai mulți.
     
    smurff și DonDoneL apreciază asta.
  9. DonDoneL

    DonDoneL Gold Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Sa anunti cand faceti "spontana aia" nu de alta da am vrea sa vedem si noi masina. :)
     
    DonDoneL și boresque apreciază asta.
  11. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    25.03.2015
    102-inca un bis. Inlocuit scaunele si bancheta cu unele sport/ complet reglabile electric/ incalzite/ cu memorie de pozitie
    Din toata aventura asta, pare-se ca doar inlocuitul bateriei a avut mai multe rechemari pe scena ca scaunele.
    De data asta chiar nu ma mai deranjau cu nimic din punct de vedere al confortului.
    Imi intrasera totusi in minte unele modificari estetice asupra plasticelor de la baza scaunelor.
    Totodata, vazand ca masinile produse incepand cu 2001 aveau memorie pentru pozitie chiar si pentru scaunul pasagerului, am inceput sa cercetez schema electrica in vederea identificarii unor posibile incompatibilitati cu exemplarul meu model 2000.
    Nu rezulta a fi ceva care sa-mi strice planul.
    Viermele intrase! Se simtea la el acasa si lucra.
    Cum scaunele deja aflate pe masina se prezentau impecabil, era exclus sa il inlocuiesc pe cel din dreapta cu totul.
    Mai mult, interiorul de pe masina are cea mai costisitoare si ma fina piele pe care Audi a pus-o pe C5. Nu ca m-ar interesa in mod deosebit pretul si finetea materialului, insa pielea Fine Nappa are inca o calitate in plus fata de pielea Buffalo, Cricket sau Valcona: se aeriseste aproape la fel de bine ca textilul. Evident, a se citi si accentul pe „aproape”, intrucat tot piele e, oricat ar lauda-o ei.
    Daca mai pun la socoteala si șmotrul cu Leatherique dupa care chiar aratau ca noi, nici nu incapea in discutie inlocuirea scaunului in intregime pentru retrofitul de memorii pentru pozitie pe dreapta.
    Am inceput asadar sa caut un scaun de pasager cu memorii pentru pozitii de pe care sa iau piesele necesare.
    Asa cum ma asteptam, masinile din SUA aveau aproape toate memorii si pe dreapta, iar cele din Europa, Germania indeosebi, nu aveau niciuna.
    Aveam totusi un avantaj in cautarile mele: pretentiile vizau decat partea de memorii. Celelalte aspecte cum sunt tapiteria, culoarea, forma pernelor (sport sau confort), incalzirea sau reglajele nu contau.
    Costurile importului unui astfel de scaun din SUA erau exorbitante.
    Am hotarat sa astept.
    Dupa 5 luni, am gasit scaunul.
    Unul negru.
    Scaunul nou cumparat imi trebuia pentru motorase, cablaj interior, calculator de memorie si suport calculator.
    Calculatorul lipsea, vanzatorul preferand sa-l vanda separat si nu oricum, ci mai scump decat scaunul plus transportul din Germania la un loc.
    Am luat numai scaunul, iar calculatorul l-am luat de la un american, intrucat ei au preturi derizorii la astfel de piese, iar transportul a fost accesibil fiind o piesa mica si usoara.
    Cea mai problematica dintre operatiuni a fost sa inlocuiesc cablajele, intrucat sunt izolate cu banda ignifuga toate impreuna.
    Mai exact, un astfel de scaun are un cablaj pentru alimentare si masa, care intra printr-o mufa rosie.
    Apoi are cablajul iluminatului la picioarele pasagerului din spate, care intra printr-o mufa neagra cu doi pini.
    Mai este cablajul airbagului, printr-o mufa galbena.
    Adaugam si pe cel al incalzirii in scaun, mufa verde.
    Pe langa toate acestea umbla un fascicul compus din zeci de fire care intra printr-o mufa maro si care circula intre calculatorul de memorie, cele patru motorase si cele doua switch-uri de reglare de pe lateral. Mai exact catre butoanele de reglat pozitia, pentru ca lombarul nu intra in calculatorul de memorie.
    Ca sa fie totul si mai complicat, exista faimosul „wire connection” pentru masa si alimentare. Pentru cine nu e familiarizat cu modul de constructie al instalatiei electrice, „wire connection” inseamna ca pentru diferite componente care necesita cablaj ce vine din acelasi loc, nu intra atatea fire prin mufa cate aparate sunt, ci intra un singur fir din care se bifurca in interiorul cablajului atatea firicele cate aparate sunt. Mai exact, in cazul de fata, intra o alimentare si o masa si se bifurca fiecare in vreo 4 sau 5 fire mai departe.
    Cum aceste bifurcatii imi legau fasciculele intre ele, ar fi insemnat ori sa ma apuc sa tai fasciculele intre ele si sa le lipesc pe cablajul din saunul masinii, ori sa transplantez cablajul cu totul.
    Mai mult, am evitat pe cat posibil demontarea completa a scaunului meu pentru a nu avea surpriza ruperii vreunui clips.
    Acest lucru a facut imposibila demontarea de pe scaunul masinii a cablajului existent.
    Am hotarat asadar sa trag cablajul nou in paralel cu cel existent si sa le las pe ambele pe pozitie.
    Am desfacut totusi din cablajul nou venit fasciculele care nu interfereaza intre ele. Acestea sunt fasciculul de airbag si cel aferent iluminatului la picioare. Asta ca sa nu am chiar peste tot mufe suplimentare, dar si ca sa subtiez pe cat posibil fasciculul ce urma a fi tras in paralel.
    O problema a aparut in dreptul mecanismului de rabatare a spatarului, pe langa care urca toate firele in partea de sus a scaunului (airbag, iluminat, reglaj lombar si inclinatie a rezematoarii).
    Acolo exista un sant tehnologic gandit special anume pentru cablaj, pentru a nu fi forfecat de mecanism in momentul reglarii rezematoarei.
    Prin acel sant incape cu greu un singur cablaj daca scaunul are toate zorzoanele pe el. Daca mai daugi inca unul aproape la fel de gros, tinde sa iasa in afara.
    A trebuit sa desfac izolatia ambelor cablaje in zona respectiva, sa reasez firele intr-o alta forma (din cilintrica le-am dat o forma mai plata) si apoi sa le izolez la loc. Abia apoi le-am asigurat cu doua coliere de plastic mai departe de mecanism. Primul impuls e sa strangi colierele exact in zona unde tinde sa iasa cablajul in exterior. Rezultatul va fi ca se vor forfeca acele coliere la prima reglare a rezematorii.
    Dupa ce totul a fost asezat, am legat cablajele intre ele, iar la capete, mufele ramase libere le-am legat de cele aferente cablajului nou.
    A urmat inlocuirea motoraselor.
    Acestea sunt de doua feluri: cu cate doi pini, cele aferente scaunelor care au doar reglaj electric si cu cate 4 pini, cele din scaunele cu memorii. Prin pinii mari se preia comanda direct de la switch-urile de reglare a pozitiei aflat pe scaun. Ceilalti doi pini mici corespund senzorilor de pozitie din acele motorase, acestia comunicand cu calculatorul de memorii care trimite semnal catre motoras prin pinii mari pana cand senzorul comunica atingerea pozitiei dorite.
    O alta problema a fost suportul de calculator.
    Acesta nu are cod de piesa separata.
    Daca ai nevoie de acest suport, ori cumperi un scaun cu totul, ori ti-l confectionezi singur dintr-o tabla.
    Norocul meu a fost ca vanzatorul scaunului, cand a demontat calculatorul de memorii, l-a desfacut din surubul aferent, lasand suportul pe scaun.
    Odata cu inlocuirea cablajului din scaun, mai trebuie inlocuit si cablajul din usa aferent oglinzii de pe partea dreapta.
    Acest lucru e necesar pentru ca avem din nou „wire connection” in acel cablaj, unele fire corespondente switch-ului de preselectare a memoriilor fiind trase prin interiorul cablajului din cele ale oglinzilor. Ma refer aici la o masa si la o pozitie de usa inchisa/deschisa. Faimosul switch de usa deschisa din broasca are rol chiar si in cadrul mecanismului de memorii pentru ca intr-un fel lucreaza optiunea cu usa inchisa si in alt fel cu usa deschisa, totul din motive de confort, pe de o parte si de siguranta, pe de alta parte.
    Mai trebuie doua mufe aferente cablajului de usa, care de data aceasta are doua iesiri spre masina, in loc de una singura.
    Cablajul pe care il luasem in 2010 pentru memorii pentru oglinzi iese spre masina printr-o mufa compusa din 3 + 15 pini.
    Cablajul actual iese printr-una de 17 pini, corespondenta cu cea de 3 +15 pini si prin inca una de 10 pini verde. Practic de la aceasta mufa verde pleaca firele catre partea de memorii.
    La fel ca si la usa soferului, se impune un switch de memorii si inlocuirea buzunarului mic, de langa boxa, cu tot cu rama aferenta.
    Cum pe partea stanga nu mai fabrica Audi buzunare in culoarea fetelor de usi Royal Blau, in 2010 am fost nevoit sa cumpar pe stanga un alt ton de albastru, Maritime.
    Pentru egalitate de tratament si pentru simetrie, am cumparat acel buzunar tot pe Maritime si pe dreapta.
    Chiar arata bine, intrucat fetele de usi au oricum Maritime in partea de sus.
    Costuri: ca niciodata, mai mult a costat transportul decat piesele in sine.
    Piese: szrobik (clubaudi.ro), ebay.de, ebay.com, ebay.co.uk
    Manopera electrica: Al Bundy (clubaudi.ro)

    Va urma... cat de curand!
     
    bobalex18, dreiutz și Siegfriedbrunnen apreciază asta.
  12. viodiesel 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2007
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A4 2.5 TDI,150CP,AKN,'99
    Esti nebun ... frate, si uitasem de threadul asta. Deci, pe bune ? nu creeeed. Ce sa zic, bafta mai departe.
     
  13. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    28.04.2015
    68. Inlocuit joystick comenzi electrice oglinzi exterioare-bis
    Punctul de fata este o reeditare intrucat acest joystick a fost deja cumparat odata de nou cu ocazia instalarii oglinzilor cu rabatare electrica.
    Switch nou, original si niciodata instalat pana la data postarii prezentului bis, dar totusi inlocuit.
    Motivul:
    Tot urmarind topicurile unor pasionati de pe clubaudi.ro, am constatat ca la un moment dat multi dintre cei cu A4/A6 fabricate dupa 2004 au pornit moda cu inlocuirea switch-urilor de reglare a oglinzilor si deschidere a geamurilor cu unele de facelift aferente masinilor lor. Ma refer aici la mult mai esteticele switch-uri cu argintiu satinat.
    Normal ca am vrut si eu.
    Avantajul lor era ca pentru ei totul era plug & play.
    In cazul masinii mele insa, nu s-au fabricat astfel de zorzoane argintii nici pentru facelift si nici compatibile direct nu se gasesc printre modelele mai noi.
    Difera electronica si mufa acestor piese.
    Nu am studiat suficient situatia butoanelor aferente geamurilor, insa in cazul switch-ului de oglinzi am decis sa risc si sa cumpar unul de A6 4F cu argintiu.
    Cand a venit, sclipea de bine ce arata.
    Cand sa-l montez, in loc de mufa mare cu 10 pini, cum are al meu, avea una mica ce prezenta doar 4 pini.
    Cu toate ca un astfel de switch costa 148 lei, am decis sa le desfac pe amandoua cu riscul de a le strica pe ambele, in speranta ca le voi putea imperechea intre ele si sa pastrez maciulia satinata.
    Initial am crezut ca voi putea scoate doar maciulia, insa aceasta a prinsa prin presare la cald pe carcasa superioara.
    Apoi am incercat sa inlocuiesc cu tot cu carcasa.
    De intrat, intra.
    O problema aveau: dupa demontare, nu se mai rotea maciulia la niciunul dintre ele, indiferent ca le montam cum au fost sau imperecheate.
    Deja faceam calculul: 148, plus cat costase primul in 2010, imi iesea o paguba de 300 lei.
    Tot gandindu-ma la bani, am zis macar sa descopar ce am gresit de le-am stricat.
    De fapt nu stricasem nimic.
    Imediat dupa demontare, o limba de plastic orientata spre spatele switch-ului –pozitia 1 in prima fotografie atasata-, sare de pe pozitie, aceasta fiind tinuta la locul ei de placa de baza a piesei.
    Cand sare, face un click, insa tot click face si carcasa cand iese din clipsuri si nu bagasem de seama ca ceva a sarit de la locul lui in interior la momentul demontarii.
    Nu trebuie decat sa tineti maciulia trasa in sus, cu limba de plastic 1 in interiorul cantului 2 din poza si in aceasta pozitie sa clipsati carcasele intre ele. Dupa inchiderea carcasei, placa de baza va tine limba la locul ei si piesa va functiona ca la inceput.
    Totodata, inainte de inchiderea piesei, nu uitati sa transplantati pe carcasa cu maciulia argintie, in pozitia 3 din foto 1, acel papuc cu arc prezentat separat in foto 2.
    Switch-ul cu 4 pini pe care l-am cumparat eu nu ii avea pe amandoi, ci doar unul, electronica la A6 C6 fiind mai simpla ca la C5. De aici si numarul mai mic de pini: 4 in loc de 10.
    Rezultatul este unul cu efect nu doar asupra esteticului, ci si asupra functionalitatii.
    Switch-ul de C5, cand e nou, are niste pozitii foarte ferme la actionare. Cand il rotesti prima data, chiar te sperie, ai impresia ca l-ai rupt, asa de tare scapa in pozitie.
    Cel de C6 are miscarile mai blande, nu trosneste si nu trebuie sa il actionezi cu prea multa forta.
    Iti incanta si ochiul, acesta fiind efectul scontat, dar si mana, acesta fiind efectul surpriza.
    Vazand ca mi-a iesit cu switch-ul de oglinzi, ma gandesc serios sa fac un astfel de mix si la butoanele geamurilor.
    Sanse la plug & play sunt deja constient ca nu am intrucat la modelele mai noi stiu ca exista diferente functionale intre comenzi. Una dintre acestea fiind pozitia dubla in sus sau in jos, spre deosebire de pozitia simpla la C5. Dar niste butoane satinate poate tot reusesc sa transplantez pe switch-urile mele.
    Voi incerca intai pe unul cu un singur buton, ca e mai ieftin daca il stric.
    Daca nu-l stric si merge, mai adaug un episod.

    Va urma... cat de curand!
     
    Siegfriedbrunnen, ianculets, Ticticking și alți 9 apreciază asta.

Distribuie pagina asta