1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Odiseea unei restaurari

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de boresque, 17 Oct 2008.

  1. KASSEL

    KASSEL Banned

    Înscris:
    22 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI TT 3.2 DSG Quattro 250CP / VW TOUAREG 3.0 TDI / VW GOLF 1.4
    Saiba – 25,19 lei
    -Surub – 1,58 lei


    Saiba mai scumpa de 15 ori decat surubul ???
     
  2. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Eu cred ca nici o "saiba" sau cum ii mai zice:think:...aaaa verigheta:p, nu e mai scumpa ca si saiba asta la A6...:) :p
     
  3. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    am incercat sa citesc toate posturile, dar ma dor ochii de la monitor.... oricum e curajos baiatul, dar parerea mea e ca mai bine strangea banii si lua una nou-nouta. Cu garantie :)

    p.s. ... vorbesc la persoana a treia, deoarece n-am de ce sa ma adresez direct lui, deoarece nici el nu baga pe nimeni in seama, chiar daca posturile sunt pozitive sau negative. :moa:
     
  4. Niwi

    Niwi 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2008
    Locație:
    SUA (satele unite ale Almăjului )
    Masina:
    pe jos
    eu sunt pe spate deja dar nu ma mai mira nimic.........am inceput sa admir pasiunea lui pentru detalii.......bravo! cu asa memorie poti face multe daca o folosesti acolo unde trebuie........
     
  5. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    27.11.2008

    27.11.2008
    Aparatori noroi
    Pentru toti amatorii de roti mai late decat specificatiile producatorului, atasez poze cu efectele adverse.
    Precizez ca este vorba de modelul A6 C5 (1997-2004) care se livra cu roti intre 195/65/R15 si 225/45/R17 (variantele S6), toate jantele avand ET45. Daunele pe care le vedeti sunt provocate de roti 235/45/R17 cu ET35.
    Aparatorile de noroi pe care le vedeti in poze sunt cele din aripile fata, care impiedica apa, zapada si noroiul sa ajunga pe caroserie si compartimentul motorului.
    Pe spate nu au fost deteriorate intrucat rotile nu vireaza si nu au ajuns la aparatori.

    Va urma... cat de curand!
     
  6. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    au adus daune si pantofilor rotile alea? :)
     
  7. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant

    Aceeasi problema am avut-o si eu la B3 tot din aceeasi cauza;), diametrul rotilor mai mare decat ce era specificat in talon(jante pe 15' in loc de 14'-in cazul meu...:p)
     
  8. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    M-ai cucerit! ;) Si in opinia mea asta e printre cele mai frumoase masini ever... Exemplarul tau arata SUPERB! :drool:
    In rest, ce sa zic, ma iau fiorii cati bani ai putut baga in ea (pe care evident nu-i mai recuperezi veac). Dar, cum ziceau si altii, fiecare face ce vrea cu banii lui.
    Multa bafta!

    Eu as alege C5, si eu sunt obsedat de modelul asta.
     
    Ultima editare: 30 Noi 2008
  9. pasbogdan Silver Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    s4 c4 2.2 20v t quatt,100 C4 v6,coupe b2 2.2 20vt quatt,samurai,LT35,90 b2 quatt
    masina mea a fost cumparata cu 5000 eur si acum nu mai primesc 4000.
    Omul a cumparat butoane de 5000 eur:)
    Masina lui,banii lui,pasiunea lui...
    Daca omului ii place modelul...ce sa ii faci....
    Si eu mi-am comandat bandouri si cleme pe "original",ca imi place sa le stiu toate la locul lor....
    Dar parca manopera la service-ul ala ma cam lasa rece......
    inlocuit buton 53 ron parca....
    Sunt curios cum au normat chestia asta cu butonul....
    DR panou usa 0.2 h,dr buton 0.2 ore,scos mufa din buton 0.2 ore,pus mufa in buton 0.2 ore,trantit usa 02. ore....
    NESIMTIRE,dar profitul nu se poate face si mentine altfel...

    Pasiunea e pasiune
     
  10. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Ce nu inteleg eu de aici pe langa factura de 12000 si ceva ron(adica 120 milioane,sau ma insel eu???)este de ce alege sa faca aceste interventii la reprezentanta?Fie vorba intre noi sunt multe service-uri unde se pot efectua lucrari de mecanica la calitati bune.Sau macar pentru chestii de genul schimbat buton,bec,surub.Nu mai zic ca eu nu as putea sa-l las pe altul(sau sa-l platesc)sa faca lucruri pe care le pot face si eu cu putina documentatie.
     
  11. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    23.12.2008

    23.12.2008
    50. Ornamente interioare. Inca de la data achizitiei au ocupat loc pe lista de modificari a masinii. Un motiv l-a reprezentat faptul ca cele originale erau imitatie de titan, sau alt metal intr-o culoare de nedescris, in timp ce alte exemplare erau echipate cu ornamente din imitatie de lemn. Alt motiv a fost starea celor originale: zgariate intr-un asemenea hal cu cheia, ghiulul, verigheta, bratara, box-ul sau ce or mai fi obisnuit sa poarte proprietarii anteriori, incat am inceput sa-i banuiesc de unele ticuri nervoase.
    Am gasit in tot acest rastimp o multime de solutii pentru acele ornamente: pe www.clubaudi.ro vorbea cineva de o firma de tuning din Bucuresti, pe langa hotel Marriott, care ti le poate imbraca in autocolant imitatie de fibra de carbon. Pe www.ebay.com gasesti vreo 4-5 vanzatori de kit-uri decorative pentru ornamentele masinii in toate culorile posibile. Dupa ce am vazut masini “rezolvate” in ambele feluri, am ramas la ideea de piesa originala.
    Ca si culoare, am ales ornamentele “nut tree brown” intrucat sunt de un ton mai inchis si se vor potrivi mai bine cu nuanta de piele stabilita pentru interior.
    Cel mai greu a fost sa gasesc codul de culoare pentru nuanta aleasa. Vedeam o sumedenie de masini echipate in lemn de nuc, insa codul de culoare este pe interiorul ornamentului, ceea ce presupune demontarea pentru a-l accesa. Niciunul dintre proprietari nu s-a aratat dispus sa-si dezechipeze masina pentru a-mi da mie codul.
    Am fost constient de costurile exorbitante la care se va ajunge cu aceste “zorzoane”, insa niciodata nu m-am asteptat ca la reprezentanta ele sa coste dupa cum urmeaza:
    -ornament panou de usa fata: 610 lei bucata (2 bucati)
    -ornament panou de usa spate: 475 lei bucata (2 bucati)
    -ornament bord (in fata pasagerului): 750 lei bucata
    -ornament curbat sub cotiera centrala: 300 lei bucata
    -ornament in stanga menetei franei de mana: 208,77 lei bucata
    -ornament maneta frana de mana: 521,93 lei bucata
    -ornament spatiu depozitare in dreapta manetei franei de mana: 521,93 lei bucata + cutie depozitare: 33,39 lei bucata
    -ornament schimbator de viteze: 713,38 lei bucata
    -ornament scrumiera: 283,62 lei bucata
    -ornament clapeta casetofon: 318,37 lei bucata
    Totalul nu va osteniti sa-l calculati, credeti-ma pe cuvant ca este 5741,47 lei!
    Alta problema cu care m-am confruntat a fost diferentierea ornamentelor de la schimbatorul de viteze si de la scrumiera in functie de bord cu navigatie sau fara.
    Aflasem ca sunt diferite ca dimensiuni si forma, insa imi trebuiau codurile.
    Am reusit, tot cu ajutorul www.clubaudi.ro sa fac rost de acest site: www.vagcat.com ! Vi-l recomand ca material de studiu, macar din curiozitate pentru posesorii marcilor din grupul VAG. Au chiar si preturile recomandate de producator pentru fiecare componenta(aici il prinzi pe dealer cu adaosurile exorbitante), precum si care este cel mai mic subansamblu pana la care puteti comanda separat, a.i. sa nu va mai poata obliga dealerul sa comandati intregul angrenaj!
    Asa se face ca deodata aveam codurile atat pentru culoare, cat si pentru dimensiuni.
    Datorita preturilor naucitoare, am incercat sa gasesc totusi cateva dintre ornamente pe internet.
    Pe cele mai scumpe, cel din bord si panourile de usi, le-am cumparat de la www.partsdealer.de . De fapt am cumparat un set intreg, insa restul nu le-am folosit intrucat erau prelevate de la o masina dotata cu navigatie mare(color) si partial nu s-au potrivit iar restul erau zgariate ori crapate datorita demontarii necorespunzatoare. Pret: 235 Euro. Taxe postale: 25 Euro. Durata de livrare: 5 zile.
    Pe celelalte, mai mici, n-am avut incotro si le-am cumparat de la Midocar, la preturile expuse mai jos.
    4. Manerul franei de mana. Arata ca si cum ar fi fost lasat pe mana unui caine de apartament, pe post de os de serviciu. Pe langa aspectul neplacut, mai trada si kilometrajul masinii, facand-o sa para … asa cum e, de 192.000 km. Am vazut masini de peste 200.000 km. dotate cu maner din piele si care nu se exfoliase ca cel de plastic pe care am decis sa-l schimb. Mai mult, masina va avea interior de piele, volan din piele, schimbator de viteze deja are din piele si o frana de mana cu maner din plastic ar fi facut nota discordanta.
    36. Reglajul lombar scaun sofer. Inca de la primul contact cu masina am observat… ce puteam oare observa, decat pozitia in scaun? Existand o oarecare diferenta de inaltime intre fostul proprietar si subsemnatul, primul reglaj dupa ce am intrat in masina a fost al scaunului soferului. Tot jucandu-ma cu el am descoperit ca nu functioneaza corespunzator. Mai exact reglajul lombar nu functiona in profunzime iar pe inaltime functiona de la butoanele de profunzime. Era semn clar ca cineva “priceput” incercase sa repare o jucarie peste priceperea sa si legase firele invers. M-am gandit la momentul achizitiei ca se pot conecta corespunzator si rezolva problema destul de rapid.
    La o inspectie de service au descoperit ca cel care incercase sa devina electrician Audi fara sa citeasca o carte inainte, pe langa ca incurcase circuitele, mai rupsese si mecanismul de reglaj lombar. Trebuia asadar schimbat.
    55. Perdea electrica luneta. Ei bine, aici primul lucru pe care am sa-l spun e ca daca vrei o extraoptiune pe masina, ori o comanzi odata cu masina, ori renunta! Am observat ca la actualul model A6, aceasta extraoptiune costa 289 Euro+TVA. Daca insa te ambitionezi sa demontezi caile de trasare a cablurilor, cablezi piesele intre ele, schimbi polita de sub luneta si cumperi perdeaua la 8 ani de la data fabricatiei masinii, brusc aceasta capata trasaturile unui vin bun: cu cat trece timpul, cu atat devine mai scump! Imaginati-va ca numai piesele au costat aprox. 1200 Euro! De aici deducem ca in 8 ani i-a crescut pretul mirificei perdele de cca. 4 ori. De curiozitate, dupa ce am facut calculul de mai sus, am intrat pe net sa vad cum creste pretul odata cu timpul la … whiskey, spre exemplu. Am constatat ca la fiecare 5 ani, se mai adauga cca. 15-40% din pret. In cazul asta le-as recomanda producatorilor de licori sa se apuce linistiti de produs… perdele Audi.
    Inainte sa aleg un dealer pentru aducerea la indeplinire a moftului cu “perdea”, citisem cateva articole pe net despre cum se face si ce presupune. Am vazut ca trebuia demontat destul prin interior pentru a trage cablurile de la butonul din bord pana la polita lunetei. Problema e ca nu aveam sculele necesare, timpul sa le execut corespunzator si chiar daca le-as fi executat personal, tot nu as fi avut certitudinea ca sunt totate la locul lor. Mai era si problema cu piesele mici, de genul mufe, pini, surube, saibe, piulite etc. Nu mai vorbesc de cunostintele mele in materie de electrica auto, demne de neluat in seama. Chiar si electricianul de la Midocar s-a trezit in mijlocul lucrarii ca trebuie sa-si mai comande cateva cuplaje nebanuite. Interesant e ca au recunoscut chiar necesitatea identificarii unei masini cu dotarea respectiva, pe care sa o studieze in prealabil pentru a intelege pe unde trebuie instalate toate componentele.
    Pana la urma nu manopera a fost cea mai ucigasa, iar oamenii chiar s-au chinuit de data asta. Cui nu crede, sau considera ca se poate descurca singur, ii recomand calduros un site, de a carui existenta am aflat tot de pe www.clubaudi.ro , unde puteti gasi explicat cum se monteaza perdeaua de luneta si multe alte modificari si reparatii la masina efectuate aftermarket. Este vorba de http://www.audidiy.com/c5a6.html . Eu am citit, am inteles in mare despre ce e vorba, insa pentru executie am ales un specialist.
    De contravaloarea manoperei si a componentelor perdelutei in sine, ambele furnizate de Midocar, va puteti minuna mai jos.
    67, 68. Joystick-urile oglinzilor exterioare si de comanda a navigatiei
    Cel care comanda oglinzile exterioare suferea de exfolierea plasticului, iar cel de controlat sistemul de navigatie suferea de pe urma vreunui viol, sau ceva asemanator, intrucat rar vezi ceva deteriorat in asemenea hal. Fostul proprietar a motivat spunand ca “am apasat eu mai tare pe butoane, d’aia sunt rupte”. Nu l-am mai intrebat si cu ce anume apasase pe butoane, gandindu-ma ca n-as suporta un raspuns sincer.
    Dupa ce le-am schimbat, am reusit in sfarsit sa reglez ceasul si data, ambele realizandu-se de la comenzile navigatiei.
    Concluzii: Inca o data masina sta in service la Midocar Vitan o perioada suspect de lunga pentru cateva operatiuni care n-ar lua mai mult de cateva zile unui service atat de specializat incat isi permite sa ceara 150 lei/ ora de manopera. Chiar si cu dificultatile intampinate la montajul perdelei electrice, consider ca aceste intarzieri sunt adevarate gafe de imagine din partea unui dealer Audi.
    De data asta a stat 23 de zile pentru reparat un reglaj electric la scaun, schimbat trei ornamente in interior si instalat perdeaua electrica luneta.
    Piese (asa cum apar pe factura):
    1. Imbracaminte raft spate: 678,99 lei
    2. Carcasa: 19,17 lei
    3. Mufa: 7,58 lei
    4. Carcasa: 4,58 lei
    5. Carcasa: 6,05 lei
    6. Cablaj: 11,89 x2 = 23,78 lei
    7. Cablu: 6,29 x2 = 12,58 lei
    8. Pin 1,0: 5,92 x2 = 11,84 lei
    9. Pin 1,0: 9,81 x2 = 19,62 lei
    10. Corectie: -0,04 lei
    11. Perdea electrica spate: 2197,35 lei
    12. Surub: 0,37 x2 = 0,74 lei
    13. Piulita: 1,5 x4 = 6 lei
    14. Piulita: 1,25 x4 = 5 lei
    15. Calculator perdea: 535,23 lei
    16. Motoras perdea: 600,68 lei
    17. Saiba: 0,25 x3 = 0,75 lei
    18. Surub: 0,98 x3 = 2,94 lei
    19. Buton actionare perdea: 53,49 lei
    ____________________________________________
    Total piese necesare perdea electrica luneta: 4186,33 lei

    20. Ornament lemn clapeta casetofon: 318,37 lei
    21. Ornament lemn maneta frana de mana: 713,38 lei
    22. Ornament lemn scrumiera: 283,62 lei
    23. Ornament lemn maneta frana de mana: 521,93 lei
    24. Ornament lemn in stanga franei de mana: 208,77 lei
    25. Ornament lemn cutie depozitare in dreapta franei de mana+cutia in sine: 475,40 lei
    _____________________________________________
    Total ornamente lemn consola centrala: 2521,47 lei

    26. Joystick reglaj oglinzi exterioare: 167,60 lei
    27. Joystick comenzi navigatie & reglaj ceas si data: 283,42 lei
    28. Maner frana de mana din piele: 211,17 lei
    _____________________________________________
    Total piese SERVICE: 7.369,99 lei

    Manopera service (asa cum apare pe factura):
    1. Scaun sofer demontat si montat: 267,75 lei
    2. Inlocuit mecanism reglaj lombar: 89,25 lei
    3. Inlocuit ornamente radio si scrumiera: 89,25 lei
    4. Inlocuit maner frana de mana: 35,70 lei
    5. Confectionat si montat instalatie perdea electrica luneta: 678,30 lei
    6. Inlocuit polita luneta si montat perdea electrica: 464,10 lei
    7. Materiale mici: 41,65 lei
    8. Set reparatie (n.m. de la reglajul lombar): 253,83 lei
    9. Set montaj (n.m. de la reglajul lombar): 497,69 lei
    10. Imbracaminte !!! (asta e chiar ilara, si-au pus hainele pe factura mea): 678,99 lei
    11. Siguranta 10A: 1,5 x2 = 3 lei
    12. Colier 4,8 x360: 0,15 x15 = 2,25 lei
    13. Banda izolatoare: 3,57 x2 = 7,14 lei
    14. Cablu 1,5 rosu: 1,34 x7 = 9,38 lei
    15. Cablu 1,5 negru: 1,34 x7 = 9,38 lei
    16. Papuc: 0,45 x6 = 2,70 lei
    17. Papuc masa fi 6: 0,3 x3 = 0,90 lei
    18. Corectie: +0,14 lei
    _____________________________________
    Total manopera SERVICE: 3.131,40 lei

    Total facturi SERVICE (piese + manopera): 10.501,39 lei
    Total, inclusiv ornamente lemn ebay.com: 10.501,39 lei + 260 Euro

    Va urma... cat de curand!
     
    Ultima editare: 9 Mar 2009
    ianculets apreciază asta.
  12. ypeo

    ypeo 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 - 1.9TDI - AFN - 110CP - '99 - VIOLET INCHIS :D
    Wow!

    Incepem sa pariem? La ce suma ajunge in final? Isi lua A6 nou aproape full? Mai ales ca fac dealeri niste discount-uri istorice...

    Nu pot sa spun decat... all respect, si mentionez ca 100% mergeam in Germania dupa masina daca dispuneam de 30% din banii investiti...

    Mai parcheaza niste poze ca am uitat cum arata, sa vedem evolutia...
     
  13. Alexyno

    Alexyno 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2008
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI/96kw-131cp Quattro
    daca omului ii place modelul acesta!!De ce nu intelegeti??Cititi tot topicul si va dati seama despre ce este vba..Nu conteaza banii conteaza pasiunea lui despre acest model de masina si care doreste sa o faca sa arate ca noua si nu il intereseaza sa si achizitioneze medelul nou.Asa ca pretul nu conteaza cand iti doresti sa ai masina(modelul) care ti-l doresti.Multa bafta domnule cu reconditionarea masinii si mai asteptam detaliile cu noile imbunatatiri.O zi buna va doresc
     
  14. adibose

    adibose 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    2007 - A4 B7 Avant 1.9TDi
    impresionant boresque, dar....chiar vrem sa vedem niste poze cu modificarile aduse.
    povestea ta este foarte furmoasa, mult timp , nervi si bani s-au cheltuit aici
    dar...da-ne sa vedem si cum arata masina acum.
     
  15. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Intradevar impresionant:applaus: am urmarit de la inceput topicul ... masina sunt sigur ca o sa arate si o sa se comporte ca si una noua;), poze nu stiu de ce am vaga impresie ca o sa ne prezinte colegul doar la final :moa:...si atunci cred ca o sa posteze poze din intregul proces de transformare pe care l-a "suferit" A6-le...spor la treaba in continuare:thumbs-up:
     
  16. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Sunt complet impresionat.
    Am citit in principiu tot ce ai postat aici (si mi-a luat ceva timp) :)
    Felicitari pentru rabdare ... dovedita atat in ceea ce priveste descrierea "procesului restaurarii" cat si in a duce la bun sfarsit ceea ce ti-ai propus.
    Sincer nu cred ca exista multi capabili de asa ceva :)

    Cat despre costuri ... cred ca ti le-ai asumat.

    Sunt curios ce o sa faci la final ? O vinzi si cumperi alt proiect ?

    Recomandarea mea ar fi sa te indrepti spre o clasica in adevaratul sens al cuvantului. E pacat sa se iroseasca atat "talent"....


    Bafta!
     
  17. cipriannt 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    Azuga
    Masina:
    Audi A4 , 1.9 TDI , 110cp, quattro
    Bravo !!!
    Chiar este impresionant!
    Si imi place foarte mult ca nu ai dat atentie comentariilor. Daca mi-as permite si eu - personal- as face o restaurare de acest fel. Bravo!
     
  18. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    va osteniti degeaba cu felicitarile.... tot nu ne baga in seama :)

    p.s. mi-e sa nu fie vreo vrajeala .... sa rada de noi. Pozele vor spune totul.... daca le va avea :)
     
  19. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    Nu stiu daca sa te felicit sau nu. Pentru pasiunea ta meriti toate laudele, dar mi se pare ca nu prea gandesti rational, ba din contra chiar exagerezi.
    Si eu tin la masina mea, chiar azi am comandat piese marunte de prin interior de aproximativ 500 RON, pentru ca ma simt eu bine sa stiu ca totul e perfect. Dar ca sa dau 5.000 RON doar pe piesele de la perdeluta lunetei, plus multe milioane pe manopera chiar mi se pare aiurea. Pe langa asta, pe langa faptul ca platesti o manopera grosolana, tot nu faci treaba ca la carte. Cablurile alea la metru si banda izoliera pe care le-au pus pe factura inseamna IMPROVIZATII, cu care eu nu sunt de acord si care nu merita facute la un Audi, mai ales la nivelul asta de preturi ("investitii").

    Cu banii investiti iti luai modelul nou, din showroom. Sa nu mai punem la socoteala banii pe care ii vei mai baga in masina actuala, mai ales daca o sa intampini si probleme mecanice mai grave, pentru ca astea care le "remediezi" tu acum sunt doar estetice/mofturi.
    Sau daca tot ai aceasta pasiune, restaurai o masina care merita cu adevarat, si care are deja o anumita valoare, nu un A6 C5 care se gaseste pe toate drumurile chiar si la 3000-3500 Euro. Sau iti luai direct un C5 SH dar intretinut ca la carte, nerulat pe plaiurile mioritice, in care mai bagai foarte putin si la final ieseai mai bine (atat dpdv financiar, dar mai ales dpdv al faptului cum arata masina si stiai ca optionalele sunt instalate de fabrica, fara sa isi bage nasul toti "mecanicii").
     
  20. nistor@QMT

    nistor@QMT Banned

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Human, 2 legs, 1981
    ...

    Interesant topic.
    Pasiune 100%, ratiune discutabila - din prisma sumei enorme de bani cheltuita pana acum + ce mai urmeaza. Dar pasiunea primeaza, in fata ratiunii.

    Per total, sunt impresionat.

    Felicitari!
     

Distribuie pagina asta