1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Odiseea unei restaurari

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de boresque, 17 Oct 2008.

  1. Niwi

    Niwi 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2008
    Locație:
    SUA (satele unite ale Almăjului )
    Masina:
    pe jos
    Corect! Trebuie sa invat ca "nu tot ceea ce nu inteleg este imposibil" fiecare face ce vrea cu banii lui . :undwech:
     
  2. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Salut,am citit in totalitate threat-ul tau si ma bucur ca iti place masina si vrei sa o aduci intr-o stare buna.Pe una din listele tale ai spus ca ai retapitat interiorul cu piele.Se poate sa pui niste poze,eventual si detalii.Unde l-ai facut,cat a durat,costuri.Bafta in continuare si sper sa fi mandru de masina ta cand vei termina restaurarea.Acum putin off topic,despre baiatul de pe celalalt forum(nu dau nume,dar incepe cu vw)care si-a cumparat un A4 b6 avant si l-a transformat in RS4 B7 ce spuneti?Ca a schimbat aproape toata tabla de pe masina+accesorii?Sunt oameni cu pasiuni diferite si trebuie sa ii intelegem.
     
  3. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Am citit si topicul respectiv,personal nu prea sunt de acord sa transformi un diesel(are motor diesel respectivul) in ceva ce nu e,adica intr-un RS;mai bine prefer o masina cu un look cuminte,dar cu o fiara sub capota.Dar in final fiecare face ce vrea cu banii lui si important este sa se simta bine propietarul.Scuze din nou de OFF TOPIC.
     
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Sincer este vorba de pasarici la cutia cu bomboane.Chiar daca vroia diesel,cumpara un B7 diesel si ii schimba doar barile si ce mai trebuia(oricum era mai ieftin decat sa schimbi toata tabla).Dar a vrut omul tuning OEM si a dispus si de bani si si-a facut visul.Sper sa ii reuseasca si colegului nostru,care incearca sa aduca masina intr-o stare impecabila,nu sa o transforme in ce nu este.Scuze de off topic
     
  5. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Pasajele rotilor sunt mult mai iesite in afara la RS4 decat la A4. Deci tot la tabla se ajungea, intr-un mod sau altul daca se vroiau barile de RS.
    Dar asta e alta discutie...

    Ontopic: Urmaresc si eu subiectul si astept cu nerabdare posturile proprietarului. :happy:
     
  6. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    Intradevar fiecare face ce doreste cu masina si banii lui, dar in cazul unei restaurari nu ar trebuii ca in prima faza sa se lucreze mai mult pe partile "grave" ale unei masini gen mecanica, tinichigerie daca este nevoie, vopsitorie etc.. ?
    Nu inteleg de ce proprietarul se apuca invers de restaurat de la centuri de siguranta,yale si stergatoare....
    P.S. Ceea ce mie imi place este faptul ca proprietarul nu baga in seama pe nimeni si ii da in continuare cu restaurarea lui :)
     
  7. FloRio

    FloRio Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 110hp~AFN 1998
    asta vroiam sa zic si eu demult dar nu stiam daca sa o psun sau nu,ai zsi-o bine,e chiar nepasator isi vede de treaba si scrie tot ce face fara sa bage in seama pe careva de pe forum
     
  8. st3ditzu

    st3ditzu 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 Limousine S-Tronic/quattro/2021/2.0 Diesel-Hibrid/DTPA/204HP/4K C8
    Politicos ar fi sa va dati cu parerea atunci cand (daca stiti) va este ceruta de initiatorul topicului. Este jurnalul sau de bord, nu va puteti abtine? ori vreti sa-si schimbe impresia! :friends::respekt:

     
    Ultima editare: 2 Noi 2008
  9. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    Pe acest club cred ca se poate spune liber ce-ti place sau ce nu-ti place , eu de exemplu din punctul meu de vedere cred ca restaurarea aceasta este inutila sau utila doar in ati bate joc de banii tai.
    Or sa sara multi sa critice ceea ce spun dar daca pe diverse posturi se pot spune numai laude si nu si critici scuzati-ma dar nu voi fi niciodata un lingusitor...
    Personal eu cred ca posesorul acestui post nu face nici o restaurare ci doar ceea ce facem toti la masini si anume reparatii ( yale, stergatoare,centuri de siguranta etc..), restaurare inseamna cu totul altceva...
     
    Ultima editare: 2 Noi 2008
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Baieti eu sunt de aceeasi parere.
    Sa il lasam sa isi vada de treaba si SPOR in continuare :cool:
     
  11. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    08.10.2008

    08.10.2008
    66. In timp ce asteptam programarea pentru partea mecanica, am cumparat telescoapele de amortizare ale clapetei portbagajului. Le-am gasit pe www.ebay.de scoase la licitatie de o firma de dezmembrari din germania ( www.junge-autoersatzteile.de ). Pret doua telescoape („prelevate” de pe un Audi A6 din 2004 folosit 40.000 km): 13 Euro. Taxe postale: 19,50 Euro. Timp de livrare: 5 zile. Nervi consumati cu tradus fiecare conversatie din si in limba germana: MULTI !!! Pentru comparatie postez si pretul unui astfel de telescop la reprezentanta Audi din Debrecen: 6.800 forinti (aprox. 25 Euro), iar la o reprezentanta din Romania: 110 lei.

    Va urma... cat de curand!
     
  12. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    13.10.2008

    13.10.2008
    Revizie generala
    Cuprins factura la reprezentanta:
    Inspectie service
    62. Service lichid de frana + Lichid de frana
    Verificat eficacitate franare (discuri si placute frana: OK)
    43. Inlocuit bec placuta inmatriculare + Bec numar inmatriculare sofit 12w5w
    Test VAS 5051
    Materiale mici
    22. Filtru ulei
    25. Filtru combustibil + Filtru aer + Filtru polen
    21. Schimb ulei motor Castrol 5w40
    Saiba etansare cupru
    Eticheta de revizie
    Solutie spalat parbriz + Apa distilata
    __________________________________
    *Total distractie: 1.613,27 lei; Durata de executie: 1 zi. Service: Midocar Vitan. Inconvenient: proasta locatie si-au mai ales si midocarii astia, intr-o zona pustie si fara mijloace de transport unde pana si taximetristii refuza sa vina. Daca esti in situatia de a lasa masina in service, la plecare trebuie sa strabati pe jos cativa km printre ciulini rostogolitori, schelete de animale moarte pe marginea soselei si maidanezi flamanzi care ar zice saru’mana pentru o felie din gamba ta! Antrenant moment!
    Concluzii revizie:
    26. Bujiile incandescente nu necesita schimbate
    23. Uleiul din cutia de viteze nu se schimba niciodata, fiind garantat life-time la cutiile manuale.
    24. Inlocuit filtru ultei cutie de viteze. Ete na, ca cica n-are! Mi-au zis ca doar cutiile automate au filtru de ulei.

    63. Cat a stat masina in service, m-am miscat putin pe net si am cumparat 2 CD-uri + 2 DVD-uri: Manual Service, Catalog piese, Scheme electrice, Manual intretinere de la www.manualeservice.ro. 70 lei 4 CD-uri + 25 lei comision Fan Courier Express. Trimitere prompta din partea vanzatorului, 5 zile pentru Fan Courier Express sa livreze un plic in aceeasi localitate… Cu echivalentul a 25 lei posta engleza iti trimite un plic de la Londra la Vascauti in 3 zile!!
    42. Cand m-am plictisit de net, am abordat biroul de piese de schimb al service-ului si am cumparat un set de covorase. Originale. Tot de la Midocar Vitan*. Pret: 247,17 lei. Durata de livrare: 5 zile. Am considerat ca trebuie solutionata aceasta problema relativ minora inaintea altora cu mai multa „greutate” datorita faptului ca am luat masina cu niste mochete din material textil. Originale, ce-i drept, insa destul de zdrentuite si cum iarna se apropie cu pasi repezi, m-am temut sa nu fiu pus in situatia de a intra in masina cu picioarele pline de zloata caracteristica, zloata ce ar fi urmat sa se prelinga si sa ajunga in mocheta podelei. Sunt de parere ca un miros de mucegai in minus ni-l dorim cu totii.
    Atentie, cei care va cumparati covorase din alta parte! Exista vreo 4 modele de capse cu care se prind in podea (rotunde cu marginile de prindere intregi, rotunde cu marginile de prindere intrerupte, ovale cu marginile de prindere intregi, ovale marginile de prindere intrerupte). Am constatat pe pielea mea, nici cei de la reprezentanta nu le-au nimerit pe toate. Partea buna e ca acele capse de prindere se pot scoate de pe cele vechi si monta pe cele noi. Concluzia: donez 4 capse rotunde cu marginile de prindere intregi primului posesor de Audi care mi le solicita.
    *. Precizare: nu lucrez la Midocar, nu am ca scop sa le fac reclama, ci momentan sunt mai aproape de ei decat de alta reprezentanta!

    Va urma... cat de curand!
     
    Ultima editare: 4 Noi 2008
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Este enorma factura de la Midocar pt revizie;succes in continuare.
     
  14. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    sunt perfect de acord cu tine Ashihara ;), pentru ulei, filtre+o saiba si solutie de parbriz si inca ceva maruntisuri 1600 de RON:wtf::slapped:...ma rog mi se pare exorbitant...plus ca si durata mi se pare cam exagerata 1 zi... la mine intr-o zi mi-au schimbat ulei(motor+cutie), filtre(toate), curele(toate), role(toate), termostat+radiator (apa) plus au verificat si directia, suspensia, franele => cost materiale+manopera 3000 RON:sm4:
     
  15. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    10.11.2008

    10.11.2008
    Va spuneam in prologul acestei restaurari ca nu voi da numele celor care nu s-au ridicat la inaltimea asteptarilor normale pentru un cumparator de piese auto.
    Astazi m-am razgandit; le voi da numele tuturor celor care isi permit sa considere ca a vinde = a insela!
    Am luat hotararea de fata intrucat am considerat ca altfel, prezenta istorisire nu-si mai are rostul pentru voi, cei care va luati din timpul liber pentru a citi episoadele. Nu cred ca v-ar fi cu nimic de folos a citi cum masina mea reapare din cenusa daca lectura nu v-ar ajuta cat de putin sa vi le pastrati si voi in stare cat mai buna pe ale voastre.
    Scopul prezentei schimbari de opinie este de a-i “atarna” intr-un loc public, asa cum este un club al pasionatilor auto, pe toti cei care se cred mai “comercianti” , mai “isteti” si mai “priceputi” in domeniul auto avand ca temei numai lipsa de pricepere a celui care se prezinta in fata lor si in niciun caz priceperea lor intr-o masura superioara fata de client.
    In acest fel, orice posesor auto in general si Audi in special, poate face o alegere mai aproape de adevar avand la dispozitie un feedback obiectiv, lucru practicat cu succes in orice tara europeana, mai ales in era internetului.
    La baza acestei decizii au stat unele experiente personale recente, cat si experientele unora dintre voi pe care consternat le-am citit pe forum in cadrul rubricii “Service”…
    Primii care se intalnesc cu bila neagra sunt cei de la www.autokarma.ro , magazin ce nu onoreaza decat comenzi on-line. Poate citind prea repede ati trecut cu vederea esentialul, asa ca va explic mecanismul: te prezinti la ei in magazin, ceri piesa si ti se spune ca degeaba ai venit direct la ei, ca nu-ti vand nimic pana nu faci comanda on-line (de la un calculator). Faci comanda on-line (au calculatoare direct in magazin, ca la internet-caffe), pleci acasa si astepti sa te sune ei, dupa care te intorci sa ridici piesa comandata in cel mai modern mod posibil: ON-line! Carevasazica nu poti cere piesa in josnicul mod “la tejghea”, aceasta trebuind comandata numai prin internet, urmand ca pentru ridicare sa revii totusi la tejgheaua clasica si cazuta in desuetudine. E drept, livreaza si prin firma de curierat, la 30 RON in aceeasi localitate pentru colet cu valoare sub 200 RON, in conditiile in care piesele nu sunt din plumb si nu contin mercur...
    Pana aici nu-i bai, cu toate ca am facut un drum inutil pana la ei, am zis ca oi fi eu retrograd si lumea s-a modernizat, iar eu n-am fost atent.
    Ce te faci insa ca, desi au avansat in privinta comenzii on-line, au ramas pe loc la capitolul furtisagurilor, pe care le practica la fel ca pe vremea magazinelor “auto-moto-velo-sport” (va mai amintiti de ele?) !
    In data de 24.09.2008 va spuneam ca i-am vizitat prima data, ocazie cu care am cumparat cele doua bielete de directie si un cap de bara.
    Cum tot aveam de lucru pe langa rotile fata, am zis sa schimb totusi si al doilea cap de bara chiar daca nu avea joc, pentru ca a-l schimba ulterior ar insemna sa-i reglez iar geometria.
    La primul cap de bara, s-a cam chinuit mecanicul sa-mi recupereze kit-ul suruburilor de prindere de pe cel vechi, intrucat cel nou nu avea in cutie asa ceva (!!!), insa am zis ca asta-i crucea meseriei de mecanic, si-o cara cum poate. M-a intrebat omul daca nu a mai avut piesa si niste suruburi in cutie, insa atat eu cat si soferul care ma insotea la data achizitiei i-am confirmat pe loc faptul ca in cutie nu mai era nimic.
    Astazi, cand m-am dus pentru al doilea, am avut surpriza sa constat ca in cutie se afla si kit-ul de suruburi. Am intrebat mademoisella de la “tejghea” daca piesele astea (cap de bara) au obiceiul sa vina insotite de suruburi, sau vin asa…de capul lor, singure, singurele. Mi-a spus cu un aer satisfacut ca ei le livreaza intotdeauna asa cum le ambaleaza producatorul (Lemforder), insotite de kit-ul de suruburi. Persoana care ma insotea n-are ce face si intreaba de ce primul a venit fara suruburi, cerandu-i sa ne dea si primul kit. Evident, pe post de raspuns am primit o negatie si un refuz. Intrucat primul capat de bara era deja montat, iar mecanicul ma asigurase de trainicia suruburilor vechi prelevate de la cel vechi, nu am mai insistat.
    Ma gandesc cat o costa acel kit de suruburi incat sa-si permita ca din cauza unui angajat cleptoman sa receptioneze o astfel de reclama “stralucita” pe un site atat de popular ?!?
    Ma gandesc si cat de greu i-o fi fost mademoisellei sa-si ceara scuze in numele colegilor pentru “lipsa” din pachet.
    Ma mai gandesc si daca as mai fi postat biloiul asta mare si negru daca isi cereau scuze.
    Voi l-ati mai fi postat?

    Va urma... cat de curand!
     
    Ultima editare: 10 Noi 2008
  16. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Chiar asteptam cu nerabdare un nou episod:), eu zic ca faci bine facandu-le reclama negativa firmelor mai putin serioase, sa stie lumea de unde sa comande piese sau nu piese (sau macar sa verifice piesa inainte de a o ridica de la magazin), eu de unde cumpar piese auto intotdeauna vanzatorul imi deschide cutia si verifica fata de mine daca sunt toate piesele la locul lor;)...Spor la treaba in continuare:icon_thumright:
     
  17. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    21.11.2008

    21.11.2008
    Lista suplimentara reparatii si interventii
    Asa cum va spuneam, in masura in care apar ca fiind necesare si alte interventii pe parcursul restaurarii, voi face liste suplimentare. Atasez in continuare lista suplimentara:
    71. Inlocuit arborii cu came
    72. Inlocuit senzor nivel de ulei
    73. Montat MP3 Player la Radiocasetofon
    74. Inlocuit garnituri capace tacheti
    75. Inlocuit gura de ventilatie pentru pasagerii din spate
    76. Inlocuit manerul mochetei din portbagaj
    77. Inlocuit capace articulatie cotiera (prinderea este fisurata si scartaie)

    Va urma... cat de curand!
     
  18. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    21.11.2008

    21.11.2008
    Motor si Electrica
    27, 28, 29, 31, 33, 34, 37, 49, 53, 57, 65, 72, 74
    Toate aceste puncte de pe lista de reparatii au fost incluse ca piese si manopera pe trei devize A4, trei facturi A4 si un bon de casa lung de un metru, al carui continut il prezint mai jos.
    -Bara fata demontat si montat (operatiune necesara pentru schimbarea distributiei si transmisiei) – 285,60 lei
    -Set distributie inlocuit – 517,65 lei
    -Extras surub rola curea alternator (s-au vaitat ca era intepenit)– 89,25 lei
    -Pompa antigel si set transmisie inlocuit – 553,35 lei
    -Curea A/C si rola inlocuit – 124,95 lei
    -Planetara stanga fata demontat si montat – 196,35 lei
    -Cap planetara, exterior stanga inlocuit – 53,55 lei
    -Senzor nivel ulei inlocuit – 124,95 lei
    -Curea pompa injectie inlocuit – 196,35 lei
    -Gresat trapa – 17,85 lei
    -Verificare reglaj lombar scaune fata – 71,40 lei
    -Verificare buton geam usa sofer – 35,70 lei
    -Verificat si reconectat mufa plafoniera – 35,70 lei
    -Aparatori noroi fata inlocuit – 160,65 lei
    -Pinion distributie arbore cotit inlocuit – 589,05 lei
    -Capac chiuloasa dreapta demontat/montat – 285,60 lei
    -Capac chiuloasa stanga demontat/montat – 285,60 lei
    -Garnituri capace tacheti inlocuit – 35,70 lei
    -Inlocuit oring pompa vacuum – 71,40 lei
    -Bloc butoane geamuri inlocuit – 53,55 lei
    -Lampa suplimentara frana (cea de sub luneta) inlocuit – 35,70 lei
    -Materiale mici – 41,65 lei
    -Scut motor – 580,60 lei
    -Intinzator – 209,42 lei
    -Rola – 149,23 lei
    -Rola – 164,96 lei
    -Rola – 85,20 lei
    -Curea trape – 230,19 lei
    -Curea trape – 68,40 lei
    -Senzor nivel ulei – 255,55 lei
    -Rola – 280,72 lei
    -Curea pompa injectie – 108,89 lei
    -Curea distributie – 301,38 lei
    -Rola – 266,57 lei
    -Intinzator distributie – 149,18 lei
    -Intinzator – 460,49 lei
    -Rola – 243,99 lei
    -Surub – 2,30 lei
    -Amortizor – 441,91 lei
    -Antigel – 44,91 lei
    -2x Bucsa – 17,48 lei
    -2x Garnitura – 24,78 lei
    -Bolt – 27,14 lei
    -Saiba – 25,19 lei
    -Surub – 1,58 lei
    -Furtun retur combustibil – 61,26 lei
    -Apa distilata – 2,21 lei
    -4x Clips – 29,48 lei
    -Spray butuci – 29,67 lei
    -2x Garnituri capac tacheti – 147,18 lei
    -Orin pompa vacuum – 21,23 lei
    -Orin pompa vacuum – 3,00 lei
    -Aparatoare noroi stanga – 85,83 lei
    -Aparatoare noroi dreapta – 85,83 lei
    -4x Capac ornament motor – 29,44 lei
    -Pinion arbore – 123,46 lei
    -Suport vasco cuplaj – 687,20 lei
    -Buton actionare geam sofer – 144,80 lei
    -Capac inferior distributie – 352,24 lei
    -Surub rola – 18,00 lei
    -Stop suplimentar – 144,01 lei
    -3x Piulita – 14,88 lei
    -3x Garnitura – 16,86 lei
    -2x Distantier – 28,40 lei
    -Surub – 23,18 lei
    -Curatitor frana – 29,39 lei
    -Adeziv surub stic – 17,47 lei
    -Pompa apa – 586,09 lei
    -Cap planetara – 1691,34 lei
    Total piese + manopera = 12.374,27 lei
    Service: Midocar Vitan
    Am lasat pentru sfarsit bomboana de pe coliva; Durata: 1(una) luna intreaga (22.10 - 21.11) !!!
    Eu m-as abtine de la orice fel de comentariu in privinta duratei de executie, dar avand in vedere ca distinsii midocari au pretentii (si preturi) de reprezentanta n-o voi face.
    Nu va spun decat ca au 9 birouri, dintre care unul este “Receptie mecanica”, altul este “Receptie tinichigerie”, restul fiind “Vanzari piese”, “Birou informatii” iar cinci sunt destinate vanzarilor. De cate ori i-am inoportunat cu prezenta, cei doi de la service abia faceau fata la facturat si intocmit comenzi, iar cei cinci de la vanzari jucau tetris pe calculator, se scobeau in nas si faceau bilute, fiecare dintre ei fiind imbracat la 4 costume si un kg. de cravate.
    Poate e un nou trend in management pe care nu-l cunosc eu, insa la cate masini noi se vand in perioada asta, le mai dau cam 3 luni de prezenta pe piata la stimabilii midocari.

    Va urma... cat de curand!
     
  19. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Inca 1-2 devize de astea (care se prevad la cate piese ai pe lista de schimbari) si iti luai A6 2005->. Si daca intre antefacelift si facelift la modelul 1998-2004 ai ales antefaceliftul, cred ca intre A6 1998-2004 si A6 2005-prezent, oricine ar alege al doilea model.
    Nu e treaba mea, nu ma intereseaza ce ai ales sa faci tu cu banii si masina ta, dar cand o sa tragi linie nu te vad prea bine. Ai mai ales si cele mai scumpre servicii de pe piata. Si daca tot vrei sa faci dintr-o masina SH cu ceva vechime, o masina noua, de ce nu schimbi macar piesele de la directie/suspensie 2 cate 2? Ca oricum la bani nu cred ca te mai uiti cand dai ~25 RON pe o saiba...

    "Mai" impecabila (daca imi este permisa folosirea acestui comparativ) decat o masina de 1-2 ani rulata in Vest? Eu la fosta masina ma durea sufletu cand isi bagau manutele mecanicii astia de pe la noi sa "repare". Multumesc ca la Audi nu am avut probleme.
     
    Ultima editare: 21 Noi 2008
  20. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Omule chiar uitasem de restaurare...acum inteleg, masina a stat in service toata luna cat ai lipsit de pe forum;)...da chiar omule 25 RON o saiba?...cred ca e din aur de are asa pret pe bune ca altfel nu-mi explic ...... ce sa zic vad ca ai investit o gramada de bani si de timp in masina....sunt curios la ce suma vei ajunge cand vei trage linie la final:)...si deasemenea sunt curios de rezultatul final;)...sunt sigur ca masina va fii impecabila din toate punctele de vedere:beerchug:...astept continuarea odiseii :thumbs-up:...
     
    Ultima editare: 21 Noi 2008

Distribuie pagina asta